Vectra

( 3.34 )

Opinie (966)

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

29.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

pomoc techniczna przez telefon

Instruowany telefonicznie przez konsultanta (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) zakończyłem przywracanie łączności z internetem. Pan konsultant okazał się kompetentnym, cierpliwym i miłym człowiekiem .Jego inteligencja pozwoliła mu na przejście do języka jaskiniowego , dzięki czemu był dla mnie zrozumiały .Dzięki takim ludziom będę się trzymał Vectry do końca świata , a nawet o jeden dzień dłużej. Pozdrawiam !

Klient_UekD

16.05.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Podziękowania

Bardzo dziękuję Panom którzy rozwiązali mój problem z Internetem.W dzisiejszych czasach wszyscy narzekają A ja badzo milo jestem zaskoczona podejściem Panów do problemu.Niestety nie zapisałam sobie nazwisk ale usługa była przeprowadzona 15 maja o godz 8.00 w Legnicy przy ul. Wojska polskiego 22a/9.Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za miłą obsługę.

Klient_bfM8

15.05.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Podziękowanie za pomoc

Dziękuje za pomoc techniczną. Niestety nie pamiętam nazwiska konsultanta niemniej jednak należą mu się podziękowania.

Klient_IAsE

14.05.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Zależy nam, aby zweryfikować Twoją opinię, więc prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z treścią opinii na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Rozwiązanie problemów technicznych

Szybko i sprawnie pomogli. Jedyny minus 2 godziny później koło 21 dostałem telefon z zapytaniem o jakość obsługi. Uważam, że takie pytanie mogło poczekać do rana tym bardziej, że starali się ze mną skontaktować po 21 dwa razy

Maciek

13.05.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

13.05.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Super ;)

Panowie w mig uporali się z usterką , zawsze mili i chętni pomóc , pozdrawiam ;) i bardzo dziękuję bo w sumie wina leżała po stronie mojego laptopa /ustawienia karty sieciowej/

Klient_QrXR

10.05.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

10.05.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

06.05.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Super pomocna linia obsługi

Pan z którym rozmawiałem rozwiazał mi problem z którym walczyłem jakiś czas. Tak miłego i kulturalnego człowieka dawno nie słyszałem.

Klient_5X23

05.05.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli przekazać pochwałę. Pozdrawiamy!

Bardzo źle.

Bardzo źle.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

03.05.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Oszuści.

Dobrze, że codziennie o różnych porach zaniżacie specjalnie upload i download internetu ... i myślicie, że tego nie widać, gdy w waszej smętnej firmie nie ma żadnej awarii... tragedia

Klient_FoYr

01.05.2019
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Złe user experience i tragiczna obsługa

Złożyłam reklamacje do zawartej umowy telefonicznie, gdzie wystawiona faktura była wyższa niż uzgodniłam z konsultantem. Dzwoniąc na obsługę klienta otrzymałam informacje, że w ciągu 48h problem zostanie zweryfikowany, a rozmowa odsłuchana. Do dzisiaj żadnej odpowiedzi. Składając reklamację poprzez kontakt na stronie Vectry otrzymałam oficjalną formułkę o korekcie faktury, natomiast żadnej rekompensaty za stracony czas na infolinii oraz informacje, że jak się nie zgadzam z zaproponowanymi warunkami mogę wstąpić na drogę postępowania sądowego. User experience = 0, a obsługa klienta tragiczna. Wiem, że jak umowa wygaśnie od razu przechodzę do innego operatora.

Klient_kQC2

26.04.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Pomoc w ustawieniu

swzybko i sprawnie uzyskana pomoc na FB w przypadku utraty programów, problem rozwiazany w 10 minut ;-)

Klient_iey3

25.04.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

fajna obsługa

są pomocni

Klient_83us

24.04.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli przekazać pochwałę. Pozdrawiamy!

Reklamacja

sciemnia abonentow

zalogowany_użytkownik

19.04.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

19.04.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Witam - chćę podzielić się opiną.

Do PREZESA FIRMY VECTRA- UPRZEJMIE INFORMUJĘ o pełnym profesjonalizmie Pani konsultantki (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO).Rozmowa jak i pomoc uzyskana od tej pani była mi bardzo potrzebna .Pani wykazała się olbrzymią wiedzą , dużą wyrozumiałością jak również cierpliwością. Rozmowa z tą panią to sama przyjemność . taki pracownik to SKARB. Drugą panią jest pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) z biura obsługi- klienta w Oświęcimiu .Przepraszam za nieznajomość nazwiska tej pani.Zrozumienie , cierpliwość no i wiedza. Życzę obu paniom PREMII UZNANIOWEJ ,ZASŁUŻYŁY SOBIE NA WYRÓŻNIENIE .Z WYRAZAMI SZACUNKU .Teresa Hodur Serdecznie pozdrawiam.

zalogowany_użytkownik

17.04.2019
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

17.04.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Wzorowa

Dzisiaj (wtorek, 16 kwietnia 2019 r.), Pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) pomogła mi w kwestiach internetowych w sposób merytoryczny i miły. Dziękuję, Maciej Stasiak (Warszawa, ul. Bruna 26)

Klient_I9gJ

16.04.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Makabryczna obsłga klienta !!!

Witam - w dniu dzisiejszym miałam niemiłą rozmowę z konsultantem.Odsyłano mnie od Kajfasza do Judasza .Konsultanci robili mi dużą łaskę udzielając mi potrzebnych informacji . Przez ok. 10 dni byłam nękana meliami windykacją, o kwoty 1.42 , 1,64 , w sumie na moje pisemne pytania Zero odpowiedzi . dziś dowiedziałam się o kolejne niedopłacie tj.0,57 zł. Śmiechu warte . Muszę przemyśleć czy nie czas na ZMIANY. MOJE PROŚBY O PRZESYŁANIE MI DROGĄ MAILOWĄ PŁATNOŚCI SPEŁZŁY NA PANEWCE z POWAŻANIEM Teresa. HODUR .(NAZWISKA konsultantów mam zapisane ,rozmowy nagrane).

zalogowany_użytkownik

13.04.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.33 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem