Vectra

( 3.18 )

Opinie (911)

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

29.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Problem z internetem

Skontaktowałam się Vectra przez infolinię w celu rozwiązania problemu z łącznością internetową. Zostałam profesjonalnie potraktowana przez pracownika Pana Szymona Sznajdera z Vectry, który zajął się moim problemem i pomógł mi rozwiązać połączenie i konfigurację łącza. Dziękuję bardzo za pomoc. Piotr

Klient_0AFW

16.02.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Bardzo źle.

Bardzo źle.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

14.02.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.

Polecam

Skontaktowałam sie z obsługa Vectra przez Facebook w celu rozwiązania problemu z płatnością. Zostałam profesjonalnie potraktowana przez pracowników Vectry, którzy zajęli sie moim problemem i pomogli mi rozwiązać. Plus za kulturalną formę rozmowy. Dziękuję Wam bardzo.

Klient_sASC

06.02.2019
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Abyśmy mogli zweryfikować opinię, prosimy o przesłanie danych abonenckich (imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta) na adres jakoscpomoc@vectra.pl. Pozdrawiamy!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

05.02.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacja

Wystarczy zgłosić problem na fb a reakcja jest natychmiastowa. Już drugi raz zdarzyło się, że musiałam prosić o pomoc pracowników firmy Vectra i drugi raz się nie zawiodłam. Tak szybkiej reakcji i natychmiastowego rozwiązania problemu nie doświadczyłam w żadnej innej firmie. Szczerze polecam. Jakość obsługi przeszedł moje oczekiwania. Jestem mile zaskoczona zarówno usługami jak i obsługą. Oby tak dalej!

Klient_fCyF

03.02.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Tak sobie.

Tak sobie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

24.01.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań.

Niby słuchają,zapisują uwagi,a brak jest odpowiedzi

Dla mnie porażka w kontakcie z klientem. Jestem klientem od 2 miesięcy, a tu brak hasła do showmaxu który był wliczony w ofertę (brak hasła do logowania), później naliczone opłaty za korzystanie z showmax.Następnie korygowanie wysokości niewłaściwie naliczonego przez Vectrę, co skutkowało niezrozumiałą omyłkową nadpłatą na moim rachunku. Tam chyba pracują ludzie z tzw. przypadku.Odpowiadają połowicznie licząc, że klient nie będzie dochodzic swoich praw ! Ważne zeby podpisać umowę a póżniej ... i tu cię mamy. Nie dajcie się nabrać dostawcom internetu którzy dostarczają sygnał "po kablu koncentrycznym". Dlatego też nie będziecie mieć właściwej prędkości. Spełniają minimum z minimum, która jest zawartą w umowie ...... i tak się ślizgają na granicy warunków zapisanych w umowie. Jak już zaczniecie coś reklamować, to będziecie mieć odpowiedzi tak jak dzisiaj od wiodącej partii politycznej. Udzielamy odpowiedzi nie na temat albo częsciowo, ale przecież odpowiadamy

Klient_ryBm

22.01.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz czegółów sprawy na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl. Zapewniamy, że Twoje zgłoszenie zostanie należycie zweryfikowane.

Nigdy tej firmy !

Nigdy więcej tej telewizji i internetu. Co innego wciskają przez telefon a co innego próbują wcisnąć klientowi. Znajdą wszędzie lukę żeby dorobić się każdych ochłapów. Omijajcie tą firmę z daleka ! ! !

Klient_w9nm

22.01.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz czegółów sprawy na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl. Zapewniamy, że Twoje zgłoszenie zostanie należycie zweryfikowane.

Nigdy nie miałam problemu z tą firmą

Wszystko OK, może dlatego, że nigdy nic złego się nie działo. Przy przeniesieniu abonamentu na inny adres też nie było problemu.

Malwina92

15.01.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super

Serdecznie polecam telewizja Vectra w mieście Szprotawa super internet szybki za dobre pieniążki nie duże i telewizja również

Klient_3rUV

12.01.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Żenujący poziom obsługi VECTRA (telewizja kablowa)

Sprawa dotyczyła rozszerzenia pakietu telewizji. Przy próbie kontaktu z infolinią, był problem z autoryzacją, ponieważ w bazie VECTRA nie było zarejestrowanego PESEL. W takim przypadku infolinia wymagała nr identyfikacyjnego i informowała, że można odczytać go z umowy, której akurat nie mogliśmy znaleźć. Pytaliśmy, czy nie ma tego numeru w numerze rachunku bankowego lub na blankiecie wpłat i od co najmniej 3 pracowników infolinii uzyskiwaliśmy informację, że nie ma. W końcu znalazł się pracownik, który rozmawiał z nami bez podania tego numeru. Dogadaliśmy się z nim, tzn. złożył nam ofertę, o którą pytaliśmy. Podziękowaliśmy za ofertę, poinformowaliśmy, że potrzebujemy chwili do namysłu i jeśli zaakceptujemy ofertę, to się odezwiemy. Odezwaliśmy się po 10 minutach. Inny pracownik infolinii najpierw potwierdził, że oferta jest aktualna, po czym przy wprowadzaniu zamówienia do systemu okazało się, że nie da się go wprowadzić, bo mamy wariant analogowy telewizji, a potrzebny jest cyfrowy (pracownik zaczął się dziwić "kto złożył Państwu taką ofertę" - miałem wtedy ochotę odpowiedzieć, że to on, na początku naszej rozmowy, ale wtedy się powstrzymałem). Po otrzymaniu tej informacji, poprosiliśmy o informację, czy są warunki, aby zainstalować u nas wariant cyfrowy telewizji. Przełączono nas do działu technicznego, gdzie nie potrafiono udzielić nam konkretnej informacji. W tej sytuacji poprosiliśmy, aby VECTRA sprawdziła, jak jest naprawdę i oddzwoniła do nas z konkretną informacją uwzględniająca koszty stworzenia warunków do instalacji wariantu cyfrowego. Infolinia obiecała, że oddzwoni. Opisany powyżej kontakt z infolinią miał miejsce 27.12.2018. Niestety, nie oddzwoniła. Po tygodniu podjęliśmy próbę ponownego kontaktu. Tym razem mieliśmy więcej szczęścia, ponieważ trafiliśmy na miłą Panią, która poinformowała nas, że nr identyfikacyjny jest na fakturze oraz jest nim ostatnie 8 cyfr w numerze rachunku bankowego. Mając ten numer natychmiast zarejestrowaliśmy się na portalu VECTRA i wysłaliśmy wiadomość z zapytaniem o ofertę na rozszerzenie pakietu, którym byliśmy zainteresowani. Liczyliśmy na to, że teraz będzie konkretna odpowiedź, ponieważ otrzymamy ją w formie pisemnej. Niestety, przeliczyliśmy się. Otrzymaliśmy odpowiedź "uprzejmie informujemy, iż celem kontaktu telefonicznego zapraszamy o kontakt z Infolinią pod numerem 801 080 180". Ponieważ klientem VECTRY jest moja mama, która kończy w tym roku 80 lat i mieszka w innej miejscowości, aby dalej załatwiać sprawę w jej imieniu potrzebowałem upoważnienia. Mama napisała upoważnienie, mój bratanek je zeskanował i przesłał do mnie, a ja mailem do VECTRA z prośbą o potwierdzenie, jak będzie zarejestrowane w systemie VECTRA. Zamiast potwierdzenia otrzymałem informację, że nr dowodu jest nieczytelny. Takie podejście jest mocno irytujące, ponieważ w upoważnieniu był mój PESEL (czytelny), mama jest osobą starszą, nawet dla urzędu skarbowego wystarczający jest PESEL, a infolinia przy autoryzacji nie wymaga nr dowodu tylko PESEL lub nr identyfikacyjny. Zapytałem infolinię, czy PESEL nie jest wystarczający i zaproponowałem przesłanie skanu mojego dowodu osobistego i czekam na odpowiedź.

analitykIT

06.01.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Ze względu na niewystarczającą ilość danych oraz na brak uzupełnienia ich i przesłania na e-mail jakoscpomoc@vectra.pl nei byłiśmy w stanie zweryfikować pozostawionej opinii. Zapewniamy, że w przypadku ich przesłania zgłoszenie zostanie należycie przeanalizowane.

Rezygnacja z usług

Przez pół roku musiałem dzwonić kilka razy w miesiącu i udowadniać że rozwiązałem umowę i oddałem sprzęt na co oczywiście posiadam dokumenty, finalnie sprawą zajął się mój adwokat. Dopiero wtedy przestałem dostawać informacje o zaleganiu na kilkaset złotych.

Klient_Ejlk

02.01.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych wraz z opisem wystepuącego problemu na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy występujące niedogodności.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

30.12.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

28.12.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super

Super! Polecam

Klient_oDjV

27.12.2018
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super

Super! Polecam

Klient_oDjV

27.12.2018
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

24.12.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Internet i Telewizja

Brak zastrzeżeń. Wszystko prawidłowo tak jak w umowie :D Mogę polecić z całego serca :)

Klient_xLGD

24.12.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Internet i Telewizja

Brak zastrzeżeń. Wszystko prawidłowo tak jak w umowie :D Mogę polecić z całego serca :)

Klient_xLGD

24.12.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Sprzedawcy kłamią

Sprzedawca z Vectry dzwoniła z propozycją podniesienia pakietu + wymianę sprzętu na nowy, obiecując, że nowy sprzęt z całą pewnością skończą się moje problemy z brakiem dostępnosci nternetu w pokojach. Po złożonej reklamacji poinformowano mnie, że Vectra nie zapewnia tego w umowie. Tak, ale powinna odpowiadać za to co mówią jej pracownicy.

Klient_TNq9

21.12.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych wraz z opisem wystepuącego problemu na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy występujące niedogodności.

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.24 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem