Vectra

( 3.28 )

Opinie (941)

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

24.12.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Witam - chćę podzielić się opiną.

Do PREZESA FIRMY VECTRA- UPRZEJMIE INFORMUJĘ o pełnym profesjonalizmie Pani konsultantki (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO).Rozmowa jak i pomoc uzyskana od tej pani była mi bardzo potrzebna .Pani wykazała się olbrzymią wiedzą , dużą wyrozumiałością jak również cierpliwością. Rozmowa z tą panią to sama przyjemność . taki pracownik to SKARB. Drugą panią jest pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) z biura obsługi- klienta w Oświęcimiu .Przepraszam za nieznajomość nazwiska tej pani.Zrozumienie , cierpliwość no i wiedza. Życzę obu paniom PREMII UZNANIOWEJ ,ZASŁUŻYŁY SOBIE NA WYRÓŻNIENIE .Z WYRAZAMI SZACUNKU .Teresa Hodur Serdecznie pozdrawiam.

zalogowany_użytkownik

17.04.2019
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

17.04.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Wzorowa

Dzisiaj (wtorek, 16 kwietnia 2019 r.), Pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) pomogła mi w kwestiach internetowych w sposób merytoryczny i miły. Dziękuję, Maciej Stasiak (Warszawa, ul. Bruna 26)

Klient_I9gJ

16.04.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Makabryczna obsłga klienta !!!

Witam - w dniu dzisiejszym miałam niemiłą rozmowę z konsultantem.Odsyłano mnie od Kajfasza do Judasza .Konsultanci robili mi dużą łaskę udzielając mi potrzebnych informacji . Przez ok. 10 dni byłam nękana meliami windykacją, o kwoty 1.42 , 1,64 , w sumie na moje pisemne pytania Zero odpowiedzi . dziś dowiedziałam się o kolejne niedopłacie tj.0,57 zł. Śmiechu warte . Muszę przemyśleć czy nie czas na ZMIANY. MOJE PROŚBY O PRZESYŁANIE MI DROGĄ MAILOWĄ PŁATNOŚCI SPEŁZŁY NA PANEWCE z POWAŻANIEM Teresa. HODUR .(NAZWISKA konsultantów mam zapisane ,rozmowy nagrane).

zalogowany_użytkownik

13.04.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać

Tragedia

Jeżeli posiadasz dekoder i chciałbyś zmienić np. na moduł CAM+ to nie zaoferują Tobie nic twierdząc ze nie mogą zmienić "lepszej" usługi na gorszą. Błąd wystawienia faktury z ich winy również nie załatwisz telefonicznie.

Bartłomiej_425

12.04.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.

internet Vectra

Konsultant (dane osobowe usunięte przez administratora)... Mistrz Świata!!!! Mega pomocny... Przygotowany Technicznie... Konkretny!!!! sprawa załatwiona na 5 z plusem!!! Należy się Bonus od firmy za utrzymanie klienta!!!!!

Klient_JTTc

12.04.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Wyłączenie usług przez konsultanta

Zgłosiłem wyłącznie bezpiecznego internetu, wyłączono mi internet z telewizją, uznano błąd konsultanta, jak mnie zapewnianio internet będzie działał za godzinę od zgłoszenia, po 5h zadzwoniłem ponownie, ponownie przyjęto reklamacje i dopiero następnego dnia usługi przywrócono, mogę dodać, że 5 konsultant dopiero przyjął reklamację, w systemie widziano rezygnację, odsyłano mnie do działu sprzedaży żebym drugi raz zamówił od nich usługi. Żenua do kwadratu, gdyby było UPC w nowym dworze mazowieckim w dniu wczorajszym podziękował bym za współpracę.

Klient_dQC1

12.04.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.

Obsługa na bardzo niskim poziomie

Wielokrotnie miałam kontakt z infolinią telewizji kablowej Vectra. Niestety, ale jakość obsługi jest na bardzo niskim poziomie. Począwszy od oczekiwania w kolejce około 30 minut po informację od Pracownika, że kończą pracę i już nie zostanę obsłużona :( dwukrotnie zdarzyło im się także wysłać inna umowę niż ustalałam na infolinii. Myślę, że firma powinna zainwestować w cykl szkoleń dla pracowników i jakość obsługi.

Joanna_2649

08.04.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.

Akcja.......błysk:)

Zostałem dzisiaj....wniebowstąpiony:) Miałem problem z zalogowaniem się na stronie tvonline. Chodziło o przekroczony limit moich urządzeń. Najpierw spróbowałem na stronie TVOnline - nowa platforma Vectry (Facebook). Potraktowany zostałem błyskawicznie i...skutecznie:) Moderator skierował mnie do (całkiem bliziutko - też na Facebooku) konta "VECTRA". Wystarczyło napisać ( wyślij wiadomość) tekścik z wyjaśnieniem problemu i......gotowe:) Miły człowiek po sekundach kilkudziesięciu odpisał!! Zresetowano stan moich urządzeń i teraz jest ok:).

Klient_o6na

28.03.2019
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

28.03.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Profesjonalna, miła obsługa

Pracownik, z którym rozmawiałam był miły i profesjonalny, miał dużą wiedzę na temat oferowanych produktów, zaproponował mi też ofertę, której nigdzie nie można było znaleźćw internecie. Bardzo zadowolona byłam z kontaktu z infolinią. Jedyny minus to brak personalnego podejścia do klienta. Osoba, z którą rozmawiałam miała suchy, profesionalny ton i przez telefon łatwo było odczuć, że się nie uśmiechała przez cały czas trwania rozmowy. Miała pozytywne podejście, ale odczuwało się duży dystans do klienta, co było jedynym powodem czemu nie oceniłam na 5 gwiazdek.

Klient_Nkj5

27.03.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli przekazać pochwałę. Pozdrawiamy!

Od miesiąca wszystko bardzo dobrze!

Vectra się bardzo poprawila na terenach np. Rybnika od niepamiętnych czasów jestem zadowolony z usług internetowych. Mogę Polecić!

Klient_pHSv

23.03.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Nieuczciwa firma

szkoda czasu na opis

Klient_IpKN

22.03.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.

Problem z dostępem do usług

Firma bardzo szybko zareagowała na zgłoszenie. Problem w kilka godzin został rozwiązany, firma godna polecenia.

Klient_amQc

22.03.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii. Dodatkowo prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl w celu potwierdzenia złożonej opinii.

Polecam

Zgloszenie przyjete w niedziele, po godzinie problem rowiazany :)

Klient_GaBa

19.03.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Polecam Vectrę

Jestem zadowolona z pozytywnego rozwiązania reklamacji. Odpowiedz na zgłoszenie z pełnym wyjaśnieniem.

Klient_r3wI

18.03.2019
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii. Dodatkowo prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl w celu potwierdzenia złożonej opinii.

Vectra stosuje nieuczciwą konkurencje!

Szanowni Państwo, z przykrością muszą napisać swoją opinie ponieważ jestem bardzo niezadowolony z jakości jaką Państwo świadczycie. Mieszkam wspólnie z żoną na jednym z Bydgoskich osiedli, od prawie roku czasu notorycznie moja skrzynka pocztowa jest zarzucana ulotkami od Państwa, pomimo tego, że na mojej skrzynce pocztowej jest informacja "Proszę nie wkładać ulotek" to Państwa pracownicy lekceważą moją Prośbę. Wielokrotnie dzwoniłem do przedstawicieli, od których dostaje ulotki ale śmieją się z tego co mówię. Przed wejściem do naszego bloku jest wyraźna informacja od administracji "Zakaz Dystrybucji ulotek reklamowych do skrzynek pocztowych" wisi specjalna skrzynka, do której ulotkarze powinni wkładać ulotki. Druga sprawa to taka, że ulotkarze podstępnie wchodzą na teren klatek mówiąc przez domofon "Policja proszę otworzyć, jestem z administracji itp. Jeżeli w dalszym ciągu sytuacja będzie się powtarzała to zgłoszę sprawę do prokuratury z art. 277 KK. Mam nadzieję, że moja opinia poprawi jakość świadczonych usług.

Klient_u0Bg

16.03.2019
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.

Szczerze zawiedziona, znowu.

Modem nie pobiera danych, trzeba wezwać technika. Taką informację uzyskałam na infolinii. Technik wezwany, podałam numer telefonu z prośbą by dzwonił a przyjdę i go wpuszczę. Niestety mimo umówionego terminu nie zadzwonił, nie przyszedł. W systemie informacja, że był, naprawił. Niestety internet nadal nie działał mimo zapewnień, że przecież był. Kolejny telefon na infolinie, odległy termin oczekiwania na technika, który spóźnił się godzinę. Po krótkich oględzinach obiecał, że wróci z narzędziami. Nie wrócił. Czekaliśmy znowu. Vectro, szanujcie markę swojej firmy i na techników wybierajcie osoby, które wywiązują się z danego słowa. To przez nich tracicie klientów!

Klient_3xAD

15.03.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem występujących nieprawidłowości na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.

Beznadziejna usługa telefonii

od dwóch miesięcy bezskutecznie dopraszam się o usunięcie wad działania telefonii komórkowej i stacjonarnej. Telefony komórkowe nie działają, rozmowy są notorycznie zrywane, pojawia się komunikat: poza zasięgiem. Nie da się tak naprawdę normalnie rozmawiać. Nie mogę się też doprosić żeby technik przyszedł do lokalu. Uzyskuję informację, że problem zdiagnozowano zdalnie, a telefony jak nie działały poprawnie tak nie działają. Brak słów.

Klient_c7yD

08.03.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem występujących nieprawidłowości na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.

Facebook na plus

Szybka i rzetelna odpowiedź na facebook. Bez ciągu niekończących się pytań weryfikacyjnych, jedno pytanie i informacja z uzasadniem. 0

Klient_47XS

07.03.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.24 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem