DOZ.pl

( 4.03 )

Opinie (302)

Malo pomocny personel

Ze złożonego zamówienia internetowego do wskazanej apteki zostało dostarczone 1/5 produktów. Farmaceuta był uprzejmy ale w gole nie pomocny. Nie potrafił sprawdzić dlaczego zaistniała taka sytuacja, tylko odesłał mnie do kontaktu z infolinia.

Wygodne i tanie zakupy!

Ogromny plus za możliwość odbioru zamówienia we wskazanej aptece. Dodatkowe atuty to konkurencyjne ceny, szeroki wybór asortymentu, przejrzysta strona internetowa i szybki czas wysyłki. Odejmuję pół gwiazdki za niepełną ofertę marek dostępnych w internetowej aptece.

Polecam

Zamówienie zrealizowane bardzo szybko. Otrzymałem wszystkie zamówione produkty w promocyjnych cenach. Serdecznie polecam ;o)

Zadna gwiazdka nie została zasłużona

Zamówienie przez aplikację, po dwóch dniach krótki email o przedłużonym terminie dostawy , nawiązanie kontaktu telefonicznego, by się dowiedzieć o konkretnym czasie dostawy-brak odpowiedzi, jutro będzie 7 dzień i ...nic....Brak reakcji, brak zainteresowania i zadośćuczynienia, ignorancja, a przecież dostawa do 72 godzin! Taka sytuacja spotkala mnie ze strony tej apteki niepełnosprawnych pierwszy raz, dlatego było toż moje ostatnie zamówienie, są inni dostawcy

Najwygodniejsze zakupy artykułów medycznych

Od kiedy zaczęłam kupować leki online, w końcu przestałam stresować się ich brakiem w okolicznych aptekach. Dotychczas realizowanie comiesięcznej recepty oznaczało objazd kilku aptek, zawsze był problem z dostępnością preparatu, który przyjmuję na stałe. Na DOZ.pl zamawiam leki wygodnie, szybko i przede wszystkim cena jest znacznie lepsza, niż kiedykolwiek udało mi się znaleźć stacjonarnie. Dodatkowym atutem jest darmowa dostawa do wybranej apteki, a możliwych punktów odbioru jest naprawdę dużo. Ceny innych produktów, zwłaszcza z kategorii dermokosmetyków również są bardzo korzystne. Małym minusem jest brak możliwości zalogowania do strony za pośrednictwem konta Google - znacznie wygodniej jest korzystać z połączonego konta bez konieczności tworzenia i zapamiętywania nowego hasła.

szybka realizacja zamówień internetowych

Zamówienia realizowane przez stronę internetową bardzo sprawne. Szeroki wybór asortymentu, również leków na receptę. Przy odbiorze w aptece bardzo sprawna i kompetentna obsługa.

Przeciętnie

Lubię zamawiać w tej aptece leki przez internet. Dostawa do apteki jest zawsze szybko realizowana, jednak kilkukrotnie miałam sytuację, że nie otrzymałam wszystkich leków i nie otrzymałam o tym powiadomienia w aplikacji,a produkty były oznaczone jako dostępne.

Przystępne ceny i szybka realizacja

Apteka Doz jest jedną z moich ulubionych. Zamawiając przez stronę internetową leki zapłacimy mniej, niż poprzez zakup stacjonarny. Jest to dużym plusem. Wysyłka do wybranego punktu sieci aptek jest darmowa. Zamówione produkty zawsze są kompletne, a czas wysyłki jest krótki.

Super !

Zawsze korzystam z tej apteki, ze względu na częste promocje, zamawiam przeważnie kosmetyki, a także ze względu na możliwość wysyłki do bliskiej apteki całkowicie za darmo :)

Nie polecam

Absolutnie nie polecam, dziwię się jeszcze iż urząd konsumenta ich nie dojechał. Stosują zabronione metody, sami sobie anulują zamówienia bez kontaktu z klientem, sprzedają towar którego nie posiadają, potwierdzają zmianę statusu na kompletowanie po czym anulacje. Unikać, zgłaszać do uokik.

jestem bardzo zadowolona

Trafiłam przez przypadek na stronę tej apteki, mam ją blisko domu jednak ceny bezpośrednio w niej są bardzo wysokie, ale korzystając ze strony ceny są dużo niższe, a ta opcja bardzo mi odpowiada tym bardziej że mogę za darmo odebrać zamówienie w wybranym punkcie. Punkt obok mojego miejsca jest czynny całą dobę co jest dodatkowym atutem, terminy realizacji również są bardzo przystępne a ceny w porównaniu z innymi aptekami konkurencyjne.

Najlepsza apteka

Najlepsza apteka w mieście! Szybki i łatwy dostęp do aplikacji DOZ. Super ceny leków i innych produktów. Wystarczające opisy i informacje o produktach. Możliwość zamówienie przez internet i odebrania w aptece. Serdecznie polecam wszystkim!

Jeden z najlepszych serwisów do zamawiania leków

Jestem bardzo zadowolona asortymentem, jeszcze nigdy się nie spotkałam, że podczas zamówienia czegoś brakowało. W Warszawie jest dużo aptek tej sieci w bardzo dogodnych miejscach, więc po złożeniu zamówienia na stronie w ciągu 2-3 dni można odebrać w każdej części miasta. Co ważne, niektóre lekki na stronie są tańsze od cen w aptece do której one dostarczone za kilka dni

obsługa ok

mam czasami jednak wrażenie , że Panie farmaceutki są mało energiczne ale co jest na plus zawsze proponują produkty w promocji

Super obsługa, ceny atrakcyjne

W 100% polecam tą aptekę. Ceny przystępne, obsługa bardzo miła. Zamówienia internetowe bardzo szybko realizowane, konkurencyjne ceny.

Najlepsza apteka w mieście !!!

Internetowa apteka DOZ.pl spełniła wszystkie moje oczekiwania na najwyższym poziomie. Leki zamówione przez internet czekały na mój odbiór już na drugi dzień. Bardzo atrakcyjne ceny oraz liczne promocje względem innych punktów aptecznych. Profesjonalna obsługa. Na miejscu możliwość skorzystania z bezpłatnego urządzenia do mierzenia ciśnienia.Zdecydowanie polecam. mstroik@o2.pl

Obsługa na wysokim poziomie

Składałam zamówienie na stronie internetowej doz.pl z odbiorem w placówce. Farmaceuta dokładnie sprawdził zgodność zamówienia. Zapytano mnie również czy wiem jak dawkować zamówione leki oraz czy życzę sobie czegoś jeszcze. Farmaceuta podczas obsługi był pozytywnie nastawiony do mnie. Uśmiechał się oraz utrzymywał kontakt wzrokowy. Zachęcono mnie również do korzystania z aplikacji doz.pl. Polecam zakupy w tym punkcie.

Odwiedzałeś ostatnio DOZ.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • apteka
  • lekarstwa

Podobne firmy w okolicy

kuchniapupila.pl

(4.50 )

Foto.it

(5.00 )

cal.pl

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem