McDonald's

( 3.80 )

Opinie (3890)

Byłam w Mc Donald's w niedziele popołudniu

Byłam w Mc Donald's w niedziele popołudniu. W lokalu było dosyć sporo osób - niemal wszystkie stoliki zajęte, jednakże przy kasach nie było zbyt długich kolejek, choć tylko dwie z nich (w sumie jest chyba 5) były czynne. Przede mną było dwóch klientów. Gdy przyszła kolej na mnie zamówiłam Mc Flurry. Pan, który mnie obsługiwał nie był raczej przykładem szybkiej i sprawnej obsługi. Przygotowanie mało skomplikowanych lodów zajęło mu ponad 5 minut. Był miły i uprzejmy jednak wydaje mi się, że powinien chyba działać nieco sprawniej.

Wyjątkowo sprawna

Wyjątkowo sprawna, szybka i profesjonalna obsługa. Szybka reakcja kierownika na osoby żebrzące na sali dla gości.

Wybierając się w dłuższą trasę

Wybierając się w dłuższą trasę, postanowiłem coś przekąsić i skorzystać z McDrive. Trochę trudno było znaleźć wjazd i trzeba było posłużyć się intuicją, żeby dostać się do McDrive. Tylko wjazd główny był dobrze oznakowany, ale z tego kierunku, z którego ja jechałem nie można było nim wjechać nie łamiąc kodeksu drogowego). Stąd minus. Praktycznie nie było kolejki (tylko jeden samochód przede mną). Po miłym przywitaniu zamówiłem hamburgera, frytki i colę. Zapłaciłem, dostałem resztę... i odebrałem zamówienie. Zaparkowałem na obok stacji BP, bo po przejechaniu przez McD nie było już parkingu dla klientów. Niestety okazało się, że hamburger składał się tylko z bułki, mięsa i jednego plasterka ogórka kiszonego! Stąd ogólna ocena ujemna, chociaż całe zamówienie zajęło mi w sumie dwie minuty. Jakość hamburgera była nieakceptowalna. Frytki i cola natomiast bez zarzutu.

Wczoraj podczas mojego pobytu w restauracji Mc Donald's

Wczoraj podczas mojego pobytu w restauracji Mc Donald's postanowiłem kupić 2 cheeseburgery. Byłem bardzo głodny więc poszedłem do najkrótszej kolejki. Niestety, postąpiłem źle, bo pani, która mnie obsługiwała bardzo się guzdrała i zamiast słuchać klientów rozmawiała ze znajomą stojącą obok. Gdy po jakiś 10 MINUTACH! nadeszła moja pora, w miarę szybko dostałem to co zamówiłem, lecz, gdy usiadłem i rozpakowałem jednego burgera sałatka wypadła mi na spodnie. Całe szczęście, że przynajmniej dbają o higienę w lokalu.

Podjechałem pod restaurację McDrive

Podjechałem pod restaurację McDrive. Po oczekiwaniu ok 15 minut na przemieszczenie w kolejce ogonek ruszył, po czym okazało się, że jak podjechałem pod okienko, Pani powiadomiła mnie, że w związku z awarią kasy linia McDrive zostaje zamknięta. Czy nie można obsługiwać linii na kasie przy linii kas restauracyjnych? Parę razy zdarzyło mi się być tak obsługiwanym.

Owa restauracja posiada najbardziej nowocześnie urządzone

Owa restauracja posiada najbardziej nowocześnie urządzone wnętrze ze wszystkich Mc Donald's w Szczecinie. Podłogi i większość stolików - czyste. Chciałam usiąść w wygodnych półokrągłych kanapach, lecz stolik był bardzo brudny. Zniechęciło mnie to , więc wybrałam miejsce przy niskich ławach, na pufach. Kolejek nie było, szybkie zamówienie, szybkie podanie posiłków. Kanapki były ciepłe, na każdą osobę przypadało po jednej serwetce, podano dodatkowo ketchup po wcześniejszym zapytaniu się o to klienta. Po 30 minutach, jak wychodziłam z restauracji - stolik przy okrągłej kanapie dalej nie został sprzątnięty. Ocena obniżona o 2 pkt z powodu braku szybkiej interwencji na brudne stoliki.

Po wejściu do lokalu sprawdziłam jego czystość

Po wejściu do lokalu sprawdziłam jego czystość. Sala jadalna była utrzymana w czystości, toalety również. Podeszłam do kasy, tam przywitała mnie bardzo miła Pani, zamówiłam kawę a sprzedawczyni zapytała czy życzę sobie jakiś deser. Zapłaciłam za zamówienie i dostałam do kawy 2 cukry, mieszadełko i dwie serwetki. Pani zaprosiła mnie ponownie. Usiadłam przy stoliku. W lokalu panował bardzo duży ruch, ale nie zauważyłam żadnych niedociągnięć ze strony personelu, a wręcz przeciętnie wszyscy starali się szybko obsługiwać. Po wypiciu kawy wyszłam z lokalu. Obsługę oceniam bardzo wysoko, bo Pani, która realizowała moje zamówienie była bardzo mila i szybka.

Z kolegą i jego 8 letnim synem postanowiliśmy zjeść coś w

Z kolegą i jego 8 letnim synem postanowiliśmy zjeść coś w Mc Donaldzie, stojąc w kolejce czekając aż zostaniemy obsłużeni, synowi kolegi zachciało się do toalety,niestety, aby się dostać trzeba mieć paragon ponieważ kod z niego należy umieścić w zamku i wtedy drzwi się otworzą. Staliśmy dopiero w kolejce, więc nie było mowy o posiadaniu paragonu z magicznym kodem. Poprosiliśmy więc panią z kasy, aby otworzyła nam toaletę, ponieważ czekamy w kolejce i nie mamy paragonu, a dziecko niestety nie może czekać ze swoją potrzebą. Dowiedzieliśmy się, że ona nie może niczego zrobić najwyżej menager, który niestety przed chwilą musiał gdzieś wyjść. Na nic nie zdały się prośby (kolejka była dosyć duża). Dopiero jakaś miła dziewczyna po odejściu od kasy wręczyła nam swój paragon abyśmy mogli udać się do toalety.

W dniu 14 września br udałam się w czasie zakupów w Pasażu

W dniu 14 września br udałam się w czasie zakupów w Pasażu Handlowym do restauracji McDonald na posiłek. Do kas była bardzo długa kolejka, było otwartych tylko 3 kasy na 5 możliwych, a w każdej kolejce po ponad 7 osób. Prawie 10 minut czekałam na swoją kolej. Gdy podeszłam do kasy obsłużyła mnie znudzona pracownica. W ogóle była niezaangażowana w obsługę i nie śpieszyła się. W między czasie obslugi rozmawiała z innym pracownikiem czego wynikiem było to ze dopiero po 20 min otrzymałam swoje zamówienie. W dodatku gdy przy stoliku rozpakowałam kanapkę, cały sos był na zewnątrz i wyglądało to nieapetycznie.

Ocena bardzo słaba

Ocena bardzo słaba. ponieważ było mnóstwo klientów, a obsługiwano tylko dwie kasy mimo,że kilku pracowników wyraźnie nie miało co robić. Zero organizacji pracy. Pracownicy wchodzili sobie w drogę i głośno wyrażali swoje niezadowolenie z nawału pracy. Osoba, która mnie obsługiwała zażądała bym się szybciej decydowała co chcę. nie było miejsca by gdziekolwiek usiąść, mimo że kilka stolików było wolnych, ale nie uprzątniętych. Na dodatek nie dostałam wszystkiego co zamówiłam i musiałam czekać kilka minut aż mi to dostarczono.

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem karty PayPass

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem karty PayPass MasterCard banku WBK (jako jedyni wydają tego typu karty na naszym rynku). W związku z tym, że Mc Donald's jest jednym z nielicznych punktów, w którym znajdują się terminale obsługujące tego typu karty, postanowiłem to sprawdzić. Niestety, nie udało się...nikt z personelu nie wiedział jak działa karta dotykowa!!!! Ogólne wrażenie: obsługa mało zorganizowana, jeżeli to są nowe standardy dla MD to uważam, że muszą to zmienić jak najszybciej, konkurencja nie śpi.

Standard obsługi na poziomie zadowalającym tzn były zwroty

Standard obsługi na poziomie zadowalającym tzn były zwroty grzecznościowe, był uśmiech, dostałem dwa keczupy do kanapki. Brakowało propozycji dodatkowego zakupu, żadnej informacji o nowych kanapkach. To co złe było to głośne rozmowy prowadzone przez MANAGERÓW za kasami. Przeszkadza to zarówno kasjerom jak i klientom. NIEDOPUSZCZALNE!!! było to, że dostałem zimną kanapkę i zimne frytki. Ocena dotyczy restauracji znajdującej się przy pasie w kierunku Warszawy.

W dniu wczorajszym byłam gościem restauracji Mc Donald's w

W dniu wczorajszym byłam gościem restauracji Mc Donald's w Katowicach. Podczas konsumpcji, która trwała ok 30 minut dwukrotnie podeszły do mnie dzieci proszące o pieniądze lub zakup jedzenia. Nie wyglądały na biedne i zagłodzone. Robiły to bardzo natrętnie a nikt z obsługi nie reagował na to. Nie było też nigdzie ochrony. Dzieci w końcu swoim natręctwem zmuszały gości do zakupienia im jedzenia. Wynosiły poza restaurację po czym wracały kilkakrotnie i proceder powtarzały.

Zajrzałam z dzieckiem na małą przekąskę do Mc Donalda

Zajrzałam z dzieckiem na małą przekąskę do Mc Donalda.Dość duża kolejka, pracowały dwie kasy.Dość czasu, aby zauważyć,że standardy Mc'Donalda nieco się zmieniły,żeby nie powiedzieć obniżyły.Załoga znacznie odmłodzona( wrażenie,że na granicy pełnoletności) i mocno zaniedbana( włosy, paznokcie obu dziewcząt mnie zszokowały).Złożyłam zamówienie( ograniczyłam je do napojów w plastikowym kubku,bowiem straciłam apetyt i przekonałam córkę,że szejk nam wystarczy).Obsługująca nas młoda osoba przeciągnęła kartę przez terminal znajdujący się przy kasie obok( dość daleko ode mnie) i ... zamaszystym ruchem wsadziła ją do kieszonki na piersiach.Poprosiła o podpis, dała paragon i słowami "smacznego, dziękujemy, zapraszamy ponownie" zakończyła obsługę.Stałam i czekałam.Po kilku sekundach spytała:"A oddałam Pani kartę?"Gdy powiedziałam,że właśnie nie, to bez mrugnięcia okiem sięgnęła do kieszonki i nie tłumacząc się oddała mi kartę, zwracając się jednocześnie już do następnego klienta.

Wszedłem do mc'donalda na ulicy Stawowej i udałem się w

Wszedłem do mc'donalda na ulicy Stawowej i udałem się w kierunku kas, ustawiłem się w najkrótszej kolejce, po około 2 minutach dostałem obsłużony przez młodą dziewczynę o imieniu Ania. Zamówiłem big maca i cole a pani zaproponowała mi mc zestaw, doradziła, że lepiej się opłaca a dostanę frytki, zgodziłem się. Po zapłaceniu kwoty odczekałem jeszcze jakąś minutę i dostałem zamówienie. Pani podziękowała i zaprosiła mnie do ponownej wizyty, usiadłem przy stoliku zjadłem big maca i frytki oraz wypiłem cole. Big mac był ciepły, frytki również, smak także był dobry jak zwykle. Rozejrzałem się po restauracji, było czysto, podłoga była świeżo wytarta. Po około 15 min wyszedłem z lokalu, wcześniej korzystając z wc, w którym również było czysto.

Około godziny 17 czekałam w restauracji Mc Donald's na

Około godziny 17 czekałam w restauracji Mc Donald's na zamówienie. Był duży ruch. Przy trzech kasach klientów obsługiwały 3 kasjerki. Po restauracji biegała pani w niebieskiej koszuli, która prawdopodobnie pełniła funkcję "szefowej zmiany". Biegała krzycząc "Gdzie jest Kaśka? Dlaczego nie ma Kaśki???". Przy trzech kasach utworzyły się trzy kolejki 5-6 osobowe, w których trzeba było czekać ok. 5 min na swoją kolej. W pewnym momencie jedna z pań kasjerek opuściła swoje miejsce pracy nie mówiąc ani słowa. Kolejka, która utworzyła się do jej kasy stała nadal. Po pewnym czasie pan, który stał w tej kolejce jako pierwszy zapytał Szefową "Przepraszam, gdzie jest pani, która tu obsługiwała?". Szefowa zdecydowanie odpowiedziała: "Skończyła zmianę, miałam jej nie puścić do domu???". Klient, dużo grzeczniej niż otrzymał odpowiedz, podziękował za "miłą obsługę" i wyszedł. Kaśka się nie pojawiła przez kolejne 10 min. W 2 pozostałych kasach kolejki z 5 zwiększyły się do 8 osób.

Szybka obsługa

Szybka obsługa, czysto, miła muzyka, dla dzieci ogródek do zabawy (plac zabaw), ubikacje czyste, dobre oświetlenie. Możliwość korzystania z okienka MC DRIVE.

Podczas wizyty w w lokalu spotkałem się z bardzo

Podczas wizyty w/w lokalu spotkałem się z bardzo niekompetentna i niemiłą obsługą. Zawsze myślałem, że w McDonaldzie można dostać to, co się zamawia, najwyżej trzeba poczekać kilka minut. Jednak podczas mojej ostatniej wizyty byłem bardzo zdziwiony, kiedy pani stwierdziła, że hamburgera z kurczakiem nie ma, podwójnego nie ma i milk shake'a też nie ma. Mogę za to sobie wybrać coś innego, więc wybrałem hamburgera rybnego, którego dostałem całkowicie zimnego. Byłem bardzo zawiedziony, nie tak powinna wyglądać obsługa. Przyznaję ocenę -5. Myślę, że ocena ta jest adekwatna do sposobu, w jaki mnie obsłużono.

Pokusiłem się dzisiaj o zajrzenie do sieci restauracji

Pokusiłem się dzisiaj o zajrzenie do sieci restauracji McDonald`s - a konkretniej jednej z nich. W Kielcach. Dokładniej chodziło mi o sprawdzenie jakości obsługi w punkcie McDrive. Zostałem przywitany przez bardzo sympatyczną Panią wielkim uśmiechem. Zaproponowała mi kilka ciekawych pozycji w menu (restauracje sieci McDonald`s mają świetnie wyszkolonych pracowników w kwestiach doboru ciekawych produktów, jak również przedstawieniu ich składu). To jest rewelacyjne. Potrafią naprawdę dobrze dobrać produkty. Jestem jak najbardziej zadowolony z jakości obsługi punktu McDrive.

Obsługa McDrive'a działa bardzo sprawnie

Obsługa McDrive'a działa bardzo sprawnie, jest bardzo miła i kompetentna. Działają trzy okienka, w pierwszym składa się zamówienie, w drugim uiszcza należność, w trzecim odbiera zamówienie. Nawet przy długiej kolejce samochodów w ciągu kilku minut można z powodzeniem odjechać z zamówionymi produktami. Jakość obsługi jest na najwyższym poziomie.

Odwiedzałeś ostatnio McDonald's?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.80 )

Burger King

(3.98 )

Freshpoint

(4.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem