McDonald's

( 3.80 )

Opinie (3890)

Niekompetentna obsługa

Złozylismy zamowienie na duze frytki x2, za zamowienie wyszlo 20zl. Niestety otrzymalismy tyle frytek ze w pudelku bylo widac dno i to wszystko za taka cene? Mysle, ze spokojnie byla to mniejsza porcja od malej, wiec jesli ktos zamawia duza to nie bez powodow. Nie polecam i nie wroce.

Obsługa jest słaba

2 raz mam taką sytuację że zamawiam parę rzeczy a dostaje połowę parę lat temu zamówiłem 2× 20 nugetsów a dostałem 1 opakowanie dziś zamówiłem 2 cheese burgery i nugetsy a dostałem nugetsy i 1 cheese burgera więc super oszukiwanie klientów

Super obsługa

Personel sprawnie mnie obsłużył, pomimo dużego ruchu w restauracji. Pracownicy kulturalni, z opanowaniem wykonywali swoje obowiązki. Jeżeli chodzi o zachowanie czystości, to była ona na najwyższym poziomie. Pracownica przyjmująca zamówienie i gotówkę, założyła jednorazowe rękawiczki, które po obsłużeniu wyrzuciła.

Tak

Zła organizacja,nie miła obsługa bardzo arogandzki pan z obsługi.

Arogancja

Podano mi cole bez podstawki torebka się przerwała przy odbieraniu zamówienia zalalo mi samochód po czym pani powiedziała że to nie jej wina żenada więcej tam nie zajadę

Dno

Brak oznaczeń gdzie jest wejście a gdzie wyjście, hamburger wieśmac połowa sera i dodatków za bułką, odkąd robią na wynos mają estetykę w nosie bo kto będzie specjalnie się wracał ....

Super obsługa

Szybka i miła obsługa, polecam odwiedzić o każdej porze dnia. Smaczne jedzenie.

Chyba jakiś ponury żart

Zwariowaliście z tą ostatnią podwyżką cen. Jakość do ceny nieproporcjonalna.

profesjonalna obsługa

Pracownicy tej sieci w Nowym Sączu na prawdę się starają.Zorientowanie na klienta, uprzejmość, uśmiech , dołożone wszelkie starania, aby klienta obsłużyć jak najszybciej i profesjonalnie

Administrator

Administrator jest Super. Zmienił zabawku dla syna w Happy Meal. Pierwsze zabawku też zostawił dla niego, jako gratis. Syn był bardzo szczęśliwy.

Okropna obsługa

Razem z dwójką znajomych byliśmy dzisiaj w restauracji McDonald stacjonarnie. Weszliśmy do środka złożyliśmy zamówienia (każde z nas oddzielnie). Dwoje z nas dostało zamówienie dosyć szybko, jedna z osób, która miała zdecydowanie więcej produktów w zamówieniu czekała dłużej. Ze względu na to, iż było zimno na dworze czekaliśmy razem z nią na jej zamówienie. Byliśmy w maseczkach, staliśmy daleko żeby nie przeszkadzać innym, nie spożywaliśmy naszych zamówień, które zdążyliśmy odebrać. Nagle Pani, która wydawała posiłki ( zarządzała wszystkimi i wprowadzała bardzo nerwową atmosferę zarówno u pracowników jak i klientów) zaczęła na nas krzyczeć zza lady żebyśmy natychmiast opuścili restaurację. Próbowaliśmy wytłumaczyć, ze stoimy tu tylko dlatego, ze czekamy na duże zamówienie koleżanki. Reszta klientów rownież była oburzona sytuacją, jednakże Pani z obsługi w dalszym ciągu krzyczała. Opuściliśmy lokal, ale niesmak pozostał. Nie chodzi nawet o to co powiedziała Pani z obsługi, ale w jaki sposób.

Frytki bez soli

Bardzo niemiła kasjerka w białej koszuli, sflaczałe frytki bez soli

Super jakość obsługi

Super jakość obsługi w Mcdonalds we Wrocławiu przy ul. Słubickiej ze strony pracownika! :) Miły, uśmiechnięty, pozytywny człowiek. Opinia jak najbardziej pozytywna. Marta i Grzegorz korzystający z McDriva ("tylko wariaci są coś warci")

Świetna obsługa

Chciałam bardzo podziękować pracownicy która była na sali, w koszuli była taka miła i cierpliwa do mojego dziadka, który był pierwszy raz w tej restauracji i nie wiedział czym się różnią kanapki Pani wszystko wyjaśniła i nawet porozmawiała z dziadkiem o wirusie gdzie dziadek bardzo to przeżywa tak tego dnia był już cały dzień uśmiechnięty. Jedzenie było jak najbardziej smaczne tylko brakowało sosu ale radość dziadka po rozmowie z panią wynagradza wszystkie błędy. Przekazała że mogę się podzielić swoją opinią właśnie w aplikacji lub na internecie dlatego korzystam. Proszę pozdrowić panią od Oli i Dziadka. Oby było więcej takich ludzi na całym świecie. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Najgorszy Mcdonalds w którym byłam

Czas oczekiwanie na zamówienie jest znacznie dłuższy niż w innych restauracjach McDonalds i dodatkowo coraz częściej zdarzają się pomyłki zamówień.

Odwiedzałeś ostatnio McDonald's?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.80 )

Burger King

(3.98 )

Freshpoint

(4.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem