McDonald's

( 3.81 )

Opinie (3858)

Za każdym razem coś musi być źle :)

Za każdym razem kiedy przychodzę do tego McDonalda musi coś być źle. Wcześniej nie obsłużono mnie przez ponad 30 min innym razem dali mi totalnie nie typ zamówienie a tym razem popsuł się kiosk i nie mogłem ponownie zamówić to co chciałem, ponieważ była to "OkazYEAH" I zostało wykorzystane już przy Kupały który się popsuł. Obsługa strasznie niemiła :)) Nie polecam. Mam nadzieję że moja opinia cokolwiek pomoże i w końcu będzie można normalnie tam zamawiać.

Toalety nie sprawne.

29/07/2021 Byłem w restauracji. Nie było możliwości w kiosku wybrania opcji zamówienia na miejscu. W toalecie nie było ręczników papierowych, a suszarki wyłączone ze względów epidemii. Czas oczekiwania normalny. Jedzenie średnie.

Nie polecam kawy mrożonej oraz Maliniady

Kawa mrożona oraz Maliniada bez smaku , w dodatku duża cena jak za wodę z kostkami lodu z odrobiną musu malinowego, kawa również rozwodniona. Frytki nieświeże

Latte mrożona

Kawa latte mrożona to samo mleko z kostkami lodu chyba wcale kawy nie zawiera cena 12.80!

Bardzo fajne miejsce

Lokal w dobrej dla mnie lokalizacji. Zazwyczaj szybka i miła obsluga. Czasami zdarza się zaczekać kilka minut więcej ale to wtedy gdy jest bardzo dużo klientów. Na minus raz zajechałem rowerem chciałam zapłacić kartą i była awaria terminala i nie mogłem nic kupić bo nie miałem gotówki.

Jak zawsze wszystko OK

Całe zamówienie, obsługa, czas i reakcja personelu to pełna profesja i chęć do pracy. Zachowane wszelkie standardy obsługi i bardzo dobre nastawienie do klienta.

Obsługa

Pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja w tym miejscu. Złożyłam zamówienie na wynos, dostałam je w miarę szybko to jedyny plus, podchodzę do Pani i widzę ze mam moje zamówienie na tacce i grzecznościowo powiedziałam ze miałam na wynos i czy można zapakować, po czym Pani odwróciła się po papierową torbę i położyła mi na zamówieniu i odeszła. Poprosiłam jeszcze o jedną saszetkę ketchupu gdzie Pani przewróciła oczami i odburknęła proszę. Nie pomijając faktu że zamówione przeze mnie jedzenie było prawie zimne, i totalnie miękkie frytki… Też pracuje z ludźmi i rozumiem pewne rzeczy, ale dzisiaj jednak COŚ poszło nie tak, zawsze byłam bardzo zadowolona z obsługi w tym miejscu, uśmiechnięte Panie, życzliwe, jedzenie zawsze gorące. A po dzisiaj na pewno będę mieć spory dystans…

Idealnie!

Niesamowicie szybka obsługa! Przyjazny personel, który od razu rozwiązuje wszelkie niedogodności. Zadowolenie klienta stawia się na pierwszym miejscu. Wszystko jest proste i intuicyjne. Polecam

Dnooooo

Porażka franczyzobiorca oszczędza na kawie WODA z mlekiem dno i wodorosty

Żenująca obsługa

W dniu dzisiejszym tj 23.06.2021 Z rodzinka mieliśmy okazję tu być i nie polecam , obsługa przy kasie w tym dniu nie podołała zmianie. Najpierw nie chcą zrealizować karty zaproszeniowej , potem w sposób arogancki zwracają uwagę o maseczce sami mając ją pod brodą.

Odwiedzałeś ostatnio McDonald's?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.80 )

Burger King

(3.99 )

Freshpoint

(4.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem