McDonald's

( 3.81 )

Opinie (3878)

Żenująca obsługa

W dniu dzisiejszym tj 23.06.2021 Z rodzinka mieliśmy okazję tu być i nie polecam , obsługa przy kasie w tym dniu nie podołała zmianie. Najpierw nie chcą zrealizować karty zaproszeniowej , potem w sposób arogancki zwracają uwagę o maseczce sami mając ją pod brodą.

FATALNIE!!! Czas na realizacje ...

FATALNIE!!! Czas na realizacje zamówienia w drive 50min, zrezygnowałam i poszłam do środka. Czekam na swoje zamówienie juz 40 min i jeszcze nie otrzymałam. Nie jest to pierwsza sytuacja, kiedy w tej placówce czas oczekiwania jest bardzo długi, wiec jeśli ktoś jest głodny, to szczerze nie polecam.

Najczęściej zamawiam tutaj ...

Najczęściej zamawiam tutaj śniadania, każdorazowo obsługa na poziomie V.I.P. Cały zespół jest wzorowo przygotowany do zadań, zapamiętuje indywidualne preferencje stałego klienta, to szczególnie miłe. Personel prezentuje się niezmiernie uprzejmie, naturalnie diamentem jest wysoce urodziwy dżentelmen o ponadwymiarowym poziomie profesjonalizmu. Są otwarci na szczególne życzenia, aczkolwiek staram się tego nie nadużywać <3 pozdrawiam serdecznie.

Tleniona starsza blondynka ...

Tleniona starsza blondynka zajmująca się dezynfekcja stolików i bieganiem za klientami żeby założyli maseczki , po wyjściu z toalety , gdzie zakładam była posprzątać nie zmieniła rękawiczek i poszła do stoiska z przygotowywanym jedzeniem i tam wszystkiego dotykała !!!! Czyli dezynfekuje i wyciera stoliki , sprząta toalety i w tych samych rękawiczkach dotyka produktów żywnościowych wydawanych później klientom ! Nic tylko zwymiotować

W dniu 31 ...

W dniu 31 Sierpnia przejeżdżając w podróży z rodziną postanowiliśmy zajechać na "szybkie lody" do Restauracji MC Donalds ,znajdującej się na s3 w kierunku Szczecina . Gdy już byłem z moja rodziną na miejscu ,poszliśmy wspólnie wybrać lody , dzieci wybrały je szybko , i poszły z żoną na plac zabaw znajdujący się na terenie restauracji. Ja stanąłem na końcu kolejki do kasy( byłem pierwszy :D ) czas mijał nieubłaganie, mijały pierwsze minuty, później minęło ich dziesięć, później piętnaście.... nikt nie był mną zainteresowany , tylko każdy się patrzał- jak wół w malowane wrota . Myślę sobie, podejdzie do kasy? Nie podejdzie? Może się wstydzi ? Hm... w końcu pani stojąca obok okienka Mcdrive łaskawie podeszła i zapytała się, tu cytuję : "Pan chce zapłacić? " , odpowiadam szybko , Dzień dobry Pani , chciałbym złożyć zamówienie i oczywiście za nie zapłacić. Zdziwiona Pani odpowiada - ale kasa jest zamknięta, proszę sobie zamówić w automacie , odwróciła się na pięcie i poszła na dział z frytkami . Lekko zdezorientowany obróciłem się i zacząłem wzrokiem szukać owego automatu- w końcu jest! Znalazłem go !Sukces ! Udałem się do niego jak najszybciej (bo przecież misja jeszcze się nie zakończyła i moje dzieci jeszcze cierpliwie czekają na upragnione lody) Szybko dokonałem wyboru w zamówieniu, zaakceptowałem je, wydrukowałem paragon potwierdzający zamówienie i udałem się z powrotem do ? Nieczynnej kasy ? Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem, że ta sama Pani obsługuje na kasie innego klienta , są lepsi i gorsi klienci ? Czekałem cierpliwie na swoją kolej, Pan odszedł od kasy, Pani udała się z powrotem do działu z frytkami, ja podszedłem do kasy... I czekam. Tu padł rekord obsługi, tym razem czekałem około 8 minut na podjęcie decyzji przez Panią Iwonę. W końcu podeszła do kasy i zapytała: widzę, że złożył już Pan zamówienie? Odpowiedziałem - tak i chciałbym zapłacić. Zapłaciłem za zamówienie, odszedłem na bok i czekałem. W międzyczasie do restauracji wchodzili nowi klienci , lekka konsternacja przy kasie , brak obsługi po raz któryś, po raz który podeszła Pani i powiedziała ta sama regułkę- kasa nieczynna proszę zamówić w automacie. Ludzie szukali automatu, część zdenerwowana wychodziła ,część starała się złożyć zamówienie w tymże automacie . W pewnej chwili poprosiłem o managera restauracji , Pani Iwona poszła na zaplecze ,zawołała kogoś i poinformowała mnie : już idzie . Mówię dobrze poczekam ,skoro i tak czekam na lody. Przyszedł młody wyrośnięty chłop z groźna miną, hardym spojrzeniem i zapytał: słucham Pana. Wydałem się z tym młodym człowiekiem w rozmowę z informując go , że od ponad pół godziny staram się o to , by dostać lody za które zapłaciłem. Pan kiwnął głową i powiedział, no tak jest dzisiaj duży ruch . Zapytałem tego Pana - dlaczego nie ma obsługi na kasie i dlaczego nie ma żadnej widocznej informacji, że ta kasa jest nieczynna, ale zaraz jak nieczynna ;raczej częściowo nieczynna - bo przecież zapłacić można, ale i tu pojawia się problem - tak jakby nikt nie chciał pieniędzy? Pan odpowiedział , że jest problem z ludźmi, jest ich mało i trzeba po prostu czekać. Zapytałem Pana managera , dlaczego w takim razie ,sam nie stanie za kasą, by jako wzór pomóc pracownikom, którymi zarządza. Pan manager odpowiedział z tajemniczą miną ; wie Pan, teraz jest zmiana zmian i ja nie mogę. Zapytał mnie czy to wszystko i odszedł. Moje oczekiwanie na lody jeszcze się nie zakończyło, miałem wrażenie, że zostałem ukarany za to że się odezwałem. Finalnie mój czas oczekiwania na lody wyniósł 48 minut. Chciałbym serdecznie podziękować za te lody ,to były lody MC flurry. Co do samej restauracji , ogólnie katastrofa, czas obsługi minus , czas oczekiwania na dokonanie płatności minus, brak informacji minus , czas oczekiwania na realizację zamówienia minus, rozmowa z managerem minus - za postawę w stosunku do klienta. Zarządowi MC Donalds serdecznie gratuluję kadry kierowniczej , braku pokory i uprzejmości w stosunku do klienta. Była to moja ostatnia wizyta w restauracji McDonalds

Stosunek ceny co ...

Stosunek ceny co do oferowanych produktów oraz wielkości posiłku był rozsądny. Obsługa bardzo sprawnie i w sposób przyjazny klientowi realizowała zamówienia. Dbałość o czystość lokalu utrzymana na umiarkowanym poziomie. Miejsce to według mojej opinii jest godne polecenia.

Obsługa bardzo uprzejma, ...

Obsługa bardzo uprzejma, przyjazna i bardzo rozmowna! Niestety czas oczekiwania na posiłek przekracza bardzo normę i na średnie zamówienia przy nawet widocznym brakiem ruchu wydłuża się nawet do godziny..

Okropny i brudny. ...

Okropny i brudny. Krzesełko dla dzieci lepiące się od brudu. Brudna i zaśmiecona podłoga. Jedynie obsługa w porządku.

Pomimo deszczowej pogody ...

Pomimo deszczowej pogody wnętrze restauracji było czyste i schludne, zamówienia dokonałem bez problemów, kasjer był miły i nasza interakcja przebiegła bez zarzutów. Na zamówienie czekałem krócej niż 3 minuty, nie otrzymałem keczupu, poza tym wszystko w zamówieniu się zgadzało. Stoliki w restauracji były regularnie czyszczone, kiedy goście opuszczali miejsca.

Placówka działa trochę ...

Placówka działa trochę ponad 2 lata, niemniej zatraciła już większość standardów obsługi znanych z tej sieci. O ile pracownicy obsługujący Mc Drive, czy roznoszący jedzenie starają się bardzo i są pomocni, o tyle osoby pracujące "na restauracji" już nie. Ostatnio byłam świadkiem, jak 2 pracownice urządziły sobie pogawędki ze znajomymi siedzącymi przy stolikach, śmichy-chichy, a co słychać? A stoliki niezdezeyfekowane, a tacki nie posprzątane, brak papieru w toalecie i ogólny brud. Potem obie wyszły na zewnątrz na papierosa, jedna bardzo zamaszyście machała włosami nad stolikami klientów. A było tego dnia dosyć tłoczno. Szkoda, bo to odbiera chęć na kolejną wizytę w tej restauracji.

Fatalna obsługa jedzenie ...

Fatalna obsługa jedzenie przyjeżdża zimne i z brakami Ale dziś kierowniczka przeszła samą siebie płacę za jedzenie i jeszcze do tego nie dostaje kanapki jedzenie zimne a robione na miejscu żenada po prostu wstyd niech sobie pani zje tą kanapke bo postąpiła dziś pani strasznie nie utrzymuje was wydaje pieniądze na jedzenie które bym chciała zjeść a nie dzwonie i słyszę ze mogę sobie przyjść spowrotem wstyd jeszcze raz wstyd!!!!!

Zimny Mc Royal ...

Zimny Mc Royal , Mae Grill Cheese i MaeRedHot Chili podany bez torebki, obsługa nieuprzejma nigdy więcej tam nie pójdę. To przykre , żeby o wszystko się upominać. Naprawdę potrzebne są duże zmiany. nr zamówienia 078.

Moją ostatnią wizytę ...

Moją ostatnią wizytę w restauracji MC'Donalds oceniam na 4 gwiazdki. Obsługa kompetentna i służąca pomocą, oraz świadoma tego, co sprzedaje. Zaproponowano mi ciastko owsiane, które sprzedawano w celu wsparcia fundacji im.Ronalda MC'Donalds. Obsługa ubrana w stroje FIRMOWE, oraz bardzo sympatyczna. Oferta lokalu w 100% zgadzająca się z obowiązującym menu. Miejsce czyste i schludne, toalety pachnące. Wielkim minusem był czas oczekiwania, aczkolwiek został wynagrodzony w postaci gratisowego burgera oraz napoju. Opisywane miejsce moim zdaniem zasługuje na 4,5 gwiazdki.

Odwiedzając restaurację McDonald's ...

Odwiedzając restaurację McDonald's w Lublinie przy ul. Al. Spółdzielczości Pracy 34 zostałem powitany w punkcie przyjmowania zamówień z należytym uśmiechem. Poprosiłem o BIG MAC'a i frytki. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) zaproponowała jeszcze napój, wyjaśniając, że będzie to zestaw, w którym napój będzie kosztować tylko 1zł. Zgodziłem się na zestaw. Płatność została przyjęta, usłyszałem 'dziękuję' i zobaczyłem uśmiech na twarzy Pani. Po otrzymaniu zestawu, elegancko zapakowanego w firmową, papierową torbę, zauważyłem, że frytki nie są podane w porcji, jakiej powinny być. Opakowanie dużych frytek wypełnione było jedynie do połowy. Restauracja wewnątrz utrzymana była w należytej czystości. Toalety wyposażone, miły zapach unosił się w całej restauracji. Muzyka na sali restauracji na odpowiednim poziomie głośności. Wokół restauracji można było zauważyć papierowe torby z logo McDonald's porozrzucane na trawniku. Ogólnie doświadczenie obsługi klienta w restauracji oceniam bardzo dobrze. Jedynie rozmiar/ilość frytek w opakowaniu nie odpowiadał właściwej porcji i czystość wokół restauracji powinna być bardziej zadbana.

Najgorszy McDonald jaki ...

Najgorszy McDonald jaki odwiedziłam ! Obsługa nie miała ! Upominają klientów o maseczki a sami nie przestrzegają zasad ! Pracownicy na kuchni pracują bez rękawiczek przygotowują jedzenie gołymi rękami ...mylą się prawie w każdym zamówieniu. Źle przyjmują zamówienia od klienta a potem jeszcze nie potrafią naszykować tego co się zamówiło . Radzę porządek z pracownikami zrobić a w szczególności wielkimi menadżerkami które myślą że świat zwojują.

Szybko i sprawnie

Szybka i sprawna ekipa. Nie trzeba czekać długo na złożone zamówienie. Jestem zadowolona z obsługi jak i jedzenia.

Tragedia sanitarna

Regularny brak papieru w toaletach, brak papieru do wycierania rąk, brak serwisu sprzątającego na restauracji i w łazienkach

Toalety nie sprawne.

29/07/2021 Byłem w restauracji. Nie było możliwości w kiosku wybrania opcji zamówienia na miejscu. W toalecie nie było ręczników papierowych, a suszarki wyłączone ze względów epidemii. Czas oczekiwania normalny. Jedzenie średnie.

Odwiedzałeś ostatnio McDonald's?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.80 )

Burger King

(3.98 )

Freshpoint

(4.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem