Da Grasso

( 3.67 )

Opinie (1230)

Kiepsko

Witam troszkę kiepsko z tą pizzeria się dzieje. Nie dość że 2.40 h czekaliśmy to jeszcze pizza przyjechała zupełnie zimna. Dramat jakiś

Świetna obsługa

Pracownicy pizzerii obsługują klientów bardzo sprawnie i kulturalnie. Na zamówienie nie musieliśmy długo czekać, jedzenie było smaczne i świeże. Na sali panował porządek, a personel na bieżąco czyścił sprzęty. Ceny dosyć niskie, przy zachowaniu wysokich standardów.

Nigdy więcej !

Strasznie wodniste pizze... Zamówiliśmy dwie, każda zupełnie inna, a jednak składniki spływały z kawałków.... Dodatkowo dla dwójki dzieci kupione dwie małe pizze z racji tego, że miały być gratis puzzle. Po zapłaceniu i oczekiwaniu kelner doszedł i poinformował , że gratisy się już skończyły i zaraz zamieszcza aktualizacje w karcie. Na moją prosbe, aby anulować zamowienie skoro jeszcze nie zaczęli robić, kelner strzelił focha.... I dodatkowy minus za to, że było zimno oraz bardzo głośno grał telewizor. Znów prośbą aby sciszyli (stolik mieliśmy pod telewizorem), kelner powiedział , że jak sciszy to na kuchni nie słyszą muzyki.... Maskara. nie polecam Jedyny plus za stolik i malowanki dla dzieci .

Ochyda

Zamowilam Mamie tortilla we wtorek wieczorem a tak zeby sobie cos innego zjadla przywiezliscie syf obrzydlliwy I nie zjadliwy zrobila zdjecie ze cos takie jest serwowane ochyda I masakra

Pizza z sosem zamiast szynki

Złożyliśmy zamówienie na dwie pizze z dowozem w pizzerii Da Grasso w Dąbrowie Górniczej poprzez stronę Pyszne.pl. Czas dostawy bez zarzutu. Pierwsza z dwóch pizz campina ok, natomiast druga parma to totalne nieporozumienie zamiast szynki ogromna ilość sosu dziecko po jej zjedzeniu miało ból brzucha na drugi dzień , dodam że nie pierwszy raz zamawialiśmy tą właśnie pizze i proporcje szynki do sosu były całkiem inne.

Super kontakt. Pizza zimna.

Ogólnie zamówienie przez telefon przebiegło w miłej atmosferze. Czas oczekiwania półtorej godziny. Niestety pizza przyjechała zimna. Oprócz tego dostawca nie wydał reszty, czyli sam sobie wziął napisem.

Bardzo dobrze

Budynek przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych.Pracownicy przyjemni,z pozytywnym nastawieniem na klienta,przy składaniu zamówienia proponują dodatkowe produkty np.napój.Podają orientacyjny czas oczekiwania na zamówienie.Na stolikach znajdują się przyprawy i serwetki.Lokal czysty i zadbany,toaleta dobrze zachowana.

Średnio dobra pizza...

Moim zdaniem składniki nie są świeże a mrożone. Pizza w smaku średnio, w ogóle nie przypomina pizzy włoskiej. Jedynie co mają dobrego w ofercie to sałatki, które polecam !

Super miejsce

Pizza bardzo smaczna. Zamówienia są bardzo szybko realizowane, a pracownicy są zawsze uśmiechnięci. Zdecydowanie polecam to miejsce.

Poprawnie, atmosfera i wystrój na plus.

Odwiedzona przeze mnie pizzeria pozostawiła uczucie spełnionego standardu. Zamówienie zrealizowano o czasie, które od razu nadawało się do spożycia. Jedynym małym minusem mogło być niewielkie zaangażowanie Pracownicy, od której oczekiwałabym obsługi komplementarnej lub polecenia czegoś ''od siebie''. Czystość oraz wysrtój placówki bez zastrzeżeń.

zniechęcająca obsługa

Dwie gwiazdki tylko za smaczną pizze. Na sali tylko 3 stoliki zajęte i już obsłużone, a obsługa nie zauważa naszego wejścia, zajęta jest nei wiadomo czym, przez dłuższy czas nie podaje nam kart, idziemy po nei sami, nadal brak zainteresowania ze strony obsługi, idziemy sami zamówić-przy ladzie nadal nikt nie interesuje się nami, no porażka. Dopiero jak powiedziałam do chłopaka, że zmienimy lokal, to okazało się że ktoś nas zauważył. Wow. Kelnerka nie ogarniala totalnie. Jak na koniec poprosiliśmy o spakowanie na wynos, powiedziała jakoś nieskładnie, że trzeba podejść do baru i tam sobie spakować i kupić opakowanie na wynos. Wpisanych w kartę gum orbit też nie dostaliśmy

Przypalona pizza

Obsługa miła, natomiast kelnerka z Ukrainy powinna podszkolić jezyk polski (nie do końca rozumiala zamówienie) przez co przedłużył sie czas jego składania. Czas przygotowania dań to ok 30 min, podana pizza była przypalona od spodu. W lokalu brudne stoliki oraz podłoga.

Kelnerzy na duży +.

Obsługa w rej pizzerii jest bardzo miła, uprzejma i kompetenta, co wyróżnia ją na tle innych lokali tego typu w mieście, jednak już któryś raz z kolei otrzymałam przypaloną pizzę, przez co na jakiś czas napewno nie odwiedzę tej puzzpizzerii.

Obsługa kontra jedzenie

W zeszły weekend byłam w tej pizzeria i swoją wizytę oceniłabym pozytywnie, jeśli oceniać miałabym obsługujących mnie kelnerów, Ci byli naprawdę mili. Jednak prócz tego ważne jest jeszcze jedzenie, a tutaj mały zawód, ponieważ pizza była od spodu mocno przypalona, tak więc kucharza oceniam już niżej.

Jest dobrze :)

Obsługa jest miła i jedzenie jest całkiem niezłe, jednak warto by pomyśleć o zmianie wystroju. Teraźniejszy przypomina stołówkę, w lokalu jest słabe oświetlenie.

Odwiedzałeś ostatnio Da Grasso?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Gusto Dominium

(3.69 )

Pizza Hut

(3.93 )

Telepizza

(3.38 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem