Pizza Hut

( 3.20 )

Opinie (1376)

Aplikacja do składania ...

Aplikacja do składania zamówień, jest bardzo prosta, szybko zamawiam to co lubię i mogę cieszyć się pysznym jedzeniem, brak tylko informacji ze składnikami pizzy.

Sieć posiada bardzo ...

Sieć posiada bardzo uprzejmą i cierpliwą obsługę. Dania były bardzo dobrej jakości. Lokal był czysty i zadbany. Pracownicy starają się, by wszystko było gotowe na czas.

Obsługa restauracji uprzejma. ...

Obsługa restauracji uprzejma. Lokal zadbany i czysty, pracownicy zapewniają najwyższą jakość obsługi.

Przejrzysta, intuicyjna aplikacja, ...

Przejrzysta, intuicyjna aplikacja, przy wyborze odbioru zamówienia w lokalu aplikacja podaje czas (ustalono 10min) odliczania do gotowości zamówienia, był zgodny z rzeczywistością elastyczny wybór płatności on line lub na miejscu (karta, gotówką)

Osoby z obsługi ...

Osoby z obsługi zachowują sie bardzo nieprofesjonalnie, pizze otrzymalismy w temperaturze letniej a ceny zamieszczone na stronie nie pokrywają sie z realnymi kosztami. Jadąc w grupie zamowilismy 10 pizz, licząc że z promocją zamieszczoną na głównej stronie Pizza hut zaplacimy 270 zł. Promocja 2 pizze srednie w cenie 26.99 za sztuke nie zostala uwzględniona ponieważ ,,Nie wiem, moze i na stronie tak jest ale tu tego nie uznajemy" jak to wyjaśniła niezbyt miła ekspedientka dopiero po posiłku. Za pizze musielismy zapłacić 38.99 od sztuki. Nie polecam, więcej tam nie pojdziemy. Co za prosty sposób żeby stracić 20 klientów...

Po godzinie musiałam ...

Po godzinie musiałam zrezygnować z zamówienia. Nikt mnie nie poinformował że j"est kłopot w kuchni." Całkowity brak zainteresowania. Nigdy więcej

Pełna dyskrimnacja, chciałamZamówić ...

Pełna dyskryminacja, chciałam. Zamówić stolik dla córki na 9 osób został Poinformowana ze nie można na soboty , stojąc natomiast w kolejce podeszła pani która powiedziała ze miała rezerwacje j została wpuszczona . Jeśli zasady są dla wszystkich to wszystkich obejmują . Pani po zapytaniu dlaczego zostałam tak potraktowana oddzywalam się opryskliwie . Nie wrócę tam .

Wszystko zgodne z ...

Wszystko zgodne z zamówieniem. Personel miły i pomocny. W restauracji czystko.

Czas oczekiwania: 40 ...

Czas oczekiwania: 40 minut bez uprzedzenia, że czeka się aż tak długo. Pizza na wynos: ciepła, ale jej wygląd pozostawiał wiele do życzenia, ranty sięgały do połowy pizzy. Przyznam, ze gdybym otworzyła je wcześniej to bym oddała je i zażądała zwrotu pieniędzy...

Składałam zamówienie do ...

Składałam zamówienie do szkoły. Mega szybka obsługa. Świetny kontakt. Rabaty naliczył sam konsultant. Dostawa gratis. Jedzenie ciepłe i pyszne. Wrócimy tu na pewno. Pozdrawiamy ☺️

Mniej więcej przychodzę ...

Mniej więcej przychodzę raz w miesiącu z żoną na pizzę hut na Bemowo ul. Powstańców Śląskich. Zamawiamy zawsze pieczarki, margaritę oraz napije. Pizza była bardzo dobra, napoje również, I na najwyższe uznanie zasługuje kelnerka. Pani jest profesjonalna i przemiła osoba. Zawsze podpowie i zaproponuje właściwy skład dania. Widzę, że pomaga też innym kelnerom. Pozdrawiamy.

obsługa totalnie nas ...

obsługa totalnie nas olała w godz.14:30 nie wiem, czy dlatego iż byliśmy z dzieckiem niepełnosprawnym?

Jakość otrzymanych produktów ...

Jakość otrzymanych produktów przewyższył moje oczekiwania. Zarówno rolsy, deser i pizze super jakosci. Wszystko świeżutkie, ciepłe i mega pyszne. Gorąco polecam!! Dziękuję ❤

Pani na infolinii ...

Pani na infolinii kompletnie niedoinformowana o zasadach postępowania w oddziale. Na pytanie o czasie oczekiwania na pizze w restauracji odpowiada, że nic nie zmienia zamówienie na miejscu gdyż zamówienia są realizowane po kolei czyli jak piade kupić na miejscu będę oczekiwała na ten moment 1h40 min...

Witam. Korzystałem w ...

Witam. Korzystałem w dniu 05 lutego z zamówienia online w koszalińskiej Pizza Hut - Atrium. Zamówienie na g.18.30 dotarło o 19.36, bez opłaconych sosów. Porażka. Nie polecam.

O3.02.2022 Najgorsza speluna ...

O3.02.2022 Najgorsza speluna 1 raz po tylu latach daje taką opinie .....kto u was pracuje ???!Ja klient dla małego dziecka zamawiam 2 pizze widzę błąd w zamówieniu brakuje serów ....Nie drę się tylko mówię kulturalnie, kelner się zgadza, pani co robi pizze potwierdza mówię "śpieszę się, posypcie i tyle ...tym serem,, nic więcej...Pani co robi pizze prosi panią kierowniczkę tych co robią pizze.... (te panie są po drugiej stronie szyby w kuchni). Ta się drze gdzie tu .....Czego chcesz ... na mnie klienta! Może by Pani odeszła. Żądam by Pani odeszła, mnie to nie obchodzi ...Gdzie ma Pani maseczkę drze się na pół sklepu... Wie Tam są drzwi oburzona??? za tego szkła przychodzi kierownik jak jestem przy wyjściu oczy jak 5 złotówki, rozwiązuje sytuacja na moją korzyść. Ale dzięki tej Pani poczułam się jak śmieć ,,Wynocha, Wyjdź,, do klienta??? Kogo Wy tam zatrudniacie? Wdaje co tydzień tam 140zł teraz mnie nie zobaczycie długo, nie przez pomyłkę ale przez pracownika który zmienili moją opinie o tym miejscu.

Odwiedzałeś ostatnio Pizza Hut?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Da Grasso

(3.54 )

Gusto Dominium

(3.77 )

Telepizza

(3.66 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem