Pizza Hut

( 3.19 )

Opinie (1306)

najgorsza z najgorszych

w tak kiepskim lokalu jeszcze nie bylam na poczatek ponad 30 min czekalismy az szanowne panie ogarna stoliki po poprzednich klientach (udawaly ze nie widzą klienta dopiero po interwencji slownej jedna z pan z wielka laska sprzatnela jeden ze stolików) nastepnie ponad 20 min czekania az ktoras z szanownych ksiazniczek zaszcyci nas i przyjmie zamowienie , po czym ponad 40 minut czekania na pizze a jak w koncu ja otrzymalismy nie byla zbyt goraca i na dokladke pomylone.zamowienie. Oprocz tego w roalecie malo powiedziane że syf (brodno i smierdzaco zastanawialam sie jak wysadzaic 4 latka zeby czegos nie zlapal).OGÓLNIE SYF I BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA

Koszmar

Zamawiasz. 2 godz czekasz. Nikt nic nie wie . Restauracja ma do ciebie oddzonic w sprawie zamowienia i nic. Żenujące. Na szczescie platnosc miala byc karta przy odbiorze bo jeszcze z zwrotem bym sie bujała. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Rozczarowanie

Do restauracji weszłam ok godz 16.45 i na swoje nieszczęście usiadlam w ogródku na zewnątrz. Po 15 minutach oczekiwania na kogokolwiek z obsługi przeniosłam się na salę. Tu w miarę szybko podeszła kelnerka i zrobiłam zamówienie, napój podano po jakichs 10 minutach natomiast na rolsy czekalam ok 40 minut. Jakość obsługi, popsuła się w ciągu pół roku, bo bywam w tej restauracji dość często. Kelnerzy kręcą się na sali tak chyba za bardzo nie zauważając klientów. Myślę że restauracja o takiej renomie powinna dbać o zadowolenie swoich klientów, ja np już do państwa długo nie zajrzę

Rewelacja, obsługa zasługuje na szóstkę z plusem

Miałam okazje korzystać z restauracji Pizza Hut, jestem miłe zaskoczona obsługa. Pani była zainteresowana moja osoba, pytała czy wszystko jest w porządku oraz pilnowała, by przy moim stoliku niczego nie brakowało. Przy tym byłam bardzo miła i kulturalna. Oby więcej osób z takim podejściem do klienta.

Dramat

Szanowni Państwo W dniu dzisiejszym weszłam z dwójka dzieci i niestety nie udało się nam nic zjeść. Ponieważ panie kelnerki bardzo starały się nas nie widzieć. Obsługa fatalna, ostatni raz weszliśmy do tej pizzy hut.

Dobre miejsce na posiłek

Moja ocena jest pozytywna, a wpływ na nią ma szybkość obsługi jak i oferta z menu. Z pewnością każdy znajdzie tu coś dla siebie. Polecam!

Świetna pizza

W weekendy kolejka jest ogromna i trzeba długo czekać na miejsce. Jednak pizza jest bardzo smaczna, a obsługa miła.

Szybka obsługa

Często zamawiam pizzę z tego lokalu na wynos. Obsługa jest miła, a pizza jest gotowa w kilka minut. Polecam to miejsce.

Polecam.

Lokal duży, pizza bardzo dobra z idealną ilością dodatków. Polecam na spotkanie z przyjaciółmi.

Dobra dla głodnej osoby.

Pizza fast food idealna, ale w porównaniu do zwykłej pizzy jest kiepska. Plusem jest krótki czas oczekiwania.

Smacznie !

Bardzo dobra pizza, znana nam wszytskim. Pamietam pomysł z serem w końcówkach, był to świetny pomysł dla kogoś kto je zostawia, ponieważ często są suche.

Super obsługa i smaczna pizza.

Obsługa w tej pizzerii jest uprzejma i cierpliwa. Pizza podawana jest świeża i ciepła. Ze względu na lokalizację czasem ciężko znaleźć tam wolny stolik, co dodatkowo potwierdza, że jest to punkt warty odwiedzenia.

Bardzo dobra obsługa!

Zawsze jestem tu miło obsłużona, jedzenie pyszne, ceny w porządku. Miły lokal na kolację ze znajomymi czy rodziną. Polecam.

Świetna obsługa i pyszne jedzenie !

Z całego serca polecam restauracje Pizza Hut pod każdym względem. Obsługa w tym miejscu jest na bardzo wysokim poziomie , bardzo miła i kompetentna. Jedzenie w lokalu wyśmienite , zawsze podane ciepłe i świeże. Jeśli chodzi o wystrój miejsca jest standardowy jak w każdej pizzerii tej sieci . Personel dba o czystość stolików jak i całego lokalu.

Bogate menu kiepskie wykonanie

Szerokie menu, które każdy z pewnością dopasuje do swojego gustu. Pizza jest przeciętna, nie zachwyca smakiem. Składniki na pizzy w bardzo małych ilościach. Lokal zadbany. Długi czas oczekiwania mimo pustki w lokalu. Obsługa zakręcona, czasmi trzeba się upomnieć np o picie, które się zamawiało dużo wcześniej.

POLECAM

pizza w formie restauracji posiada miła i uśmiechniętą obsługę kelnerską. Bardzo miłe i klimatyczne miejsce pizza znajduje się w starym browarze w Poznaniu. Miejsce posiada swój klimat zachowane piękne ściany miło spędzić tam czas. Plusem restauracji jest miejsce dla najmłodszych i cudowny widok z balkonu na centrum miasta co tym bardziej przyciąga do tego miejsca. Karta posiada bogate menu wybór pizzy dla dzieci i dorosłych można dobrać składniki gdyby zaszła taka potrzeba. Sosy smaczne. Bar sałatkowy świeży duży wybór . Podczas zamówienia został mi również zaproponowany program my pizza hut . Kelnerka wyjaśniła mi że zbieranie punktów przekładają się na nagrody. Super. Polecam.

Super obsluga

Obsługa lokalu na wysokim poziomie, pracownicy uśmiechnięci i pomocni. Schludny i czysty uniform. Czas oczekiwania na zamówienie ok 40min. Czystość przy stolikach oraz w toalecie dobra. Brak nieprzyjemnych zapachów. Traktowany jako gość w skali 1-5, to 5.

dzisiejsza pizza jak z budki na bocznej uliczce

Dzien dobry,prosze zwrocic uwage kto robil moje zamowienie,bo ta pizza,ktora otrzymalam to porazka.Od czasu jak powstala Wasza pierwsza pizza w Poznaniu przy okraglaku,przynajmniej raz w tygodniu na obiad u mnie jest pizza i powinna mi sie juz znudzic ale tak nie jest,zawsze chwale a dzis za grube pieniadze pies mial obiad,bo pizza korona jaka dostalam to byla pizza zakalec z najgorszej budki.Malgorzata Borowczak

Odwiedzałeś ostatnio Pizza Hut?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Da Grasso

(3.12 )

Gusto Dominium

(3.68 )

Tele Pizza

(2.49 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem