Kolporter

( 3.90 )

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w naszym kraju. Oferuje obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter jest właścicielem sieci około 650 Saloników Kolportera. Firma zajmuje się: dystrybucją prasy i zarządzaniem własną siecią handlową.

Opinie (918)

Tabliczka z godzinami ...

Tabliczkaa z godzinami pracy informuje, że punkt czynny w niedziele od godziny 09:00. Specjalnie pojechałem po odbiór ważnej przesyłki około godziny 10:00. ZAMKNIĘTE!

Klient_IyWN

02.01.2022
Odpowiedź firmy Kolporter

Przykro nam, że napotkał Pan niedogodności. Bardzo za nie przepraszamy. Dziękujemy za informację o incydencie. Dzięki niej możemy interweniować i sprawiać, że nasze usługi będą lepsze. Pozdrawiamy i życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

Rewelacja!

Wszystko w porządku

Klient_OGZ3

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię i wysoką ocenę. Życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

Super!

Duża dostępność tytułów prasy. Duży asortyment produktów.

TOMASZ_2308

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za miłe słowa. Staramy się, aby w naszej ofercie każdy klient znalazł coś dla siebie. Życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Rewelacja!

Duży wybór prasy zarówno lokalnej jak i ogólnopolskiej, a ceny w miarę uczciwe i do zaakceptowania.

Henryk_41

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię i wysoką ocenę. Życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

Rewelacja!

zakres dostępnych artykułów oraz sposób realizacji zakupu bez uwag i niczego więcej nie trzeba.

Andrzej_834

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię i ocenę. Bardzo nas cieszy, że tak wysoko zostaliśmy ocenieni. Takie opinie motywują nas do jeszcze lepszej pracy

Rewelacja!

Sklepik z prasą i nie tylko. Warty uwagi.

Beata

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za polecenie naszego saloniku. Cieszy nas Pani opinia i ocena. Dziękujemy za nią! Życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Tak sobie.

Miła obsługa,tylko pomieszczenia dość ciasne

Klient_Hmar

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię i ocenę. Niestety powierzchnia sprzedażowa niektórych z naszych saloników nie jest duża, ale za to nie można nam zarzucić, że pomimo małej powierzchni mamy ubogą ofertę prasy i produktów okołoprasowych.

Świetnie!

Świetnie!

Klient_MG1k

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię i wysoką ocenę. Życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

Świetnie!

Świetnie!

Sylwia_1332

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię i wysoką ocenę. Życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

OK.

OK.

Klient_DnrA

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za ocenę. Życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Dobrze.

Dobrze.

Klient_jh55

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię i wysoką ocenę. Życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

Świetnie!

Świetnie!

Paweł_163

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Miło nam czytać takie opinie. Dziękujemy za tę od Pana. Zachęcamy do odwiedzania naszych saloników. Pozdrawiamy i życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

OK.

OK.

Jolanta_159

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za ocenę. Życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Bardzo dziękujemy za opinię i najwyższą ocenę. Życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

OK.

OK.

Emil_66

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię i ocenę. Życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

Dobrze.

Dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię i wysoką ocenę. Życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

Średnio.

Średnio.

Klient_fOIP

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię i ocenę. Życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

OK.

OK.

Tomasz_1753

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Dziękujemy za opinię i ocenę. Życzymy wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

Słabo.

Słabo.

Klient_6FmM

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Przykro nam, że tak nisko ocenia Pan naszą pracę. Szkoda, ze nie zdradził Pan co wpłynęło na taką ocenę.

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Klient_S5Dd

31.12.2021
Kolporter Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Kolporter

Bardzo dziękujemy za opinię i najwyższą ocenę. Życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Odwiedzałeś ostatnio Kolporter?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dom Książki

(4.39 )

empik

(4.14 )

Inmedio

(3.91 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem