Cinema City

( 3.83 )

Opinie (679)

Fantastyczny poziom obsługi!

Poziom obsługi w tym kinie przekracza najśmielsze oczekiwania, jestem pod wrażeniem

Seans VIP

26.07.20 wybrałem się do Was zrealizować prezent (bilet na seans VIP).numer zamówienia 9032081676 . Zdecydowaliśmy się na film Jak być dobrą żoną . Niestety , za wydane na prezent 200 zł. otrzymaliśmy w kinie jedynie nachosy, popcorn i colę . Czujemy się mocno nabici w butelkę ... zamawiając bilety nie zostałem poinformowany , że nie jest czynny bar z gorącymi posiłkami ( menu w internecie było cały czas wyświetlane ) a obsługa poinformowała mnie przed seansem , że niedokładnie czytam Waszą stronę i zamieszczane informacje. Nazwa takiej wizyty w CCity została zmieniona owszem na VIP Light , ale dowiedziałem się dopiero w kinie , że posiłków gorących nie będzie , bo jest nadal pandemia ! TO PO CO W OGÓLE URUCHAMIACIE SEANSE VIP ??? Aby nabić klienta w butelkę ? Za dużo mniejsze pieniądze mogłem mieć dwa bilety na podobnych fotelach z takimi samymi delicjami jakie otrzymaliśmy na seansie VIP Ligth . Czujemy się oszukani i straciliśmy zaufanie do Waszych usług , które do tej pory uważaliśmy za wzorowe . Być może nie doczytałem wszystkich informacji na stronie , ale nie zmieni to faktu , że niezły w sumie film oglądaliśmy "na głodniaka " , zawiedzeni i w poczuciu bezwzględnego wykorzystania niepełnej wiedzy klienta . Na oglądanej komedii niewiele się bawiliśmy , bo poczuliśmy się w pewien sposób oszukani !

Najlepsze kino w mieście

Kino w tej galerii handlowej jest najlepszym w Bydgoszczy. Zawsze czysto, schludnie przygotowane sale kinowe. Obsługa również dobrze przeszkolona i pomocna. Nigdy jeszcze nie zawiodłam się na tym kinie, polecam !

Super

Świetne kino, jest w nim bardzo dużo miejsca. Obsługa jest bardzo miła, zazwyczaj nie ma kolejek.

Polecam.

Kino jest duże, a bilety w przystępnej cenie. Jakoś odtwarzanych filmów na najwyższym poziomie!

Dobra Obsługa Pracowników Kina

Jako kino-maniak, bardzo często oglądam filmy na dużym ekranie. Jestem posiadaczką karty Unlimited. Co mogę napisać o obsłudze kina? Nigdy nie miałam problemu, aby kupić bilet lub anulować rezerwację. Kolejki, które czasami pojawiają się przed kasami są rozładowywane poprzez dodatkowy personel. Dodatkowi pracownicy zawsze są obecni w takich sytuacjach.Pomimo dodatkowych osób przy kasach spotykam się z sytuacją, że klienci, którzy stali w kolejkach po bilet spóźniają się na seans. Jestem zwolenniczką kupowania biletów online. Zakup popcornu lub coli przeważnie odbywa się bez kłopotów. Na 20 zakupionych napoi , tylko jeden wymagał interwencji. W napoju nie było gazu. W kinie można zauważyć nowych pracowników, którzy zawsze mają plakietki z imieniem oraz informacją: "Uczę się". Dwa zauważalne minusy: - niedokładnie wyczyszczone sale kinowe, - długi czas oczekiwania na otwarcie drzwi

Szybko i sprawnie

Obsługa szybka i sprawna, zawsze z uśmiechem na twarzy wita klienta. Świeży popcorn oraz inne oferowane produkty. Sale kinowe zawsze czyste, schludne. Fotele wygodne, bardzo miło ogląda się filmy. Często są promocje na bilety na różne filmy, ale ceny nie są zadowalające. Podsumowując kino fajne, jest miło i czysto ale jeżeli chodzi o ceny to mogłabym polecić też tańsze kina.

Bardzo dobra obsługa

Pani na kasie poinformowala mnie o najwazniejszych rzeczach i wszystkich promocjach. Bardzo mila i uśmiechnięta.

Zimno

Na sali zimniej niż na zewnątrz. Seans dotyczy filmu dla dzieci w grudniu. Ludzie siedzirli w kurtkach. Zimne nawiewy chłodziły przez cały film. Nie polecam tego kina.

Polecam

Sale kinowe przed seansem zawsze czyste. Bilety nie są zbyt tanie w porównaniu do innych sieci kinowych. Obsługa miała i zawsze pomocna. Ceny w barze droższe niż w innych kinach. Dostępność filmów na wysokim poziomie - dużo seansów.

Bardzo dobre miejsce na Relax!

Kasy są zawsze przynajmniej dwie czynne, nawet jak mamy środek tygodnia w godzinach dopoludniowych. Pani przy kasie miła i uprzejmą, uśmiechnięta. Tak samo pani która sprawdza bilety przy wejściu do sal. Parking w centrum handlowym to duży plus. Ceny popcornu i coli to jakis żart. I niestety tutaj odejmuję gwiazdkę.

Świetnie, jakość obsługi znacząco się poprawiła.

Sprzedawcy z działu barowego cały czas uśmiechnięci, schludni i pomocni. W odpowiedzi na moje niezdecydowanie od razu zaproponowali odpowiednie zestawy.

Szybka i merytoryczna pomoc!

Uzyskałem bardzo szybko pomoc, Pani wyjaśniła wszystkie problemy.

Reglamentowana toaleta

W roku 2016 gazeta nowości pisała o zamknietych toaletach w Cinema City, jest rok 2019, od tego czasu w Cinema City nadal toalety sa zamkniete. Jestem osoba niepełnosprawną i ostatnio pilnie potrzebowalam toalety ze względów zdrowotnych, najblizszym miejscem publicznym to bylo kino. Jakie bylo moje zdumienie, kiedy okazalo sie ze w holu glownym jest jedna toaleta dla niepelnosprawnych zamknieta na kod i nikt mimo moich rozpaczliwych gestów nie zechcial mi pomoc szybko do niej dotrzec. Obsługa potraktowała mnie jak intruza. Poinstruowano mnie, że mam kupic w barze cokolwiek, by dostać sie do toalety, nie moglam uwierzyć w to co do mnie mówią, to nie mieści się w moim pojmowaniu świata. Kiedy prawda do mnie dotarła udalam sie do baru z prosba zby szybko mi cos sprzedali, ale okazalo sie, że nie mogę przeczytac przeczytac kodu, bo nic nie widze bez okularów, pani w barze dwa razy mi go czytala, zebym sie nie pomyliła, uprzejmie sprzedala mi jednego cukierka, zebym mogła załatwić podstawową potrzebę czlowieka. Gdzie my żyjemy? Czy taka bogata firma może tak sobie psuc wizerunek i markę za wątpliwe korzyści wynikające z decyzji zamknięcia toalet, szczególnie dla osób niepełnosprawnych? Co na to sanepid i instytucje państwowe, czy nie mamy przepisu mowiącego o tym, że każde miejsce świadczące masowe uslugi ma mieć toalety otwarte dla wszystkich tak jak system ewakuacji? Moja córka zaprosiła mnie po tym incydencie do kina na film, odmówiłam pójścia do miejsca, które jest niecywilizowane. Film obejrzymy sobie innym razem w innych "Okolicznościach Przyrody".

najlepsze kino

wygodne fotele, dużo miejsca, sprawna i sympatyczna obsługa. Do tego mają świetny program dla posiadaczy abonamentu - przedpremiery i zniżki na barze Polecam!

Nie jest źle

Pierwsze wrażenie bardzo dobre ale podczas projakcji obraz był tragiczny. Ekran był lekko różowy i lekko drgał

trochę za zimno

Przed upałami schroniliśmy się w kinie i wybraliśmy się na film. Niestety strasznie zmarzliśmy na sali kinowej! Wiadomo, że jak są upały to ludzie nie chodzą w swetrach czy w bluzkach z długim rękawem, więc obsługa powinna to wziąć pod uwagę ustawiając temperaturę. Obsługa na kasie i w barze również nieco "chłodna".

Straszne

Niedziela poranek dla dzieci, cena powala 58.00 zł za dziecko i emeryta. Pół godziny reklam włącznie z Mc Donald, dzieci się nudzą. Tragedia. Nigdy więcej Cinema City.

Odwiedzałeś ostatnio Cinema City?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Helios

(4.36 )

Multikino

(4.53 )

Silver Screen

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem