LOTOS

( 3.99 )

Grupa LOTOS zajmuje się wydobyciem i przerobem ropy naftowej oraz sprzedażą hurtową i detaliczną wysokiej jakości produktów naftowych. Jest producentem i dostawcą m.in. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego, oleju napędowego do celów opałowych (lekki olej opałowy), paliwa lotniczego oraz ciężkiego oleju opałowego. LOTOS Paliwa to sieć 450 dogodnie zlokalizowanych stacji paliw w całym kraju. W ramach sieci funkcjonuje 17 tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych przy autostradach A1, A2, A4 i A6 oraz przy drogach ekspresowych S3 oraz S7.

Opinie (2176)

Wszystko w porządku

Pracownik z którym miałem kontakt był pozytywnie nastawiony i uprzejmy. Pracownicy dbali o czystość i porządek na terenie stacji i w toalecie. Zaproponowano mi dodatkowy produkt przy kasie. Sprawna obsługa.

niezwykle szybka obsługa

oczekiwanie w kolejne na płatność za paliwo chyba nigdy nie trwało dłużej niż 3 minuty.

Bardzo dobrze przyrządzone hot-dogi

Stacja lotos przy ul. Wrocławskiej 144 jest moim zdaniem faworytem wśród stacji benzynowych w Wałbrzychu pod względem dostępnego fastfoodu. Hot dogi są zawsze odpowiednio ciepłe , dobrze przyrządzone oraz podane. Kiedy tankuje paliwo i jestem głody wiem ,że na stacji Lotos mogę smacznie zjeść.

Porażka, takiej obsługi nie ma nigdzie indziej!

Pani z obsługi nie wie jak wydac nagrode za punkty a pracuje na tyle dlugo ze powinna to wiedziec

Miła obsługa

Bardzo miła obsługa. Na stacji nie ma kolejek, pracownicy sprawnie obsługują. Ceny paliwa są wysokie.

Takiej obsługi tylko pozazdrościć

Wszystkie standardy zachowane, miła obsługa, uśmiech na twarzy oraz miły ton. Chętnie tam tankuję (chociaż nie zawsze mam po drodze)

Bardzo dobre paliwo

Jestem zadowolona z obsługi klienta oraz z jakości paliwa. serdecznie polecam

ŚWIETNIE

Bardzo miła i pomocna obsługa. Dogodny dostęp do dystrybutorów z paliwem. Pyszna kawa :)

Stacja przyjazna samochodom ciezarowym

Jest to stacja głównie przystosowana samochodom ciężarowym. Widoczna obsługa z dużym stażem, ale i bardzo kompetentna. Starają się szybko rozładować ruch. Wygląd stacji widoczny po remoncie na plus. Wszelkie normy i standardy zachowane. Czystość bdb. Toaleta bdb. Wszystkie urządzenia sprawne. Polecilbym te stacje. Traktowanie jak gościa jak najbardziej. Choć jest duży ruch (szczególnie przy nasilonych godzinach szczytu) pracownicy starają się z aktywna sprzedażą. Potrafią być często kolejki przy dystrybutorach, ze względu na samochody ciężarowe okres oczekiwania może się wydłużyć. Raczej brak pomocy przy tankowaniu.

Nowe twarze, te same standardy

Na stacji pojawili się nowi pracownicy, ale mimo to obsługa na najwyższym poziomie. Standard Lotos jest na bardzo wysokim poziomie któremu nie dorównuje żadna inna stacja w okolicy

Wzorowa obsługa stacji Paliw

Dzisiaj tj. 19.01.2020, odwiedziłem stację paliw Lotos przy ul. Sadowej. Podjeżdżając pod dystrybutor, był obecny pracownik "placu" który stosując zwroty grzecznościowe, przywitał się oraz zaproponował pomoc przy tankowaniu. Zaznaczam iż uważam takie podejście za wzorowe, gdyż spotkałem się z nachalnością pracowników stacji, wręcz wymuszania skorzystania z ich obsługi. Okolice dystrybutora były czyste, wnętrze stacji paliw również było czyste. Obsługa kasowa, również stosowała zwroty grzecznościowe oraz nie była zaangażowania w inne czynności niż bieżąca obsługa klienta. Zostałem zapytany o kartę lojalnościową oraz zaproszony ponownie do skorzystania z oferty stacji.

nie polecam

nie polecam. tankowałem ponad rok po ok. 800 ltr. miesięcznie i ciągle było coś nie tak. dzisiaj chciałem skorzystać z bonu obiadowego, a tu karczma zamknięta i jakiś ''szef'' nie zgadza się na zwrot wartości bonu, tylko każe mi zrobić zakupy w ich niby sklepie przy zawrotnie wysokich cenach.na terenie stacji są dwa duże banery ''200 ltr ON-OBIAD GRATIS. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ na to. Z takim podejściem do klienta to daleko nie zajadą, zwłaszcza, że'' eldorado''z przejezdnym klientem się skończyło po oddaniu nowej nitki S-7 (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Szybka obsługa klienta

Czesto korzystam z uslug tej stacji paliw. Pracownicy sa mily. Po podjechaniu pod dystrybutor podchodzi pracownik. Mowi dzien dobry. Pyta sie czy pomóc w tanku i czy jest potrzeba dolania plynu do spryskiwaczy. Pracownicy pracujacy przy nie wszyscy sa dosc mily. Czasem sa duże kolejki ponieważ jest otwarta jedna kasa. Powino byc to zmienione.

Niemiła obsługa

W dniu 03.01.2020r około godziny 11.30 kupiłem paliwo i nie zabrałem paragonu ale po około pięciu minutach wróciłem , prosząc czy mógłbym odzyskać ten paragon. Pani stwierdziła zdecydowanie że nie, bo zaraz paragony są przedzierane jak klient nie odbierze .To mówię że może być przedarty ,że to było przed chwilą, że na dystrybutorze wyświetla się jeszcze ten zakup. To pani powiedziała że mogę sobie zrobić zdjęcie. Nie miała najmniejszej ochoty nachylić się do kosza, mimo że nie było nikogo z kupujących. Nie polecam.

Super obsługa

Tankowanie sprawne, obsługa na podjeździe pomocna. Proponuje dodatkowe zakupy. Przy kasie sprawnie, polecanie dodatkowych produktów, przydatnych w podróży, pytanie o kartę lojalnościową. Obsługa wita i żegna klientów z uśmiechem. Warto tam tankować.

pomoc

Na stacji benzynowej można liczyć na pomoc pracownika na podjeździe w zatankowaniu paliwa.

Piękna stacja

Stacja jest przestronna i pięknie urządzona. Polecam wszystkim

Takiej obsługi nie widziałem jest najlepsza

Przemiła atmosfera panuje na tej dzięki której chce się wrócić do tego miejsca oraz do tych osób. A najlepsza obsługa jest u dwóch Pań wielkie brawa dla tych Pań. (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO)

Odwiedzałeś ostatnio LOTOS?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • myjnia 24h
  • paliwa
  • stacja paliw

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.20 )

BLISKA

(3.74 )

BP Stacje Paliw

(4.18 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem