ORLEN

( 4.22 )

Polski koncern paliwowo-energetyczny, lider wśród przedsiębiorstw petrochemicznych w Europie środkowo-wschodniej. Klienci PKN ORLEN mogą korzystać z programów lojalnościowych takich jak karty paliwowe czy karty VITAY. Stacje ORLEN to nie tylko wysokiej jakości paliwo, ale również dobrze wyposażone sklepy, sieć kawiarni STOP CAFE, myjnie oraz usługa kurierska "Stacja z paczką".

Opinie (11343)

Najszybsza obsługa w mieście

Stacja Orlen w Świdnicy ,a Esperantystów to jedna z najlepszych pod względem szybkości obsługi stacja. Ja jako kierowca mam porównanie i mogę powiedzieć, że od momentu zatankowania do opłaty mija bardzo krótki czas. Kasjerzy są bardzo profesjonalni i szybko obsługują nawet, wtedy, gdy jest wiele pracy.

Bardzo miła obsługa

-Zastosownie aktywnej sprzedaży -Roller czysty, z gotowymi produktami do hot-dogow -Towar na półkach nieuzupelniony - Zastosowanie zwrotów grzecznościowych i aktywnej sprzedaży - Przyjazna atmosfera -Przecietna czystość sklepu,kurz na półkach,czysta podłoga i szyby lodówek

Super

Brawo Wy! Będąc dzisiaj na waszej stacji zostałam bardzo miłe zasłużona. Zapiekanka była gorąca A ciastko świeże nie mówiąc już o miłej i profesjonalnej obsłudze... na pewno będę tam jeszcze nie raz... pozdrawiam

jak postój to tylko tam

Jesli akurat jedziemy tą trasą to zawsze zatrzymujemy się na stacji Orlen - bez większych kolejek możemy zatankować, zamówić coś do jedzenia i picia. Personel bardzo szybko obsługuje klientów, a do tego są przesympatyczni. Jedzenie zawsze robione na świeżo i do tego jest w czym wybierać.

Miła obsługa na podjeżdzie!

Bardzo miły mężczyzna wita na podjeździe. Oferuje produkty takie jak płyn do spryskiwaczy czy lepsza benzyna. Nie brakuje też uśmiechu i miłych pogawędek. Podobnie sytuacja wygląda z obsługą w budynku-mili i uśmiechnięci ekspedienci zachęcają do kolejnych wizyt.

Obsługa pierwsza klasa

Stacje oceniam na doskonałą a przede wszystkim jej pracownikow. Osoby tam pracujace okazaly sie bardzo pomocnymi. Podczas awarii auta otrzymalem fachowa obsluge oraz pomoc. Rzadko doswiadcza sie spotkania tak uprzejmych osób w stosunku do klienta.

Niesamowita obsługa!

Pracownicy na najwyzszym poziomie! Sprawnie i szybko obsługują klientów, są schludnie ubrani w koszulki z logo firmy, pomagają zatankować "na zawołanie" bez długiego oczekiwania na pomocnika. Stacja utrzymana w porządku, obsługa wita oraz żegna gości z uśmiechem oraz doradza w kwestiach zakupowych. Polecam!

Pochwała obslugi

Witam, chciałabym pochwalić Panią (dane osobowe i treść zmoderowane przez administratora - RODO) , u której byłam okolo 19.45 dnia 13.06.2020 r. Pani mnie obsługiwała . Jestem szczerze zdziwiona i wzruszona,że po przygotowaniu mi sznytki , przyniosła do rąk własnych ( do stolika ). Sama jestem po 12h pracy ( pracuje w handlu ) i szczerze mnie zaskoczyła z uśmiechem podając jedzenie. Spowodowała uśmiech na mojej twarzy ! Niesamowita obsługa na koniec dnia ;) pozdrawiam

Obojętność w stosunku do klienta.

Obsługa jest obojętna w stosunku do klienta , nie angażuje się w proces obsługi , nie służą pomocom. Wydanie paragonu i reszty odbywa się w sposób mechaniczny , bez żadnego kontaktu z klientem.

Super obsługa

Polecam tą stację. Obsługa spełnia wszystkie standardy, stacja stosuje wszelkie środki zabezpieczeń sanitarnych. Pracownicy ograniczają kontakt do minimum jednak w pełni profesjonalnie wykonują swoje zadania. Szybka i miła obsługa. Pracownicy uśmiechnięci co sprawia,że chce się tam wracać.

Super obsługa !

Od kilkunastu lat tu tankuję i muszę przyznać, że ostatnio obsługa wyraźnie się poprawiła. Poczuciem humoru i fachowością wyróżnia się Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) ale pozostali pracownicy także bardzo poprawili jakość i co ważne szybkość obsługi.

Super. Pracownicy wyjątkowo mili i sympatyczni.

Na ww stacji benzynowej panuje porządek. Przy dystrybutorach są dostępne jednorazowe rękawiczki i papier. Na podjeździe byl pracownik pomagający przy tankowaniu. Pracownik obsługi kasowej to młoda kobieta. Była bardzo miła. Zachęciła do skorzystania z promocji danego dnia. Spytała się czy wymagana jest faktura czy paragon. Ogólnie jako klient czułam się tam komfortowo. Stacja może być polecona przeze mnie

Mała stacja a cieszy

Mała stacja a jednak ilość personelu idealnie dopasowana tak że nie ma kolejek, warto odwiedzić.

Stacja paliw przyjazna kierowcom

Stacja paliw Orlen w Łasku to przykład wzorowej obsługi klienta. Przesympatyczni, pomocni i zawsze uśmiechnięci pracownicy. Pomogą wnieść paczkę do samochodu, zaproponują ciekawe produkty do pielęgnacji samochodu. Zapamiętują stałych klientów, dzięki czemu z przyjemnością tankuję tutaj auto. Ta mała stacja ma zawsze pełno klientów.

Dobra robota.

Jako kierowca często jestem zmuszona do korzystania ze stacji paliw. Niestety jak to baba nie potrafię sobie poradzić z tankowaniem gazu czy napompowaniem powietrza do kół. Ostatnio nawet nie potrafiłam zakręcić kurka wlewowego. Z tymi właśnie problemami zdarza mi się biec po pomoc do obsługi tej właśnie stacji paliw . Mimo że obsługa ma naprawdę dużo roboty , dużo klientów , jeszcze nigdy nie spotkałam się z odmową czy niechęcią osób które tam pracują . Właśnie to i wiadomo dobrej jakości paliwo sprawiają że pobyt na tej stacji nie jest dla mnie katorgą a przyjemnością . Serdecznie polecam .

Odwiedzałeś ostatnio ORLEN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • myjnia
  • Kawiarnia
  • kawa na wynos
  • sklep
  • paliwa
  • stacja paliw

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.20 )

BLISKA

(3.74 )

BP Stacje Paliw

(4.18 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem