Jakość Obsługi

ORLEN

( 4.28 )

Polski koncern paliwowo-energetyczny, lider wśród przedsiębiorstw petrochemicznych w Europie środkowo-wschodniej. Klienci PKN ORLEN mogą korzystać z programów lojalnościowych takich jak karty paliwowe czy karty VITAY. Stacje ORLEN to nie tylko wysokiej jakości paliwo, ale również dobrze wyposażone sklepy, sieć kawiarni STOP CAFE, myjnie oraz usługa kurierska "Stacja z paczką".

Opinie (11379)

Bardzo miła obsługa!

Super obsługa, zawsze pomocni, zachęcają na przepyszne hot-dogi, którym nie mogę oprzeć! :-) Nigdy nie czekałam w kolejkach!!!

Bardzo miła obsługa!

Super obsługa, zawsze pomocni, zachęcają na przepyszne hot-dogi, którym nie mogę oprzeć! :-) Nigdy nie czekałam w kolejkach!!!

Poczułem się nie miło potraktowany przez obsługę stacji

Witam, wczoraj około godziny 20 byłem zatankować na danej stacji i przy okazji chciałem kupić hot-doga... Gdy poprosiłem hot-doga z parówką która była dostępna w zasięgu moich oczu Pani obsługująca potraktowała mnie w bardzo arogancki sposób i bardzo olewającym tonem powiedziała że nie może mi teraz go sprzedać bo jest jeszcze zimny a jaka zapytałem za ile będę mógł kupić to powiedziała ze nie jest wróżką... nie polecam...

Czysto i schludnie

Bardzo czysto i schludnie, miła obsługa, spytali się o kartę lojalnościową. Nie było oleju silnikowego, który potrzebowałem, ale kasjer stwierdził, że są jedynie ich produkcji oleje i O takich parametrach nie mają w posiadaniu. Nie było papieru przy dystrybutorem, żeby wyczyścić dłonie od pistoletu do paliwa, ale rękawiczki były.

Miła obsługa.

Zawsze miła obsługa. Czystość w sklepie, świeże kanapki.

Dobra stacja benzynowa, choć kolejka długa

Dziś tankowałam na powyższej stacji. Nie ukrywam, że się spieszyłam. Niestety najpierw czekałam w kolejce do dystrybutora, a później do kasy. Nie wiem czemu w godzinach szczytowych otwarta jest tylko jedna kasa. Fakt, że gdy dostałam się do kasy Pani ekspedientka była bardzo miła, zaproponowała mi hot doga, natomiast jej dynamika pracy nie była zbyt duża, a kolejka za mną nie malała. Wygląd stacji schludny, półki bardzo dobrze uzupełnione. Polecam poza godzinami szczytu!

Zwykła stacja

Przy dystrybutorach znajdowały się rozrzucone folie i inne papierki, w miejscu jednorazowych rękawiczek tylko pozostałości po nich. Sklep zatowarowany, towar dosunięty do brzegu sprawiając wrażenie pełnych półek. Niestety podłoga wydawała się brudna. Kasjerka uprzejma, mimo braku ruchu stała przy kasie i zapraszała do siebie. Minusem, że maseczkę miała pod nosem. Drugi minus, że kiełbasy do hot doga mimo dużej ilości były bardzo pomarszczone, że mimo ochoty na coś ciepłego wyszedłem bez hot doga. Plusem był w obecnych czasach płyn do dezynfekcji, który znajdował się przy wejściu.

W porzadku

Obsluga stacji sluzy pomoca, asortyment dan na cieplo duzy, burgery zawsze swieze, niektore ekspedientki malo usmiechniete jednak wiekszosc personelu przyjaznie nastawiona do klienta i do pracy, ceny jak na kzdej stacji dosc wysoki

W porzadku

Obsluga stacji sluzy pomoca, asortyment dan na cieplo duzy, burgery zawsze swieze, niektore ekspedientki malo usmiechniete jednak wiekszosc personelu przyjaznie nastawiona do klienta i do pracy, ceny jak na kzdej stacji dosc wysoki

Bardzo pomocny personel

Praca przedstawiciela handlowego powoduje bardzo duzo postojow na stacjach benzynowych. Chciałabym pozdrowić i polecić z całego serca obsługę stacji paliw Orlen w Działdowie. Poza spotykanymi wszędzie standardami, tj polecaniem zakupów komplementarnych, np do kawy ciastko, zadawania pytań o kartę vitay, polecenie zainstalowania aplikacji, jak również zgodnie z przyjęta w obliczu pandemii procedura, kubki do kawy są podawane przez obsługę - to wszystko jest należycie stosowane. Poza tym wszystkim Panowie są bardzo mili, pomocni, staneli ja głowie aby pomóc mi dowiedzieć się jaki rodzaj oleju silnikowego powinnam zastosować w samochodzie. Poza teoretyczny mi wskazowkami jeden Pan poszedł ze mną sprawdzić w samochodzie. Z wielką przyjemnością będę tam wracac

Dobra obsługa na tej stacji

Stacja położona przy tzw. drodze przelotowej. Miła i kompetentna obsługa. Solidnie. Opinia dotycząca obsługi już jakiś czas temu.

Nie polecam, wiele do zmiany

Obsługa klienta na marnym poziomie, stacja zaniedbana , ceny paliwa wyższe niż u konkurencji.

Najlepsza w Lesznie

Największa a zarazemnajlepsza stacja paliw w Lesznie, szybka obsługa i duża empatia

Sprawna obsługa infolinii

Skontaktowaliśmy się z działałem obsługi klienta po nie za długim oczekiwaniu. Informacja, która nam została udzielona była pełna.

Stacja super , różnie z obslugą

Moja opinia na temat tej stacji jest w połowie dobra , a w połowie negatywna. W zależności od osoby , która mnie tam przyjmuje. Czasami jestem pytany o wszystko , występuje kultura oraz w miły sposób zostanę obsłużony. Bywają również momenty, które zastaje kasjera bądź kasjerke i jestem obsłużony z wielkiej łaski i widać, że ktoś robi to w taki sposób, aby klient szybko opuścił stację.

Odwiedzałeś ostatnio ORLEN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • myjnia
  • Kawiarnia
  • kawa na wynos
  • sklep
  • paliwa
  • stacja paliw

Podobne firmy w okolicy

Auchan - stacje paliw

(3.20 )

BLISKA

(3.74 )

BP Stacje Paliw

(3.99 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem