ORLEN

( 4.26 )

Polski koncern paliwowo-energetyczny, lider wśród przedsiębiorstw petrochemicznych w Europie środkowo-wschodniej. Klienci PKN ORLEN mogą korzystać z programów lojalnościowych takich jak karty paliwowe czy karty VITAY. Stacje ORLEN to nie tylko wysokiej jakości paliwo, ale również dobrze wyposażone sklepy, sieć kawiarni STOP CAFE, myjnie oraz usługa kurierska "Stacja z paczką".

Opinie (11365)

Stacja

W dniu dzisiejszym tankowałem w Pruszkowie na wyżej wymienionej stacji. Stacja czysta i zadbana. Obsługa miła, choć według mnie brakowało personelu. Na podjeździe nie było pomocy. Stacja bardzo dobrze zaopatrzona. Można zaopatrzyć się w najbardziej potrzebne produkty w drodze.

Nie chęć pracowników stacji

Witam , przedstawić chciałam nie pierwszą taką sytuację gdy personel w wystarczającym składzie osób nie reaguje na guzik " zawołaj personel" lub nie chętnie i z pretensjami przychodzi pomoc zatankować auto . Oczywiście nawet gdy stacja jest wręcz pusta .

Super paliwo

Bardzo dobra obsługa, dobra cena i jakosc

Rewelacyjna obsługa ! Gratuluje zespołu !

Pierwszy raz spotkałam się z tym żeby na stacjach Orlen w Lubinie. Była tak Przemiła i znakomita obsługa. Panie miłe uśmiechnięte i życzliwe w przeciwieństwie do stacji Orlen na Hutniczej gdzie Panie są trzymane chyba za karę. I na koniec chciałam wyróżnić Pana który na stacji umył mi wszystkie okna <3 Pan jest moim mistrzem. będę wracać na ta stacje tankować.

Super

Obsługa klienta bardzo miła były propozycje hotdoga. Czysty sklep bardzo polecam

Słabe zatowarowanie

W tym tygodniu kupowałem kawę na tej stacji. Bardzo słabe zatowarowanie sklepu. Lodówka z napojami z kiepskim wyborem . W sklepie są puste regały co nie zachęca mnie do kolejnych zakupów. Obsługa miła.

Super

Stacja czysta i zadbana. Obsługa super i profesjonalne podejście do klienta zarówno przy tankowaniu ( bardzo miły Pan ) jak i w sklepie. A kawa i hot-dog pyszne. Teraz będę częściej tankować na tej stacji. Polecam :)

MIŁO I SZYBKO

Zachęcam do korzystania z usług tej stacji. Stacja mała, kameralna ale jakość i czas obslugi na najwyższym poziomie. POLECAM

Zachwycona

Byłam z mężem w sobotę na tej stacji przejazdem. Obsługa bardzo miła i zaradna. W szczególności Pani z różowa wstążka we włosach. Oby więcej takich stacji

Miłe zaskoczenie i życzliwość.

Jestem bardzo miło zaskoczona Panem, który chętnie pomaga podczas tankowania auta. Niezależnie od tego co robi, zawsze z życzliwością i chęcią pomocy podchodzi nie narzucając się. Dziś będąc z małym dzieckiem Pan wykazał się bardzo rzadko spotykaną w tych czasach empatią i wyręczył mnie podczas tankowania. Taki pracownik to skarb. Pomocny, życzliwy i pracowity. Bardzo dziękuję za pomoc za każdym razem kiedy jestem na stacji paliw.

Jak zwykle perfekcyjnie.

Tankuje na tej stacji często. Zawsze było wszystko w porządku. Tak było i tym razem. Pomimo obecnej sytuacji z Covid obsługa uśmiechnięta i życzliwa. Przy okazji tankowania kupiony hotdog. Świeży, ciepły i pyszny jak zwykle. Na pewno tu wrócę. Polecam tą stację.

Dobra stacja paliw z małymi uwagami

stacja duża, dobrze usytuowana. Niestety czystość toalety pozostawia wiele do życzenia. Poza tym mankamentem polecam. Ceny paliw przystępne

Świetna stacja

Zawsze dostępne hod dogi miła obsługa, stacja czysta. Wysoka jakość obsługii

Najgorszy orlen

Niestety nigdy nic nie mozna zjesc , zawsze albo nie ma ,albo myją piece. Obsluga zajeta tylko soba

Odpowiednia obsługa

Jestem zadowolony z obsługi na tej stacji. Pracownicy są uprzejmi i sympatyczni. Proponują dodatkowe zakupy dla klientów.

Super, takiej obsługi nie ma nigdzie

Tankuje na tej stacji raz w tygodniu obsługa jest zawsze uprzejma i uśmiechnięta. Hot dogi zawsze ciepłe i pyszna kawa na drogę :)

Super obsługa

Polecam wszystkim super i miła obsługa. Pomocne Panie. Duży wybór towaru i smaczne jedzenie.

Czysto, miło i przyjemnie.

Na tej stacji tankuję bardzo często i zawsze spotykam się z miłą obsługą. W środku czysto i dobrze zaopatrzone półki. Mają tam smaczne hamburgery na które nie trzeba długo czekać. Polecam :)

Odwiedzałeś ostatnio ORLEN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • myjnia
  • Kawiarnia
  • kawa na wynos
  • sklep
  • paliwa
  • stacja paliw

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.20 )

BLISKA

(3.74 )

BP Stacje Paliw

(4.19 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem