Toyota

(4.76)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP3 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (82 z 105)

Serdecznie polecam profesjonalizm...
Serdecznie polecam profesjonalizm obsługi klienta!!

Marcin_2179

03.10.2023

Placówka

Szczecin, Mieszka I 25B

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem salon w...
Odwiedziłem salon w związku z koniecznością dokonania przeglądu okresowego auta. Jakość obsługi klienta nie budzi zastrzeżeń - zachowane są najwyższe standardy i profesjonalizm. Uśmiechnięte panie z recepcji zaprosiły mnie do stanowiska doradcy, ten zaś w szybki i profesjonalny sposób zarejestrował wizytę, zrealizował płatność i odebrał kluczyki. Podany przez pracownika przybliżony czas realizacji usługi wynoszący ok. 2 godzin pokrywał się z rzeczywistością. Mogłem w tym czasie zaczekać na miejscu i popracować w specjalnie przygotowanym pomieszczeniu dla klientów, wyposażonym między innymi w ekspres do kawy oraz stoliki i wygodne krzesełka. Jakość zrealizowanej usługi nie budzi zastrzeżeń - przegląd został zrealizowany sprawnie i prawidłowo. W salonie panuje czystość, ład i porządek. Pracownicy są schludni, mili i profesjonalni. Pomimo, iż realizacja usług w tym salonie nie należy do najtańszych, to na każdym kroku czuć wysoką jakość za którą się płaci. Jedyne zastrzeżenie dotyczy braku przekazania mi jednego z dokumentów, przez co konieczna będzie ponowna wizyta w salonie.

rdk477

06.09.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Salon samochodowy Toyota...
Salon samochodowy Toyota w Chorzowie i Bytomiu cechuje wysoka jakość oferowanych usług i środowisko przyjazne klientom o których komfort się zabiega.

Klient_VzIl9

06.09.2023

Placówka

Chorzów, ul. Drogowa Trasa Średnicowa 55

Nie zgadzam się (0)
Salon samochodowy Toyota...
Salon samochodowy Toyota w Chorzowie i Bytomiu cechuje wysoka jakość oferowanych usług i środowisko przyjazne klientom o których komfort się zabiega.

Klient_VzIl9

06.09.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Polecam usługi realizowane...
Polecam usługi realizowane przez DAKAR TOYOTA RZESZÓW. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy. Bardzo miłe i uczynne Panie z recepcji. Serwis gwarancyjny auta miał trwać do 1.5 h jednak pracownicy wykonali zlecenie w niecałą godzinę. Cały proces przeglądu i naprawy można oglądać przez szybę w poczekali. Poczekalnia czysta z dostępem do kawy i herbaty.

kczerwinska

25.08.2023

Placówka

Rzeszów, Świlcza 146T

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa od...
Profesjonalna obsługa od samego wejścia do salonu. Przemili i pomocni ludzie. Troszczą się o klienta nawet po wykonanej usłudze. Pyszna kawa.

Klient_H9px

07.02.2022

Placówka

Warszawa, Patriotów 271

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa ,...
Profesjonalna obsługa , bardzo dobry kontakt z handlowcem :-). Transakcja przebiegła sprawnie :-) Polecam :-)

Niezweryfikowany Klient_6HDB

06.04.2021

Placówka

Chwaszczyno, Gdyńska 68

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa pod...
Profesjonalna obsługa pod każdym względem od momentu pierwszej wizyty w salonie, wyboru auta, aż do odbioru.

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W salonie spędziłem...
W salonie spędziłem około 10min. oglądałem toyote auris. Nie zauważyłem nikogo z obsługi,nikt się mną nie zainteresował. Jedynie pracownik siedzący przy biurku z napisem "serwis" wodził za mną wzrokiem. Gdy wychodziłem odpowiedział mi "do widzenia"

Klient_FLQN

15.05.2020

Placówka

Zgłobice, ul. Krakowska 44

Nie zgadzam się (0)
Byłem w serwisie...
Byłem w serwisie Toyota Auto Park Białystok w serwisie po zakup części do samochodu, w recepcji Pani skierowała mnie do odpowiedniego stanowiska w którym sprzedawca obsłużył mnie szybko i profesjonalnie . Jestem bardzo zadowolony z wizyty w w/w punkcie i w ich obsłudze nic bym nie zmienił.

1qazxcde3

21.02.2020

Placówka

Białystok, Elewatorska 60

Nie zgadzam się (0)
W niedawnym czasie,...
W niedawnym czasie, musiałam oddać swoje auto do serwisu. Po dojechaniu na miejsce, udałam się do wejścia, gdzie zostałam przywitana przez pracownika z recepcji, który zaprosił mnie do pracownika serwisu. Pracownik w bardzo sprawny sposób, wyjaśnił mi, jakie będą etapy mojej naprawy oraz ile czasu potrwa cała wizyta, po czym zostałam poproszona o udanie się do poczekali, gdzie można było, napić się pysznej kawy. Cała wizyta przebiegła w bardzo sprawny sposób, a ludzie byli tam pozytywnie nastawieni do klientów.

Klient_sAai

15.12.2019

Placówka

Zielona Góra, ul. Wrocławska 65c

Nie zgadzam się (0)
Miałem ostatnio wątpliwą...
Miałem ostatnio wątpliwą przyjemność być w tym serwisie na akcji serwisowej. Pięć osób przy stanowiskach, dwie obsługują. Dwie panienki chyba dla wystroju i gość z kucykiem , też nie wiadomo po co. Dwóch młodych chłopaków jedynie obsługiwało. Zrobiłem nawet zdjęcie, ale nikt się nawet nie zainteresował. Po odebraniu auta, musiałem się dwa razy zapytać, co było zrobione. Młodzieniec poinformował mnie, że dokładnie to, co w akcji serwisowej. Widząc, że nie odpuszczam, w końcu powiedział, że poduszka powietrzna( no, nic warta błahostka!). Miałem okazję ocenić wysoko ów serwis za pracę Pana z działu części, za to tym razem określę to słowem "beznadzieja". Pan właściciel powinien się przyjrzeć swoim pracownikom, bo ja byłem tam po raz ostatni i moim znajomym też odradzę to miejsce.

Klient_h4hB

27.10.2019

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 57

Nie zgadzam się (0)
Słyszałam pozytywne...
Słyszałam pozytywne opinie o salonie Toyota w Katowicach. Miałam okazję wiele razy je zweryfikować . Po kilku latach już jako stały klient z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić,że zarówno obsługa w salonie jak i jakość pracy mechaników jest na najwyższym poziomie. Przystępne ceny. Same naprawy wykonywane są zgodnie z założonym terminem . Duża dostępność samochodów zastępczych dla klientów i co dodatkowo jest na + to darmowa usługa mycia i czyszczenia co sprawiało,że po wizycie w salonie mój samochód zawsze wyglądał jak nowy. Jako iż pracuję mobilnie na pochwałę zasługuje również kawiarnia dostosowana do osób chcących w oczekiwaniu na przegląd lub naprawę chwilę popracować. Polecam.

ZweryfikowanyKlient

19.08.2019

Placówka

Katowice, Kolejowa 57

Nie zgadzam się (0)
Dnia 17.04.2019 o...
Dnia 17.04.2019 o godzinie 18 zjawiłem się w salonie Toyoty na umówioną wcześniej jazdę próbną. Od razu po wejściu do salonu przywitała mnie uśmiechnięta recepcjonistka, która zapytała w czym może mi pomóc. Po informacji, o umówionej wizycie poinformowała mnie, że za chwilę podejdzie do mnie handlowiec, w celu odbycia umówionej jazdy. Zaoferowała także kawę lub herbate i miejsce do siedzenia, z których nie skorzystałem. Ta chwila okazała się być bardzo długa, bo ponad 20 minut. W tym czasie jednak miałem okazję przyjżeć się dokładnie salonowi. Był on czysty, uprzątnięty a wystawione samochody dobrze opisane. Po wspomnianym czasie oczekiwania zjawił się handlowiec. Podczas wypełniania dokumentów potrzebnych do odbycia jazdy testowej wpisany został błędny pojazd, co pracownik szybko wychwycił i poprawił. Podczas jazdy testowej zostały zaprezentowane mi walory testowanego samochodu oraz oferta. Sprzedawca był dobrze obeznany z możliwościami samochodu, aczkolwiek tylko od strony marketingowej. Kiedy zacząłem się dopytywać o szczegóły techniczne niektórych rozwiązań, nie był w stanie udzielić mi wszystkich informacji. Sama jazda odbyła się w bardzo przyjemnej atmosferze i sprzedawca bez problemu prowadził ze mną luźną rozmowę na tematy zarówno związane jak i nie związane z samochodem. Po powrocie do salonu okazało się, że mój własny samochód, którym przyjechałem do salonu, uległ w międzyczasie uszkodzeniu. Z miejsca zostałem poinformowany, że jeżeli będę chciał, salon może udostępnić mi nagranie z monitoringu. Pani z recepcji zebrała ode mnie w tym celu niezbędne informacje. Sprzedawca na koniec przedstawił mi ofertę sprzedaży samochodu wraz z rabatem. W wydrukowanych dokumentach zapomniał jednak uwzględnić wspomnianego rabatu. Dopiero po chwili to zauważył i naniósł ręcznie zmiany. Ogólnie oceniam wizytę w salonie jako dobrą z minusem. Tym minusem jest bardzo długi czas oczekiwania na jazdę próbną, która była wcześniej umówiona na daną godzinę. Dużym plusem jest wygląd salonu, miłe i życzliwe podejście obsługi, która chętnie pomaga w nietypowych sytuacjach.

Niezweryfikowany Klient_oBrc

13.05.2019

Placówka

Warszawa, Jagiellońska 84

Nie zgadzam się (0)
Niedawno mojej żonie...
Niedawno mojej żonie przydarzyła się usterka w samochodzie i trzeba było wymienić część. Na cztery salony toyoty, tylko w jednym znalazł się człowiek, który chciał i pomógł. Pan z działu części zamiennych i młody mechanik. Jeszcze raz dziękuję za to, że patrzy pan na klienta jak na człowieka, a nie zostawiacza pieniędzy. Tak swoją drogą napisałem podziękowania do kierownika salonu,niestety, nie był łaskaw odpowiedzieć. Szkoda...

Klient_h4hB

22.12.2018

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 57

Nie zgadzam się (0)
Salon bardzo czysty....
Salon bardzo czysty. Uporządkowany. Oddzielona strefa Hybryd o reszty pojazdów. Bardzo mały parking. Za ciasno. Doradcy kompetentni. Dbają o klienta.

Dawid_625

10.06.2018

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 260

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w salonie...
Obsługa w salonie bardzo pomocna i zachęcająca do testowania samochodów. Na zainteresowanie moją osobą nie musiałem długo czekać - po zaledwie kilkudziesięciu sekundach od wejścia do salonu zostałem poproszony do raczej skromnego gabinetu, gdzie zapoznano mnie szczegółowo z ofertą, podając również informacje na temat kredytów. Atmosfera była swobodna i miałem wrażenie, że pracownik rzeczywiście chce mi pomóc;, zapowiadał nawet przygotowanie dla mnie szczególnych upustów, o ile tylko zdecyduję się na zakup auta. Słowem, polecam zakup auta w tym miłym i kameralnym salonie!

zalogowany_użytkownik

17.08.2016

Placówka

Zduńska Wola, Czechy 262

Nie zgadzam się (0)
Będąc zainteresowana zakupem...
Będąc zainteresowana zakupem nowego samochodu,udałam się do salonu samochodowego Toyota przy ul.Mieszka I w Szczecinie.Po dłuższej chwili podszedł do mnie doradca klienta i z wyraźnym zniecierpliwieniem i niechęcią odpowiadał na moje może nie zawsze profesjonalnie zadane pytania.Jestem kobietą i szczerze- tajniki silników i opcji technicznych niekoniecznie są moją pasją.Widząc jego nieuprzejmość w stosunku do mojej osoby wprawiłam go w zakłopotanie,gdyż zadałam mu pytanie : "Proszę mnie przekonać do zakupu właśnie tego samochodu i udzielić informacji w czym interesujący mnie model jest lepszy od samochodów konkurencji".Niestety,ten pan nie potrafił mi odpowiedzieć na to pytanie.Dając mu jeszcze jedną szansę,zaproponowałam transakcję z odkupem mojego samochodu,dopłacając brakującą różnicę do ceny nowego.I znowu kolejne rozczarowanie- na zaproponowaną przeze mnie cenę (do negocjacji) stwierdził,że jest wygórowana i oni "i tak robią mi łaskę, bo przyjmując go w rozliczeniu pozbywam się kłopotu" .Odpowiedziałam,iż kupując ich samochód również nie biorę go za darmo,lecz wpłacam sporą sumę,ponadto dając zarabiać firmie podczas całego czasu gwarancji korzystając z usług serwisowych.Nie otrzymałam już żadnej odpowiedzi, ponieważ pan "doradca" nie wykazał chęci dalszej rozmowy ze mną i po prostu odszedł.Gdzie? Do tej pory nie wiem,gdyż zniesmaczona poszłam do...konkurencji.

Agata_375

08.08.2015

Placówka

Szczecin, Mieszka I 25B

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu ...
Po wejściu do salonu zostałem od razu zauważony przez sprzedawcę który podszedł do mnie, przywitał się i przedstawił. Po krótkiej rozmowie na temat szukanego auta pracownik zaprosił mnie do swojego stanowiska obsługi, gdzie w bardzo profesjonalny sposób przedstawił mi zalety oraz parametry techniczne samochodu. Zaproponował mi od razu jazdę próbną , wydrukował konfigurację, cennik oraz wręczył katalog aktualny pojazdów. Na zakończenie wręczył mi wizytówkę do kontaktu w razie zastanowienia się nad zakupem samochodu i sfinalizowaniem zakupu.

zarejestrowany-uzytkownik

22.07.2014

Placówka

Lublin, Kalinówka

Nie zgadzam się (0)
Koleżanka kupowała samochód...
Koleżanka kupowała samochód ,ale była bardzo zdziwiona ,że w baku nie było nawet troche paliwa ,aby dojechac do najbliższego CPNu.Poza tym była zadowolona z obsługi.

Jolanta_507

20.05.2014

Placówka

Kraków, Jasnogórska 4

Nie zgadzam się (0)

Toyota

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Toyota?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.