Kaufland

( 3.72 )

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Opinie (7427)

Tym razem opinia negatywna

Choć często robię zakupy w bielskim Kauflandzie i zwykle jestem zadowolony z jakości obsługi klienta w tym markecie, to tym razem zostałem niemile zaskoczony. Na samym początku zwrócił moją uwagę bałagan i nieporządek, który zauważyłem przed wejściem do marketu. Mimo wczesnej pory dnia kosz na śmieci wypełniony był po brzegi, a przez to paragony, papiery, niedopałki były przed całym wejściem. Podobnie zresztą były przy miejscu na wózki zakupowe - tyle śmieci dawno nie widziałem. Wygląda na to, jakby to miejsce nie było w ogóle sprzątane, a przecież wejście do sklepu to jego wizytówka. Zakupy zrobiłem stosunkowo szybko i sprawnie. W sklepie było czysto, nie brakowało żadnych produktów. Kolejka do kasy też nie była długa, ale już samo skorzystanie z kasy samoobsługowej tym razem nie było komfortowe. Otwarte wszystkie kasy samoobsługowe powodują, że jest przy nich ścisk, a tym samym nie zachowana jest bezpieczna odległość. Nie uzyskałem też żadnej pomocy ze strony personelu, gdy zgłosiłem, że nie mogę zeskanować ceny na koperek. Pani z obsługi wskazała tylko, że skoro kod nie działa, to trzeba go samodzielnie wbić. Tyle, że cyferki z kodu były tak małe, że by je odczytać, trzeba by było użyć lupy. Pani nie wyraziła żadnej chęci, by mi pomóc, musiałem więc produkt odłożyć i zrezygnować z zakupu. I tak się zastanawiam, gdzie się nagle podziała tak szeroko reklamowana w Kauflandzie pomoc i uprzejmość dla klienta? Tym razem zakupy w Kauflandzie oceniam negatywnie!

Obsługa na plus

Podczas ostatniej wizyty w Kauflandzie nie mogłam znaleźć konkretnych składników do ciasta więc poprosiłam jedną z Pań żeby mi pomogła. Pani zaprowadziła mnie do alejki gdzie znalazłam poszukiwane produkty. Miejsce utrzymywane w czystości i widać dbałość o dotowarowanie. Mocno na plus zatowarowanie warzyw i owoców. Przy kasie dostępne maseczki i żele antybakteryjne. Pracownicy zwracają uwagę jeśli ktoś nie ma maseczki.

Zadowolony klijent

Super obsługa na ladzie dziewczyny zawsze usmiechniete dobre ceny świeży towar obsługa ogólnie super polecam

Zadowolony klijent

Super sklep dobrze zaopatrzony dobre ceny i promocje obsługa super przy ladzie z wedlinami zawsze się porozmawia i posmieje zawsze wychodzę zadowolony z tego sklepu polecam

Klient w centrum uwagi

Sklep Kaufland w tej lokalizacji charakteryzuje się dużą ilością klientów o każdej porze dnia ale zawsze na sklepie znajduje się pracownik który pomoże w rozwiązaniu problemu. Robię zakupy 2 razy w tygodniu w tym sklepie i zawsze spotykam się z miłą obsługą i sprawną obsługą kas. Jedynym minusem jest długie oczekiwanie na krojenie świeżego chleba ale warto poczekać kilka minut. Z zakupów jestem zawsze zadowolona i chętnie wracam .

Nigdy więcej

Otrzymałem mandat 50zł. Z mojej perspektywy wygląda to tak, że zostałem ukarany za nierozważny dobór sklepu, w którym zrobiłem zakupy. Nigdy więcej Kaufland!

Polecam

Bardzo polecam zakupy w tym sklepie. Ogromny wybór towarów - kupiłam wszystko, co chciałam. Dużym plusem jest brak kolejek na kasach, Panie kasjerki miłe i uśmiechnięte - zawsze powiedzą "dzień dobry" i "do widzenia". Zakupy w tym sklepie to czysta przyjemność.

Obsługa klienta

Obsługa na kasie w miarę szybka, ale niektóre kasjerki niezbyt mile

Pieczywo

Robiąc zakupy w kaufland na Dolnym Śląsku chciałam nabyć chleb wypiekany w sklepie ale szybko zrezygnowałam z zakupu ponieważ po pieczywie chodziły muchy takie zielone był to obrzydliwy widok nie kupuje już pieczywa nie pakowanego szuflady na pieczywo powinny być zamykane również od piekarnia ie tylko od sali sprzedarzy

Nie polecam stoiska mięsnego Kaufland.

Dzisiaj zakupiłam nieświeże, mięso na dziale mięsnym. Jedzenie wyglądało dobrze, lecz zapach był odrażający. Reszta sklepu spełnia oczekiwania klienta, miła obsługa, czystość na sali sprzedaży, komfort w robieniu zakupów.

Dobrze ale może być lepiej

Pani Przy kasie bardzo miła i uśmiechnięta, przywitała się i zaytała czy posiadam kartę lojalnoścową. Szybko i sprawnie rozliczyła zakupy i na koniec się pożegnała. Pani posiadała przyłbicę co jest na plus. Toaleta w markecie niestety do porpawy, na minus brak mydła w mydelniczce i brak płynu do dezynfekcji w toalecie. Na minus jeszcze jedna kolejka w obszarze wędlin i mięs. Na plus dostępny płyn do dezynfekcji zaraz przy wejściu do marketu.

Dzisiejsza obsługa jedna gwiazdka to zbyt wiele!

Będąc dziś w sklepie jak co tydzień na dużych zakupach znowu niestety się rozczarowałam. Brakowało niektórych produktów np płatków owsianych, bardzo mały wybór jarzyn i owoców a jutro jest handlowa niedziela, ale apogeum był w kolejce do kasy. Co z tego że są 4 kasy samoobsługowe jak jedna pani która jest na obsłudze ledwo mogła sobie dać radę, a kolejka do kasy tradycyjnej była do połowy sklepu. Osobiście widziałem jak kilka osób zostawiło swoje koszyki z zakupami widząc kolejkę na 30-40 minut oczekiwania do kasy. Byłem w tym sklepie ostatni raz wolę jechać dalej np do Auchana ale być traktowany jako klient który zostawia pieniądze a nie natręt.

Praca, praca

W Brzegu w Kauflandzie są prowadzone jakieś roboty. Jestem pełen podziwu dla całego personelu który uwija się w tak trudnej i ciężkiej sytuacji jaką jest ta zmiana. Ludzie cały czas na pełnych obrotach pracują w pocie czoła, ale też z uśmiechem na twarzach. Widać załoga jest bardzo zgrana napewni ma na taką sytuację wpływ Pani kierownik tego marketu która przebywa i pracuje dzień w dzień chyba po 24 godz na dobę. Pełny profesjonalizm całej załogi moje gratulacje BRAWO. Niech zarząd zobaczy jaką morderczą robotę robią, oby tak dalej

Wzór uporządkowania i oznakowania!

Mimo niezwykle bogatego asortymentu, towary na półkach i standach oznakowane i uporządkowane w nienaganny i logiczny sposób, umożliwiający szybkie odnalezienie produktu. Personel bardzo uprzejmy (podczas mijania z paletą czy sprzątania) - nie chcąc przeszkadzać klientowi. Kasjerka cierpliwie czekająca na zapakowanie zakupionych produktów. Do zakupów zachęca ponadto czystość na terenie całego sklepu (zarówno podłóg jak i lad z mięsem czy lodówek z nabiałem).

Wszystko tak jak powinno być

Duży, czysty parking pozwala swobodnie znaleźć miejsce. Przy wejściu są wózki oraz koszyki. Owoce i warzywa poukładane i dobrze wyeksponowane. Kasjerka w maseczce zeskanowała towar i poprosiła o kartę Payback. Odpowiedziała na moje pożegnanie.

Super, takiej obsługi dawno nie miałem.

W sklepie dopilnowane wszelkie normy związane z COVID-19. W sklepie czysto, schludnie i porządek na półkach. Pani przy ladzie z mięsem bardzo mi pomogła w wyborze wędliny oraz mięsa surowego. Najważniejsze w jej pomocy było to, że polecone mięso było świeże. Czas oczekiwania na obsługę był bardzo krótki w parę minut otrzymałem produktu po które przyszedłem.

Kaufland- Wejherowo kasy samoobsługowe

Dziś spotkała mnie niemiła sytuacja w sklepie. Jestem emerytką. Niedowidzę i mam problemy z poruszaniem. Otóż gdy podjechałam wózkiem do jedynej czynnej kasy to pani kasjerka powiedziała że kasa jest nieczynna- mimo że zaczęłam wykładać towar, i skierowała mnie do kas samoobsługowych które niedawno wprowadzono. Rozumiem sens tych kas i dobrze że są. Ale przecież chociaż jedna tradycyjna kasa powinna być czynna. Tym czasem o godzinie 6.30 dnia 22.08.2020 nie było czynnej żadnej- po tym jak kasjerka zamknęła tę do której się kierowałam. Były czynne tylko te samoobsługowe. Które wielu starszym i niepełnosprawnym osobom sprawiały trudność. Czy takie wymuszanie korzystania z kas samoobsługowych jest Państwa polityką???? a gdzie dobro ludzi starszych???? Żeby żadna kasa tradycyjna nie była czynna ? To skandal. Czuję sią urażona i upokorzona. Lubiłam Państwa sklep ale teraz bedę zmuszona go omijac z daleka.

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.80 )

Carrefour

(3.63 )

E Leclerc

(3.38 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem