Carrefour Express

( 2.81 )

Opinie (788)

Takiej obsługi nie ma nigdzie

Chciałam bardzo pochwalić Pana Kasjera z w/w sklepu. Dość często robię zakupy w tym supermarkecie, Pan nie dość, że obsługuje szybko i sprawnie, to jeszcze wkłada w to całe swoje serce, widać, że lubi tę robotę :) praktycznie za każdym razem i przy większości klientów, coś dopowie, pożartuje, aż chce się kupować i to jak najczęściej :)

Cerrefiur Express

Sklep bardzo czysty,obsługę przyjazną dla klienta,Polecam zakupy w tym sklepie

Miła i pomocna obsługa

Miła i pomocna obsługa, grzecznie przywitanie i pożegnanie z klientem, czysto w sklepie

szybkie zakupy

Wracając do domu późnym wieczorem, postanowiliśmy wstąpić do najbliższego sklepu. Jako że było już koło godź 22 większość sklepów była już pozamykana. Dlatego postanowiliśmy udać się do Carrefoura. Atutem tego sklepu są jego godziny otwarcia oraz fakt iż mieści się on w bezpośredniej bliskości mojej apteki. Sklep jest dobrze oznaczony, jednakże niektóre ceny niektórych produktów są wyższe niż w podobnych sklepach tejże sieci. Eksponowany towar jest ładny i prezentuje sie kusząco. Sklep sprawia wrażenie miejsca czystego i schludnego, a pracujący tam personel jest miły oraz otwary dla klientów i chętnie służy pomocą. Polecam

akcja grill

Pani kierownik tego sklepu jest osoba bardzo ambitną i umie zarządzać ludźmi a także wie jak dojść do prawie każdego klienta. towary prezentowane w lodówkach wyglądały Ok, półki byłe pełne wiec mogłem kupić większą ilość moich ulubionych produktów. Na zakupy nie poświęcam dużo czasu, bo to żona robi ale te były udane i raczej tam wrócę. Jak odwiedzam ten sklep to zawsze jestem zadowolony. Polecam PS Kupione wędliny i mięso było bardzo świeżę jak by było prosto od rzeźnika (dobre na grilla).

Bardzo udane zakupy

Wchodząc do sklepu widać wywieszki aktualnych promocji, widać czystą podłogę i czyste koszyki. Dział z warzywami i owocami wyglądać średnio, nie dołożone warzywa i owoce, te co są, są przebrane, widoczne ładne. Przechodząc dalej nie widać braki w lodówkach, aczkolwiek dobrą stroną było to, że dbają o program lojalnościowy i widać plakietki z dodatkowymi punktami. Dział z chemią wyglądał porządnie. Pracownicy pracujący na dziale zwrócili mi kilka razy uwagi na to, czy może w czymś pomóc. To dobrze. Dział produktów świeżych - wędliny i sery, wyglądał porządnie, lodówki zapełnione, brak dziur, jednak personel nie do końca wiedział, gdzie co ma, a pytając o promocje wędlin wskazał mi jedną, mówiąc, że jest bardzo dobra, a na pytanie: "Czy Pan jadł?" się uśmiechnął. Pracownik pani Maria, która mi pomogła przy zakupach i wiedziała mniej więcej co gdzie jest ułatwiła mi zakupy i czas, bardzo jej dziękuje :) Ogólna ocena sklepu: dobry zadowalający.

super zakupy

Atutem sklepu są dość niskie ceny i przyjemny, uprzejmy i chyba przyjaźnie nastawiony do klienta ( w szczególności osoby dorosłe, które tam pracują), personel. Kolejki przy kasie z reguły niewielkie. Dużym plusem jest także szafka na zakupy z innych sklepów, plecaki, torby itp. Ochroniarz cały czas dba o to żeby koszyki na zakupy były zaraz przy wejściu na halę sklepu. Eksponowane towary są widoczne dla klienta i bardzo bobrze widoczne. Owoce i warzywa wyglądają ładnie i fajnie się prezentują. Pani kierownik dba o swoja opinie i widać że nie pozwala sobie nawet na małe niedociągnięcia, ma tez podejście do swoich pracowników. Kupione wędliny i mięso było bardzo świeże jak by było prosto od rzeźnika (dobre na grilla). Jak odwiedzam ten sklep to zawsze jestem zadowolony. Polecam

Polecam!

Spory wybór produktów, miła obsługa, cenny trochę wyższe niż przeciętnie. Dobra lokalizacja bo w samym centrum w Galerii Krakowskiej, spokojnie można znaleźć wszystko czego potrzeba.

takich pracowników ochrony nie ma nigdzie

W Carrefour Express w Pruszkowie pracownicy ochrony są niezwykle uczciwi. Zostawiłam tam przez nieuwagę prezent walentynkowy dla ukochanego - nowy telefon. Pracownik ochrony przetrzymał go i oddał mi, kiedy po godzinie się po niego zgłosiłam. Polecam takich ludzi!

Sklep na poziomie

Wchodząc do sklepu od razu widać, że sklep jest zadbany, czyste podłogi, brak kartonów leżących na podłodze. Na półkach porządek, ceny aktualne. Obsługa miła, dbająca o wygląd swój oraz sklepu. Wyroby wędliniarskie bardzo dobre. Polecam

Ekstra!

Często bywam bo blisko mieszkam. Lubię robić tam szybkie (expressowe) zakupy. Pracownicy bardzo mili i pomocni. Produktów praktycznie nigdy nie brakuje. Polecam tam zakupy :D

Niemiła obsługa

Niemiła obsługa oraz godziny otwarcia i zamknięcia różnią się od informacji zawieszonej na drzwiach sklepu.

carrefour express warszawa rondo ONZ NIE POLECAM

NIE POLECAM! Byłem kilka razy na zakupach w tym sklepie: moje uwagi: 1) personel nie nosi masek, 2) personel jest niemiły, wykłada towar w momencie największego natężenia ruchu i klient ma wrażenie, że przeszkadza chodząc po sklepie, 3) dzisiaj 15.09.2020 nie działała kasa, po ponownym uruchomieniu, Pani Kasjerka, była bardzo zdenerwowana i w związku z tym "rzucała" moimi zakupami, 4) zdarzyło mi się, że na rachunku nabito towar, który nie został zakupiony, 5) zdarzyło mi się, że nie sprawdziłem daty na opakowaniu podczas pakowania do koszyka i towar był przeterminowany

Poziom obsługi niski

Kasjer nie przywitał, nie nawiązał kontaktu wzrokowego. Brak pomocy pracownika. Sklep czysty zatowarowany. Obreb sklepu estetyczny.

mały wybór produktów

W sklepie szybko można zrobić zakupy jednak jest mało produktów z kategorii owoce i warzywa. Moim zdaniem jest to bardzo duży minus.

Poor customer service/hygiene

While this store offers all the essentials it is not nice when staff are unhappy at the check out and have offensive body odor. Many times in the evening when I duck into pick up a few items I have to deal with the same person on the check out who smells. This is an experience I don’t want to have when shopping. I have changed my shopping habits now and only shop weekly to avoid this kind of experience. Overall the staff don’t seem happy to be working there and some watch YouTube whilst serving.

Poor customer service/hygiene

While this store offers all the essentials it is not nice when staff are unhappy at the check out and have offensive body odor. Many times in the evening when I duck into pick up a few items I have to deal with the same person on the check out who smells. This is an experience I don’t want to have when shopping. I have changed my shopping habits now and only shop weekly to avoid this kind of experience. Overall the staff don’t seem happy to be working there and some watch YouTube whilst serving.

Odwiedzałeś ostatnio Carrefour Express?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.72 )

Kaufland

(3.68 )

Albert

(3.33 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem