Diva

( 4.33 )

Opinie (53)

Malutki sklep z biżuterią i dodatkami

Malutki sklep z biżuterią i dodatkami, który znajduje się w Galerii Alfa. W sklepie było czysto, a towar był całkowicei dostępny dla klientów. Przy kasie stała jedna ekspedientka, która serdecznie witała się z każdym klientem. Po kilku minutach nie mogąc się zdecydować pracownica podeszła do mnie i zapytała na jaka okazję szukam biżuterii. Pokazała mi kilka ciekawych artykułów po czym pozwoliła mi samej zastanowić się nad wyborem. Po chwili znowu podeszła i pokazała jeszcze pare innych interesujących artykułów. Kiedy już zdecydowałam się co chcę kupić zaproponowano mi dodatkowo torebkę prezentową lub balsam do ust. Obsługa w tym sklepie jest bardzo miła i pomocna. Na koniec ekspedientka podziękowała mi i pożegnała się ze mną. Uważam, że ceny sa przystępne, choć wybór jest nie duży.

Sklep przejrzysty

Sklep przejrzysty,masa towarowa bardzo duża i urozmaicona,sprzedawca bardzo sympatyczny zawsze sluży pomocą w doborze dodatków,w sklepie panuje miła atmosfera.Panie przy kasie zawsze proponuje produkt dodatkowy"tzw. sprzedaż aktywną".Zakupiony produkt pakowany w bezpłatne reklamówki.

OK

OK. Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: personel, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Była wczoraj w godzinach wieczornych w Katowicach w

Była wczoraj w godzinach wieczornych w Katowicach w Silesii. Kupiłam sobie parę dodatków w sklepie "Diva". Małe stoisko, lecz bardzo dużo dodatków dla kobiet i dziewczyn. Promocyjne ceny jak najbardziej przystępne. Sprzedawczyni kulturalna i pomocna w doborze dodatków i nie tylko. Ocena jak najbardziej słuszna i pozytywna.

Sklep Diva skierowany jest do kobiet i oferuje modne

Sklep Diva skierowany jest do kobiet i oferuje modne dodatki: naszyjniki, łańcuszki, kolczyki, pierścionki, bransoletki i akcesoria do włosów.W sklepach dostępne są dwa rodzaje kolekcji biżuterii: Basic - czyli stałe kolekcje, regularnie uzupełniane o najmodniejsze nowości oraz Fashion - czyli krótkie serie ozdób, utrzymane w najmodniejszych trendach sezonu, które regularnie pojawiają się w sklepach w niewielkich ilościach na okres jedynie sześciu tygodni. Dostępne są również ozdoby dla małych dziewczynek.

Bardzo dobra obsługa klienta

Bardzo dobra obsługa klienta, ekspedientka szybko pomogła w wyborze kolczyków i zorientowała się że bardzo mi się spieszy, dzięki temu obsłużyła mnie w ekspresowym tempie nie zapominając o niczym. Poinformowała mnie o okresie zwrotu towaru, o szczegółach reklamacji, w jednym zdaniu - była bardzo zaangażowana w swoją rolę. A opinia o sklepie - duży wybór asortymentu i dobra jakość owej bizuterii.

Odwiedzałeś ostatnio Diva?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem