Opinie użytkownika (5)

Do sklepu weszłam...
Do sklepu weszłam pod wpływem polecenia mi aktualnej promocji przez koleżankę. W sklepie panował porządek. Po mniej więcej pół minucie, podeszła do mnie młoda pani, która zapytała się czy zauważyłam promocję (5 artykułów za 29zł), dała mi koszyczek na zakupy, i zachęciła do zakupów. Była bardzo sympatyczna. W między czasie weszło do sklepu kilku innych klientów, po ich minach zauważyłam że również spodobał im się sposób, w jaki zostali powitani. Dokonałam zakupów, przy kasie również wymieniając kilka miłych zdań z panią z Divy.Muszę przyznać, że wcześniej do tego sklepu nie wchodziłam, jednak tak mi się spodobała atmosfera, że z pewnością jeszcze go odwiedzę.

efcia

26.05.2012

Diva

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (0)
Rozmowę z konsultantem...
Rozmowę z konsultantem przeprowadziłam przed północą- bardzo się ucieszyłam że o tej porze ktoś jeszcze pracuje i szybko odpisuje na chacie. Pan, z którym rozmawiałam, odpisywał poprawną polszczyzną, poprawnie gramatycznie, stosował znaki interpunkcyjne - nie mam nic do zarzucenia. Udzielane odpowiedzi były jasne i zrozumiałe. Jedyne, co mu nie wyszło, to skopiowanie tabelki ze strony internetowej - treść tabeli "zlała się" w jeden spójny tekst i w rezultacie była nieczytelna. Na pytanie dot. oprocentowania, konsultant mógł się też posłużyć jakimś przykładem z konkretną kwotą, a nie tylko skopiować tabelkę i podrzucić do niej linka- oprócz tego nie mam zastrzeżeń.

efcia

26.02.2012

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (0)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie. Na wstępie dziękuję Pani za wyrażenie swojej opinii. Jest mi niezmiernie miło, że podczas kontaktu poprzez mCzat odniosła Pani tak pozytywne wrażenia. Zawsze dokładamy wszelkich starań aby nasi Klienci czerpali maksimum korzyści i wygody z naszych usług, to samo dotyczy również naszej obsługi na mCzacie. Jednocześnie bardzo dziękuję za zwrócenie uwagi na formę przekazywanie informacji przez naszego Konsultanta, ponieważ każda informacja zwrotna ze strony naszych Klientów jest dla nas bardzo cenna i każda sprawa jest przez nas analizowana indywidualnie. Przypominam, że pozostajemy do Pani dyspozycji w punktach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie internetowej mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 42 6 300 600. Pozdrawiam Krzysztof Resiak, mBank
Do sklepu weszłam...
Do sklepu weszłam z dwuletnią córką, która trochę marudziła, jednak pracująca tam Pani (pracowała sama) nie dała po sobie poznać, że dziecko jej przeszkadza. Czasami pracownicy w różnych sklepach niesympatycznie podchodzą do mam z dziećmi - jednak konkretnie ta Pani zachowała się w pełni profesjonalnie. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne - w sklepie panował porządek, wszystkie ubrania były ładnie poukładane. Pani nie siedziała, tylko ciągle czymś była zajęta za ladą (co mi bardzo odpowiadało, ponieważ nie obserwowała każdego mojego ruchu - czego bardzo nie lubię). Pomogła mi znaleźć interesującą mnie odzież wywieszoną na wystawie. Kiedy udawałam się do przymierzalni, zdjęła wybrane sweterki z wieszaków (co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło), poinformowała które z wybranych rzeczy są przecenione z powodu skaz/wad oraz pokazała w którym miejscu się one znajdują. Obsługa bardzo sympatyczna, na bardzo wysokim poziomie. Ceny mogłyby być niższe, jednak w promocjach da się znaleźć ciekawą rzecz za nieduże pieniądze.

efcia

26.02.2012

Sabra

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (0)
W sklepie panował...
W sklepie panował porządek. Kosmetyki stały na swoim miejscu, nic nie zwróciło mojej uwagi w sensie negatywnym. Niestety w gablocie Essence nie było wszystkich oferowanych przez tą firmę produktów (np pędzelka na którym bardzo mi zależało, jak również zestawów do zdobienia paznokci z różnymi wzorami).Przechodząc wzdłuż mebli z farbami do włosów zainteresowałam się chwilowo produktami- po chwili podeszła do mnie uśmiechnięta ekspedientka z pytaniem, czy może mi w czymś pomóc.Przed płaceniem kasjerka zwróciła moją uwagę na aktualne promocje - zrobiła to bardzo delikatnie, nie 'nachalnie'. Wygląd sklepu oraz zachowanie pracowników - super. Szkoda, że zatowarowanie nie jest 100-procentowe.

efcia

26.02.2012
Nie zgadzam się (0)
12.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.
Po wejściu do...
Po wejściu do lokalu i zajęciu miejsca siedzącego, sympatyczna Pani powitała nas i podała menu. Po paru minutach, kiedy już zadecydowałam co zjem na obiad, kelnerka podeszła i przyjęła moje zamówienie. Pierwsze danie (zupa) została podana szybko. Bardzo pozytywnie zapamiętałam to, że dla mojej 2-letniej córeczki zaproponowano zabawki do zajęcia sobie czasu, kiedy ja mogłam spokojnie zjeść - w szafce znajdują się puzzle, kolorowanki i kredki. Dodatkowo, specjalny fotelik dla małych dzieci świadczy o przystosowaniu lokalu na przyjście z małym dzieckiem. Drugie danie zostało podane bardzo 'sprawnie' - nikt nie przychodził 'zaglądać' czy już zjadłam zupę, a jednocześnie nie musiałam po pierwszym daniu długo oczekiwać na drugie. Podawane dania wyglądają apetycznie i są naprawdę smaczne a cena za zestaw, w którego skład wchodzą dwa dania i picie, jest bardzo atrakcyjna. Po zakończeniu jedzenia, mając problem z zabraniem od dziecka kredek - kelnerka podeszła i pomogła mi posprzątać wszystko to, czym bawiła się córka - było to bardzo miłe. Pomieszczenie jest czyste i klimatycznie urządzone (jednak brakuje jednego obrazka na ścianie - widać gwóźdź i inny odcień farby w miejscu, w którym prawdopodobnie wcześniej był zawieszony). Ceny podane w menu różnią się od faktycznych (za zestaw który w menu figuruje na 16PLN zapłaciłam 12,50PLN). Niedogodnością jest parking (przy wjeździe jest oznaczenie miejsca dla klientów innej placówki). Bardzo pozytywnie oceniam lokal i planuję odwiedzić go jeszcze raz.

efcia

24.07.2011

Naleśnikarnia

Placówka

Białystok, Pałacowa 3/1

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi