CEWE Fotojoker

( 4.11 )

Opinie (311)

Obsługa średnio zadowalająca

Podczas wizyty pracownik był zajęty czynnościami przy komputerze, co utrudniło ewentualną pomoc z jego strony przy wydrukowaniu zdjęcia,brak promowania ewentualnych dodatkowych produktów. Brakowało mi fachowej oceny wybranego produktu,doradzenia przy jakości. W sklepie czysto, uporządkowanie.

BEZNADZIEJA !!!!

Cóż, po doświadczeniach – drodze przez mękę - z Fotojoker, które trwają od 2 lat zmuszony jestem wyrazić swoją opinię o firmie, choć znaczący w tym udział ma również salon w Słupsku. Zakupiłem sprzęt Sony – a7 II, do tego dwa obiektywy z rekomendacji kierownika salonu w pewnym mieście – zoom 70-200 i 16-70 – wszystko oczywiście do pełnej klatki - tak mi zaręczono, do tego lampę błyskową i inne drobiazgi. Aparat, ogólnie rzecz ujmując, wykazywał sporo wad, które precyzyjnie opisywałem wysyłając wielokrotnie sprzęt do autoryzowanego serwisu. Serwis niczego nie potwierdził, a ostatecznie stwierdzono, że ten typ tak ma, bo nie odbiega parametrami od innych aparatów. Okazało się jednak, iż ukryto przede mną, że sprzedany mi obiektyw nie jest do pełnej klatki, a do APS-C – z czego mogło wynikać całe mnóstwo zgłaszanych przeze mnie problemów – w tym zdjęcia po 2-4MB, a nie po 20 i więcej, jak na pełna klatkę przystało. W końcu na serwisie, który jakoby, a może faktycznie, ale to tylko świadczy o nim, niczego nie zauważył, wymusiłem oświadczenie, że ten obiektyw nie jest do tego aparatu, choć jakieś zdjęcia robi. Po bez mała półtorarocznych przepychankach, po sporządzeniu pozwu i wysłaniu do firmy ostatecznie zwolniono kierownika salonu, a mnie zaproponowano wymianę obiektywu na pełną klatkę. Podczas tej operacji w salonie, nowy kierownik, nie mógł jednak włączyć aparatu, który przez wiele miesięcy nie był używany. Po kolejnych przepychankach w końcu aparat został wysłany do serwisu i … naprawiony – wymieniono płytę główną, jak mi oświadczono. Aparat został do mnie wysłany pocztą, odebrałem, ale upomniałem się o obiektyw, który mi obiecano wcześniej – pełną klatkę – na co otrzymałem odpowiedź, że Fotojoker uznaje sprawę za zamkniętą i żadnej wymiany obiektywu nie będzie. SKRAJNA NIEKOMPETENCJA, NIEUCZCIWE DZIAŁANIE, KPINY Z KLIENTA, a jak dodam, że dokładnie tak samo potraktowało mnie SONY – wszyscy managerowie, dział techniczny, serwis i wiele innych osób, z którymi dochodziłem wyjaśnienia problemu, to ręce i nogi opadają – jakżeś taki cwany kliencie – konsumencie, to idź do sądu, wydaj na adwokata, opłać wpis, biegłych i jak sąd okaże się dla ciebie łaskawy, to może po kolejnych 5 latach uda ci się odzyskać pieniądze, a jak nie to NIEUCZCIWA FIRMA ZNOWU GÓRĄ nad ignorantem, który dał się nabrać na opinie o sklepie. Proszę uważać na tę firmę!!!! Nie przesądzam fachowości i wiedzy personelu innych salonów, jednak firma jest ta sama i co innego książki drukowane, a co innego poważne zakupy i zachowanie firmy wobec powstałych problemów, gdzie wychodzi BUTA, AROGANCJA, PODSTĘPNE DZIAŁANIA – ZWODZENIE KLIENTA [minęło już dwa lata od zakupu więc może o to chodziło - przedawnienie] I OBSTAWIENIE SIĘ PRAWNIKAMI, by tylko odrzucić od siebie jakąkolwiek odpowiedzialność, co wszystko razem sprowadza się do stwierdzenia „Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?” (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Bardzo miła obsługa

Poszłam do Fotojokera aby wykonać zdjęcia do dowodu osobistego. Lokal był bardzo czysty, wszystko było ładnie uporządkowane, dobrze oświetlone. Pracownik zapytał w czym może pomóc lub doradzić, po objaśnieniu czego szukam, zaprosił mnie do robienia zdjęć, wyjaśnił wszystkie zasady jakie muszą być spełnione jeżeli chodzi o zdjęcia do tego typu dokumentów. Wykonał kilka zdjęć i pozwolił wybrać te, które moim zdaniem były najlepsze jak i sam również starał się doradzić jakie według niego się nadaje. Cała obsługa, łącznie z drukowaniem zdjęć nie trwała więcej niż 5 minut co jest bardzo sadysfakcujące. Widać że pracownik zna się na swojej pracy i chętnie przyjmuje nowych klientów co było widać po szerokim uśmiechu oraz "Dzień dobry" kiedy przejdzie się przez próg lokalu.

NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W SKLEPIE FOTOJOKER

Nigdy więcej żadnych zakupów w waszym sklepie, a dla przyszłych zainteresowanych zakupami w tym sklepie ważna informacja: jak kupicie aparat z wadą fabryczna i zareklamujecie wszystkie wnioski z miejsca będą odrzucane i dowiecie się o tym w ciągu 14 dni od złożonej reklamacji a odesłany aparat po miesiącu. Pewnie żeby zniechęcić. Ja wysyłałem już 2x z tytułu rękojmi i 3x z ta sama wada do producenta i za każdym razem to samo. Liczcie się w podobnych sytuacjach, ze sprawę trzeba będzie kierować do rzecznika i zostaniecie przeciągnięci w całym procesie do maksymalnego czasu. Powodzenia przyszłym klientom życzę produktów wolnych od wad.

Do Fotojokera poszłam z mężem zrobić zdjęcia do paszportu

Do Fotojokera poszłam z mężem zrobić zdjęcia do paszportu. Trafiliśmy na moment kiedy pracownik kończył obsługiwać inną Klientkę. Poza nami nie było nikogo więcej. Lokal był bardzo czysty, wszystko było ładnie uporządkowane, dobrze oświetlone. Pracownik zapytał w czym może pomóc, zaprosił nas do robienia zdjęć, wyjaśnił wszystkie zasady jakie muszą być spełnione jeżeli chodzi o zdjęcia paszportowe. Wykonał kilka zdjęć, pozwolił wybrać te, które naszym zdaniem były najlepsze (sam również sugerował które jego zdaniem powinniśmy wybrać). Cała obsługa, łącznie z drukowaniem zdjęć nie trwała więcej niż 10 minut z czego jestem bardzo zadowolona. Widać że pracownik zna się na swojej pracy, jest bardzo miły, przyjaźnie nastawiony do Klientów. Minusami Fotojokera są ceny oraz wielkość lokalu (jest bardzo mały).

Odwiedzałeś ostatnio CEWE Fotojoker?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Kodak

(4.00 )

Fujifilm

(4.33 )

Centrum Filmowe ATV Film (Galeria Twarzy)

(3.77 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem