CEWE Fotojoker

( 4.11 )

Opinie (312)

To było moje już któreś z kolei zamówienie w firmie

To było moje już któreś z kolei zamówienie w firmie FOTOJOKER. I jak zwykle obsługa, serwis, wykonanie oraz obróbka zdjęć na najwyższym poziomie. Na duzy plus trzeba firmie przyznac za promocje jakimi zachęca swoich klientów do korzystania ze swoich usług. Bardzo szybka realizacja zmówienia, bardzo dobry kontak, istnieje możliwość wysyłki do domu. Na miejscu w sklepie bardzo dobrze zaznajomione eskpedientki z produktami posiadanymi w sklpie, zawsze pomocne. Jak dla mnie same pozytywy.

Bylem zainteresowany kupnem uchwytu BG

Bylem zainteresowany kupnem uchwytu BG-E3 do aparatu firmy Canon. Dzieki milej obsludze moglem podlaczyc swoj aparat,sprawdzic jak dziala dodatkowy uchwyt. Na dodatkowa prosbe o dolaczenie na chwile lampy, eksedientka nawet sie nie zawahala,energicznie ruszyla do wystawy.

Do punktu Fotojokera wybrałam się w celu odebrania

Do punktu Fotojokera wybrałam się w celu odebrania zamówionego kalendarza z moimi zdjęciami-prezentu na imieniny mojego taty. W sklepie było 3 sprzedawców. Jeden był zajęty klientami oglądającymi aparaty, a drugi klientem przy ladzie. Trzeci (kobieta) powitał mnie i zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że przyszłam odebrać zamówienie składane przez Internet-kalendarz. Sprzedawca zapytał mnie o nazwisko. Podałam swoje nazwisko Sprzedawca przez chwilę szukał produktu po czym przyniósł mi kopertę i wyjął kalendarz, żebym mogła obejrzeć swoje zamówienie. Przejrzałam zdjęcia, których jakoś wydruku bardzo mi sie spodobała i samo wykonanie kalendarza również. Zapłaciłam kartą. Sprzedawca sprawdził czy podpis na karcie i wydruku jest taki sam. Wzięłam kalendarz. Pożegnałam się i wyszłam na co odpowiedziano mi tym samym.

Do sklepu wybrałem się w celu oddania aparatu cyfrowego na

Do sklepu wybrałem się w celu oddania aparatu cyfrowego na gwarancję, ponieważ zdjęcia nim wykonane były nie ostre po lewej stronie. Personel powitał mnie uśmiechem i zapytał w czym może pomóc. Powiedziałem że chcę oddać aparat na gwarancję. Osoba obsługująca spytała co jest nie tak, po czym wzięła aparat do ręki i zaczęła przeglądać fotki zapisane w pamięci aparatu. Po krótkiej chwili stwierdziła, że wszystko jest ok. Dopiero kiedy dałem płytkę z fotografiami do obejrzenia na komputerze okazało się, że zdjęcia są nie ostre. Wiadomo na wyświetlaczu aparatu nie da się tak naprawdę tego sprawdzić. Pracownik jeszcze tylko spytał się mnie czy aparat aby mi nie upadł, oraz czy chcę go oddać do naprawy w ramach gwarancji. Wydaję mi się że jedno jak i drugie pytanie było głupie, odniosłem wrażenie łącznie z tym jak pracownik próbował ocenić poprawność pracy aparatu poprzez przeglądanie zdjęć na jego wyświetlaczu, że chce za wszelką cenę uniknąć wysłania aparatu do serwisu w ramach gwarancji. Może się mylę i taką mają procedurę niemniej jednak wrażenie jakie wyniosłem z wizyty było lekko nieprzyjemne. Następnie wypełniliśmy formularz reklamacyjny. Tu nie było problemu, po zdaniu aparatu, pracownik poinformował mnie że jak tylko aparat wróci z serwisu zadzwoni do mnie. Wychodząc ze sklepu zostałem pożegnany.

W sklepie fotojoker

W sklepie fotojoker.pl zamówiłam kalendarz z własnymi zdjęciami. Jest to prezent na urodziny mojego chłopaka. Na stronie nie musiałam się rejestrować, gdyż już wcześniej korzystałąm z tego serwisu, więc wystarczyło, że się zaloguję. Obsługa serwisu związana z wyborem produktu oraz załączaniem zdjęć jest bardzo łatwa. Wystarczy do swojego zamówienia załadować na stronę zdjęcia, które mają być przypisane do konkretnego miesiąca. Najpierw wybrałam rodzaj kalendarza- ze zdjęciem na górze i dniami miesąca pod spodem. Później zaznaczyłam na jaki rok kalendarzowy ma być. Poniżej znajdowało się 12 wierszy z miejscem na załączenie zdjęć do każdego miesiąca oraz 13 ze zdjęciem na pierwszą stronę kalendarza. Ja dodałam 12 zdjęć, a na pierwszą stronę wybrałam zestawienie wszystkich 12 miesięcy. Odbiór możliwy był albo w formie paczki wysyłąnej do domu, albo odbioru osobistego w najbliższym punkcie Fotojoker. Skorzystałam z drugiej opcji, żeby nie płacić za koszty wysyłki do miejsca zamieszkania. Na moje konto mailowe otrzymałam potwierdzenie złożonego zamówienia. Teraz muszę czekać na maila informującego o zrealizowaniu mojego zamówienia i możliwości odbioru w wybranym przeze mnie punkcie Fotojoker.

Do punktu Fotojokera wybrałam się w celu odebrania

Do punktu Fotojokera wybrałam się w celu odebrania zamówionego kalendarza z moimi zdjęciami. Sklep już z daleka rzucał się w oczy ze względu na podświetloną wystawę sklepową i ładną ekspozycję towaru. W sklepie było 3 sprzedawców. Jeden był zajęty klientami oglądającymi aparaty, a drugi klientem przy ladzie. Już po chwili trzeci sprzedawca kończący obsługę klienta przy ladzie powitał mnie. Powiedziałam, że przyszłam odebrać zamówienie składane przez Internet-kalendarz. Sprzedawca zapytał mnie o nazwisko i czy wiem jaki jest jego format. Podałam swoje nazwisko i powiedziałam, że nie wiem jaki ma format. Sprzedawca przez chwilę szukał produktu po czym przyniósł mi kopertę i zapytał czy chcę obejrzeć swoje zamówienie. Przejrzałam zdjęcia, których jakoś wydruku bardzo mi sie spodobała i samo wykonanie kalendarza również. Opłatę pobrał ode mnie inny sprzedawca stojący przy ladzie, gdyż ten, który mnie do tej pory obsługiwał skaleczył się nożyczkami przy otwieraniu koperty. Zapłaciłam kartą. Sprzedawca sprawdziła czy podpis na karcie i wydruku jest taki sam. Kalendarz został zapakowany do torby foliowej. Wzięłam go i pożegnałam się. Jednak moje wyjście nie zostało zauważone.

Chciałem odebrać fotoksiążkę przyznaną mi w zamian za zakup

Chciałem odebrać fotoksiążkę przyznaną mi w zamian za zakup aparatu fotograficznego. Niekompetencja totalna. Zamiast jednej fotoksiążki wydrukowali dwie i kosztami chcieli obciążyć klienta.

Po wejściu do sklepu skierowałem się w stronę półki z

Po wejściu do sklepu skierowałem się w stronę półki z torbami na aparaty. po krótkiej chwili podszedł do mnie sprzedawca - pan Rafał i zaproponował pomoc. Poinformowałem go, iż poszukuję torby na aparat oraz nowych akumulatorków i nowej pamięci do aparatu. Sprzedawca zapytał się mnie do jakiego aparatu poszujuję torby. Poinformowałem go, iż poszukuję do aparatu firmy FUJI S5500. Zostałem poinformowany, iż należałoby przyjść razem z aparatem aby dopasować torbę do niego, gdyż nie posiadają już w sprzedaży tych aparatów. W związku z powyższym zapytałem się pana Rafała o akumulatorki oraz o pamięć. Sprzedawca zaproponował akumulatorki firmy GP, Eneloop oraz Instant. Wytłumaczył różnice między nimi i która powinna być lepsza. Natomiast z kart pamięci zaoferował kartę firmy Olympus. Po konsultacjach podziękowałem panu Rafałowi i opuściłem sklep.

Dnia 9

Dnia 9.09.2008r zaniosłem do druku zdjęcia. Pracownik salonu szybko przegrał je z pamięci flash na płytę, zaznaczył wymiary i opcje druku, poinformował o promocjach przy druku większej ilości zdjęć. Odbiór ze względu na duży format odbitek wyznaczono na 11.09.2008r. Podczas drugiej wizyty obsługa także była bardzo dobra.

Chęć wykonania zdjęcia do dowodu osobistego

Chęć wykonania zdjęcia do dowodu osobistego. Pracownik opryskliwie stwierdził, iż nie robią takich zdjęć. Ku mojemu zaskoczeniu wymusiłem na pracowniku odpowiedz dlaczego i okazało się, że robią, ale chwilowo mają popsuty aparat. Podejście pracownika pozostawiało wiele do życzenia, przekazana informacja błędna, bo można z niej było wnioskować że w ogóle nie robią, a w ofercie jest tylko chwilowo maja popsuty sprzęt.

Wchodząc od razu poczułam się zauważona przez sprzedawcę

Wchodząc od razu poczułam się zauważona przez sprzedawcę. Dając mi chwilę na rozejrzenie się po lokalu, grzecznie spytał, do jakiego celu potrzebuję aparat cyfrowy, czy marka jest dla mnie ważna, kto jeszcze w domostwie będzie obsługiwał sprzęt, czy w ogóle orientuję się na czym polega różnica w jakości robienia zdjęć. Ekspedient bardzo sprawnie, choć troszkę za szybko przekazywał informacje na temat funkcji dodatkowych danego modelu. Kiedy zrozumiał, że jestem zdecydowana na kupno aparatu, tylko waham się odnośnie modelu, zachowanie jego było zbyt pewne siebie. Spieszył się, żeby zająć się kolejnym klientem. Transakcja bardzo dobrze rozpoczęta, skończyła się bez euforii, która powinna towarzyszyć klientowi po zakupie.

W poszukiwaniu lustrzanki cyfrowej wszedłem do sklepu

W poszukiwaniu lustrzanki cyfrowej wszedłem do sklepu. Odczekałem w kolejce kilka minut. Sprzedawca podał z gabloty pierwszy model i wrócił za ladę do obsługi innych. Wykonałem kilka testowych zdjęć, zmieniając ustawienia. Na kolejny model musiałem poczekać kolejnych kilka minut. Sytuacja znowu się powtórzyła. Na trzeci interesujący mnie model nie chciało mi się czekać. Sprzedawca świetnie obeznany ze sprzętem, ale niestety zabiegany nie mógł mi pomóc w wyborze.

Odwiedzałeś ostatnio CEWE Fotojoker?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Kodak

(4.00 )

Fujifilm

(4.33 )

Centrum Filmowe ATV Film (Galeria Twarzy)

(3.77 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem