CEWE Fotojoker

( 4.11 )

Opinie (312)

Odebrałem album

Odebrałem album - fotoksiążkę CEWE ze zdjęciami. Jest rewelacyjny, wykonanie naprawdę robi wrażenie. Trochę obawiałem się jak wyjdą zdjęcia, czy przypadkiem ten program który udostępniają do samodzielnego przygotowania albumu nie obniża jakości zdjęć, np. przy kadrowaniu czy stosowaniu filtrów, tym bardziej że po skończeniu moje działo dosyć szybko przeszło przez Internet, ale wszystko wyszło ostre i piękne! Wybrałem papier foto matowy i efekt jest super. Każdy kto ogląda chwali jakość. Poprzednio pisałem, że mają słabą komunikację, to fakt i warto aby to zmienili, ale w rezultacie jestem zadowolony. Czekałem w sumie niecałe 2 tygodnie (9 dni roboczych), a więc nie tak długo jak straszyli. Fajnie byłoby tylko, żeby informowali o etapach realizacji na stronie www. Ogólnie bardzo polecam.

Zamawiałem poprzez Fotojoker album ze zdjęciami

Zamawiałem poprzez Fotojoker album ze zdjęciami, - książkę CEWE. Na poziomie obsługi przedsprzedażowej było bardzo fajnie, tego typu usługi są dobrze opisane i promowane przez Fotojoker, a klient ma udostępnioną, bezpłatną i rewelacyjną moim zdaniem aplikację, która w intuicyjny sposób pozwala na stworzenie własnego albumu fotograficznego - nie trzeba do tego specjalnych umiejętności.Potem jest jednak bardzo słabo. Nie dostałem jeszcze gotowego albumu, może będzie świetnie wykonany i to mi nieco zrewiduje opinię na temat fotojokera, ale na razie podzielę się uwagami które mam na tą chwilę. Po przygotowaniu i przesłaniu pliku online z gotowym albumem niestety nie można liczyć na odpowiedni poziom komunikacji, ponieważ ta szwankuje na całej linii:1. Infolinia - nie jest w stanie udzielić żadnej konkretnej informacji na temat terminu realizacji, tylko używają bezpiecznych formułek regulaminowych informując, że na wykonanie mają 14 dni, ale uwaga roboczych! To prawie 3 tygodnie, więc zacząłem szukać innych sposobów komunikacji.2. Strona - próbowałem się logować do ich systemu, przy przesyłaniu plików musiałem wybrać hasło więc liczyłem że znajdzie zastosowanie. Bezskutecznie, system mnie odrzucał, ale nie dawał żadnego komunikatu, tylko przeładowywał stronę i tak w kółko. 3. Kolejny kontakt z infolinią - dowiedziałem się, że nie muszą się logować, tylko sprawdzić po samym numerze zamówienia na stronie fotojokera... Po co więc jest system logowania i hasło? Tego się nie dowiedziałem, ponieważ kompetencje infolinii ograniczają się do czytania formułek.4. Znowu na stronie - po dłuższych poszukiwaniach znalazłem możliwość sprawdzenia zamówienia, oczywiście nie tam gdzie radziła infolinia tylko w sekcji KONTAKT - jest Wystarczy wpisać jego numer. Tu jednak szału nie ma - wyświetla się techniczna stronka rodem z lat '90 a na niej tylko info: "Państwa zlecenie dotarło do naszego laboratorium i zostanie zrealizowane zgodnie ze standardowym terminem dla tego typu usługi". Rewelacja, sporo się dowiedziałem! 5. ŁAŁ, przychodzi mail – napisali, że zlecenie zostało zrealizowane i będzie dostarczone do wybranego przeze mnie punktu Fofojokera w ciągu 2 dni (roboczych oczywiście, a tu zbliża się weekend).6. Z ciekawości wchodzę na stronę, wpisuję nr zamówienia, a tam: "Państwa zlecenie dotarło do naszego laboratorium i zostanie zrealizowane zgodnie ze standardowym terminem dla tego typu usługi”. Gdzieś to już czytałem… Na wszelki wypadek odświeżam stronę a tam to samo tylko tym razem po niemiecku: „Ihr Auftrag ist in unserem Labor eingegangen und wird derzeit bearbeitet.Podsumowując, system komunikacji z klientem jest archaiczny, nieżyciowy i odstrasza. Jeśli terminy muszą być z technicznych przyczyn takie wydłużone, lub towarzyszy im jakiś bufor bezpieczeństwa, to przydałoby się podzielić produkcję na jakieś etapy i wyświetlać Klientowi statusy. Jakby co liczę na prawa autorskie od tego epokowego pomysłu :-) …a tymczasem czekam na świetny (mam nadzieję) album, a kiedy go już szczęśliwie odbiorę, napiszę o dalszych odczuciach.

Odwiedzałeś ostatnio CEWE Fotojoker?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Kodak

(4.00 )

Fujifilm

(4.33 )

Centrum Filmowe ATV Film (Galeria Twarzy)

(3.77 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem