DOUGLAS

( 4.15 )

Douglas to jedna z wiodących sieci perfumerii w Europie, która funkcjonuje już od ponad 100 lat. Oferuje markowe produkty do makijażu, pielęgnacyjne oraz perfumy - zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Pierwsze perfumerie w Polsce pojawiły się w 2001 roku, obecnie sieć posiada 138 sklepów na terenie kraju. W swoim rozwoju firma stawia na cyfrowość, nowoczesność i innowacyjność jednocześnie pozostając wierna swoim początkom i wysokiej jakości kosmetykom.

Opinie (2187)

Mogłoby być lepiej

Kupiłam krem, który miał mieć karteczkę z życzeniami i opakowanie na prezent. Niestety, karteczka była bardzo nieestetycznie wydrukowana. Literki były w różnych linijkach. Opakowanie prezentowe było podarte, przez dziurę wystawał róg kremu który kupiłam. Na paczkę nie czekałam długo, ale jej stan pozostawiał wiele do życzenia.

Rewelacja!

Konsultantki z pasją, które z zaangażowaniem dobiorą zarówno perfumy jak i kosmetyki.

Dotyczy zakupów na douglas.pl

Takie sklepy powinny zniknąć z rynku! Nie przestrzegają własnego regulaminu. Zwracałam produkt, minęło 14 dni, nie dostałam pieniędzy. Ponoć będą do końca tygodnia. Mejle kopiowane- oczywiście przepraszają za wydłużony czas oczekiwania i powstałe niedogodności. Omijać szerokim łukiem. Jest całą masa bardziej rzetelnych i dbających o klienta.....

Odradzam!, jakoś obsługi tragiczna.

Kupuje już od długiego czasu, wszystko przez aplikacje. Obecnie paczkę dostałam niekompletna , Pani na infolinii prosiła o przesłanie zdjęcia na podanego maila w ramach reklamacji i zapytała czy były ślady na paczce. Paczka bez uszkodzeń , w stodku brak produktów. Tak wiec zrobiłam, resztę produktów zabrałam. Po czym potrzebują protokołu z kurierem, gdzie nawet na zapytanie kto to dostarczał nie raczyli odpisać. Rozumiem , ze firma nie ma kontroli nad magazynem, nie liczy stanów magazynowych a paczki wysyłają losowo. Brawo

Tragiczna obsługa

Niestety po raz kolejny pani sprzedawczyni mnie olała. Ostatnim razem chciałam kupić mężowi wodę Diore Sauvage i zero zainteresowania, dopiero kiedy powiedziałam, że dokonam zakupu online to wtedy się zleciały do mnie jak sępy. Dzisiaj z kolei gdy podeszłam do kasy odebrać zamówienie online, Pani powiedziała "mhm moment" i poszła do innej klientki, zostawiła mnie przy kasie i olała. Nie cierpię tego punktu, za każdym razem to samo, latają wokół tych obwieszonych zakupami Armaniego i Bossa, wejdź z torebką np. ze Stradivariusa to mur beton, oleją Cię. Nigdy więcej!

Profesjonalna obsługa

Robienie zakupów w drogerii to czysta przyjemność. Miła kulturalna i profesjonalna obsługa. Duża wiedza pracowników. Bardzo mi pomogła w wyborze prezentu, który byl trafiony w 100 %. Polecam!!!

Wszystko super

Pracownicy sklepu zawsze chętni do pomocy, mają duża wiedzę o produktach i mogą doradzić.

Niezapomniana wizyta w perfumerii

Miałam dzisiaj nieprzyjemność zostać obsłużona w perfumerii Douglas w Millenium Hall. Przyszłam z zamiarem przetestowania jednego z zapachów perfum designerskich i nie mogąc znaleźć danego zapachu, podeszłam do jednej z konsultantek z zapytaniem czy takowe perfumy są w asortymencie firmy Douglas. Pani konsultantka z niekrytym poirytowaniem pokazała mi markę perfum o które pytałam. Kiedy zapytałam o konkretny zapach, który nie został wystawiony na półkę, pani nogą otworzyła szufladę na samym dole gablotki , gdzie pośród porozrzucanych testerów był ten zapach o który mi chodziło. Pani wyciągnęła go, popryskała blotter, wrzuciła tester do środa i nogą zamknęła szufladę . Wręczyła mi blotter i przewracając oczami odeszła na miejsce w którym stała uprzednio. A kiedy już wychodziłam rzuciła od niechcenia dosłownie do moich pleców zapytanie czy nie chce zobaczyć innych zapachów, po czym ja podziękowałam kulturalne i wyszłam. W zasadzie to nie zdziwiłabym się gdyby blotter zamiast podany do ręki został mi rzucony pod nogi, bo przecież nie przyszłam w szpilkach jak prawdziwa bizneswoman więc nie jestem prestiżowym klientem, którego warto potraktować z szacunkiem. Bo tak naprawdę o to tutaj chodzi, o traktowanie klienta szacunkiem, a nie jak rzep u nogi czy potencjalnego złodzieja, który tylko czyha żeby ukraść luksusowe dobra, na które go najpewniej nie stać.

Niezadowelenie

Nachalność, ostatecznie przy zakupie podkładu zły odcień (zbyt ciemny).

Zapach

Zapach zniewala,tak ładnie tam pachnie ze moznaby bylo wszystko kupic

Pozytywnie

Fajny sklep, duzy asortyment, można wybrać coś fajnego,personel bardzo pomocny ,mily i uśmiechnięty. Różne promocje.

Najgorsza obsługa telefoniczna

Już długi czas czekam na dostępność produktów które zamierzałam kupić jednak nie zrobię tego po opiniach jakie przeczytałam w internecie na temat sklepu internetowego douglas ponad to dzwoniąc na infolinię z zapytaniem odniosłam wrażenie że Pani która odebrała była wręcz zła że śmiałam zadzwonić i pytać chociaż nie raz robiłam tam zakupy stacjonarnie i byłam zadowolona to takie podejście wpływa na odbiór całej sieci. Ewidentnie sobie nie radzą z zamówieniami i negatywne emocje pokazują w rozmowie z klientem co jest niedopuszczalne. nie polecam

Odwiedzałeś ostatnio DOUGLAS?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.04 )

INGLOT

(4.28 )

Yves Rocher

(4.32 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem