DOUGLAS

( 4.15 )

Douglas to jedna z wiodących sieci perfumerii w Europie, która funkcjonuje już od ponad 100 lat. Oferuje markowe produkty do makijażu, pielęgnacyjne oraz perfumy - zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Pierwsze perfumerie w Polsce pojawiły się w 2001 roku, obecnie sieć posiada 138 sklepów na terenie kraju. W swoim rozwoju firma stawia na cyfrowość, nowoczesność i innowacyjność jednocześnie pozostając wierna swoim początkom i wysokiej jakości kosmetykom.

Opinie (2192)

Mogłoby być lepiej

Kupiłam krem, który miał mieć karteczkę z życzeniami i opakowanie na prezent. Niestety, karteczka była bardzo nieestetycznie wydrukowana. Literki były w różnych linijkach. Opakowanie prezentowe było podarte, przez dziurę wystawał róg kremu który kupiłam. Na paczkę nie czekałam długo, ale jej stan pozostawiał wiele do życzenia.

W dniu 30

W dniu 30.09.2008 r. około godziny 15.30 udałam się do drogerii Duglas w centrum Katowic w celu zakupienia najnowszego produktu firmy Revlon. Ponieważ nie byłam nigdy w tej drogerii, zaraz po wejściu zatrzymałam się w celu zlokalizowania odpowiedniego regału. Niezwłocznie podeszła do mnie ekspedientka, powitała mnie i zapytała w czym może mi pomóc. Kiedy zapytałam o produkt, usłyszałam odpowiedź, że niestety, nie mają go. Zaraz też otrzymałam konkretną informację o przewidywanej dostawie tych kosmetyków. Następnie zaproponowano mi kosmetyki tej samej marki i mile pożegnano, kiedy opuszczałam drogerię, mimo że nie zakupiłam u nich żadnego produktu.

Kupiłem perfum

Kupiłem perfum, z którego jestem zadowolony, jednak nie mogę tego powiedzieć o pracownikach. Przy lasie musiałem oczekiwać na przyjście kasjerki około 2,3 minut, bo była na zapleczu. Jednak dostałem dwie próbki innych perfumów co bardzo miło mnie zaskoczyło. Po drugie ekspedientki mało interesują się klientami. Trzeba się prosić aby podeszły do klienta.

Drogeria to dla kobiety jedno z najpiękniejszych miejsc

Drogeria to dla kobiety jedno z najpiękniejszych miejsc. Te różnorodne kolory i niepowtarzalne zapachy nie raz przyprawiały mnie o istny zawrót głowy. Pewnego jednak razu podczas wizyty w perfumerii Duglas zostałam potraktowana przedmiotowo. Zainteresowałam się jakimś artykułem i koniecznie chciałam sprawdzić jego odcień na skórze. Motałam się pomiędzy pólkami lecz nie uzyskałam pomocy. Postanowiłam, że sama go wypróbuję. Wzięłam tester w dłoń, podeszłam do lusterka, sięgnęłam po pędzel i nagle za moimi plecami pojawiła się pani, jak sama siebie nazwała, wizażystka. Powiedziała, że nie można samemu korzystać z przyborów stojących obok lustra. Była bardzo niemiła. Nie pomyślała nawet, że niektórzy po prostu mogą tego nie wiedzieć.

Dnia 21

Dnia 21-09 udałem się razem z żoną na zakupy do Manufaktury. Poszliśmy wybrać jakieś perfumy dla żony oraz dla mnie, ponieważ niedługo zbliża się nasza rocznica i chcemy sobie sprawić jakiś miły prezent. Po wejściu zaczęliśmy wąchać interesujące nas perfumy. Po pewnym czasie podeszła do nas pani, przywitała się i zaoferowała swoją pomoc. Była całkowicie do naszej obsługi, zapytała jakich perfum używa moja żona, zaproponowała coś podobnego ale innej firmy. Zaproponowała kilka innych produktów, przy każdym omawiała ich skład, czym się dokładniej charakteryzują, która nuta jest bardziej odczuwalna, czego jest więcej a czego mniej. Pani sprawiała wrażenie osoby bardzo dobrze przygotowanej do sprzedaży perfum. Kiedy żona zastanawiała się nad wyborem, przeszliśmy do męskich perfum. Pani była cały czas do naszej dyspozycji, mnie również zaproponowała kilka nowych, całkiem ciekawych zapachów. Po dłuższej wizycie w perfumerii i wywąchaniu nowych zapachów podziękowaliśmy grzecznie za wizytę. Pani również nam podziękowała, zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu oraz pożegnała się.

Otrzymałam kupon uprawniający do otrzymania próbki maskary

Otrzymałam kupon uprawniający do otrzymania próbki maskary Estee Lauder. Jednak zanim trafiłam do Douglasa, od otrzymania kuponu minęły prawie 3 tygodnie. Mimo to postanowiłam sprawdzić, czy próbki są jeszcze dostępne. Sprzedawczyni nie tylko bardzo się przejęła poszukiwaniem choćby jednej pozostałej próbki, ale gdy okazało się, że takiej nie posiada, z uśmiechem przeprosiła i zaproponowała zestaw innych próbek. Nie tylko nie poczułam się więc "pokrzywdzona", ale wręcz zachwyciłam się umiejętnościami sprzedaży i kontaktu z klientem tej sprzedawczyni! Jej zachowanie zasługuje na najwyższą ocenę.

Wraz z mamą poszukiwałyśmy tuszu do rzęs

Wraz z mamą poszukiwałyśmy tuszu do rzęs (każda dla siebie). Zaczęło się od tego, że jedną ze sprzedawczyń zapytałam o możliwość wypróbowania maskary Estee Lauder (na którą miałam kupon od firmy Douglas). Pani, nie patrząc mi w oczy, zniknęła na zapleczu, a my poszłyśmy oglądać kosmetyki. Gdy, zniecierpliwiona, po kilku minutach zaczęłam rozglądać się za ową kobietą, okazało się, że pyta ona po kolei klientki, która z nich jest właścicielką kuponu. To było dość żenujące, więc podeszłam i powiedziałam, że to mój. Po raz kolejny nie obdarzając mnie spojrzeniem, sprzedawczyni poinformowała, że próbek już nie ma i ulotniła się. Ta sytuacja przekreśliła zakupy w tym sklepie (przynajmniej tego dnia).

Sklep znajduje się w centrum handlowym w związku z czym

Sklep znajduje się w centrum handlowym w związku z czym miałam trudność z jego znalezieniem. Jednak po wejściu do Perfumerii obsługa była miła i skutecznie doradzono mi jakie perfumy wybrać.

Wybrałam się do tej perfumerii z chęcią nabycia

Wybrałam się do tej perfumerii z chęcią nabycia odpowiedniego typu pomadki do ust. Była dla mnie ważna jakość i barwa. W Douglasie przez niespełna minutę rozglądałam się, po czym natychmiast, ale nienachalnie, u mojego boku pojawiła się uśmiechnięta (mimo późnej pory) pani z pytaniem, czy może jakoś pomóc. Nie należę do klientek zdecydowanych, także i w tym wypadku, zadawałam mnóstwo pytań, pytałam o różne firmy - o ich zalety i wady - a pani z obsługi, z anielską cierpliwością, bardzo profesjonalnie starała się przedstawić wszelkie argumenty, które miały na celu rozwianie wszelkich wątpliwości. Przypisuję obsłudze tak wysoką ocenę, ponieważ nie tylko przedstawiono wszystkie dostępne w sklepie marki(!), ale również opowiedziano odrobinę historii i ciekawostek, dotyczących danego produktu co w efekcie spowodowało, że nabyłam w ogóle nie znaną mi wcześniej markę. Do tak egzotycznej barwy poprosiłam o dopasowanie konturówki, z czym Pani z obsługi natychmiast sobie poradziła, wskazując idealnie kredkę. Byłam i jestem pod wielkim wrażeniem - już dawno nie wyszłam ze sklepu tak zadowolona. Nie mogę także pominąć kwestii, iż wspomniałam, że jestem w szóstym miesiącu ciąży i czuję, że to ma ogromny wpływ na moją cerę. Od razu przedstawiono mi pełną paletę możliwości i obdarowano dwoma próbkami.

W sobotę odwiedziłam perfumerię Douglas w Gdyni

W sobotę odwiedziłam perfumerię Douglas w Gdyni. Po wejściu do środka zauważyłam, że jest około 5 klientów, jednak trudno było znaleźć sprzedawców. Po chwili okazało się, że są to dziewczyny ubrane na czarno. Nie miały one jednak żadnego identyfikatora. Podeszłam do półki z kremami i spojrzałam na jedną ze sprzedawczyń. Podeszła do mnie i z uśmiechem spytała, w czym mi pomóc. Poprosiłam o poradę dotyczącą kremu. Wybrała mi jeden, pokazała inne kosmetyki z tej serii. Podziękowałam za pomoc i powiedziałam, że się jeszcze zastanowię. Kupiłam spinkę do włosów. Kasjerka spakowała mi do torebki i dołożyła próbkę kremu. Podziękowała za zakupy i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu.

Treść obserwacji usunięta na podstawie art

Treść obserwacji usunięta na podstawie art. 14 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Treść obserwacji usunięta na podstawie art

Treść obserwacji usunięta na podstawie art. 14 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Udałam się do perfumerii po konkretny produkt

Udałam się do perfumerii po konkretny produkt. Szukałam, ale go nie znalazłam. Po chwili podeszła do mnie Pani i zapytała, czy może pomóc. Przedstawiłam jej sytuację. Udzieliła mi inf, że produkty z tej serii są wycofywane i że obecnie mają końcówkę magazynową znajdującą się na tej polce - podeszła ze mną. Niestety, nie było tam kosmetyku, który chciałam, więc udałam się do kasy z innym produktem i go kupiłam.

Odwiedzałeś ostatnio DOUGLAS?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.04 )

INGLOT

(4.28 )

Yves Rocher

(4.32 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem