empik

( 4.24 )

Opinie (4071)

Tym razem fatalna obsługa

Dwa dni temu (18 XI) zarezerwowałam sobie książkę w salonie Empik w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Dzisiaj przed pracą chciałam odebrać, książki nie było, poszukiwania trwały ponad 20minut. Zamiast przeprosin i np "Zamówimy dla Pani tę książkę..." usłyszałam, że ten się nie myli kto nic nie robi(!) Poprosiłam o rozmowę z kierownikiem - ani plakietki, ani przedstawienia się - zwyczajnie do chłopaka za ladą przyszedł kolejny młody chłopak. Wyszłam z niczym. Do tego sms "rezerwacja anulowana", nie moi Państwo, nie anulowana, tylko NIE ZOSTAŁA ZREALIZOWANA . Więcej nie zamierzam korzystać są wszak księgarnie. Była Klientka Lucyna Szymańska

Porządny sklep

Porządny sklep. Dostawa kompletna i terminowa. Jestem bardzo zadowolona z zakupów i obsługi.

Pracownicy z uśmiechem i dobrą radą

W zeszłym tygodniu robiłem zakupy w salonie, od razu przy wejściu uśmiechnięta Pani ekspedientka mówiąca "Dzień dobry", od razu milszy dzień. Szukałem płyty hip-hopowej, gdy kręciłem się przy regale, pracownik zaoferował mi pomoc, którą przyjąłem. Wymieniłem kilka cech które mnie interesują w muzyce, a pracownik od razu mi udzielił pomocy. Całość trwała krótko, ludzie pracujący tam znają się na te tematy. Co mi się podobało do schludność regału z muzyką. Płyty ułożone alfabetycznie. Będę teraz tam chodzić na zakupy :)

Jetem bardzo zadowolona z obsługi sklepu

Jetem bardzo zadowolona z obsługi sklepu i za profesjonalizm, naprawdę potrafią doradzić. Sklep czysty, w tle muzyka.

Na plus!

Salon jest świetnie zaopatrzony w rozmaite tytuły. Duży wybór książek w porównaniu do innych salonów. Niestety nie było możliwości uzyskania pomocy na sali sprzedaży gdyż praktycznie wszystkie pracownice przebywały w strefie kasowej. Trzeba było podejść do narożnego stanowiska by uzyskać pomoc. Po dopytaniu o konkretny tytuł pracownice pomagały chętnie i naturalnie. Jestem pod wrażeniem wiedzy pracownicy pomagającej znaleźć mi książkę na sali sprzedaży. Mogłam sobie uciąć miłą pogawędkę z uwagi na podobne gusta książkowe. Polecam!

uzbrój się w cierpliwość- dłuuugie kolejki do kasy

W Legionowskim empiku bywam sporadycznie, natomiast nie zdarza mi się (nie zależnie od pory czy dnia tygodnia) aby nie doświadczyć wydłużającej się kolejki do kas. Jest to spowodowane dość powolną obsługą- szukanie zamówień (powinno być osobne stanowisku odbioru wcześniej zamawianych paczek czy wywołanych zdjęć, gdyż ich poszukiwania powodują zniecierpliwienie u osób przychodzących do sklepu po gazetę, książkę czy zwykłe artykuły papiernicze gdzie powinny być obsłużone sprawnie). To co na pewno zasługuje na uwagę to szeroki wybór prasy, kartek okolicznościowych, drobnych upominków, artykułów szkolnych- każdy znajdzie coś dla siebie- dodatkowo zakupy są przyjemne bo panuje tam porządek, wszystko jest przejrzyście poukładane.

Ocena obsługi

Witam, w ostatnim czasie kilkukrotnie robiłem zakupy w sklepie Empik przy ul. Spóldzielczości Pracy w Lublinie. Przeglądając rzeczy dostępne w sklepie i przechadzając się między półkami w poszukiwaniu odpowiedniego działu żadna z osób (pracowników będących na sklepie) nie zwróciła na mnie uwagi. Wchodząc do sklepu nie zostałem powitany przez pracownika pomimo tego, że stał on w pobliżu drzwi. Obsługa przy kasie stała na dobrym poziomie. Sprzedawca był miły, poinformował mnie o przysługującej mi gwarancji na zakupione urządzenie. Z powodu tego, że w momencie poszukiwania produktu nikt nie zainteresował się mną pomimo tego, że krążyłem między półkami i po sklepie oceniam całość na dwie gwiazdki.

Przerażona obsługa...

Biedni I przerażeni pracownicy, zlani potem, zdenerwowani szukający kierowniczki... kupowałam książki z koleżanką w kasie samoobsługowej I nie otrzymalysmy paragonów. Po perturbacjach I walce kierowniczki I sprzedawcy z komputerem otrzymaliśmy wymięty paragony. Salon wygląda po odnowieniu bardzo atrakcyjnie ale obsługa nie profesjonalna.

Obsługa na 5!

Polecam! Uśmiechnięta i uprzejma obsługa. Pracownicy są bardzo pomocni.

Super

Po długim szukanie z jednym Panem książki, udało się znaleźć pozycje na zupełnie innym dziale. Duże poświęcenie dla klienta i to szanuje.

Rewelacyjnie.

Empik nie ma konkurencji jeśli chodzi o wybór produktów i o premiery książek. Obsluga klienta na wysokim poziomie.

Rewelacyjnie.

Darmowa dostaw super

Rewelacyjnie.

Szybka i bezproblemowa obsługa w sklepach stacjonarnych.

Odwiedzałeś ostatnio empik?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dom Książki

(5.00 )

Inmedio

(3.98 )

Kolporter

(4.10 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem