Jakość Obsługi

Hebe

( 3.81 )

W drogeriach Hebe znajduje się starannie wyselekcjonowany asortyment branży kosmetycznej, w tym także produkty dostępne tylko w tej sieci sklepów. Drogerie posiadają w swojej ofercie dermokosmetyki oraz produkty profesjonalne używane w salonach kosmetycznych. Hebe to najlepszy wybór dla zdrowia i piękna. Sieć oferuje dodatkowe rabaty i korzyści z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym z kartą Hebe.

Opinie (2539)

Zakupy online to porażka

Sklepy stacjonarne są ok, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila. Każdy mówi co innego. Po 11 dniach, po licznych kontaktach z konsultantami, otrzymałam wiadomość na maila „przesyłka została zwrócona do nadawcy i mam oczekiwać z zwrot”. Brak słów...ciekawe ile teraz przyjdzie mi czekać na zwrot pieniędzy i czy je wgl otrzymam.

niekompletne zamówienie

odebrałam zamówienie a tam na 3 zamówione rzeczy przyszły 2 a najdroższego produktu nie było .Nie polecam zakupow przez Internet. Sklepy stacjonarne są w porządku

Polecam

SZYBKA WYSYŁKA . Ekstra obsługa

Uszkodzone cienie

Niestety ale pakowanie wysyłek to jakaś porażka Zamawialam on line, z 7 pojedynczych cieni 5 było uszkodzonych.Juz nie miały formy prasowanego cienia tylko cienia sypkiego.Masakra.kto to pakuje?nic nie było owinięte w folię bąbelkową , tylko rzucone luzem w kartonie.Nie polecam.

Świetna Drogeria

Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)

Świetna Drogeria

Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)

Nie polecam

Drugi raz zamówiłam towar online i dwa razy przyjechał uszkodzony, za pierwszym razem nikt mi nie odpowiedzial, dopiero po 2 tyg ktoś łaskawie odezwał się że nie otrzymali reklamacji i cisza, teraz ZNOWY towar rozlany, nie do użycia, malo tego zamówiłam w promocji na black week, dziś jest już po black week a towar który kupiłam jest dużo tańszy. NIE POLECAM HEBE, Na pewno nic już tam nie kupię

Konsternacja

Mam bardzo mieszane uczucia: - zamówienie złożone w sobotę, już w poniedziałek rano otrzymało status "wysłane" WOW!!! - firma kurierska powiadomiła, że przesyłka została u niech zarejestrowana ale jeszcze nie została im przekazana, - wtorek wieczór - zamówienie ma nadal status "wysłane", kontaktu od firmy kurierskiej nie ma (czyli paczka nadal im nie przekazana), napisałam więc do konsultanta na czacie; - kontakt natychmiastowy, Pani bardzo uprzejmie wklejała mi wyuczone formułki. Poinformowała mnie np. że zamówienie wcale nie ma statusu "wysłane" tylko "w trakcie". Kiedy zaproponowałam, że wyślę jej screen, że jednak ma status "wysłane" odpisała mi "rozumiem, że Pani widzi co innego, jednak zamówienie nie jest jeszcze gotowe". Tak więc w tej trudnej sytuacji okazała mi zrozumienie :) to budujące. Na pytanie: kiedy dostanę zamówienie odpowiedziała "do końca tygodnia". To słabo bo miało być 2-3dni a więc termin mijał następnego dnia; - środa rano, dzwonek do drzwi, jakiś facet z paczką (nie kurier). Przesyłka dotarła. Mam więc mieszane uczucia. Z jednej strony zmieścili się w terminie, reakcja po mojej interwencji natychmiastowa więc brawo, ale komunikacja... no bardzo słabo, że nie umieli sprawdzić we wtorek wieczorem, że przesyłka będzie u mnie następnego dnia przed południem. Byłoby fajnie dostać maila, smsa czy chociaż powiadomienie na koncie hebe, kiedy paczka dotrze, choćby po to żebym na pewno była pod tym adresem.

Jestem rozczarowana

Kontakt zawsze bez zarzutu. Zamówienia do tej pory zawsze bez zarzutu. Teraz otrzymałam produkt, ktorego nie zamawiałam mam go odesłać na swój koszt (reklamacja) Zakładam że przesyłka kosztuje tyle samo co krem. Gdzie tu sens? W takich przypadkach powinni odbierać na swój koszt i wysyłać to co klient zamówił.

niekompletne zamówienie

otrzymałam niekompletne zamówienie , na paragonie 5 pozycji a w kartonie 3 ..

To masakra!!!

Zamówiłem na ponad 400 zł , jedną paczka była rozwalona, i w jednej i w drogiej paczce kremy były otwarte, wszysko było w kremach. Na reklamację nie ma czasu. Ale serdecznie NIE POLECAM NA ZAKUPY PRZEZ INTERNET!!!!

Nie polecam

Zamówiłam paczkę dnia 17.11.2020, po 2-3 dniach roboczych nie dostałam żadnej informacji o postępach realizacji dopiero jak napisałam do nich napisali mi że paczka czeka na nadanie, następnego dnia dostałam sms że czeka paczka do odbioru, niestety w drogerii okazało się że nie mają tej paczki i że jest jakiś błąd ale na szczęście ekspedientka sklepu zadzwoniła do mnie jeszcze tego samego dnia że już paczka dotarła. Nie polecam więcej nie zamówię przez stronę internetową.

Nie polecam zamawiania przez Internet!

Nie jestem zadowolona z usług Hebe i na pewno nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Złożyłam zamówienie 11 listopada 2020r. Zgodnie z tym, co reklamuje Drogeria oferują "ekspresową dostawę nawet w 2 godziny"! Spodziewałam się, że zamówienie w tak krótkim czasie na pewno nie będzie gotowe, ale czekanie na odbiór kosmetyków DWA TYGODNIE to przesada. Dziś mamy 24 listopada, a zamówienie nadal NIE JEST GOTOWE do odbioru i nie wiadomo kiedy będzie !!!

Porażka

Kosmetyki ok ale poziom pakowania paczek mieści mi się w głowie! Paczka przyszła do mnie otwarta! Karton zaklejony cieniutko taśma i normalnie była otwarta przestrzeń - jestem w szoku że nic nie wypadło, ale kosmetyki były pootwierane w środku i rozrzucone w kartonie

Odwiedzałeś ostatnio Hebe?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • sklep kosmetyczny
  • drogeria
  • makijaż
  • pielęgnacja

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.08 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.07 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem