Jakość Obsługi

Hebe

( 4.11 )

W drogeriach Hebe znajduje się starannie wyselekcjonowany asortyment branży kosmetycznej, w tym także produkty dostępne tylko w tej sieci sklepów. Drogerie posiadają w swojej ofercie dermokosmetyki oraz produkty profesjonalne używane w salonach kosmetycznych. Hebe to najlepszy wybór dla zdrowia i piękna. Sieć oferuje dodatkowe rabaty i korzyści z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym z kartą Hebe.

Opinie (2489)

Swietna profesjonalna obsluga

W zadnej drogerii nie ma milszej obslugi niz hebe. Profesjonalna obsługa!!

Nie polecam

Po przeczytanych opiniach dotyczących zamówień internetowych w hebe, widzę, że nie tylko mnie spotkała podobna sytuacja. Zamówienie złożyłam 8.09 i oprócz maila z potwierdzeniem, nie dostałam innej informacji aż do 15.09, gdy sama skontaktowałam się z konsultantem. Okazało się, że brakuje jakiegoś produktu z mojego zamówienia, kazano mi czekać na informację, którą powinnam dostać w przeciągu 2-3 dni. W piątek dostałam informację telefoniczną, że zamówienie może być cofnięte, do głównego magazynu, wtedy otrzymam je w ciągu 2-3 dni (odbiór w drogerii) lub też mogę z zamówienia zrezygnować. Potwierdziłam zamówienie, bo zależało mi na produktach. Jakież było moje zdziwienie, gdy 21.09 otrzymałam zwrot pieniędzy. Zamówienie online z dostawą do drogerii składałam po raz drugi, przy pierwszym też były problemy - długi czas oczekiwania i inny produkt, niż zamawiałam, jednak wtedy chociaż zamówienie do mnie dotarło. Dlatego był to mój ostatni raz, serdecznie "dziękuję" za taką obsługę.

Bardzo pomocna obsługa!

Serdecznie polecam drogerię Hebe w Kielcach, przy ul. Sienkiewicza 27! Obsługa na najwyższym poziomie, zawsze chętna do pomocy. Panie potrafią dobrać odpowiedni podkład do cery. Ogólnie sklep czysty oraz pełen asortyment.

Tragedia

Jeszcze nie spotkałam się z tak źle prosperującym sklepem internetowym. Brak informacji na temat zamówienia, po kontakcie drogą e-mailową otrzymałam informację o braku stanów zakupionego produktu, więc zamówienie zostało anulowane. Oczywiście nikt nie raczył o tym poinformować, otrzymywałam tylko enigmatyczne odpowiedzi na moje zapytania. Wszystko owiane tajemnicą, nawet informacja o tym kiedy zwrócą koszty zamówienia. Nie polecam zakupów w ich sklepie internetowym, stany magazynowe nie mają pokrycia ze stanem faktycznym i nawet nikt nie raczy wysłać informacji na temat braku produktów na stanie i anulacji zamówienia, wszystko odbywa się poza wiedzą klienta.

MEGA OBSŁUGA

Szczerze polecam, obsługiwała mnie Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora- RODO) i jestem pozytywnie zaskoczona. Do tej pory nie lubiłam robić tam zakupów bo zawsze miałam wrażenie, że Panie robią to bo muszą. Dzięki tej Pani całkowicie zmieniam zdanie i z chęcią będę wracała tam na zakupy. Na spokojnie potrafiła mi doradzić przy kremach a także zaproponować produkty o których nawet nie pomyślałam. Z wystawieniem opinie specjalnie odczekała, żeby sprawdzić polecone produkty i tu miłe zaskoczenie bo nie żałuje ani jednej wydanej złotówki. Dla mnie bomba.

Świetna obsluga

Porządek na sklepie, czytelne promocje i bardzo wykwalifikowany personel. Na dłuższą chwilę zatrzymałam się przy produktach do pielęgnacji twarzy, po 3 min podeszła do mnie konsultantka, zapytała czy mi doradzić, wnikliwie dokonała rozpoznania potrzeb, zaprezentowała dedykowane do moje cery kremy, i odrazu Pani przeszła do proponowania dodatkowego kremu pod oczy, żelu do oczyszczania twarzy, cały zestaw ma dać razem rewelacyjny efekt. Konsultantka była bardzo sympatyczna, uśmiechnięta, poświęciła mi dużo czasu, posiadała ogromną wiedzę na temat proponowanych produktów, przez co bardzo chętnie wracam do drogerii Hebe, u konkurencji jakoś obsługi i chce pomocy jest na słabszym poziomie

Najlepsza obsługa!

Jestem bardzo zadowolona z obsługi, pani rzetelnie podeszła do pomocy w wyborze odcienia podkładu. Umiała odpowiednio dobrać go do mojej karnacji oraz typu cery. Powiedziała mi jak najlepiej aplikować produkt. Super! Miła obsługa i fachowa, będę przychodzić tutaj częściej.

Porażka

Nie polecam, od 3 dni po złożeniu zamówienia nadal nawet brak przygotowania do wysyłki, podejście do klienta jest przerażające. Bardzo smutne ze na stanie w sklepie maja 30% tego co proponują online ale przy tym totalnie nie są przygotowani do takiej obsługi. Żenada, czekać na zamówienie tydzień.Tfu.

Beznadzieja

Zamówiłam towar w czwartek, dostałam potwierdzenie przyjęcia zamówienia i cisza ,po dwóch telefonach do Biura Obsługi raz dowiedziałam się że paczka oczekuje na kuriera a w dniu następnym że jest w trakcie kompletowania zaznaczam że kupiłam jedną rzecz. Czekam już 4 dni na odbiór w drogerii i nie wiem jak to jeszcze długo potrwa. z informacji na stronie wynika że odbiór w drogerii to nawet do 2 godzin . obsługa na infolinii beznadziejna tak jakby rozmawiało się z robotem , nic nie wie , nic nie może . Nie zamówię już nigdy niczego w tej drogerii i przestrzegam wszystkich przed zakupami w HEBE . Joanna

Świetne miejsce

Bardzo dobrze czułam się odwiedzając drogerię Hebe. Sklep jest świetnie zaopatrzony, dobrze rozplanowany. Wszystko opisane, łatwo znaleźć wybrane produkty, które są uzupełnianie na bieżąco. Na plus duży wybór i pomoc ekspedientek, które nie są nachalne i znają się na rzeczy. Sprawna obsługa przy kasie. Polecam

Nie polecam!!!

Zamówienie złożone w piątek, płatność blikiem. W sobotę informacja mailowa, że otrzymali zamówienie. Byłam pewna, że do wtorku towar będzie dostarczony do wybranego przeze mnie oddziału. Niestety, we wtorek wieczorek kolejny mail, że zamówienie zostało anulowane z powodu braku jednego lub więcej produktów. Pierwszy raz się z takim podejściem spotykam. Sporo kupuje przez internet. Napewno to będzie ostatni zakup w hebe. Straciłam 4 dni. Teraz oczekuję do 10 dni na zwrot pieniędzy.

czysto i schludnie

Sklep, zadbany, dobrze rozplanowany, dobrze zaopatrzony, Panie kasjerki zawsze uśmiechnięte i chętne do pomocy.

Rewelacyjna obsługa

Bardzo miła obsługa. Pani, która mnie obsługiwała była pomocna. Zadawała wiele przydatnych pytań, które pozwoliły jej na dokładnym dopasowaniu produktu do moich potrzeb. Na sklepie znajdowały się 4 ekspedientki. W drogerii było czysto.

Duży wybór, korzystne ceny

Kilka dni temu odwiedziłam drogerię w Galerii. Pozytywnie zaskoczył mnie bardzo szeroki asortyment i duża liczba promocji. Jeżeli chodzi o obsługę to jestem z niej również bardzo zadowolona, sprzedawczyni była uprzejma i szczegółowo odpowiedziała na moje pytania. Obsługa przy kasie przebiegła szybko i sprawnie. Z pewnością wrócę na zakupy do tej drogerii.

Jak najbardziej polecam

Polecam Sklep Hebe w Suwałkach. Asortyment czytelnie oznaczony, obsługa miła.

Dwie paczki z rzędu do zwrotu

Prawdopodobnie słabo zapakowany towar, który uległ uszkodzeniu podczas transportu, dwa razy paczka wróciła do nadawcy.

Super

Panie z obsługi bardzo pomocne. Ceny przystępne. Długie godziny otwarcia

zamówienie przez stronę hebe/ ostrzeżenie

najpierw przeczytaj wszystkie opinie. Gdybym przed zamówieniem poczytała to co piszą inni, nigdy bym nic nie zamówiła u nich online. Skandal. Jeżeli moje zamówienie nie trafi do mnie za kolejny tydzień - zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów.

Odwiedzałeś ostatnio Hebe?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • sklep kosmetyczny
  • drogeria
  • makijaż
  • pielęgnacja

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.08 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.17 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem