Jakość Obsługi

Hebe

( 3.75 )

W drogeriach Hebe znajduje się starannie wyselekcjonowany asortyment branży kosmetycznej, w tym także produkty dostępne tylko w tej sieci sklepów. Drogerie posiadają w swojej ofercie dermokosmetyki oraz produkty profesjonalne używane w salonach kosmetycznych. Hebe to najlepszy wybór dla zdrowia i piękna. Sieć oferuje dodatkowe rabaty i korzyści z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym z kartą Hebe.

Opinie (2848)

Bardzo pozytywnie

W sklepie panuje ład i porządek, jest czysto. Bardzo dobra ekspozycja towaru. Pracownicy sprawnie obsługują klientów. Posiadają wiedzę dotyczącą produktów, dokładnie znają ofertę sklepu. Personel jest kompetentny, miły i nienachalny.

Super! Świetny sklep.

Sklep jest rewelancyjnie wyposażony w produkty do pielegnacji włosów. Każda włosomaniaczka znajdzie coś dla siebie. Sklep jest przestronny. Produkty naprawdę s przystępnych cenach, zresztą znajdują się również takie, których nie znajdziemy w innych drogeriach. Obsługa na wysokim poziomie. Polecam!!!

Nie Polecam.

W dniu 25.02.2021 złożyłam zamówienie nr: 01778444 , po godzinie zdzwonili z biura obsługi że zamówienie nie może byc skompletowane bo drogeria nie ma produktu na stanie ! sprawdziłam dostępność i 4 inne drogerie w Gdańsku w bliskiej odległości od miejsca zamieszkania, posiadały wszystkie produkty na stanie!!!! jednak zamiast przekierować zamówienie do innej drogerii która mogłaby je zrealizować to zostało ANULOWANE!!! a ja zostałam poinformowana że na zwrot środków może potrwać do 14dni!!!!!!! mało tego Pani która miała mi pomóc i skontaktować się ze mną telefonicznie nie odzwoniła przez 3 H pomimo że po godzinie zadzwoniłam i inny konsultant powiedział że wie o co chodzi i że zaraz odzwoń ta Pań !!!!! po następnych 2H zadzwoniłam ponownie i inna Pani poinformowała mnie że w " niczym nie może mi pomóc" Masakra brak standardu obsługi za błedy sklepu i pracowników płaci klient czekając na zwrot własnych pieniedzy !!!! kilka dni Brak pieniedzy i brak środków , Hebe realizuje szybkie płatności !!!! ale zwrt środków nie zwiny klienta to nawet 14 dni!!!!!!!!

Dno

Na 2 zamówienia, pierwsze nie dotarło bo zostało uszkodzone przez kuriera o czym dowiedziałam się pisząc do informacji, bo trudno wysłać maila z informacją jak widać, że zamówienie jest anulowane lub wysłać od razu drugie takie samo. A drugie pomimo informacji przy zamówieniu że zostanie dostarczone w ciągu 2 dni, mija 10 zamówienia ani widu ani słychu. Pani z obsługi bardzo miła za co plus, i tylko za to.

Problem z zamowieniami

Zamawialam kilka razy, dwa razy dostałam uszkodzone rzeczy, raz pękła próbka i wyvrudzila wszystkie rzeczy, drugi raz żel do twarzy miał złamaną pompkę a podkład był otwarty. Kartony dają wielkie, rzeczy w środku kilka, jeden marny kawałek folii bąbelkowej i wszystko lata luźno

Pełen profesjonalizm

Byłam niedawno w hebe w blue city. I zawsze wracam tam chętnie. Obsługa wspaniala. Zawsze dobierają kosmetyki idealnie do moich potrzeb. Na szczególne brawa zasługują 3 pracujące tam panie. (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO) Asortyment szeroki. Jeżeli zdarzy się wam trafić na którąś z pań zawsze wyjdziecie zadowolone. Polecam. (

Genialna obsługa.

Personel sklepu jest na bieżąco z nowinkami dotyczącymi makijażu i pielęgnacji. Potrafią trafnie doradzić. Gama asortymentu jest bogata, natomiast ceny niskie. Dodatkowym atutem są częste promocje, dzięki którym można na prawdę wiele oszczędzić.

Poniżej krytyki

Nie polecam Hebe, zlozylam zamówienie 24.01 internetem, do odbioru w sklepie, opłacone z góry i do tej pory ani paczki, ani pieniędzy nie widziałam na oczy. Niekompetentną firma przez małe f. Wracam do Rosmanna

Miła i kompetentna obsługa

Świetnie zaopatrzony sklep i miła, sympatyczna obsługa

Dobrze

Zbliżają się Walentynki, więc chciałam kupić coś ciekawego z kosmetyków. Okazało się, że jest promocja na kosmetyki marki GOSH. Super kosmetyki. Kupiłam kredkę do brwi i tusz do rzęs. Bezie na prezent dla siostry. Napewno wrócę kupić coś dla siebie. Obsługa miła, czysto. Polecam. Przy kasie sprzedawca poleca dodatkowo inne promocyjne kosmetyki.

Polecam

Bardzo miła obsługa klienta w tym sklepie. Dużo ciekawych promocji.

Brak profesjonalnej obsługi

Panie w sklepie zajmują się plotkowaniem przy kasie , brak obsługi na sali, wcześniej tak nie było, czyżby zmiana załogi?. To już nie ten sam poziom co w zeszłym roku, a szkoda.

MASAKRA...

Firma HEBE to tragedia.. zamówiłam produkty z myślą o prezentach świątecznych paczka przyszła dzień przed wigilią i ku mojemu zdziwieniu w paczce nie znajdowały się moje produkty a całkiem inne niż te które zamówiłam odrazu złożyłam reklamacje która ciągnie się do dnia dzisiejszego a mamy luty nie mam ani pieniędzy ani produktów jedynie hebe zleciło kuriera po pomyloną paczke, kontakt meilowo to tragedia a wiadomości które przysyłają maja się nijak do tego co robią..nigdy wiecej zakupów w tej firmie

to jakaś kpina

Zamówienie złożone online, po 2 dniach informacja, że paczka spakowana i gotowa do wysłania - tego się nie czepiam. Po kolejnych 5 dniach znudziło mi się czekać, więc spytałam mailem, co z tą paczką się dzieje. Cisza, więc następnego dnia zadzwoniłam na infolinię porozmawiac z kimś żywym. Pani z infolinii nie wie, ale się dowie i napisze maila. Ok, czekam. Po kolejnych 2 dniach dostałam maila, że paczka została spakowana, jest gotowa do wysłania i mam czekać. No serio? Odpisuję zatem, że chciałabym wiedzieć, ile jeszcze mam czekać, bo jeśli kolejny tydzień, to z Chin szybciej paczki przychodzą. Odpowiedź już na drugi dzień, że...mam czekać, bo sprawa została przekazana do odpowiedniego działu i ktos kiedyś się odezwie. Mijają kolejne 3 dni. Już mocno wkurzona dzwonię na infolinię, ze chcę anulowac zamówienie i zwrot pieniędzy - pani z infolinii nie może. Chcę się dowiedzieć, gdzie w takim razie jest ta paczka i czy ją dostanę - pani z infolinii nie wie, zajmuje się tym odpowiedni dział. Proszę o kontakt do "odpowiedniego działu" - nie, bo nie. Proszę o rozmowę z kierownikiem - nie, bo nie. Czyli szanowne Hebe trzyma sobie moje pieniądze, zamówienie może wyśle, a może nie, a jeśli wyśle, to może je kiedyś dostanę, a może nie, pani na infolinii nic nie wie i nie można porozmawiać z kimś, kto cokolwiek wie, "bo nie". Ręce opadają.

Odwiedzałeś ostatnio Hebe?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • sklep kosmetyczny
  • drogeria
  • makijaż
  • pielęgnacja

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.13 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(3.98 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że zima to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem