Jakość Obsługi

Hebe

( 4.09 )

W drogeriach Hebe znajduje się starannie wyselekcjonowany asortyment branży kosmetycznej, w tym także produkty dostępne tylko w tej sieci sklepów. Drogerie posiadają w swojej ofercie dermokosmetyki oraz produkty profesjonalne używane w salonach kosmetycznych. Hebe to najlepszy wybór dla zdrowia i piękna. Sieć oferuje dodatkowe rabaty i korzyści z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym z kartą Hebe.

Opinie (2456)

Koszmar

Nie polecam absolutnie nikomu zakupów on-line w Hebe! Zamowiłam kilka rzeczy m.in. krem Tołpa do twarzy. Zamiast kremu w paczce znalazłam pastę Colgate. Zasadnicza różnica? Nieprawdaż? Pozostałe produkty się zgadzały. Niestety paczkę odbierał w drogerii mąż i nie zwrócił uwagi ( sprawdzil tylko czy ilość się zgadza), ale równie dobrze mogłam paczkę odbierać w paczkomacie i byłoby to samo. Zapłaciłam z góry( innej opcji nie ma) i nie muszę chyba dodawać że krem kosztuje 3×więcej niż pasta do zębów. Godne pożałowania. Na samą paczkę też czekałam długo (ponad tydzień). Reasumując- jeśli masz za dużo czasu- pieniędzy i nerwy ze stali, możesz kupować w Hebe. W przeciwnym razie stanowczo odradzam.

Pomoc dla klienta

Sam sklep jest świetny i dużo dobrych produktów, ale pomoc przy doborze kosmetyków jest marna. Prosiłam o pomoc w doborze kredki do brwi i dokładnie opisałam jaka ma być. Gdy pokazała wybraną kredkę mówiła, że jest zupełnie inna niż z innej firmy którą testowałam i zaufałam Pani, że jest to dobry odcień. Niestety po otwarciu produktu w domu okazało się że jednak jest to zupełnie ten sam odcień, którego nie chcialam i mówiłam o tym. Zawiodłam się i o pomoc kolejnym razem na pewno nie poprosze.

Przyjazna obsługa

Personel interesuje się klientem, w uprzejmy sposób proponuje pomoc z własnej inicjatywy. Jest chętny odpowiadać na pytania. Czas przeprowadzania transakcji jest szybki, a pracownicy proponują zakup produktów aktualnie polecanych. Oferta drogerii jest bogata, umożliwia kupującemu znalezienie odpowiedniej rzeczy. Jednak etykietki pod niektórymi produktami wskazują błędne ceny lub opisy. W samym sklepie zachowana jest czystość.

Niekulturalna obsluga

Bedac pierwsza przy kasie i czekajac na kasjerke zostalam wyprowzona z kolejki przez ekspedientke, ktora rzekomo obslugiwala jakas Pania wczesniej - w sposob pozbawiony gracji czy kultury. Cofnelam sie lekko zniesmaczona zastanawiajac sie nad tym co sie wlasnie stalo i nagle uslyszalam ponaglenie skierowane w swoja strone o przesuniecie sie w inne miejsce tej rzekomej kolejki. Podziekowalam zostawiajac produkty przy kasie i wyszlam. To nie jest pierwszy raz kiedy zdarzylo mi sie zauwazyc, ze obsluga Hebe zachowuje sie w specyficzny sposob wykorzystujac jakas nieznana nikomu etykiete. Brak szacunku do osob starszych, wieczne zmeczenie na twarzach pracownikow, lekcewazenie klientow, czasem mam wrazenie, ze w tym sklepie musze sie prosic o produkty. Przez wiele lat przymykalam na to oko, ale po dzisiejszym zajsciu rezygnuje z karty i zakupow w Hebe.

Obsługa poniżej krytyki

zamówienie złożone ponad dwa tygodnie temu - do dzisiaj żądnego maila z informacją, co się dzieje. O tym, że przesyłka została uszkodzona w transporcie i że zamówienie zostało anulowane dowiaduję się rozmowy z infolinią. Oczywiście promocja na produkty, które zamówiłam już się skończyła. Czyli ani produktów ani kasy. Odpowiedź na mojego maila opisującego sytuację to szczyt olewania klienta - "Zwrot środków powinna Pani otrzymać do 14 dni roboczych od momentu dotarcia paczki do magazynu" . Zero wyjaśnienia, zero przepraszam. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Totalna porażka!

Na zamówienie czekam już prawie miesiąc. Po wielokrotnym kontakcie z MOJEJ strony gdzie jest zamówienie dowiedziałam się jedynie, że odezwą sie do mnie. Czekam i czekam i dalej nic, powoli zaczynam tracić cierpliwość. Obsługa w żaden sposób nie informuje gdzie jest przesyłka, co sie z nią dzieje, czemu są opóźnienia. Gdyby nie kontakt z mojej strony od samego początku byłaby cisza ze strony HEBE. Nie polecam!

Żenada nie polecam!

Mało że nie potrafią skompletować zamówienia to jeszcze nie zwracają pieniędzy za nie wysłany produkt czekam juz ponad pół miesiąca od reklamacji najgorszy sklep z jakim miałam do czynienia!

Nie zwracają pieniędzy

Uwaga! Hebe nie zwraca pieniędzy, jeśli nastąpi zwrot zamówienia. Czekam ponad 14 dni, a wg ich regulaminu do 14 dni następuje zwrot pieniędzy, co jest nie prawdą. Zero kontaktu, maila z przeprosinami, że przetrzymują czyjeś pieniądze. Poprzednią moją wysyłkę zamówienia anulowano bez powodu. Ostatnie takie zakupy, żenująca firma.

Tragedia

Pierwszy raz miałam styczność z firmą, która w ogóle nie kontaktuje się z klientem w przypadku problemów z przesyłką, gdybym nie dopominała się o moje zamówienie poprzez maile i wielokrotne rozmowy z konsultantkami na chacie to pewnie ani paczka by nie dotarła, ani zwrotu pieniędzy bym nie dostała. Czekałam na zamówienie prawie 2 tygodnie, przez większość tego czasu miało status „wysłane”. Co osoba to inne informacje o tym, co się dzieje z moim zamówieniem. A to wysłane, ale nie ma numeru śledzenia, a to czeka w drogerii na odbiór przez kuriera, jutro powinien po nie przyjść, będzie pojutrze. A tu dzisiaj nagle mail, że zamówienie anulowane, bo nie mają produktu na stanie. „Produktu” w liczbie pojedynczej, a ja zamówiłam „produkty” w liczbie 9, które były wtedy na promocji, której dziś już nie ma. Zero przeprosin, czegokolwiek. Zdecydowanie odradzam, szkoda nerwów.

Miła obsługa

Bardzo dobra lokalizacja, miły personel, nigdy nie brakuje produktów.

Dobrze zaopatrzona drogeria

Dobra lokalizacja, w samym centrum, miła obsługa, jest wszystko, czego porzeba.

Dobra drogeria z unikalnym asortymentem

Przez długi czas kupowałem kosmetyki i inne produkty głównie u największego konkurenta Hebe, a z samą siecią bliżej zapoznałem się stosunkowo niedawno i trochę żałuję, że tak późno. Ten sklep na Drewnowskiej jest w środku bardzo przyjemny i czysty, wszystko jest w idealnym porządku. Ceny są bardzo atrakcyjne, a obsługa miła i sprawna. To, co wyróżnia Hebe, jak dla mnie, to to, że można tam spotkać fajne produkty niedostępne w innych sieciach drogerii. W tym konkretnym sklepie zawsze znajdę jakąś ciekawostkę niedostępną gdzie indziej i chętnie odwiedzę kiedyś i inne sklepy tej sieci, bo jak na razie znam tylko ten jeden i robi on ogromnie pozytywne wrażenie.

Szybka obsługa, szybkie odejście

Wchodząc do sklepu żaden z pracowników nie wyraził zainteresowania klientem. Po kilku minutach konieczne stało się szukanie pomocy na własną rękę. Po zapytaniu o odpowiedni podkład do skóry mieszanej, pracownik pokazał kilka firm, jednocześnie nie podając testerów ani próbek. Po wskazaniu odpowiednich półek bardzo szybko się ulotnił wracając do poprzedniej pracy. Po odnalezieniu interesującego mnie produktu, byłam zmuszona po raz kolejny szukać kogoś na terenie sklepu, by dobrać odpowiedni puder.

Skandaliczna obsługa klienta!

Kurier zamówionego i opłaconego zamówienia nie dostarczył, po moim telefonie powiedział, że nie zauważył nr mieszkania w zamówieniu, a przez telefon nic nie słyszał. Wysłałam wcześniej też smsa potwierdzającego adres, nie odczytał. Poprosiłam o ponowne dostarczenie przesyłki w dniu kolejnym, pomimo tego kurier przesyłkę odesłał. Minęły 2 tygodnie, pani z obsługi klienta mówi że ponowne dostarczenie jest niemożliwe, bo produkty trafiły na magazyn, zwrócą koszta... A gdzie komunikacja z klientem?? To jedyna firma, która nie wysyła smsów/maili informujących o przesyłce. To, że klient raz nie odbierze telefonu, bo pracuje,od razu oznacza, że zamówienie przepada. Skandal i jeszcze raz skandal. Słaba polityka firmy, słaba komunikacja, nieudolni kurierzy. Nie polecam współpracy z tą firmą. Żadnych zamówień internetowych więcej na stronie Hebe!!!!

Super obsługa, duży wybór produktów

W sklepie zawsze czysto, towar poukładany elegancko, a obsługa zawsze pomocna, miła i uśmiechnięta. zawsze gdy mam jakieś wątpliwości, panie doradza mi tak, że je rozwieją. Z przyjemnością wracam tam na zakupy !

Odwiedzałeś ostatnio Hebe?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • sklep kosmetyczny
  • drogeria
  • makijaż
  • pielęgnacja

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.14 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem