Circle K

(4.22)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2331 z 3286)

Personel zapytał o...
Personel zapytał o stanowisko tankowania, sfinalizował transakcje, otrzymałam paragon i potwierdzenie. Czas obsługi mniej niż 3 minuty, nie zostały zaproponowane dodatkowe usługi/produkty. Nie otrzymałam naklejek do programu lojalnościowego, musiałam sama o nie poprosić. Teren sklepu na stacji benzynowej czysty, lecz w łazience nie było papieru, stan ogólny czystości łazienki 3/5. Podjazd przed stacją benzynową zadbany, czysty.

Placówka

Turek, Kaliska 90

Nie zgadzam się (0)
Circle K spełnia...
Circle K spełnia bardzo wysoki poziom standardów obowiązujących na stacjach paliw. Personel zawsze wykazuje się wysoką kulturą osobistą, profesjonalizmem oraz zaangażowaniem w obsługę klienta. Stacja codziennie utrzymywana jest w należytej czystości – zarówno przestrzenie wewnętrzne, jak i zewnętrzne są zadbane, co pozytywnie wpływa na komfort klientów. Ponadto bardzo często można zauważyć regularne czynności porządkowe pracowników i ich dbałość o estetykę przestrzeni. Podsumowując, stacja Circle K reprezentuje wysoki standard jakości.

AleksandraR

24.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podczas mojej wizyty...
Podczas mojej wizyty na stacji Circle K zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony jakością obsługi. Od samego początku wszystko przebiegało sprawnie i profesjonalnie. Szczególne uznanie należy się młodemu Panu, który mnie obsługiwał – był niezwykle uprzejmy, uśmiechnięty i zaangażowany. Zamierzałem kupić trzy hot dogi, jednak pracownik zaproponował znacznie korzystniejszą opcję – poinformował mnie o obowiązującej promocji, w której w godzinach 8:00–16:00 można kupić hot doga z Pepsi 0,5l w zestawie za jedyne 8 zł. Dzięki temu zamiast płacić za trzy hot dogi w standardowej cenie, kupiłem trzy zestawy promocyjne, co pozwoliło mi naprawdę sporo zaoszczędzić. Taka proaktywna postawa ze strony pracownika jest rzadko spotykana i zasługuje na szczególne wyróżnienie. Cała transakcja przebiegła bardzo sprawnie, a ja wyszedłem ze stacji nie tylko z posiłkiem, ale i z poczuciem, że zostałem obsłużony z najwyższą starannością. Zdecydowanie polecam tę stację – świetna obsługa, dobre jedzenie i realne oszczędności.

kfryb97

08.04.2025

Placówka

Stargard Szczeciński, Szczecińska 19

Nie zgadzam się (0)
Miła obsluga, świeże...
Miła obsluga, świeże jedzenie. Polecam

Klient_2LRew

27.02.2025

Placówka

Olsztyn, ul. Śliwy 2

Nie zgadzam się (0)
Najlepsza obsługa
Najlepsza obsługa

wgr

07.02.2025

Placówka

Szczecinek, Cieślaka 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, zawsze chętnie pomagają zatankować gaz. Brak kolejek do dystrybutorów

Klient_IyfJN

21.01.2025

Placówka

Aleksandrów Łódzki, Wojska Polskiego 62/64

Nie zgadzam się (0)
Najkorzystniejsze ceny LPG...
Najkorzystniejsze ceny LPG na rynku w moim mieście. I kolaboracja z Subwayem też na plus.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Paliwa nie są...
Paliwa nie są najtańsze a kawa nie jest najlepszej jakości.za to obsługa bez zastrzeżeń.

Donata30

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze profesjonalna obsługa,...
Zawsze profesjonalna obsługa, dobrej jakości paliwo i dobrze zaopatrzony sklep.

Dorota_1279

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ciekawe promocje dla...
Ciekawe promocje dla stałych klientów.

bozenas7

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Średnia cena paliw,...
Średnia cena paliw, wiele odwiedzanych stacji przeszło w ostatnim roku remont, który odświeżył ich wygląd i spowodował, że na stacjach jest czysto.

Paweł_1970

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ceny dość wysokie,...
Ceny dość wysokie, nic nadzwyczajnego

Klient_GbjVm

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Stacja jak każda...
Stacja jak każda inna, szkoda tylko, że nie mają płatności BLIK

aandrzej23

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma godna polecenia...
Firma godna polecenia znajomym.

Klient_vrSd

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jest w...
Obsługa jest w porządku, nie mam żadnych zastrzeżeń.

MieSzp92

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Polecam jak najbardziej....
Polecam jak najbardziej. Jeszcze nigdy się nie zawiodłam.

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obługi jest...
Jakość obługi jest na dobrym poziomie ale samo paliwo nie zawsze

Ratatuj

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Brak możliwości płatności...
Brak możliwości płatności Blikiem jest uciążliwością na stacjach CircleK.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ogólnie stacja jest...
Ogólnie stacja jest w porządku, ceny są przystępne a na stacjach panuje porządek. Pracownicy są profesjonalni, momentami mam jednak wrażenie że są zbyt poważni.

Anna_Testuje

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu na...
Po wejściu na stację dwóch kasjerów dyskutowało pomiędzy sobą, jeden był rozłożony na krześle, miałam wrażenie, że im przeszkadzam. Podczas obsługi dalej między sobą rozmawiali. Były dostępne szybkie przekąski, zatowarowanie dobre. Czystość w obiekcie w porządku.

Martaaaa_WURl

15.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Circle K

Circle K prowadzi ponad 370 stacji paliw w całym kraju. Sieć firmy obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. W 2012 r. właścicielem spółki została kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc. To jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Circle K?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Personel zapytał o...
Personel zapytał o stanowisko tankowania, sfinalizował transakcje, otrzymałam paragon i potwierdzenie. Czas obsługi mniej niż 3 minuty, nie zostały zaproponowane dodatkowe usługi/produkty. Nie otrzymałam naklejek do programu lojalnościowego, musiałam sama o nie poprosić. Teren sklepu na stacji benzynowej czysty, lecz w łazience nie było papieru, stan ogólny czystości łazienki 3/5. Podjazd przed stacją benzynową zadbany, czysty.
Zgadzasz się?