Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.02 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (6475)

Chyba każdy ...

Chyba każdy wie jak postępuje ten sklep. Wprowadzanie w błąd na każdym kroku, od początku zamówienia, do samego końca, później na infolinii, Ten sklep to jedna wielka tragedia (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Krótko mówiąc NIE ...

Krótko mówiąc NIE POLECAM, mnóstwo straconego czasu, nerwów i stresu, a na końcu 0 jakichkolwiek przeprosin, a tym bardziej rekompensaty. Zamówienie zostało złożone w sklepie stacjonarnym przez pracownika, dotyczyło telewizora o wartości 4900zł, towar był tańszy o niespełna 500zł ze względu na to, że miał być to outlet w stanie doskonałym (nowy, wyłącznie uszkodzone opakowanie zewnętrzne). Zamówienie zostało złożone w piątek z dopłatą za gwarancję dostawy w sobotę (23.04). Towar w ostateczności dotarł do mnie prawie tydzień później bo dopiero 28.04, po interwencji i domaganiach się rekompensaty za stracone czas i nerwy. Każda codzienna próba kontaktu w celu uzyskania informacji co dzieje się z zamówieniem kończyła się tym, że mogą tylko przesłać ponaglenie do realizacji zamówienia, a podczas pierwszej rozmowy, która odbyła się w poniedziałek 25.04 otrzymałem informację, że towar już wyjechał i jutro będzie. W ostateczności gdy telewizor już do mnie dotarł pudełko nie wyglądało na lekko uszkodzone, a raczej na takie, które spadło z samochodu, po otwarciu opakowania pierwsze co rzuciło się w oczy to niepełny zestaw, brak instrukcji, zaślepek, pilota, był wyłącznie telewizor i podstawa, jednak to najmniejszy problem ponieważ po wyjęciu telewizora z opakowania okazało się, że OUTLET w stanie doskonałym wg. firmy RTV EURO AGD to tak naprawdę telewizor z wygiętym jednym rogiem i popsutą matrycą, po oględzinach wyszło na jaw, że telewizor musiał upaść komuś z pracowników ponieważ w miejscu gdzie był uszkodzony, styropianowe zabezpieczenia również były uszkodzone. To wszystko tłumaczyłoby opóźnienie w dostawie i niewywiązanie się z umowy (gwarancji dostawy na sobotę), mój scenariusz jest następujący, pracownicy firmy wiedzieli o stanie telewizora, zweryfikowali, że zostało wykupione dodatkowe ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych, w ostateczności po kilku dniach kiedy otrzymali moje żądania zdecydowali się wysłać uszkodzony sprzęt licząc na to, że wadę zauważę dopiero po montażu telewizora i zgłoszę to do ubezpieczyciela. A jak to się skończyło? Reklamacji nie można było zrealizować przez internet w związku z czym musiałem jechać do sklepu stacjonarnego, gdzie przy okazji zakupiłem od razu ten sam model telewizora jednak całkowicie nowy, o 500zł drożej ponieważ firma tłumaczyła, że nie mogą dokonać wymiany ponieważ nie mają takiego samego egzemplarza (wydaje mi się, że nie do końca jest to zgodne z prawem ponieważ jeżeli nie ma takiego samego egzemplarza to wymiana powinna być wykonana na lepszy, w tym przypadku outlet w stanie doskonałym powinien być wymieniony na produkt po prostu nowy), nowy telewizor otrzymałem, uszkodzony został zabrany i po kilku dniach musiałem ponownie udać się do sklepu stacjonarnego aby odebrać zwrot środków za uszkodzony produkt. Na samym końcu brak przeprosin i 0 jakiejkolwiek rekompensaty, która w tym przypadku powinna być wręcz konieczna, dążąc firmę Euronet ponownym zaufaniem i zakupem nowego telewizora, prośba o rekompensatę za stres, nerwy, stracony czas i koszta poniesione w związku z jeżdżeniem do sklepu została po prostu olana, tak wyglądają pro konsumenckie firmy w 21 wieku?

Namawiają na kupno ...

Namawiają na kupno telefonu który okazuje się wadliwy nie szukają rozwiązania jedynie co to reklamacja mimo ze wiedza jaki efekt będzie. Zlewanie klienta który został bez telefonu.

Fachowa obsługa, doradztwo ...

Fachowa obsługa, doradztwo zawsze na wysokim poziomie

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.50 )

DOMAR

(3.13 )

Electro World

(3.39 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem