Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.65 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (4534)

Srednio

Sklep średnio zaopatrzony, raczej idzie w asortyment duży i drogi,zeby dużo zarobić, ale już drobniejszych rzeczy typu ładowarki itp.to już n7e nie ja bo juz pewnie średnio się opłaca. Szkoda , bo to obniza atrakcyjność sklepu.

SUPER OBSŁUGA PANA OD TELEWIZORÓW

GRATULUJĘ PRACOWNIKA W DZIALE TELEWIZORÓW. SZYBKO DORADZIŁ, SPRAWDZIŁ SPRZĘT, KUPILIŚMY DOBRY TELEWIZOR. NIE CZĘSTO SIĘ ZDARZA BYĆ OBSŁUGIWANYM PRZEZ TAK PROFESJONALNEGO PRACOWNIKA. DZIĘKUJĘ PANU I MEDIA EXPERT ZA UDANY ZAKUP. DZIĘKUJĘ. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Zamówienie

Czekam na przesyłkę już 12 dni i dalej jest w realizacji nie wiem ile można czekać dlatego wystawiam ocene 1

Porażka

Robią co chcą, bezczelność! Brak zamówienia Brak informacji przy zamówieniu ze nieudacznik nie umie spakować paczki i ją wysłać, wielce piszą emaila po zakupie ze firmy kurierskie przepełnione robotą, a sami nawet nie skompletowali paczki po 4 dniach, nie wspominając o tym że paczka miła być na drugi dzień!

Przestrzegam przed zakupami w Mediaexpert

Przestrzegam! Zakupiłem młotowiertarkę Graphite. Podobnej (starszy model) używałem przez 10lat i był super, dlatego postanowiłem kupić kolejny tego producenta. Niestety okazało się, że to totalny bubel! Udar rozleciał się po półtora godziny wiercenia. Ale to nie wszystko. Przestrzegam przede wszystkim przed zakupami w Mediaexpert. Zakup dokonałem przez sklep internetowy, przez zarejestrowane konto i przez to konto, w dn. 15.11.2020r. złożyłem reklamację na podstawie rękojmii. Mediaexpert przyjął reklamację i potwierdził to mailem, podał nr RMA100167064. Pomimo, iż zakup był przez sklep internetowy, zmuszono mnie do zawiezienia wiertarki do sklepu stacjonarnego, w którym odbierałem towar. W sklepie obsługa odmówiła mi przyjęcia towaru ponieważ nie miałem oryginalnego paragonu pomimo, że miałem wydruk potwierdzenia przyjęcia reklamacji(!) wydruk dokonania zakupu w sklepie internetowym(!). Pani stwierdziła, że nie ma dostępu do tego systemu i moje dokumenty ją nie interesują. Po kilkunastu mailach i kolejnych tygodniach przepychanki, w których wprost podawałem przepisy K.C. i opinie UOKiK, w końcu przysłano kuriera. Po kolejnych kilku dniach, znów zażądano ode mnie dosłania PARAGONU, bo inaczej profesjonalny serwis nie przyjmie wiertarki do sprawdzenia! Mam nadzieję, że Mediaexpert wkrótce dołączy do A. W końcu zażądałem podania podstawy prawnej w oparciu, o którą sprzedawca(!) rozpatrzenie reklamacji uzależnia od przedstawienia paragonu. Do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. W dn. 22.12.2020, po ponad miesiącu od przyjęcia reklamacji podając przepisy K.C. poinformowałem Mediaexpert o tym, że czas na rozpatrzenie reklamacji minął, a ponieważ nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną i zażądałem natychmiastowego wykonania żądania określonego w reklamacji w trybie rękojmi. Do dziś, po prawie 2 miesiącach Mediaexpert nadal prawo konsumenta i klienta ma w głębokim poważaniu.

Brak produktów

Sklep „sprzedaje” przedmioty, których nie ma na stanie!!! Tydzień temu zamowilam iphone12 i opłaciłam z góry całe zamówienie. Zdecydowalam sie na zakupy w media expert, poniewaz pod produktem bylo napisane „u Ciebie pojutrze” lub „w sklepie pojutrze”. Nie myslac nad tym dlugo (niestety), dokonalam zakupu. Dzwoniac dzisiaj na infolinie (tydzien po zlozeniu zamowienia) konsultant polecil mi anulowanie zamowienia (stwierdzil, ze czekaja na dostawe od producenta) i powiedzial, ze pieniadze wroca do mnie do 14 dni. Co dziwne, w chiwli po zakonczeniu rozmowy dostałam maila o bardzo dziwnej treści,mianowicie: „ Nadal nie mamy potwierdzenia z firmy kurierskiej, że przesyłka, która jest w drodze, została już doręczona. Dokładamy wszelkich starań, aby dotarła do Ciebie jak najszybciej. ” w moim mniemaniu ta wiadomosc sugeruje, ze przesylka zostala wyslana. Co jest nie mozliwe z uwagi na moja rozmowe z konsultantem. Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie, szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. Bo jak na razie jestem bez telefonu i bez pieniędzy.

Srednio

Obsluga troche zakręcona, każdy wie tylko to co ma na swoim dziele trzeba gonic za osobą odpowiedzialną za dany asortyment, a jeżeli nie wie to powie ze tego towaru nie ma (chociaż jest) żeby nie wchodzi w dyskusje, zresztą w sklepie stacjonarnym okrojony asortyment, dużo rzeczy nie ma,wiecznie tylko trzeba zamawiać przez internet,a jak ci potrzeba tu i teraz to nie ma.

beznadzieja

Sprzedają towary, których nie mają na stanie. Brak informacji, kontaktu z klientem, że wysyłki nie będzie bo nie mają co wysłać ale produkt nadal można kupić u nich online. Pytałem dlaczego nie mogą wysłać towaru skoro nadal jest dostępny, pracownicy infolinii nie potrafili w rzeczowy sposób tego wyjaśnić. Nie wiem czy w ogóle otrzymam swoje zamówienie lub zwrot środków, tak na prawdę w tej chwili nie wiem nic a sklep oczywiście milczy. Przez to, że sklep nie wysłał terminowo mojego zamówienia, nie mogłem skorzystać z promocji MSI przez co straciłem ponad 700zł. Jestem bardzo rozczarowany poziomem obsługi, terminowością dostaw jak i zaproponowanym rozwiązaniem reklamacyjnym. Zaproponowali rabat 100zl na następne zakupy - śmiech na sali... Bardzo żałuje zakupu w tym sklepie, gdybym kupił gdzieś indziej z pewnością miałbym sprzęt w domu oraz możliwość skorzystania z promocji MSI.

Konkretnie, miło ( na medal)

Super sklep, fachowa i miła obsługa. W ostatni dzień roku, 15 min do zamknięcia sklepu i obsługa przez Panią Gosię na medal, konkretna osoba, która wie jak rozmawiać z klientem. Polecam media expert w Dzierżoniowie

Świetnie wyposażony sklep

Jest to bardzo dobrze wyposażony sklep, niestety nie wszystkie sklepy tej sieci maja tak bogaty asortyment stacjonarnie, jak wiadomo lepiej zawsze zobaczyć coś na żywo zanim się kupi a szczególnie AGD. Personel mógłby być większy czasem czas oczekiwania na doradcę jest dłuższy ale w rezultacie zadowalający.

bardzo dobrze

Dwukrotnie w ostatnim czasie miałam okazje zamawiać produkty w sklepie media expert on line. W obu przypadkach towar nie był dostępnym na stanie w sklepie, realizacja dostawy do sklepu bardzo szybka. Na drugi dzień produkty były dostępne do odbioru. Zaletą są też godziny otwarcia sklepów wolnostojących.

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem