Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.65 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (3437)

Bardzo miła i szybka obsługa

Świetna obsługa i fachowe doradztwo. Chwilkę trzeba było poczekać na pana, ale jak już się zajął nami bardzo rzetelnie podszedł do sprawy i wszystko dobrze doradził i wytłumaczył.

Klient_ryszard

12.10.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

MEDIA EXPERT LUBARTÓW 5 Z PLUSEM

Po wejściu do sklepu zostałem zauważony i przywitany przez osobę pracującą przy kasie co było bardzo miłe. Sklep czysty z dużą ilością pracowników działów. Udałem się w celu zakupu laptopa. Pracownik wyczerpująco odpowiedział na moje pytania jak również zaproponował zakup dodatkowych akcesoria takich jak torba i myszka. Sklep czysty i schludny.

Klient_CuWt

09.10.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Nie polecam

Niedawno zamówiłam sprzęt AGD za dość wysoką kwotę. Chciałam skorzystać z promocji 4 produkt 70% gratis. Po wpisaniu kodu kwota zmniejszyła się więc kolejne etapy składania zamówienia przechodziłam na szybko po czym jak zalogowalam się na stronę banku żeby dokonać płatności okazało się , że kwota jest całkiem inna ( bez rabatu). Nic już się nie dało zrobić więc złożyłam reklamację ale niestety została rozpatrzona negatywnie bo sprawdzali i kod działa. U mnie niestety nie i zdecydowałam się na zakup tego sprzętu że względu na ta promocję a gdybym wiedziała, ze rak będzie to mogłam te zakupy zrobic w innym sklepie tym bardziej ze za ME nie przepadam. W sklepie nie miła obsługa tak samo jak dzwoniłam na infolinię. Miałam wrażenie , że Pan z którym rozmawiam w ogólnie nie słucha co do niego mówię.

Ogólne przyzwoite wrażenie.

Po wejściu do sklepu zostałem przywitany przez Panią obsługującą kasę. Sklep dobrze wyposażony i czysty. Po wejściu na dział AGD dłuższą chwilę oczekiwałem na pracownika sklepu, który przebywał na zapleczu. Sprzedawca sam przeprosił i powiedział, że miał rozładunek towaru. Na dziale z telefonami, przy komputerze było dwóch pracowników, którzy rozmawiali ze sobą nie zwracając uwagi na klientów. Po podejściu do nich od razu przerwali rozmowę. Informacje udzielone przez pracownika były konkretne i rzeczowe.

Klient_PfT8

08.10.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Raty 0%, a RRSO 54%.....

Nie polecam tego sklepu. Chciałam w nim kupić pralkę na raty. Zaproponowano mi raty 0%. Gdy przeczytałam umowę, okazało się, że RRSO wynosi 54% przy kredycie na dwa lata. Do tego usiłowano mi wmówić, że nie mogę kupić sprzętu na raty, jeśli nie zdecyduję się na wykupienie przedłużonej gwarancji. To byłaby najdroższa pralka w moim życiu....

Znakomita obsluga

Zawsza lubie robic zakupy w slupskim oddziale media expert, bo obsluga jest znakomita. Czesto sprzedawcy wychodza nawet poza zakres swoich obowiazkow I pomagaja malo zorientowanym klientom w zakupach. Polecam. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Klient_HBuz

18.09.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

WYSOKA JAKOŚĆ

pracownicy sklepu bardzo pomocni, jak tylko pojawiłem się w sklepie zostałem przywitany przez pracownicę na punkcie obsługi klienta. Moim celem było zapoznanie się z ofertą telewizorów, których w tym salonie jest ogromna ilość. Po krótkiej chiwlii na dziale rtv pojawił się przemiły doradca, który w umiejętny sposób, zadając odpowiednie pytania znalazł to czego potrzebuję. Doradca był elokwentny i słuchał tego co mówię, a nawet użył parafrazy co spowodowało, że miałem pewność, że mnie słucha. Na pewno wrócę tam na zakupy, bo obsługa w tym sklepie jest na wysokim poziomie.

Klient_xKXt

18.09.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Fachowo i rzetelnie!

Wizyty w elektromarkecie Media Expert usytuowanym w Galerii Metropolia zawsze oceniam bardzo wysoko. Po pierwsze wynika to z wysokiego poziomu kompetencji większości pracowników. Posiadają oni dużą wiedzę na temat oferowanych produktów, dbają również o dopasowanie oferty do potrzeb i możliwości klienta. Obsługa jest sympatyczna i rzeczowa, a lokal - co również istotne - zadbany i przestronny.

Klient_QtuE

05.09.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Tragedia.

Ocenianie klienta ze względu jak się ubiera.. " Zakładaliśmy, że Pani weźmie najtańszy telefon". Tragedia.. Nigdy tam nie wrócę.

Mniej niż ZERO !

Opinia dotyczy placówki Media Expert w CH Malta w Poznaniu (Zamówienie nr: 02253326749) Ten punkt nie zasługuje na żadną gwiazdkę. Kompletne ZERO - z kierownikiem przez małe "k" na czele. W dniu dzisiejszym zamówiłem poprzez stronę internetową Wentylator HB FS-1615ER. Przy wyborze odbioru w sklepie sprawdziłem dostępność towaru w salonie Galerii Malta. Wszystko ok. Zamawiam. Po kilku godzinach otrzymuję sms-a i maila, z zaproszeniem do odbioru towaru z informacją że zamówienie będzie czekać na mnie przez 3 dni w godzinach pracy sklepu. Pojechałem i po godzinnym oczekiwaniu zostałem poinformowany przez nieuprzejmego kierownika sklepu, że wentylatora nie ma i nie będzie. Na moje pytanie dlaczego wysyłali maila z informacją o odbiorze odburknął że nie ma i nic więcej dla mnie nie uczyni. Nie będę się rozpisywał ale postępowanie tego sklepu z "przyjaznym kierownikiem" uważam za skandal i kpiny z Klienta ! Uważałem sieć Media Expert za sieć przyjazną Klientom, nie raz czyniłem tam zakupy jednakże ta sytuacja sprawia że już nigdy w żadnym salonie ME nie zrobię zakupów. Moja irytacja sięga zenitu, że w czasach kiedy wszyscy szanują Klienta (handel, usługi) dochodzi do takiej sytuacji. Nic by się nie stało gdybym otrzymał maila z przeprosinami, że system internetowy się pomylił i nie ma tego wentylatora w sklepie. Zrozumiałbym, szukałbym dalej a nie tracił kilka godzin na dojazd, czekanie i wymianę zdań z ekstra nieuprzejmym kierownikiem sklepu. "Nie mam zamówienia i co mi zrobisz ?" Mam 60 lat i jeszcze nigdy nie zostałem tak potraktowany. Wyrażam tylko przekonanie, ze inne placówki tej sieci i zatrudnieni w nich pracownicy są bardziej przyjaźnie nastawieni do Klientów. Pan kierownik ME w Galerii Malta powinien przejść przeszkolenie chociażby w jakieś placówce Euro RTV, gdzie obsługa jest na najwyższym poziomie. Na zakończenie - otrzymuję kłamliwego sms-a o anulacji zamówienia z powodu sprzedania produktu w trakcie procesowania mojego zamówienia. GRATULACJE: sprzedaż przed obowiązującymi godzinami otwarcie sklepu ! Zamówienie składałem około 8.00 a jeszcze przed otwarciem sklepu maila i sms-a z informacją, że zamówiony sprzęt czeka na odbiór ! (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

05.08.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Bardzo pomocna obsługa

W sklepie jest czysto, towar jest prawidłowo wyeksponowany. Obsługa jest rzetelna i pomocna, a jeśli czegoś nie wie, od razu sprawdza i klient w większości uzyskuje szybko informację na temat szukanego produktu. Obsługa ubrana jest zawsze tak samo, dzięki czemu nie można ich pomylić z innymi klientami.

Klient_vBx7

04.08.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Brak zamówienia, brak informacji, fatalna jakość obsługi.

Nabyłam towar z gwarancją dostawy następnego dnia i nie spodziewałam się że na długa podróż zostanę bez nawigacji. "Twoje zamówienie o numerze ............. wyjechało z naszego magazynu i jest w drodze do wybranego przez Ciebie sklepu" - taką informację otrzymałam o 6 -rano. O 17-tej udałam się do sklepu gdzie obsługa poinformowała mnie, że nie spodziewa się żadnej dostawy i mogę zadzwonić "wyżej". Pani na infolinii ze spokojem stwierdziła, że " fakt, jest opóźnienie i towar zostanie dostarczony za najwcześniej za 3 dni". Nie ma sprawy, można anulować zamówienie.Tyle w temacie dotrzymywania terminów, informowania klientów. Po niewczasie przeczytałam opinie na opineo. DO każdej negatywnej ten sam komentarz : "Dzień dobry, dziękujemy za opinię, przepraszamy za zaistniałą sytuację i napotkane niedogodności" co oznacza-mamy Cię "gdzieś"!

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

01.08.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Skandal

Masakra najgorszy i najbardziej nie kompetentny sklep Chciałem kupić dziecku zabawkę upatrzoną w tym właśnie sklepie Na miejscu okazało się że owa zabawka jest tylko na zamówienie dostarczone przez kuriera na wskazany adres Ok zgodziłem się i odrazu dokonałem płatności Zabawka miała dotrzeć najpóźniej w poniedziałek ale nawet w środę nie dotarła Udałem się do sklepu i bez jakiego kolejek tłumaczenia poinformowano mnie że takie zamówienie nie istnieje Kasy też nie chciano mi zwrócić dopiero następnego dnia z wielką łaską oddano mi pieniądze Spytałem o jakąś rekompensatę bo w końcu dziecko codzień przez ponad tydzień czekało na kuriera to oznajmiono mi w dużym skrócie żebym się wyciął Nie polecam tego sklepu A jeżeli tak pracuje cała sieć to brak mi słów

SUPER SPRZEDAWCA

Witam chciałabym się podzielić opinią o obsłudze pana z MEDIA EXPERT Radzionków.Super sprzedawca bardzo miły uprzejmy i umie sensownie doradzić co wybrać.Polecam tego sprzedawcę pozdrawiam. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Klient_EzmI

23.07.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Najlepsza obsługa

Kilka razy dokonywałam już zakupów w sieci Media Expert. Widać, że naprawdę dbają o jakość wyuczenia kadry, ponieważ sprzedawcy bardzo dobrze znają asortyment i potrafią doradzić w każdej sprawie. Niedawno poszukiwałam komputera i zaobserwowałam, że zaangażowanie jest największe wśród sprzedawców Media Expert. U konkurencji albo musiałam prosić się o uwagę, lub sprzedawcy odpowiadali półsłówkami. Naprawdę polecam Media Expert, ponieważ to w tym sklepie dowiesz się najwięcej :)

Agnieszka_952

22.07.2019
Media Expert Oddział
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Bardzo kompetentna obsługa

Chciałam kupić Kamerę sportową. Pan bardzo dokładnie mi zaprezentował sprzęt i nie wmawiał, że im droższy tym lepszy. Na początku zaoferował mi tańszy sprzęt ale gdy się zorientował, że mam więcej gotówki przedstawił właśnie ten produkt o średniej cenie. Dopasował "gadżety" by mieć 100% pewności, że to co mi zaoferował będzie dopasowane. Super Pan

Klient_ML1d

22.07.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Świetnie!!! Obsługa na najlepszym poziomie.

Najlepszy sklep RTV/AGD w okolicy, z czystym sercem polecam.

RomantycznyRoman

17.07.2019
Media Expert Oddział
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super, miła obsługa

W dniu 16.07.2019 o godz. 19.30 udałam się do sklepu Media Expert przy ul. Jana Pawła II w Galerii Manhattan w Lesznie po dzbanek filtrujący do wody. Sprzedawca zaraz po moim wejściu do sklepu zajął się obsługą mnie. Pokazał kilka modeli z uśmiechem na twarzy. Miła obsługa sprawiła, ze kupiłam dzbanek filtrujący na wodę.

Hanna_124

17.07.2019
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem