Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.77 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (4127)

Swietna obsługa, szczerze polecam :)

W dniu 21.09.2020r. udałam się do sklepu z zamiarem zakupu odkurzacza bezprzewodowego Electrolux. Pani Sylwia Muranowska w sposób fachowy i nie zwykle profesjonalny zajęła się mną. Zaprezentowała jak on działa oraz w miły i kulturalny sposób, przekazała wszystkie informacje związane z zakupem. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i mam nadzieję że sprzęt okaże się nie zawodny i będzie mi służył przez wiele lat. Daję pięć gwiazdek dla Pani Sylwii.

Wspaniale - rzeczowo i profesjonalnie

Pracownik obsługujący mnie doradził mi wybór produktu rzeczowo i profesjonalnie. Przedstawił mi szeroki wachlarz produktów. Polecam

nie polecam

Zakupy może robi się i dobrze, gorzej gdy produkt jest wadliwy. Zgłoszenie reklamacji przez sklep internetowy to farsa, pracownicy udają, że nie otrzymali zgłoszenia, chociaż został nadany nr reklamacji. Brak kotaktu, brak reakcji na złożenie skargi, cisza... Musiałam zgłosić reklamacje w sklepie stacjonarnym. Dopiero po 3 tyg od zgłoszenia reklamacji produkt został odesłany przez sklep do producenta, gdzie producent 5 tyg. wcześniej zgodził się na rękojmie. Czas trwania reklamacji z tytułu rękojmii to 6 tygodni. Zgłoszona reklamacja online nadal ma status w trakcie, i tak od 05.08.2020. Pracownicy nie są odpowiednio przeszkoleni. Kolejny raz nie odważę się na zakupy w tym sklepie.

Tak złego sprzedawcy nie ma nigdzie

W dniu 28.07.2020 złożyłem reklamację na wady smartfona zakupionego w połowie czerwca 2020, użytkowanego nieco ponad miesiąc. Chodzi zgłoszenie reklamacyjne smartfona #RMA100059012. 1.Mediaexpert zlecił mi wysyłkę smartfona do CCS S.A. zamiast do siebie, czyli sprzedawcy, co jest zapisane w regulaminie sklepu. 2. Nie ustosunkował się w ciągu 14 dni do reklamacji z tytułu rękojmi. 3. Nie odpowiadał na moje skargi, zażalenia i wezwanie przedsądowe. 4. Nie potwierdzali emaili z korespondencją ode mnie- pomimo, że o to prosiłem przy każdym emailu - adresaci: esklep, ereklamacje, sekretariat (dot.zarządu Mediaexpert) ani nawet z-ca kier. ds obsługi klienta, czy esklep (ewenement- bo to adres emailowy do TERG S.A - właściciela Mediaexpert, no i sklepu internetowego Mediaexpert. 5. Dopiero w dniu 03.09.2020 Mediaexpert raczył uznać moją reklamację (zamiast w ciągu 14 dni - dopiero w 37 dniu od zgłoszenia wad). 6. Od 07.09.2020 zwrócony do Mediaexpert smartfon, znajdował się już w magazynie w Łodzi. 7. Dlatego wystąpiłem do TERG S.A. właścicieli Mediaexpert o pilny zwrot kwoty 769 zł i o zadośćuczynienie, za stratę czasu na korespondencję (głównie w jedną stronę ode mnie do Mediaexpert) i stratę czasu na oczekiwanie, na kurierów z powodu posługiwania się przez Mediaexpert pośrednikiem CCS S.A ( 2 krotna wysyłka i odbiór smartfona z CCS S.A.i wysyłka smartfona ode mnie do TERG S.A w Łodzi) w kwocie 451 zł, która we wrześniu wzrosła do 501 zł. Kwota zadośćuczynienia została szczegółowo wyliczona i przedstawiona zarządowi Mediaexpert w oparciu o stawkę 11 zł/godz - najniższego wynagrodzenia netto). 8. Mediaexpert zwróciło na moje konto, także przez pośrednika kwotę zapłaty za smartfon 769 zł dopiero w dniu 15.09.2020, po godzinie 18. Równocześnie, zamiast zadośćuczynienia, zaproponowano mi jałmużnę, w postaci bonu podarunkowego w kwocie 100 zł. Ta kpina z jałmużną, dotyczy quasi zadośćuczynienia za 40 dniową moją gehennę oczekiwania bez smartfona i za wielokrotne złamanie obowiązującego prawa konsumenta oraz własnego regulaminu sklepu internetowego Mediaexpert. 9. Zapowiedziałem kroki prawne, administracyjne (UOKiK) i medialne. !0. Jak słychać i widać radio i telewizja wypełnione są reklamami zachęcającymi klientów do zakupów w Mediaexpert, w związku z 18 urodzinami, tego o wątpliwej wiarygodności sprzedawcy. 11. Sprzedawca ten myśli tylko o sprzedaniu towaru, przychodach i generowaniu zysków. Załatwianie przez Mediaexpert reklamacji, jak widać na moim przykładzie i sygnalizowanych przez wielu, wielu innych klientów Mediaexpert, którzy w sieci internetowej opisują swoje dramaty reklamacyjne, zakrawa o pomstę do Nieba. 12. Po sprzedaży i zainkasowaniu pieniędzy od klienta, Mediaexpert przestaje interesować się problemami klienta z zakupionymi, wadliwymi towarami. Klient zgłaszający wady towaru, jak się przekonałem, jest złem koniecznym dla Mediaexpert. 13. Sprzedawca ten nie tylko, że nie odpisuje klientowi na jego pisma, ale na dodatek, nawet nie potwierdza odbioru korespondencji elektronicznej z opisem zgłaszanych problemów, skargami, zażaleniami itp. 14. Nieprawidłowości w procedurze reklamacyjnej prowadzonej przez Mediaexpret, które mnie porażająco dotknęły, dokumentują skandaliczne traktowanie klienta. Są to zachowania pełne buty, arogancji i pychy demonstrowane wobec klienta przez Mediaexpert. 15.Warto o tej procedurze reklamacyjnej wiedzieć, przed podjęciem decyzji o zakupie w „okazyjnej promocji”, czegokolwiek w Mediaexpert. Nie ja pierwszy, doznałem gorzkiego upokorzenia przez Mediaexpert ,w świetle bezkarności tego sprzedawcy.

Takiego lekcewazenia nie bylo w swiecie!

Otoz zakupilam TV Sony ,maly i poprosilam aby podlaczono mi Antene oraz uregulowali opcje itd . Jestem pare miesiecy w Polsce i choc troche mialam ochote na ogladanie Tv. Panowie przyszli i podlaczyli mi antene pokojowa ,ktora nota bene sluzy mojej siostrze na dzialce ,MOJ Aprtment ma antene zbiorowa ! NaOczywiscie TV nie dziala ,brak sygnalu i&shut down . W slekpie oprocz krzykow i nieuprzejmości nic nie zalatwiona , nie ma TV ,nie ma pieniedzy i Pani z Obslugi klienta zrobila ze mnie idiote Brak kontaktu z Dyrekcja !!!! Kierownik sklepu niejaki" GOSC SKLEPU _".jest tak nieprofesjonalna osoba ,ze nie chcesz nawet rozmawiac z nia a co dopiero skaldac jakas reklamacje ,nie mam odpowiedzi czy za oplacone pieniadze podlacza mi antene czy tez nie ,czy zwroca mi je ,ZERO wiadomodsci !!! .NIgdy nie mialam takich problemow nigdzie ,W USA skad jestem jest to karalne takie zachowanie i brak kultury. Prosze o interwencje i oddanie mi pieniedzy albo podlaczenie anteny a ten sklep w KLodzi na ul .Kolumny 6 omijac z daleka ,nic dobrego tam cie nie spotka oprocz tzw GOSCIA SKLEPU-kierowniczki . Ochyda. Prosze o adres dyrekcji to nie moze tak trwac , taki handel nalezy zamknac i odwolac te osoby ! cierpia inni . Grace (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść i dane osobowe pracowników - RODO)

Wysokie Blond pracownice

W ciągu każdego miesiąca w związku z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą kilkunastokrotnie jestem klientem tego elektro-marketu. Za każdym razem gdy obsługują mnie pracownice to wiem że czeka mnie jakaś atrakcja i nieprofesjonalna obsługa. Panie te gdy tylko nie ma klientów przy kasach zajmują się wszystkim tylko nie tym co powinny. Nagminnie widzę jak w czasie pracy korzystają z komórek (czy to pisząc sms-y czy to przeglądając internet). 2 razy zdarzyło mi się nawet czekać ponad 5 minut bo malowały sobie paznokcie. Jako że za każdym razem do każdego z zakupów biorę fakturę Vat to zdążyły mnie już zapamiętać i gdy tylko widzą mnie jak stoję w kolejce to albo udają że czegoś szukają albo oddalają się na kilka minut od kasy tak aby tylko ze mną nie rozmawiać i mnie nie obsłużyć. Parę razy udało mi się im zwrócić uwagę jak i wyprowadzić z błędu i dlatego też pewnie od tego momentu nie są dla mnie zbyt miłe i sympatyczne. Zamiast pomagać klientom przebywającym na terenie sklepu to wolą również rozmawiać ze sobą lub innymi koleżankami. Dziwi mnie że pracują tam już od prawie roku i do tej pory nikt im jeszcze nie zwrócił uwagi. Kierownikowi marketu styl pracy tych Pań nie przeszkadza ponieważ z nimi flirtuje. Na zakończenie dodam że pracownicy działów są z kolei całkowitą ich odwrotnością i zawsze służą radą czy pomocą. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Fachowo!

Miła obsługa z wysokimi kompetencjami. Warto iść za radami padającymi z ust pracowników tego sklepu. Jeszcze się nie zawiodłam.

Tragedia w trzech aktach!

Obsługa klienta w tym sklepie jest poniżej jakichkolwiek standardów. "Pan kierownik" za każdym razem gdy jestem w tym sklepie pokazuje swoją wyższość nad klientem. Brak zaangażowania, chęci pomocy, ale przede wszystkim brak kompetencji i wiedzy n/t relacji międzyludzkich i podejścia do klienta. Sztywna atmosfera. Czystość w sklepie też zostawia wiele do życzenia.

Super sprzedawca

Inowroclaw. Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z działu agd był nadzwyczaj kompetentny. Wybór całego sprzętu do kuchni bez jego wsparcia byłby praktycznie niemoźliwy Znajomość technicznych nowinek i udogodnień była nieoceniona. Brawo

3 gwiazdki ...

Obsługa potrafi doradzić odpowiednio do potrzeb klienta, natomiast nie informują o dodatkowych kosztach "usług" do kredytu ratalnego, jedynie w momencie bardzo dociekliwego dopytywania" łaskawie" wyjaśnią. Jeśli klient chcę dokonać zakupu sprzętu za gotówkę wtedy takiego problemu nie zauważyłem. W Innych miastach istnieją duże lepsze placówki tego typu.

Najgorsze zakupy

W dniu 31.07 bylismy w sklepie aby wybrac konsole dla syna. Obslugiwal nas Pan ktory wytlumaczyl wszystko tak jak powinno byc lacznie z promocja na gre ktora miala nas kosztowac 1zl. Powiedzielismy ze wezmiemy ale wrocimy jutro aby wszystko uregulowac, nastepnego dnia w sobote wrocilismy po console ps4 pro. Jak juz bylo wszystko sprawdzone i chcielismy przejsc do zaplaty Pani ktora zajmuje sie przygotowywaniem dokumentow powiedziala ze nie wyda nam towaru bez pieczatki firmy. oczywiscie nie mielismy jej przy sobie dlatego nie moglismy wziasc zakupow i oznajmilismy ze wrocimy jeszcze raz. W dniu 3.08 pojechalismy po raz kolejny tym razem z pieczatka aby dokonac zakupu. jak tylko Pani skonczyla obslugiwac klijentke to poprosilam aby dokonczyla moj zakup po czym z wielka laska usiadla i zaczela wypisywac dokumenty zakupu. Po otrzymaniu dokumentow udalismy sie aby zaplacic za zakumpiony sprzet oczywiscie do consoli ps4 pro gdzie w ofercie byla dodatkowo gra za 1zl i oczywiscie Pani powiedziala ze gra nam sie nie nalezy nie podajac powodu dlaczego?? zaplacilismy za sama konsole. Natomiast nastepnego dnia udalismy sie do minnego sklepu MEDIA EXPERT gdzie zostalismy obsluzeni przez Pana (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) ktory zamowil nam nowa konsole ps4 pro razem z gra ktora nalezala nam sie przy zakupie gdziekolwiek bysmy kupowali.Dlatego wydaje mi sie ze Media Expert Glubczyce nie daje klientowi tylko zachowuje dla siebie znaczy pracownicy biora!!! Nie jestesmy pierwszymi osobami ktorym powiedziano ze nam sie nie nalezy ale wole o tym napisac zeby kazdy wiedzial ze jako klientowi nalezy nam sie to co Media Expert ma w ofercie!!!!!!!! Po zakupie 2 konsoli oczywiscie ta zakupiona w Glubczycach pojechalismy zwrocic,Nie byla ona nawet otwierana a Pani byla lekke zdziwiona dlaczego robimy zwrot duzo nie chcialam tlumaczyc poprostu powiedzialam ze kupilam nowa konsole i otrzymalam gre za 1zl w sklepie gdzie klientowi sie nalezalo. Popatrzyla na mnie i powiedziala ze jej kolega juz nas obsluzy i na tym zakonczyly sie nasze zakupy w tym sklepie.

Super atmosfera

Szybka obsługa klienta, na wszystkie zadane pytania odpowiedziano mi, miła obsługa (można było pożartować), pracownicy znają na produktach (jeśli czegoś nie są dokładni to sprawdzą, ale nie wciskają "kitu", aby tylko sprzedać produkt). Bardzo mile wspominam tą wizytę. Nie mam zarzutów i negatywnych emocji po tych zakupach.

Negatywna

Mimo odmowy rozszerzenia okresu gwarancji Pan przekazuje do Pani która wykonuje procedurę zakupu na raty informację o doliczeniu kosztów dodatkowej gwarancji Totalna porażka

ŻENADA!!! BEZNADZIEJNY SKLEP

Dramat! Robicie promocje na smartfony których nie można kupić! Wczoraj zakupiłem przez Waszą stronę telefon Samsung A10 w promocyjnej cenie 499zł. Cały proces zakupu przebiegł pomyślnie. Dziś rano otrzymałem informację o anulacji mojego zamówienia. Zapytałem dlaczego? Odpowiedź bo jednak jest brak w sklepie w którym miał być odbiór. Dziś mogę sobie ten telefon kupić ale za 699zł. Nie zaproponowaliście mi, że mogę go sobie odebrać w innym sklepie tylko nie ma i już! Szkoda, że przy składaniu zamówienia Wasz system nie wie, że nie macie już towaru! Dla mnie to nie był by problem wybrania innego sklepu. Żenada, nieuczciwe działania i tyle!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Bardzo nie miła obsuga

W piątek 21 sierpnia kupowałam opaskę smartband Pan w czarnej koszuli kierownik dość przy kości lysawy który do mnie i męża podszedł był bardzo opryskliwy i niemiły odpowiadał na pytania jakby pracował tam za karę a nas potraktował jakbyśmy byli kompletnym bezmuzgami człowiek zadał grzecznie jedno pytanie a ten pan z jakąś wielka pretensja i bezczelnie na nie odpowiedział dziwne że z takim podejściem do klienta został kierownikiem. Media expert powinno sobie sprawdzić jakich ludzi zatrudniają na takie stanowiska.

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem