Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.88 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (4010)

Opinia

Witam. Chcę powiedzieć że dn. 25.03.2020 w sklepie media ekspert w Myszkowie zostałam bardzo mile potraktowana przez sprzedawcę (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) odnośnie drukarki. Pełen profesjonalizm i kultura!! Polecam z całego serca.

Klient_vRRK

25.03.2020
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Profesjonalna i miła obsługa.

Po 3 minutach od wejścia do sklepu podszedł do mnie pracownik ,przywitał mnie zwrotem:"Dzień dobry, w czym mogę pomóc?' Pracownik był schludnie ubrany w firmowy strój zgodny ze standardem,w widocznym miejscu miał przypięty identyfikator ze swoim imieniem.Po ustaleniu jakiego produktu poszukuję,zaproponował kilka dostępnych wariantów w różnych przedziałach cenowych i kilku marek.Gdy wybrałam najkorzystniejszą ofertę zapytał,czy interesuje mnie zakup za gotówkę,czy na raty.Pracownik był dobrze zorientowany w :parametrach zaprezentowanych sprzętów(telewizory),funkcjach,rodzajach gwarancji oferowanych do każdego modelu oraz dostępności.gdy ustaliliśmy ,Ze się zastanowię nad wyborem,obsługujący mnie Pan,grzecznie mnie pożegnał, używając zwrotu:"Dziękuję za wizytę i zapraszamy ponownie'.

Klient_KKPT

08.03.2020
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Zysk ponad klienta

Chciałem zakupić na raty telefon. Miły pan z obsługi doradził,wybrałem model i poszliśmy załatwiać formalności. Pani która mnie obsługiwała wydawała się sympatyczna ,wypytała o dane i zapytała o wysokość raty jaką chcę płacić. Odpowiedź moja to do 120 zł. Po wydrukowaniu umowy pani przedstawia warunki:260zl rata. Podziękowałem i wyszedłem. Sprawdziłem w e-sklepie iż z trzech możliwych banków pani wybrała taki z którego osiąga chyba najwyższą prowizję. Telefon kupiłem w innym sklepie

Obsługa dobrze wyszkolona

Obsługa doskonale wie jak pomoc i doradzić klientowi. Przedmioty wystawione na sprzedaż są dobrze reklamowane

Klient_Z13S

06.03.2020
Media Expert Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Obsługa dobrze wyszkolona

Obsługa doskonale wie jak pomoc i doradzić klientowi. Przedmioty wystawione na sprzedaż są dobrze reklamowane

Klient_Z13S

06.03.2020
Media Expert Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Obsługa dobrze wyszkolona

Obsługa doskonale wie jak pomoc i doradzić klientowi. Przedmioty wystawione na sprzedaż są dobrze reklamowane

Klient_Z13S

06.03.2020
Media Expert Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Sprawna obsługa

W tym sklepie sieci RTV AGD obsługa była sprawna oraz nabyliśmy produkty z działu PC w dobrej cenie. Pan z obsługi pomylił tylko pokazując nam płytę główną do komputera a uwaga potrzebowaliśmy płyty czyszczącej do napędów optycznych np.nagrywarek itp.....Spora pomyłka. Ogólnie jednak całościowa ocena dobra.

Szymon_400

02.03.2020
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Pozytywne zaskoczenie obsługą tego sklepu!

Jeszcze w żadnym sklepie ze sprzętem RTV/AGD nie zostałam tak profesjonalnie obsłużona jak w tym. Osoby które tam pracują wiedzą jak obsłużyć klienta. Znają się na rzeczy i wiedzą jak dokładnie komuś doradzić w różnych kwestiach oraz wytłumaczyć mu wszystko. Są przy tym oczywiście bardzo mili i cierpliwi co się ceni. Polecam każdemu kto planuje jakiś zakup w tego typu sklepie by pójść właśnie tam, a nie pożałujecie! :)

Marcia00

25.02.2020
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Polecam!

Polecam! Obsługa klienta na bardzo wysokim poziomie. Bardzo szybkie zrealizowanie zamówienia. Jak dla mnie 10 na 10 :)

Iwona_839

18.02.2020
Media Expert Kontakt online
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Zero zainteresowania klientami na sklepie

Brak przywitania od jakiejkolwiek osoby pracującej na sklepie. Pracownica za biurkiem siedząca przy komputerze krzyczy do pracownika na sklepie jaki masz login, pracownik na sklepie podaje login na głos. Drugie pytanie a hasło ? Pracownik podaje "same piątki". Gdzie ja będąc zainteresowany zakupem smartwacha wszytsko słyszę. Jeżeli chodzi o wybór smartwach bardzo mały, braki na na wystawce jak i większość poprzewracana. Pracownik podszedł wymienić cenówkę myślałem że wtedy zapyta czy mogę jakoś pomóc. Nie zrobił tego. Nie polecam zakupów w tym sklepie.

Klient_JFr4

16.02.2020
Media Expert Oddział
Odpowiedź firmy Media Expert

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań.

Fajne promocje

Fajne promocje jeśli chodzi o rzeczy znajdujące się w koszykach. Mają co raz wiecej nowych prduktów do kupienia znanych mark. Nie ma problemu ze zwrotem zakupionego sprzetu - tak było w moim przypadku- wystarczy pokazać paragon i bez problemowo zwracają pieniądze.

Iwona_839

10.02.2020
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Fajne promocje

Fajne promocje jeśli chodzi o rzeczy znajdujące się w koszykach. Mają co raz wiecej nowych prduktów do kupienia znanych mark. Nie ma problemu ze zwrotem zakupionego sprzetu - tak było w moim przypadku- wystarczy pokazać paragon i bez problemowo zwracają pieniądze.

Obsługa na medal!

Wchodząc do sklepu nie możemy narzekać na brak życzliwości i pomocy ze strony personelu. Obsługa sklepu jest w 100% kompetentna i wyszkolona do pracy z szarym klientem, który poszukuje odpowiednich urządzeń. Doradztwo w dziedzinie RTV AGD przez personel Media Expert oceniam na złoty medal i polecam każdej osobie odwiedzenia tego sklepu.

Anonek

09.02.2020
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Szybka realizacja zamówienia

Szybka realizacja zamówienia internetowego, wniesienie sprzętu do domu. Warto robić zakupy ponieważ ceny są bardzo konkurencyjne.

Klient_j8sT

09.02.2020
Media Expert Kontakt online
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Bardzo miła obsługa

Bardzo miła obsługa aż chce się robić zakupy! :-) czysty sklep i wszystko jest na swoim miejscu. Oby w innych sklepach brali przykład

Iwona_839

07.02.2020
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Polecam!

Jak najbardziej polecam infolinie firmy Media expert. Pan konsultant w temacie gwarancji mojej zakupionej pralki, wyjaśnił wszystko od a do z. Niestety Panowie w sklepie stacjonarnym mieli z tym problem. Wystarczył telefon na infolinie i dostałam wszelkie potrzebne informacje. Polecam! :)

Klient_kXWX

06.02.2020
Media Expert Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Najlepszy sprzedawca EVER!!!! Galeria Neptun

W dniu 17.01.2020 r. wpadłam do Media Expert obejrzeć telewizory ( tylko obejrzeć bez zamiaru kupna) ale Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) całkiem zmienił moje zdanie :) Jego podejście do klienta zrobiło na mnie bardzo duże wrażenie. Swobodny kontakt z klientem to bardzo rzadko spotykane w takich sklepach. A przy tym profesjonalna wiedza o sprzęcie przekazana bardzo jasno i bez nudy. Sprzedaż przebiegała bardzo profesjonalnej i zabawnej atmosferze ;) Chciałabym podkreślić, iż był to piątek wieczór a wiadomo jak to bywa w takich dniach. Sama kiedyś pracowałam w handlu wiec wiem, że jest to bardzo ciężki kawałek chleba. Klienci potrafią wyprowadzić z równowagi. Dlatego chciałbym podziękować Panu za przemiła i profesjonalną obsługę ! Mam nadzieje, że pracodawca wynagrodzi tak dobrego pracownika pozdrawiam D.

Klient_TFKr

28.01.2020
Media Expert Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Taka obsługa powinna być wszędzie

Doradca klienta który pomagał w wyborze odpowiedniego generatora pary zasługuje na medal :) Podczas krótkiej rozmowy wyjaśnił najważniejsze kwestie na które trzeba zwrócić uwagę jak i dopytał o rzeczy które nie leżą w jego obowiązkach ale dzięki temu podczas jednej wizyty załatwiłem to wszystko co jest potrzebne do pracy w produktem. W zrozumiały sposób wyjaśnił najważniejsze kwestie jak i zaproponował dodatkowe ubezpieczenie. Polecam 100%

Klient_mdRT

26.01.2020
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

GORĄCO ODRADZAM ZAKUPÓW W MEDIAEXPERT I OSTRZEGAM !!!

Zakupów w sklepie internetowym Mediaexpert z odbiorem w salonie dokonywałem około 3 lat kupując sprzęt elektroniczny począwszy od laptopa ,telewizor ,karty pamięci,pendriva,telefon , po mysz komputerową i wszystko było dobrze do czasu ,gdy ze sprzętem nic nie działo i nie musiałem go ani zwracać w 14 dni ani reklamować.W związku z tym nawet nie czytałem opinii innych klientów o tym sklepie ,bo wówczas nie miałem zastrzeżeń.No i w zeszłym roku 2019 dopiero sklep Mediaexpert pokazał mi kim jest dla niego i co się dla nich liczy (tylko by klient zakupił towar i za niego zapłacił a potem niech się martwi co będzie ,jeśli coś z zakupionym sprzętem będzie nie tak i okaże się np. wadliwy .Moja historia ze sklepem wygląda następująco : w zeszłym roku 2019 w sklepie internetowym Mediaexpert ,.zakupiłem zwykły telefon ,potrzebowałem tylko do wykonywania rozmów oraz wysyłania sms-mów bo w takim telefonie też i bateria dłużej trzyma na czym mi zależało ( posiadam Iphona do wykonywania innych czynności )..Po zakupie telefonu ,odbiorze w salonie i powrocie do domu włączyłem go by naładować baterię do pełna .Po naładowaniu sprawdziłem tylko jakie posiada dzwonki by wybrać dla siebie najodpowiedniejszy.Niestety,ale nie było w czym wybrać ,ponieważ posiadam ze 4 dzwonki a były tak okropne ,że powodowały od razu wzrost ciśnienia krwi i nawet głosu tych dzwonków nie można było w żaden sposób ściszyć ,były to wręcz nie do zaakceptowania .Położyłem telefon na komodzie i tak sobie leżał bez używania i zauważyłem,że już po 4 godzinach wskazało w nim zużycie aż 50% baterii ,co już uznałem,że telefon jest wadliwy.Zadzwoniłem na infolinie BOK Mediaexpert informując ,że chcę zwrócić ten telefon i odstąpić od umowy w 14 dni , nie będę składał reklamacji i czekał nie wiadomo ile dnie nie wiedząc nawet czy została by uznana ,wolałem nie ryzykować .Konsultantka poinformowała mnie wówczas był wypełnił formularz zwrotu towaru na stronie internetowej sklepu i wraz z towarem ,oraz dowodem zakupu , odesłał go na adres Firmy TERG S.A ,który jest właścicielem sklepu Mediaexpert ,co następnego dnia uczyniłem powiadamiając o tym sklep oraz przesyłając e-mailem potwierdzenie odesłania na własny koszt tego zakupionego towaru.Zanim otrzymałem zwrot pieniędzy za zwrot tego telefonu ,trwało to prawie 14 dni ( pomimo,że towar następnego dnia od otrzymania , odesłałem )i niestety,ale nie obyło się bez upominania o zwrot moich pieniędzy.Wówczas sklep nie odsyłał mnie do salonu bym tam zwrócił towar i otrzymał zwrot za niego pieniędzy lecz zwrócili mi pieniądze przekazem pocztowym z uwagi na brak konta bankowego ( nie każdy je posiada ,bo i nie musi ). Potem w maju 2019 r. zakupiłem kolejny towar Mysz Komputerową LOGITECH M 185 w sklepie internetowym Mediexpert z odbiorem w salonie.Na początku mysz działała , ale po 4 miesiącach normalnego użytkowania , zacząłem mieć z nią problem, raz się zatrzymywała ,potem znów za chwilę ruszyła ,potem znów stanęła , byłem wściekły, ponieważ nie mogłem praktycznie przenosić plików z laptopa na pendriva ani pracować przy komputerze .Aż pewnego dnia mysz w ogóle przestała działać ,pomimo wymiany baterii na nową.Ale podczas wymiany baterii zauważyłem,że wgłębienie na baterię jest zbyt głębokie ,sprężynka za luźna a ta blaszka z którą od góry się styka bateria znów zbyt wysoko osadzona ,przez co podczas pracy ,gdy mysz styknęła się z blaszką to na chwilę ruszyła a potem znów się zatrzymała ,aż wreszcie mysz całkowicie przestała działać.Więc dnia 11 października 2019 r.( mysz zakupiłem w drugiej połowie maja 2019 r. ) od razu zadzwoniłem na infolinię do DOK Mediaexpert ,ponieważ moim zdaniem ta mysz posiadała wadę fabryczną informując ,że chcę złożyć reklamację z tytułu rękojmi.Konsultantka poinformowała mnie bym albo wypełnił formularz reklamacyjny na stronie sklepu internetowego ,albo złożył reklamację w salonie w którym odebrałem zakupiony towar ,decyzją należy do mnie gdzie tę reklamację złożę. Zaraz wypełniłem formularz reklamacyjny na stronie sklepu internetowego i wysłałem.Po kilku minutach otrzymałem wiadomość e-mail ze sklepu z informacją o przyjęciu mojego zgłoszenia reklamacji oraz podali mi jej numer.Następnego dnia odesłałem ten reklamowany towar wraz z dowodem zakupu ponownie na adres Firmy TERG ,S.A właściciela sklepu Mediaexpert ,ponosząc koszty odesłania reklamowanego towaru a po drodze wracając z Poczty musiałem szybko zakupić nową mysz komputerową , by móc pracować przy komputerze ( była mi pilnie potrzebna ). Po powrocie do domu zaraz wysłałem do sklepu internetowego wiadomość ,że odesłałem przed chwilą już towar do reklamacji dołączając potwierdzenie druczka z Poczty. To już inna konsultantka udzieliła mi odpowiedzi e-mailem informując,że sklep internetowy Mediaexpert nie ma możliwości rozliczania , bym reklamację złożył w salonie ( pomimo,że towar już odesłałem). Odpowiedziałem konsultantce ,że poprzedni zwrot towaru bez żadnego odsyłania mnie do salonu firma TERG przyjęła i zwrócili za niego pieniądze a teraz sobie wymyślają nie wiadomo co , by tylko utrudnić klientowi złożenie reklamacji.Po zakończeniu korespondencji z konsultantką zaraz zadzwoniłem do prawnika by zapytać o tę reklamację towaru? Prawnik poinformował mnie ,że sklep NIE MA PRAWA ograniczać klientom sposobu złożenia reklamacji i może ją złożyć gdzie chcę albo do sklepu internetowego w którym zakupił dany towar lub do salonu w którym go tylko odebrał o czym zawiadomiłem od razu sklep ,to mi nie udzielili żadnej informacji.Czekałem 15 dni na odpowiedź ws.mojej reklamacji ,to sklep dopiero sobie o mnie przypomniał i zaczęli wypisywać w e-maila cuda , by mi tylko nie uznać reklamacji i nie spełnić moich żądań ,pomimo,że jeśli w terminie do 14 dni sklep nie udzieli klientowi odpowiedzi tzn.że jego reklamację uznał ( a ten termin 14 dni jest liczony od dnia zapoznania się przez sklep z jego pismem reklamacyjnym ,a nie dopiero od następnego dnia tak mi powiedział również prawnik ). By udzielić mi odpowiedzi na reklamację sklep Mediaexpert przez 15 dni nie miał czasu ,ale by mi wysłać w tym terminie e-mailem wiadomość prosząc o wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z jakości ZREALIZOWANEJ reklamacji ( pomimo,że była nadal w toku ) to czas na to znaleźli? Gdy po terminie 14 dni od złożenia reklamacji zapytałem sklep kiedy otrzymam zwrot swoich pieniędzy za cenę towaru reklamowanego oraz koszty jego odesłania ,to mi sklep odpisał ,że towar wysłali do serwisu w celu sprawdzenia , czy może ja tej myszy komputerowej nie uszkodziłem oraz czy jest sprawna technicznie ( przez 15 dni sklep na to czasu nie miał). Ja złożyłem reklamację z tyt.rękojmi odstępując od umowy z żądaniem zwrotu wszystkich poniesionych kosztów a wówczas za wadę sprzedanego towaru odpowiada sklep a nie producent,ponieważ nie składałem reklamacji z tyt.gwarancji ? Miałem dość ,ponownie skontaktowałem się z prawnikiem informując ,że sklep nie chcę zwrócić mi pieniędzy,prawnik doradził mi bym wysłał do sklepu pismo z wezwaniem zapłaty pieniędzy co od razu uczyniłem,ale sklep nawet nie zareagował.Skoro tak napisałem skargę do WIIH ,prosząc o pomoc w odzyskaniu swoich pieniędzy od Mediaexpert. WIIH poprosił mnie o złożenie wypełnionego wniosku ,by polubownie rozwiązać spór ze sklepem Mediaexpert ,więc złożyłem taki wniosek i wraz z załącznikami wysłałem do WIIH , Dnia 23 grudnia 2019 r. otrzymałem pismo z WIIH z informacją,ze Firma TERG podtrzymuję swoje stanowisko czyli nie wyrazili zgody na mediację .W odpowiedzi WIIH przesłał mi pismo z Mediaexpert w którym była zawarta informacja ,że towar ,który reklamowałem był poddany oględzinom i jest sprawny ,wykazał,że mysz komputerowa ,którą reklamowałem , działa prawidłowo . Nie posiadałem wówczas ani towaru ani nie otrzymałem zwrotu swoich pieniędzy od Mediaexpert przez co czułem się okradziony ,ponieważ już ponad 1,5 m-ca upłynęło od złożenia przeze mnie reklamacji.Poza tym,gdyby to było prawdą co napisała do WIIH , Firma TERG.S.A , to sklep poinformowałby mnie na piśmie ,że zwraca mi reklamowany towar wraz z opinią ,że został sprawdzony przez serwisanta i jest sprawny czego sklep nie uczynił . Skoro tak sklep postawił sprawę ,nie dałem się okraść i skontaktowałem z Rzecznikiem Konsumentów ,który zainterweniował w mojej sprawie do Firmy TERG S.A ,która jest właścicielem sklepu Mediaexpert.pl .Przesłałem załączniki wraz w wnioskiem o pomoc.Po prawie 30 dniach od zgłoszenia ,Rzecznik Konsumentów wysłał mi wiadomość w PDF ,którą sklep Mediaexpert przesłał odpowiadając na interwencję Rzecznika Konsumentów.W tym piśmie Mediaexpert ,napisał już co innego ,że ZOSTAŁA PODJĘTA DECYZJA O UZNANIU MOJEJ REKLAMACJI I ZAPRASZAJĄ MNIE DO SALONU PO ODBIÓR PIENIĘDZY ZA CENĘ TOWARU ORAZ ZA KOSZTY PONIESIONE W ZWIĄZKU Z ODESŁANIEM WADLIWEGO TOWARU ,ALE BYM DOSTARCZYŁ DO SALONU POTWIERDZENIE ODESŁANIA TEGO WADLIWEGO TOWARU. Zanim poszedłem do salonu zrobiłem kserokopię pisma ,które otrzymałem od Rzecznika Konsumentów ( wziąłem też kserokopię faktury ,bo oryginał odesłałem wraz z reklamowanym towarem ),pomyślałem,że może się przyda. Po dotarciu na miejsce ,sprzedawca gdy poinformowałem w jakim celu się pojawiłem w salonie ,poprosił mnie bym poczekał , poprosił jakąś pracownicę chyba była to kierowniczka . Gdy przedstawiłem jaki od ponad 3,5 miesiąca mam problem z MEDIAEXPERT ,to pani kierownik była jeszcze wielce zdziwiona ,że coś takiego miało miejsce ,twierdziła,że nic o tym nie wiedziała oraz ,że dobrze,że te wszystkie dokumenty ze sobą przyniosłem?Myślę ,że pani kierownik po prostu udawała jak zobaczyła pismo od Rzecznika konsumentów próbując być miła ,nie wierzę by o niczym nie wiedziała. Powiem również,że gdy już złożyłem reklamację towaru dnia 11/10/2019 r. i odesłałem towar ,to z ciekawości zadzwoniłem do salonu by zapytać o reklamację towaru z tyt.rękojmi ,to mi od razu pracownik oznajmił,że nie otrzymam zwrotu żadnych pieniędzy ,a sklep internetowy twierdził,że tylko oni mogą i tak klientów właśnie wprowadzają w błąd .Nawet w regulaminie sklepu piszą,że klient ma możliwość ,polubownego rozwiązania sporu z pomocą WIIH ,tylko dla zmydlenia oczu klientom,ponieważ wiedzą ,że nigdy zgody na mediację sklep MEDIAEXPERT nie wyrazi ,sam się o tym przekonałem. Sklep zszargał mi nerwy ,traciłem czas ,pieniądze też na połączenia telefoniczne a na zwrot swoich pieniędzy byłem zmuszony czekać od dnia 11 października 2019 a otrzymałem je dopiero dnia 18 stycznia 2020 r. PONAD 3 MIESIĄCE i to tylko dzięki interwencji Rzecznika Konsumentów otrzymałem zwrot moich pieniędzy od MEDIAEXPERT. Nigdy więcej nie dokonam zakupów w tym sklepie MEDIAEXPERT ,będę go omijał szerokim łukiem i będę go odradzał każdemu znajomemu . Państwu również radzę trzymać się z daleka od tego sklepu Mediaexpert ,którego jak zauważyłem stać jest na reklamę w TV , ale by wywiązać się ze swoich obowiązków wobec klienta i zwrócić mu jego pieniądze to trzeba prosić o pomoc organy państwowe.WSTYD ! Ten sklep łamie prawa konsumentów ,którzy są wprowadzani w błąd ,muszę wręcz walczyć o swoje pieniądze od tej firmy TERG ,która jest klientem zainteresowana tylko do czasu zakupu towaru ,a jak jest z nim cos nie tak ,to dopiero sklep pokazuję kim jest dla niego klient ( SKARBONKĄ ).OSTRZEGAM PAŃSTWA PRZED ZAKUPAMI W TYM SKLEPIE I ODRADZAM DOKONYWANIA W NIM ZAKUPÓW !!!

Świetna obsługa

Udaliśmy się z partnerem po wybór sprzętu AGD do naszego domu. Po okolo 2 minutach od naszego wejścia, podszedł do nas konsultant i zapytał czy może nam w czymś pomóc. Sprzedawca rzetelnie odpowiadał na nasze pytanie, rozwiał wszystkie nasze wątpliwości, poinformował o obowiązujących promocjach i poświęcił nam na prawdę dużo czasu. Obsługa na najwyższym poziomie. W sklepie bylo kilku sprzedawców, którzy obslugiwali klientów. Sklep będę polecać w 100%

Klient_39qR

21.01.2020
Odpowiedź firmy Media Expert

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem