Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.64 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (5364)

Ten sklep to ...

Ten sklep to totalne krętactwo i kłamstwo. Żona zamówiła lodówkę z dostawą do sklepu. Kiedy rozpakowaliśmy i sprawdziliśmy, lodówka miała wgniecenie po prawej stronie. Odmówiliśmy przyjęcia lodówki. Po kilku dniach zamówiłem ten sam model przez Internet z dostawą do domu. Dziś ta sama lodówka została dostarczona z tym samym wgnieceniem po prawej stronie. Zamiast oznaczyć go jako uszkodzony przedmiot, sprzedali go ponownie. Po rozmowie z przedstawicielem nie przeprosił, nie zaproponował innego przedmiotu, tylko powiedział, że odeślą mi pieniądze. Całkowity nie profesjonalizm.

Zero konkretnych informacji, ...

Zero konkretnych informacji, konsultant z infolinii jak i dział reklamacji to kpina . Najgorszy poziom obsługi z jakim się dotychczas spotkałam.

Media Expert jest ...

Media Expert jest firmą, która nie wystawia moich opinii u siebie na stronie a już napisałem tych opinii 3 i są one niewidoczne. Zakupiłem zestaw głośników SVEN 2070 i dostałem uszkodzony, jak również domniemam że był to sprzęt używany ze zwrotu. Piszę różne propozycje w tej sprawie do polubownego zakończenia tego incydentu a pracownicy odpisują mi bzdury i nie na temat, w odpowiedziach są różne osoby podpisane jak myślę że kto pierwszy przyjdzie do pracy to rządzi. Tak nie będzie i jest to niedopuszczalne wbrew procedurom praw klienta. Został ten incydent zgłoszony zaraz po otrzymaniu towaru dodam że był to zakupiony towar na prezent została ta sprawa zgłoszona jak i załączona dokumentacja zdjęciowa i MEDIAEXPERT nie chce zakończyć tej sprawy tego incydentu z klientem tylko próbuje umyć od tego problemu ręce, bo jest to sprawa z tamtego roku i trwa do tej pory, jak widać bez echa. PROSXZĘ LUDZI JAK TO CZYTACIE UWAZAJCIE, BO ZOTANIECIE WCIĄGNIĘCI W TAKI WŁAŚNIE INCYDENT JAK JA ZOSTAŁEM WCIĄGNIĘTY ALE TEGO NIE POPUSZCZĘ BO TAKI INCYDENT JEST KARYGODNY I NIEDOPUSZCZALNY.

Kolejny raz dokonaliśmy ...

Kolejny raz dokonaliśmy zakupu sprzętu do naszego mieszkania jesteśmy bardzo zadowoleni z pomocy fachowców którzy bardzo dokładnie opowiedzieli nam na temat sprzętu gwarancji polecili przedłużenie gwarancji na 5 lat bardzo serdecznie dziękujemy i polecamy.

W pełni polecam ...

W pełni polecam dokonałem zakupu sprzętu do kuchni . Produkty wszystkie ktore otrzymałem zgodne z zamówieniem, w promocyjnych cenach , Towar dostarczony w ustalonym terminie.

Pomoc od pracownika ...

Pomoc od pracownika 10/10,bardzo pomógł mi wybrać produkt, seper, polecam

MediaExpert to istny ...

MediaExpert to istny festiwal niekompetencji! Najpierw dostawca przyjeżdża z lodówką ale bez narzędzi do odwrócenia drzwi. Następnego dnia kolejny umawia się na wizytę ok południa po czym zjawia się o 19 ale nie wykonuje usługi, bo lodówka ma. Być rozmrożona. Poprzednicy nie poinformowali nas o tym. Wyjmuję więc żywność z zamrażalnika i rozmrażam sprzęt. Ostatecznie kolejna ekipa przyjeżdża po 2 dniach. Naturalnie umawiają się kilkukrotnie na „za pół godziny”, przyjeżdżając po 5 godzinach. Efekt: - stracone 3 dni na oczekiwanie na dostawców - stracony czas i nerwy na infolinii (czas oczekiwania min. 45 minut) - żywność z zamrażalnika do wyrzucenia Jeśli szanujesz swój czas i zdrowie psychiczne to kupuj gdzie indziej.

Lodówka BEKO BCNA306E4SN ...

Lodówka BEKO BCNA306E4SN HarvestFresh. Zacznę od tego że byłem wielkim fanem tego sklepu i wszystkim go polecałem, sam tu kupiłem wszystko co mogłem: 5 telefonów (w nich 2 iPchone), komp, laptop, kuchenka, okap, zmywarka, odkurzacz i td i td, ale... W dniu 03.12.2021r została kupiona, na cały Wrocław jedynie w jednym sklepie była dostępna, w dniu 05.12.2021r została ona odpalona ale cieszyłem się nie długo. Po około 3 - 4 dniach zwrócono uwagę że nie działa lodówka (zamrażarka działała), ale stwierdziłem że mi się wydaję i nie będę nic zgłaszał, po czym nastąpił urlop który spędziłem w remoncie więc czasu by coś sprawdzać nie było, ale w dniu 16.12.2021r jedzenie zaczęło się pokrywać pleśnią. A teraz uwaga, zaczyna się cyrk! 17.12.2021r - zgłoszono reklamację która miała pójść jako rękojmia, podano numer paragonu, opisano sprawę 22.12.2021r - zadzwoniłem żeby upomnieć się że to lodówka a nie jakaś waga czy inny sprzęt, a zbliżają się święta, dostałem maila z prośbą o przesłanie faktury za to 24.12.2021r - zadzwoniłem zapytać jaki jest status - odpowiedź że w trakcie, zajmuję się nią osoba od reklamacji i w ciągu 2 dni będzie kontakt 27.12.2021r - zadzwoniłem znowu - odpowiedź że sklep pracuję do 20 i do końca dnia ktoś ze mną się skontaktuję 30.12.2021r - po upływie 2 tygodni od zgłoszenia - powiedziano że 2 dni i ktoś się skontaktuję 04.01.2022r - powiedziano że nadano status pilna i dopisana notacja z prośbą o pilny kontakt 03.01.2022r - poproszono o przesłanie nagrań rozmów, powiedziano że odnotowano i ktoś ze mną się skontaktuję 10.01.2022r - po raz ostatni zadzwoniłem na infolinie i się okazała kulminacja całej sytuacji: reklamacja zapisana jako gwarancyjna i przez niekompetencje obsługi tak naprawdę nie mogę nic z tym zrobić, Pan na reklamacjach czy obsłudze klienta powiedział że zmienił na rękojmia, od dnia 05.02.2022r Pani z reklamacji czeka na kontakt z serwisem - do nikogo mnie nie mogą przerzucić żeby porozmawiać - nagrania nie mogą mi przesłać BO TAK, dopiero od dnia 04.01.2022r, chociaż wielokrotnie było zapełniano że dopisany komentarz i zmieniono na pilne rzeczywiście status jest pilny - sprawa zgłoszona na serwis i czekają na kontakt mimo tego że lodówka z zakupu była uszkodzona, w momencie złożenia reklamacji jeszcze nie minęło 14 dni, dziś, tj 10.01 mija 24 dzień od zgłoszenia reklamacji a ani słowem do mnie nikt się nie odezwał 10.01.2022r zadzwoniłem powiedzieć że zamrażarka też przestała działać, i Pani na infolinii powiedziała że zmieniła status na rękojmia No i najlepsze - raty! Sklep sprzedał lodówkę na 10 rat z nakręceniem ponad 700 złotych, ALE jak weźmiecie Państwo ubezpieczenie to to nakręcenie będzie nie 700 a 500 i bardziej się opłaca (poprzedni zakup na raty to sprzęt za 4tyś + wzięty w konkurencji na 10 rat ze spłatą 11) Podsumowując: niekompetentna, wprowadzająca w błąd obsługa, przekroczenie wszystkich możliwych terminów, spychologia w firmie na poziomie "nic nie wiem to nie ja robiłem ale nigdzie indziej przekierować nie mogę" I w końcu przy zakupie w "media ekspert jest cool" mam wszystko powyższe plus jedzenie z bożego narodzenia, sylwestra, trzech króli zostało wyrzucone, w końcu tak i nie mam żadnych konkretów ani informacji co się dzieję z reklamacją ani wglądu do komentarzy PS. Tekst za każdym razem ten sam "lalala dodałem/łam komentarz, ktoś się skontaktuję, ale już nie ja bo nie zajmuję się reklamacjami, ale przełączyć nie mogę" A sprzęt jest nawet całkiem spoko, pojemny i wygodny, z tym że sam sklep nie polecam w życiu. Przeraża nie sam fakt że trafił się zepsuty sprzęt, a sama sytuacja, niby prosta, kupiono zepsuty sprzęt, nie żądałem zwrotu ani zniżki ani kompensaty, jedynie wymianę na ten sam ale z wniesieniem i zniesieniem starego, a mija już tyle czasu, nawet pracownicy mówią że czas na reklamację gwarancyjną to 14 dni. Na koniec dodam że jak się okazało ma przyjechać jeszcze serwis autoryzowany dać opinię serwisową i wtedy po jakimś czasie dopiero lodówka zostanie MOŻE wymieniona...Tym kto jednak zdecyduje się kupić w tym sklepie, od serca polecam w razie problemów załatwiać sprawę w sklepie stacjonarnym gdzie towar był kupiony.

Za zwrócona lodówkę ...

Za zwrócona lodówkę brak wpłaty przez pół roku.

Sklep Internetowy MediaExpert ...

Sklep Internetowy MediaExpert sprzedaje UŻYWANY sprzęt jak NOWY. Pierwszy i ostatni raz robię zakupy w tym sklepie! Szukają „jelenia” który się nie zna i kupi używany sprzęt a zapłaci jak za nowy. Nie jest to odosobniony przypadek a praktyka na internecie można znaleźć artykuły i opinie. Oczywiście po kontakcie z infolinią twierdzą że to niedopatrzenie… w bajki wierzyłem w podstawówce. Na internecie jest wiele postów klientów z taką sytuacją, nie jestem pierwszy. Sprawa dla UOKiK

Sklep przestronny, ale ...

Sklep przestronny, ale przydało by się lepsze oświetlenie. Obsługa uprzejma, ale brakuje personelu (1 kasa) i musiałem długo czekać na obsługę. Szeroki wybór asortymentu, można zamówić towar przez internet i później go odebrać. Dużo promocji cenowych

Klient w tej ...

Klient w tej placówce nie jest zaopiekowany przez sprzedawcę, sam musi się dopominać żeby ktoś mu raczył doradzić. Ogólnie na sali sprzedażowej panuje porządek.

Super!

Kupowałem oczyszczacz powietrza. W tego typu marketach mam wrażenie, że ceny są wyższe niż w internecie, ale udało mi sie upolować taką promocję, że wyszło, że taniej kupiłęm niż gdzieś na portalu aukcyjnym.

Super!

Fajny sklep, maja często promocje, mila i kulturalna obsługa, chętna do pomocy.

Bardzo przeciętnie.

Pracownicy bardziej powinni być doszkoleni

Rewelacja!

Fantastyczna obsługa, która doradziła mi w zakupie zegarka.

Super!

Obsługa zawsze cierpliwie wszytsko tłumaczy

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Electro World

(3.10 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem