Media Markt

( 3.91 )

Media Markt to lider pod względem dystrybucji elektroniki użytkowej w Europie. Firma jest obecna w krajach Europy i posiada ponad 35- letnie doświadczenie w branży. Media Markt działa według strategii zorientowanej na klienta. W swojej ofercie obok najnowocześniejszych sprzętów elektronicznych posiada także rozbudowany portfel usług oraz pakiety około sprzedażowe. Z zakresu sprzętów elektronicznych w sklepach dostępne są dziesiątki tysięcy produktów do których zalicza się urządzenia mobilne, praktyczne i modne akcesoria, premierowe produkty, sprzęt użytkowy do wyposażenia domu i biura oraz produkty związane z realizacją pasji i spędzaniem wolnego czasu.

Opinie (3425)

Dobra lokalizacja w centrum handlowym.

Bardzo dobra jakość obsługi klienta. Chętnie i dobrze doradzający pracownicy. Bogaty wybór asortymentu w dobrych cenach. Niestety często zdarzają się problemy z odzyskiwaniem pieniędzy za zwrócony towar. Błędy w komunikacji pomiędzy działem reklamacji a sklepem.

MediaMarkt vs. MediaExpert

Obsługa w MediaMarkt to liga profesjonalna. Za każdym razem jestem właściwie obsłużona. Wolę zapłacić więcej za produkt, a czuć się w sklepie komfortowo, niż kupić taniej produkt w MediaExpert i doświadczyć nieprzyjemności z Panem (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), który jest ze wszystkimi na 'ty' i czuje się jak szef swojego rewiru. MediaMarkt, dziękuje za obsługe. MediaExpert ... to był nasz ostatni raz ; )

Super obsługa

Bardzo mila obsługa zna sie na danym towarze i potrafi doradzic pozatym sa super promojce w media Markt

Średnio

Personel był pomocny przy wyborze telefonu. Ceny dosyć wysokie

Fatalna obsługa

Sklepy mają ten plus, że znajdują się w wielu lokalizacjach i mają dość szeroki wybór towarów. Niestety jakość obsługi jest fatalna i to w większości sklepów. Odwiedziłam ich już kilkanaście i jeszcze nie spotkałam kompetentnej, ani miłej obsługi klienta. Doradcy często wprowadzają w błąd, nie znają własnych ofert ani towarów. Do tego z pozoru atrakcyjne promocje, które zachęcają do zakupu, żeby potem się okazało, że i tak nie można z nich skorzystać, bo czegoś się nie spełnia. Przykład-miałam bony na zakup towarów w sklepie internetowym lub stacjonarnym. Wszędzie pisano, że bon można aktywować na miejscu w sklepie, po czym w sklepie okazało się, że jednak trzeba go było aktywować wcześniej internetowo (na koncie klienta).

Bardzo dobra jakość obsługi i fajne ceny

Bardzo lubię ten salon Media Markt, ponieważ obsługa jest bardzo miła i profesjonalna. Chyba w żadnym innym sklepie z elektroniką nie dostałem tak wyczerpujących informacji o produkcie i widać, że sprzedawcy naprawdę wiedzą, co sprzedają. W sklepie zawsze jest porządek, wiadomo, gdzie co znaleźć. Nawet w tak zwanych przeze mnie "grzebalnikach", czyli tych koszach, gdzie znajdują się różne towary, często przecenione, utrzymany jest porządek. Przy ladzie zawsze są 2-3 osoby i nie spędza się dużo czasu w kolejce. Obsługa nie ma też problemu w przypadku długiego chodzenia między półkami i zastanawiania się. Bardzo dużo czasu spędziłem przy stoisku z myszkami gamingowymi, bo wybór był za duży. Sprzedawca poświęcił mi sporo uwagi, podchodził do mnie ze 2-3 razy i w końcu pomógł mi się ostatecznie zdecydować na jeden fajny model, który był w promocji akurat. Fajnie, że informują klientów o promocjach, a nie je ukrywają, jak w niektórych innych sklepach.

szybka odpowiedź

miła obsługa, szybka odpowiedź a przede wszystkim merytoryczna co skłoniło mnie do zakupu. Polecam

Super obsługa, żadnych problemów z gwarancją.

Sklep dużopowierzchniowy o bardzo szerokim asortymencie. Jakiś czas temu zakupiłam w tym sklepie laptopa, który w pewnym momencie zaczął się psuć. Nie mogłam go włączyć. Oddałam go na gwarancję. Państwo naprawili usterkę, a na domiar tego otrzymałam laptopa z nowym dyskiem, nową obudową i klawiaturą. Co było dodatkowym plusem. Jestem bardzo zadowolona i z pewnością skorzystam z ich usług ponownie.

Bardzo pomocna Pani :)

Podczas zakupu kilku małych sprzętów AGD Pani przy kasie bardzo uprzejmie doradziła mi założenie karty stałego klienta. Odparłam, ze już taką posiadam, ale jak się okazało, osoba która mi ją zakładała kilka tygodni wcześniej, nie zgłosiła jej i karta była nieważna. Pani przy kasie założyła mi nową kartę, zrobiła jakieś czary-mary dając dodatkowy rabat, poradziła jak rozbić zakupy na kilka paragonów, żeby dostać bonusy :) Pani była rewelacyjna!

Super. Swietna obsluga

Mialem problem z dana reklamacja danego produktu. Zadzwonilem i zostalem poinformowany. Rzetelna obsluga. Wszystko wyjasnile..

Polecam ten sklep

Sklep jest bardzo przestronny, jest w nim bardzo duży wybór produktów. Dodatkowo zawsze można liczyć na pracowników, którzy chętnie pomagają i doradzają.

Pracownik słabo zaangażowany w obsługę.

Byłam zainteresowana zakupem telewizora. Spędziłam w tym dziale sporo czasu i żaden z pracowników nie zainteresował się mną. Przez dłuższy czas nawet nie było tam pracownika. Dopiero jak poprosiłam o pomoc pracownik podszedł, ale jedynie odpowiadał na moje pytania. Nie był zaangażowany w obsługę.

Wszystko dobrze!

Jestem zadowolona z obsługi w tym sklepie, jest spory wybór płyt z muzyką, nawet winyli. Sklep jest przestronny i dobrze zatowarowany, polecam.

Pozytywna wrażenia

Super wysoka wiedza sprzedawcy na wszystkie pytania odpowiedział rzeczowo jedyny minus wizyty za głośna muzyka za agresywna

Sprawna obsługa

Wszystko przebiegło sprawnie, moje zagadnienia zostały rozwiązane w pełni profesjonalnej atmosferze, serdecznie polecam kompetentną obsługę

Super obsługa

W sklepie Media Markt w Pestce bywam dość często po drobne i "grubsze" sprzęty. Zawsze byłem miło obsłużony. Szczególnie na dziale z telefonami, zazwyczaj przez tego samego pracownika (celowo nie podam imienia) którego widuję tam od kilku lat. Zawsze uśmiechnięty, cierpliwie i profesjonalnie potrafił doradzić z wyborem telefonu dla mnie czy kogoś z rodziny. Ostatnio również super przedstawił ofertę laptopów. Odniosłem wrażenie, że doradza jak kumplowi lub komuś z rodziny a nie wciska na siłę cokolwiek. Coraz mniej takich ludzi się widuje. Polecam sklep i tego pracownika.

Duża wiedza sprzedawcy

Sklep czysty i schludny, jednak musiałem sam poprosić sprzedawcę, który był zajęty rozmową z innymi pracownikami, aby do mnie podszedł mimo tego, iż stałem w tym samym miejscu od dłuższej chwili. Przyznam jednak że Pan, który mnie obsługiwał okazał się dużą wiedzą odnośnie laptopa, którego chciałem zakupić, powiedział również, że ten laptop będzie spełniał moje oczekiwania, a także zaproponował, iż to oni za dodatkową opłatą przygotują mój komputer, abym mógł od razu zacząć z niego korzystać.

Bardzo słaba obsługa.

Obsługa tego sklepu jest bardzo słabo wyszkolona, nic nie potrafią doradzić i 0 chęci do pracy.

Odwiedzałeś ostatnio Media Markt?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem