Jakość Obsługi

Media Markt

( 3.66 )

Media Markt to lider pod względem dystrybucji elektroniki użytkowej w Europie. Firma jest obecna w krajach Europy i posiada ponad 35- letnie doświadczenie w branży. Media Markt działa według strategii zorientowanej na klienta. W swojej ofercie obok najnowocześniejszych sprzętów elektronicznych posiada także rozbudowany portfel usług oraz pakiety około sprzedażowe. Z zakresu sprzętów elektronicznych w sklepach dostępne są dziesiątki tysięcy produktów do których zalicza się urządzenia mobilne, praktyczne i modne akcesoria, premierowe produkty, sprzęt użytkowy do wyposażenia domu i biura oraz produkty związane z realizacją pasji i spędzaniem wolnego czasu.

Opinie (3693)

Lubię ten sklep ponieważ maja szeroki wybór asortymentu i

Lubię ten sklep ponieważ maja szeroki wybór asortymentu i nie trzeba dlugo czekać na obsługę. Czasami wydaje mi się, że aż za dużo tam jest pracowników. Niekiedy można zauważyć jak stoi kilkuosobowa grupa pracowników i dyskutują między sobą. Jest to frustrujące bo klient boi sie podejść do takiej "armii". Sprzedawcy zazwyczaj nie podchodzą sami do klienta i nie pytaja w czym moga pomóc. Zauważyłam, że wprowadzają nowości do swojego sklepu. Można zamówić u nich jakis gadżet np. kubek lub poduszkę z własnym zdjęciem, albo fotokalendarz co jest świetną sprawą na prezent. Jeśli chodzi o ceny to jest to drogi sklep. Natomiast można w nim kupić artykuły których nie ma w innych podobnych sklepach. Układ sklepu jest pogrupowany na działy i jest duzo miejsca do poruszania się. Przyjemnie tam się chodzi bo jest wykładzina na podłodze. Przy wyjściu byly czynne dwie kasy bez kolejek. Pani która mnie obsługiwała bardzo cicho zwracała się do mnie jakby robiła to z przymusu a nie z grzeczności. Miała na sobie białą bluzkę i różowy sweterek zapięty tylko na dwa guziki co wyglądało nieestetycznie. Po zaplaceniu mogłam wziąć dowolnego rozmiaru reklamówkę i zapakować zakupy.

Dział reklamacji bardzo ...

Dział reklamacji bardzo kompetentny. Próbują znaleźć najlepsze rozwiązanie dla klienta. Dodatkowo otrzymałam odpowiedzi na wszelakie pytania na dziale telefonów. Pracownicy pomogli mi w wyborze odpowiedniego dla mnie telefonu.

Podczas ostatniej wizyty ...

Podczas ostatniej wizyty spotkałam się z pełnym profesjonalizmem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Zarówno Pani na sali sprzedaży jak i przy obsłudze sprzedaży ratalnej były sympatyczne, miłe i posiadały ogromną wiedzę. Dzięki temu mogłam wybrać idealny telefon i ofertę ratalną skrojoną do moich potrzeb.

Po wizycie w ...

Po wizycie w sklepie Media Markt mam mieszane uczucia ponieważ z jednej strony schludnie i czysto obsługa również na najwyższym poziomie ale niestety czas oczekiwania na pomoc pracownika był bardzo długi i uciążliwy. Wnioskuje ze jest to spowodowane brakiem personelu. Bartosz Janiszewski

Personel bardzo pomocny, ...

Personel bardzo pomocny, Pan polecił mi telewizor, odpowiedział na moje wszystkie pytanie i wątpliwości i nawet udało mi się uzyskać rabat. Sam sklep i aranżancja bardzo przyjemna dla oka i łatwo się tam odnaleźć. Plus też Oczywiście za parking przed sklepem.

Uwielbiam elektronikę. A ...

Uwielbiam elektronikę. A media markt ma jedną z lepszych ofert i cen. Obsługa jest fenomenalna. Polecam każdemu laikowi, który stawia pierwsze kroki w zakupach tego typu sprzętu.

Niestety nie polecam ...

Niestety nie polecam mm w bluecity oddałem go pro 20 maja, żadnej informacji telefonicznej Ani e-mailowej, tylko jak poszedłem to raczyli Panowie przekazac slabe informację że paczka dotarła do reklamodawcy i po 3 miesiącach czyli wczoraj okazało sie ze mojej kamerki gopro nie ma i zwrócą pieniądze, tylko że po takim czasie gdy wzrosły ceny dwukrotnie nie mogę kupić żadnej , przy oddawaniu pracownik powiedział że otrzymam druga kamerę a jak zgubili ja to uważają ze nie muszą oddawać produktów

Nie polecam. Anulują ...

Nie polecam. Anulują zamówienia. A środki zwracają 3 miesiące.

W sklepie zjawiłem ...

W sklepie zjawiłem się z zamiarem kupna radia samochodowego. Niestety niemiłym zaskoczeniem okazała się mała ilość modeli ( w porównaniu do tego co można znaleźć w sklepach internetowych). Po niedługim czasie zjawił się chętny do pomocy pracownik. Dobraliśmy model radia lecz okazało się , żę będzie ono wymagało dokupienia dwóch przejściówek do zasilania i do anteny. jednej z nich niestety nie było. Pracownik zaoferował pomoc w znalezieniu takiej przejściówki w innym MediaMarkt.

Super!

Z miłą pomocą Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z działu telefonów zakupiłam extra sprzęt. Dzięki.!

Ogromny sklep

Zostałem obsłużony tam bardzo dobrze i pokazano mi naprawdę duzy wachlarz sprzętu do wyboru AGD. Sklep jest ogromny przez co wszystkie sprzęty są dostępne na wystawie i można fajnie wybrać sobie odpowiedni i jeżeli chodzi o parametry jak i wyglad, pracownik chętnie pomagał mi doradzając mi swoją wiedza.

Jest okey

Kupowałem tam telefon z dodatkowa folia i folia po jakimś czasie odeszła lekko z ekranu ale wymienili bez problemu na nową

B. Dobra obsługa odbioru zamówienia .

Szybka i przygotowane zamówienie internetowe do odbioru . Miła Pani która jeszcze dodatkowo zapytała się o produkt do zakupy do urządzenia bo powiedział ze może się przydać i tak namówiła mnie .

Zawiedli na całej linii

Po wybraniu produktu i zapłaceniu przyjęli zamówienie. następnego dnia piszą że jednak towaru nie mają i pieniądze zwrócą. Kiedyś mi tez podpadli i przez wiele lat unikałem z nimi kontaktu, ale życie mnie trochę zmusiło ( specyficzne wymiary) do kupna lodówki właśnie od nich. Teraz żałuje zmarnowanego na nich czasu. Niepoważne traktowanie KLIENTA. Proponuję omijać firmę szerokim łukiem

kontakt ze strony sklepu w odpowiedniej formie

Kontakt zwrotny w odpowiedniej zachowującej wszystkie standardy formie. Dotyczył zapytania o sprzęt RTV AGD.

Oczywiście kolejne promocja widmo

Oczywiście kolejne promocja widmo.... To co było w promocyjnej cenie nie dostarczone KOLEJNY RAZ .... Oczywiście prawie tydzień zajęło ogarnięcie ,ze czegoś nie mają...Zero informacji i wyboru czy jednak ktoś chce całość zamówienia czy tylko część czy rezygnuje całkiem jak nie ma najbardziej oczekiwanej rzeczy !!!!!! FIRMA żenada !!!! Kolejny raz zwalicie na firmę transportującą ,że dała ciała z pakowaniem towaru aż się skończył?? Dajcie sobie siana !!!! Zgłoszone kolejny raz do UOKIKU !!!!! Transakcja została zawarta !!!!

Po prawie 4 miesiącach anulowanie zamówienie

Po prawie 4 miesiącach anulowanie zamówienie z grudnia 2020) powodu braku towaru po moim emailu w dniu wczorajszym05.04.201 (Zamównienie grudzień 2020- zapytanie o zamówienie kwiecień 2021 )... Ile mam czekać jeszcze na zrealizowanie zamówienia.. W między czasie ten sam przedmiot w różnych odstępach czasu kupiony po tamtym zamówieniu u nich , więc się dało kupić towar był.. Zamówienie niby miało być realizowane przez magazyn centralny.A w magiczny sposób po 4 miesiącach obecnie towaru brak .. Żenada nie sklep....Skończył się towar w PL sprowadźcie z magazynów DE tam mają ..

Nie polecam, lepiej uważać i nie tracić czasu.

Obsługa klienta i sposób realizacji płatności w sklepie internetowym to istna komedia. Po złożeniu zamówienia, na ostatnim kroku, przy próbie finalizacji płatności, wyświetlany był komunikat błędu o braku możliwości wczytania strony mediamarkt.pl . Kolejna próba zamówienia skończyła się tak samo. I tu zaczyna się tragikomedia. Po kontakcie z infolinią wysyłane mi są kolejne linki do zapłaty z których nie można skorzystać, sami pracownicy potwierdzają fakt, że u nich również nie ma możliwości skorzystania z linku do płatności. Po czym dostaje informację, że sprawa zostaje skierowana do specjalnego działu i mam czekać na odpowiedź. W między czasie ceny się zmieniają, a promocje przestają obowiązywać. Ze strony obsługi klienta brak jakiegokolwiek kontaktu, a na moje prośby o postęp w sprawie, dostaję tylko informację, że "specjalny dział został ponaglony". Sytuacja powtarza się przez 3 tygodnie, po czym dostaję informację, że zamówienie nie może być zrealizowane i mam złożyć nowe. Na moją uwagę, że ceny znacznie się zmieniły dostałem odpowiedź że sklep media markt nie ma wpływu na zmianę cen :D Generalnie, nie polecam nikomu, lepiej skorzystać z bogatej konkurencji, niż marnować czas i nerwy na sklep, który klienta ma w głębokim poważaniu i strach myśleć jak pomocny będzie przy poważniejszych problemach.

Super sklep ze świetną obsługą

Organizacja personelu w sklepie jak najbardziej na plus , obsługa rzetelna i pełna profesjonalizmu. Personel pomocny i spełniający oczekiwania klientów . Czas obsługi zgodny z moimi oczekiwaniami , zaoferowano mi dodatkowy produkt z promocyjnej cenie . Sklep był czysty , zadbany i panowała w nim przyjemna atmosfera.

Odwiedzałeś ostatnio Media Markt?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Domex

(3.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem