Media Markt

( 3.90 )

Media Markt to lider pod względem dystrybucji elektroniki użytkowej w Europie. Firma jest obecna w krajach Europy i posiada ponad 35- letnie doświadczenie w branży. Media Markt działa według strategii zorientowanej na klienta. W swojej ofercie obok najnowocześniejszych sprzętów elektronicznych posiada także rozbudowany portfel usług oraz pakiety około sprzedażowe. Z zakresu sprzętów elektronicznych w sklepach dostępne są dziesiątki tysięcy produktów do których zalicza się urządzenia mobilne, praktyczne i modne akcesoria, premierowe produkty, sprzęt użytkowy do wyposażenia domu i biura oraz produkty związane z realizacją pasji i spędzaniem wolnego czasu.

Opinie (3436)

Jedna z najlepszych placówek w jakiej byłam.

Z reguły o pomoc w tego typu sklepach trzeba się wręcz dopraszać, bo pracownicy mają ważniejsze rzeczy do zrobienia jak np. rozmowa z koleżanką z działu obok... W tej konkretnej placówce zmieniłam swoją opinię. Doradztwo było na bardzo wysokim poziomie i asystent obsługi klienta sam do mnie podszedł, gdy zobaczył, że przeglądam różne modele pralek.

Na najwyższym poziomie

Profesjonalny doradca, udałem się do sklepu w celu zakupu konkretnego telewizora, doradca z który rozmawiałem kompleksowo wybadał o jego przeznaczenie, zaproponował inny model której bardziej odpowiada moim potrzebą. Polecam

Bardzo szybki i sprawny kontakt online

Bardzo sprawny kontakt online oraz doradzenie w sprawie zakupu ratalnego naprawdę polecam wszystko załatwione w ciągu 30 minut .

Dobra obsługa, nie spodziewałam się

Duży sklep, dobrze wyposażony, potrzebne produkty z mojej listy zakupów były na swoim miejscu, doradzono mi również, który produkt będzie lepszy. Czystość zachowana, bez względnych uwag.

Średnio

Nigdy nie ma obsługi na stanowiskach. Gdy prosisz o pomoc, można usłyszeć ze trzeba poszukać jego kolegi :) ale skąd masz wiedzieć kogo szukac po sklepie ?! Asortyment na prawdę dobry, chociaż sklep stosunkowo mały.

Zakup telewizora w Media Markt

Od dłuższego czasu z żoną rozważaliśmy zakup nowego telewizora. Po wstępnym  rozpoznaniu w internecie ofert oraz porad znajomych zdecydowaliśmy się, ze względu na konkurencyjną cenę na zakup telewizora wybranego z dwóch marek. Po sprawdzeniu obowiązujących w kilku sklepach cen zdecydowaliśmy się na Madia Markt.  Jedno co wiedzieliśmy, to to że telewizor ma mieć 32 cale oraz być typu Smart. Po wejściu do Media Markt od razu zagadnięty przez nas pracownik wskazał nam gdzie się udać aby odnaleźć telewizory. Okazało się to szczególnie przydatne, bowiem dział z telewizorami znajduje się w tym sklepie na piętrze. Tam też udaliśmy się. Po dojściu na miejsce  okazało się że pracownik akurat zajmuje się jakimś innym klientem, dlatego musieliśmy zaczekać, ale trwało to długo. Nasz rozmówca okazał się bardzo przydatny. Szeroko przedstawił cała gamę telewizorów (nie sugerowaliśmy mu niczego), i od razu skorygował nasze oczekiwania, okazało się bowiem, że najlepsze marki produkują "smarty" w przekątnej minimum 43 cale i w tym wymiarze mają najlepsze wyposażenie. Bez problemu uzyskaliśmy odpowiedzi na nasze pytania, pracownik wskazał najlepsze marki telewizorów smart, wyjaśnił nam funkcje tego telewizora, szczegółowość obrazu, opowiedział o aktualizacjach oprogramowania, co jest ważne przy tego typu odbiornikach. Nasz rozmówca był bardzo kompetentny, rzeczowy i uprzejmy. Sprawiał wrażenie jakby czekał na nas aby udzielić nam  szczegółowych informacji. Cała wizyta skutkowała zakupem telewizora, który spełnia nasze oczekiwania i z którego jesteśmy bardzo zadowoleni. Polecam ten sklep. Rzeczowa fachowa i szybka obsługa.

Sprawny proces ratalny

Dość bogaty asortyment oraz konkurencyjne ceny. Na minus obsługa klienta, ponieważ ciężko znaleźć odpowiednią osobę, która zajmuje się danym działem. Na plus możliwość wzięcia rat 0% oraz dość szybki i sprawny proces zakupów ratalnych, całość ok 10 minut.

informacja uzyskana w szybkim czasie

Uzyskaliśmy informacje w sposób szybki, rzeczowy oraz konkretny.

Zadowolony

Super szybko załatwiona kwestia zwrotu , choć się obawiałem , bo wymieniałem na tańszy sprzęt.

super obsługa , polecam

Super obsługa , Pan wszystko doradził i wytłumaczył . Gorąco polecam . Bardzo czysto , duży porządek i kompetentni pracownicy .

Bardzo ubogi wybór, brak fachowej pomocy

Zakup monitora komputerowego zacząłem od tego Media Markt w Centrum Auchan, ponieważ pamiętałem, że kiedyś był tutaj ogromny wybór monitorów. Pierwsze rozczarowanie pojawiło się kiedy zobaczyłem aktualną ekspozycję. Jedna nieduża ścianka półek i bardzo, ale to bardzo ubogi wybór. Do tego lakoniczne opisy modeli, bez kluczowych parametrów. Drugim wielkim rozczarowaniem okazał się doradca. Starszy pan z brodą, był wyposażony w fach. Żeby się czegoś dowiedzieć o danym modelu ściągał tabliczkę i szedł z nią do oddalonego kilkanaście metrów komputera. Po kilku takich rundach daliśmy sobie spokój. Tak się traci klientów.

Fatalna obsługa.

W sklepach jest bogaty asortyment, natomiast niemiła i nieprofesjonalna obsługa. Pracownicy nie znają rzeczy, które sprzedają. Szukałam tuszu do drukarki i nie mogłam go znaleźć. Kiedy podeszłam do jakiegoś 4 pracownika sklepu, powiedział tylko, abym poszukała. Jakbym stała przed wystawą i jadła banana. Zupełny brak pomocy. W końcu sama znalazłam to, czego szukałam, ale dopiero po jakichś 15 minutach. Nie polecam.

Dobra lokalizacja w centrum handlowym.

Bardzo dobra jakość obsługi klienta. Chętnie i dobrze doradzający pracownicy. Bogaty wybór asortymentu w dobrych cenach. Niestety często zdarzają się problemy z odzyskiwaniem pieniędzy za zwrócony towar. Błędy w komunikacji pomiędzy działem reklamacji a sklepem.

MediaMarkt vs. MediaExpert

Obsługa w MediaMarkt to liga profesjonalna. Za każdym razem jestem właściwie obsłużona. Wolę zapłacić więcej za produkt, a czuć się w sklepie komfortowo, niż kupić taniej produkt w MediaExpert i doświadczyć nieprzyjemności z Panem (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), który jest ze wszystkimi na 'ty' i czuje się jak szef swojego rewiru. MediaMarkt, dziękuje za obsługe. MediaExpert ... to był nasz ostatni raz ; )

Super obsługa

Bardzo mila obsługa zna sie na danym towarze i potrafi doradzic pozatym sa super promojce w media Markt

Średnio

Personel był pomocny przy wyborze telefonu. Ceny dosyć wysokie

Fatalna obsługa

Sklepy mają ten plus, że znajdują się w wielu lokalizacjach i mają dość szeroki wybór towarów. Niestety jakość obsługi jest fatalna i to w większości sklepów. Odwiedziłam ich już kilkanaście i jeszcze nie spotkałam kompetentnej, ani miłej obsługi klienta. Doradcy często wprowadzają w błąd, nie znają własnych ofert ani towarów. Do tego z pozoru atrakcyjne promocje, które zachęcają do zakupu, żeby potem się okazało, że i tak nie można z nich skorzystać, bo czegoś się nie spełnia. Przykład-miałam bony na zakup towarów w sklepie internetowym lub stacjonarnym. Wszędzie pisano, że bon można aktywować na miejscu w sklepie, po czym w sklepie okazało się, że jednak trzeba go było aktywować wcześniej internetowo (na koncie klienta).

Bardzo dobra jakość obsługi i fajne ceny

Bardzo lubię ten salon Media Markt, ponieważ obsługa jest bardzo miła i profesjonalna. Chyba w żadnym innym sklepie z elektroniką nie dostałem tak wyczerpujących informacji o produkcie i widać, że sprzedawcy naprawdę wiedzą, co sprzedają. W sklepie zawsze jest porządek, wiadomo, gdzie co znaleźć. Nawet w tak zwanych przeze mnie "grzebalnikach", czyli tych koszach, gdzie znajdują się różne towary, często przecenione, utrzymany jest porządek. Przy ladzie zawsze są 2-3 osoby i nie spędza się dużo czasu w kolejce. Obsługa nie ma też problemu w przypadku długiego chodzenia między półkami i zastanawiania się. Bardzo dużo czasu spędziłem przy stoisku z myszkami gamingowymi, bo wybór był za duży. Sprzedawca poświęcił mi sporo uwagi, podchodził do mnie ze 2-3 razy i w końcu pomógł mi się ostatecznie zdecydować na jeden fajny model, który był w promocji akurat. Fajnie, że informują klientów o promocjach, a nie je ukrywają, jak w niektórych innych sklepach.

szybka odpowiedź

miła obsługa, szybka odpowiedź a przede wszystkim merytoryczna co skłoniło mnie do zakupu. Polecam

Odwiedzałeś ostatnio Media Markt?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem