NEONET

( 3.69 )

NEONET to jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM obejmująca sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy www.neonet.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie. Wśród partnerów NEONET znajdują się między innymi marki takie jak: Samsung, Apple, Bosch, Electrolux, Amica, Beko, Bosch, Braun, Hewlett-Packard, Huawei, Kenwood, LG, Panasonic, Philips, Siemens, Sony, Tefal, Toshiba, Whirlpool czy Asus. Jednym z najczęściej wybieranych przez Klientów NEONET produktów są nowoczesne telewizory. Smart TV, Full HD, 4K UHD, OLED czy QLED. Oferta NEONET to nie tylko szeroki wybór i najnowocześniejsze technologie, ale także wysoko cenione przez Klientów fachowe i przystępne doradztwo.

Opinie (2113)

Nigdy wcześniej nie ...

Nigdy wcześniej nie spotkałąm się z tak nieprofesjonalną i niekompetentną obsługą! Traktują klienta w fatalny sposób. Najpierw twierdzą, że przesyłka do mnie zostałą wysłana. Przez kilka dni nikt nie potrafi udzielić mi informacji gdzie się znajduje i kiedy do mnie dotrze. Zwalają winę na dostawcę. Po jakimś czasie otrzymuję w mailu prośbę o sprawdzenie czy zakupiona przeze mnie lodówka nie jest u któregoś z sąsiadów, bo została dostarczona i być może lodóka stoi od kilku dni u sąsiada. Złożyłam reklamację. Nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy! Obawiam się, że sprawa zakończy się w sądzie :( Niewiarygodne do jakiego stanu potrafią doprowadzić człowieka. Przecież nie chcę ich pieniędzy, chcę jedynie odzyskać swoje własne, któymi obracają od wielu tygodni.

Dramat!!!! Poziom obsługi ...

Dramat!!!! Poziom obsługi klienta przypomina słynne powiedzenie: Nie mamy pana płaszcza i co nam Pan zrobi? Przesyłka został wysłana, nie wiemy gdzie jest. Wiemy, ze została zawrócona. Kurier się skontaktuje z Panem. Ale się nie skontaktował, a ja wykupiłem przedział czasowy, bo nie mam czasu by siedzieć 12 godzin i czekać na lodówkę. A to już Pana problem. Jak powiedziałem, kurier się skontaktuje. Kiedy? Nie wiem, ma 48 godzin. Czyli może być jutro? Przecież mówię, że nie wiem... Totalnie, ale to totalnie odradzam NEONET

Kilka tygodni temu ...

Kilka tygodni temu wróciliśmy do Polski po długim pobycie poza granicami kraju, potrzebowaliśmy praktycznie wszystkich sprzętów AGD , wędrowaliśmy po różnych firmach w Szczecinku aż trafiliśmy do NEONET - u i w przyjazne ręce Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), Starszego Doradcy Klienta . To był strzał w przysłowiową dziesiątkę :) ogromna fachowość i wiedza , pełna uwaga i wysłuchanie naszych potrzeb , modyfikacje i sugerowanie co bardziej praktyczne i potrzebne w naszej obecnej sytuacji . W efekcie pełna satysfakcja ze sprzętu kupionego i dostarczonego do domu . Z przyjemnością wrócimy po zakup kolejnego sprzętu :) polecam gorąco ten sklep

Panowie z tego ...

Panowie z tego sklepu zamykają o 19. 50 i mimo iż na drzwiach pisze iz czynne do 20.00 . Maja klienta gdzieś. Na moja prośbę iż podjechałem z dzieckiem i potrzebuje jedna drobna rzecz - całkowita olewka !!!!

Obsługa bardzo fajna ...

Obsługa bardzo fajna na poziomie , Natomiast asortyment jak w martwym miejscu gdyby nie obsługa nic bym tam nie kupił

Fantastyczna obsługa i ...

Fantastyczna obsługa i doradztwo. Cały sprzęt RTV i AGD do mieszkania pochodzi z tego sklepu.Kiedy okazało się przy montażu że kupiłam za dużą pralkę,sprzedawca bez problemu wymienił mi na inną, mimo że minęło prawie 4 miesiące. Jedynym problemem jest brak parkingu.Polecam ten sklep wszystkim którzy potrzebują sprzęt AGD i RTV.

Nie spotkałam się...

Nie spotkałam się jeszcze z tak bezczelną i nie kompetentną obsługą. Powinni mi tydzień temu dostarczyć i zamontować płytę. Tylko sześć razy odwołali, oczywiście dowiedziałam się o tym po fakcie Czekałam jak ten idiota tak jak podawali od 8.00 do 20.00. Oczywiście nikt nie przyjechał. Z mojego małego śledztwa wynikało, że zlecili to firmie Zadbano, która zleciła to firmie DTS, która zleciła to prywatnemu chłopakowi na zlecenie, który już nie zlecił montażu, bo to nie jego rola. Po tygodniu przywiózł mi wreszcie tą płytę o po północy - o zgrozo - wczoraj sobie smacznie śpię, a tutaj parę minut po 12.00 ktoś intensywnie naciska dzwonek, trąbi i dobija się i tak kilka minut. Myślałam, że się coś stało. A tu chłopak w drzwiach śmieje się twierdzi, że przywiózł płytę. Zdębiałam. W Neoneciie jedyne co uzyskałam to rekompensatę - zaszaleli - anulowali koszty montażu, którego i tak nie było, a w konsekwencji i tak musieliby skorygować fakturę. Chyba w ramach rekompensaty uczyniono mi łaskę, że nie użerałam się. dodatkowo. No to kupiłam sobie płytę - tydzień temu - mam ją dzisiaj nie zamontowaną. i zabardzo nie wiem co dalej bo Neonet się wypiął. Nie wiem skąd się biorą pozytywne opinie - taką firmę powinno się zlikwidować, a nie chwalić.

Dno obsługa

Obsługa niekompetentna, zero wiedzy na temat sprzętu jaki sprzedają np: nie wiedzą w jaki silnik wyposażona jest sprężarka w lodówce i jak on pracuje(nie słyszeli o silnikach inwertorowych i że są stosowane w niektórych produktach samsunga pewnie i innych). Organizują transport AGD niewłaściwy dla danego sprzętu (chyba prywatnie) nie informując jakie są zasady uruchamiania sprzętu po takim transporcie - sprzęt nie właściwie pracuje), po zgłoszeniu w sklepie winą obarczają kupującego nie chcąc przyjąć , reklamacji powołują się na nieznane mi przepisy praw konsumenta wmawiając, że moje roszczenie dotyczy praw w sklepie internetowym, a z ich strony to może być tylko dobra wola, nie mają pojęcia o istnieniu regulaminu sklepów stacjonarnych Neonet (warto chyba ich przeszkolić). W mojej obecności inna klientka też próbowała złożyć reklamację tym razem na pralkę zakupioną dwa dni wcześniej , jej też to utrudniano powołując się na różne przepisy, a nie na regulamin sklepu Neonet stacjonarnych. Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie, mam nadzieję, że dotyczy to tylko tego sklepu.

Tak trzymać

Bardzo miła i sympatyczna obsługa przez pracownika (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Uważam, że jest on bardzo dobrze zorientowany w produktach oferowanych przez ten sklep. Na terenie sklepu czysto i porządek, co moim zdaniem bardzo dobrze świadczy o pracownikach tego sklepu.

Zawsze doradza

Zakupy udane:) telewizor dobrany do naszych potrzeb :) a to wszystko dzięki doradcy który nam pomagał

Tak trzymać

Moja wizyta jak i obsługa w sklepie Neonet w Lubawie była wielkim dla mnie zaskoczeniem. Do tej pory zawsze byłem prawidłowo obsługiwany, ale ostatnia obsługa przez dziewczynę była superancka. Uważam, że jest Ona bardzo dobrze zorientowana w produktach oferowanych przez ten sklep i posiada duży zasób wiadomości nich. Naprawdę polecam obsługę przez tego pracownika, świetny fachowiec i pozytywnie nastawiony do klienta.

Super obsługa, cała przyjemność tam kupować.

Dzisiaj rozbiliśmy zakupy AGD na raty i otrzymaliśmy od obsługi profesjonalną informację o produktach, które nas interesowały i zostaliśmy niezwykle miło i szybko obsłużeni. Gratulacje dla Pani i kierownika, którzy nas obsługiwali.

PORAŻKA!!! KLIENT ZEPCHNIETY NA BOK

Przyznaję że jestem niezadowolony z decyzji gdyż nikt nie potrafi postawić się w sytuacji mojej, że sprzęt jakim jest Ekspres kolbowy oddałem po raz czwarty do naprawy gdyż nie podawał znowu mleka. Ekspres się cały pocił i puszczał parę wody wrzątku bokami bo znowu pompa siadła a Państwo piszecie że: .(Na podstawie przeprowadzonych czynności sprawdzających stwierdzono, że sprzęt jest sprawny technicznie.) To przepraszam Bardzo ale dostałem nadal popsuty i nienaprawiony produkt czy został naprawiony a został przez Kwalifikowanych ludzi po raz kolejny a zapomniano o tym wspomnieć??? Namówiliście mnie Państwo dodatkowo na zakup Polisy ubezpieczeniowej TU EUROPA dla tego produktu a już na etapie gwarancji producenta istnieje problem bo produkt został sprzedany i reszta jest już nie istotna. Widzę, że nie jest istotny klient który chce to polubownie załatwić i nie marnować czasu na wieczne składanie reklamacji!! Do zwrotu gotówki i unieważnienia umowy nie doszło!!! NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!

Nie polecam

Dokonalam zakupu pralki online. Po dostarczeniu okazało sie ze pralka ma wgnieciony bok. Czuje sie oszukana ponieważ owszem mogę pralke zwrócić ale będę musiala zapłacić za transport 90zl lub mogę ja wymienic ale potrwa to do 2 tyg. Zaplaciłam gotówką na sprawną i całą pralke dostalam uszkodzoną a gira prania ma rosnąc przez 2 tygodnie? Co to za firma która kręci kupującego! Bo ja czuje się oszukana to zaden wybór i wie o tym każda kobieta ktora ma masę prania i musi czeka dwa tygodnie na nową pralkę. Nigdy wiecej nic u Was nie kupię (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Neonet

Czy te opinie czytają właściciele firmy ? chyba tak i dalej mają klientów gdzieś bo nic nie robią , jeśli nie chcesz mieć kłopotów omijaj tą dziadowską firmę w moim odczuciu oczywiście i nie daj się nabrać. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio NEONET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Domex

(3.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem