NEONET

( 3.07 )

NEONET to jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM obejmująca sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy www.neonet.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie. Wśród partnerów NEONET znajdują się między innymi marki takie jak: Samsung, Apple, Bosch, Electrolux, Amica, Beko, Bosch, Braun, Hewlett-Packard, Huawei, Kenwood, LG, Panasonic, Philips, Siemens, Sony, Tefal, Toshiba, Whirlpool czy Asus. Jednym z najczęściej wybieranych przez Klientów NEONET produktów są nowoczesne telewizory. Smart TV, Full HD, 4K UHD, OLED czy QLED. Oferta NEONET to nie tylko szeroki wybór i najnowocześniejsze technologie, ale także wysoko cenione przez Klientów fachowe i przystępne doradztwo.

Opinie (2060)

Beznadziejny sklep

zakupiony sprzęt działa wadliwie mini wieza nie sprawdzają sprzętu bo ściaany są za grube po przyjęciu w ramach rękojmi okazuje się że sprzęt został wysłany po 15 dniach do serwisu

Beznadziejny sklep

zakupiony sprzęt działa wadliwie mini wieza nie sprawdzają sprzętu bo ściaany są za grube po przyjęciu w ramach rękojmi okazuje się że sprzęt został wysłany po 15 dniach do serwisu

Bez lodówki 11 dni

NAJGORSZY SKLEP! NIE POLECAM! Zero profesjonalizmu i podejścia do klienta. W dniu 30.12.2020 dokonałam zakupu lodówki do zabudowy w sklepie NEONET w Łasku (lodówka znajdowała się wtedy w Słupsku). W dniu złożenia zamówienia poinformowano mnie, że lodówka zostanie dostarczona w dniu 8 stycznia w godz. 16-20:00 bezpośrednio do klienta w związku z opłaceniem kwoty transportowej (taka data widnieje także na fakturze). W dniu 8 stycznia poinformowano mnie (po telefonie do sklepu), że lodówka nie dojedzie w danym dniu. Po licznych kontaktach telefonicznych i rozmowie z kierownikiem sklepu w Łasku dowiedziałam się, że wina leży po stronie firmy kurierskiej. Informacja nie została potwierdzona przez firmę kurierską, która potwierdziła, że w Słupsku lodówka nie była przygotowana do odbioru. W dniu 8 stycznia lodówka dopiero wyjechała ze Słupska z którego miała być dostarczona do sklepu w Łasku. Reasumując, w dniu w którym lodówka miała do mnie dotrzeć - dopiero została spakowana do wysyłki ze Słupska do Łasku. Po ponownym kontakcie ze sklepem NEONET poinformowano mnie, że lodówka dojdzie w poniedziałek między 10 a 12 (tj. 11 stycznia). W dniu 11 stycznia zadzwoniono do mnie, że lodówka została w Koszalinie z niewiadomych przyczyn i dojedzie do nas za około 4 dni. (????) Sytuacja jest o tyle groteskowa i kuriozalna, że w domu (w związku z przeprowadzką) nie ma żadnej lodówki i zmuszona jestem w towarzystwie małego dziecka trzymać produkty spożywcze na tarasie lub parapecie. W dniu wczorajszym (tj. 15 stycznia) o godz. 20:00 przyjechała lodówka. Jednak firma transportowa (mimo zapisu w fakturze ,,ustawienie i przygotowanie lodówki do pracy") - odmówiła przyjazdu na drugi dzień żeby wykonać usługę. Po telefonicznym kontakcie Pana z Firmy transportowej (prowadzonej przy mnie) z Zastępcą Kierownika usłyszałam, że ktoś ze sklepu przyjedzie DZISIAJ (dzień po odebraniu lodówki żeby ją ustawić, wstawić do zabudowy i przygotować do pracy zgodnie z informacją na fakturze). W dniu dzisiejszym NIKT do mnie nie zadzwonił i NIKT nie przyjechał. Po moim telefonie sklep nie wie o co chodzi i mogą przyjechać w poniedziałek tj. 18 stycznia o godz. 16. Tak więc kolejne dwa dni bez lodówki. Po próbie ponownego kontaktu nikt nie odbiera. Zresztą od 8 stycznia przestano odbierać ode mnie telefony :) Po raz pierwszy spotykam się z takim brakiem profesjonalizmu i opóźnieniem, które w dniu dzisiejszym (odliczając święta i weekendy) wynosi już 11 dni. Zgłoszono sprawę mailowo do BOK - żadnych konkretów, żadnej rekompensaty, żadnego przyznania się do winy. Nie polecam sklepu w Łasku oraz całej sieci sklepów NEONET. Inny dostawca nie pozwoliłby sobie na taką sytuację, a klientowi kłaniałby się w pas. To co spotkało mnie znacznie odbiega od standardów obsługi klienta.

Żenada

SKLEP TOTALNA PORAŻKA, INFOLINIA I OBSŁUGA ŻENADA, NIE POLECAM!!!! Zamiast towaru dostaliśmy UWAGA- Dokumenty dla Księgowej: raporty miesięczne, faktury itp. W wielkim skrócie czekamy miesiąc na zwrot pieniędzy a Neonet wcale nie przejmuję się że dokumenty wędrują do prywatnych osób. Zgłosić reklamacje można tylko mailowo. Dział reklamacji na infolinii nie odbiera niezależnie od pory dnia. Po szukaniu pomocny telefonicznie i opisaniu problemu na innym dziale Pani zareagowała „Aha to ja połączę z działem reklamacji”-gdzie nadal nikt nie odbiera. Dzwonimy więc do Namysłowa, skąd przyszły dokumenty. Kierownictwo średnio się przejęło sytuacją no ale „oczywiście zamówimy do Państwa kuriera, który odbierze paczkę”. Na kuriera czekaliśmy 1,5tygodnia, nie pojawił się nikt….Po paru dniach Namysłów przestaje odbierać telefony od męża, telefon ode mnie odbiera od razu….Kierownictwo tłumaczy że nie rozumie czemu kurier nie przyjął zlecenia….Jednocześnie piszemy maila do działu reklamacji. Tam wszystkie odpowiedzi automatyczne, brak indywidualnego podejścia do tematu, reklamacje traktują jak zwykły sprzęt AGD/RTV. Mimo że reklamacja jest totalnie inna niż wszystkie dostajemy automatycznego maila , gdzie informują nas o oględzinach towaru…..Po 3 tygodniach okazuje się że dostaniemy zwrot pieniędzy ponieważ naszego towaru nie ma na magazynie (sprawdzając na sklepie w Internecie wyświetla się 6 sklepów gdzie oferują sprzedaż tego towaru). Mimo że reklamacja jest totalnie inna niż wszystkie dostajemy automatycznego maila , gdzie informują nas o oględzinach towaru….. Zgłoszenie reklamacji 8.12.2020. Dziś 14.01.2021 nadal nie mamy zwrotu pieniędzy mimo iż mail o odstąpieniu od umowy i przyznaniu zwrotu dostaliśmy 18.12 czyli termin na zwrot pieniędzy mija 7.01.2021

Odwiedzałeś ostatnio NEONET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem