AS

( 3.42 )

Opinie (460)

Moim zdaniem sklep jest słabo zorganizowany

Moim zdaniem sklep jest słabo zorganizowany. Mały wybór towaru jak i duży bałagan panujący na sklepie bardzo zniechęcają do dalszych zakupów w tym miejscu. Ogromne kolejki to codzienność i niewykwalifikowani kasjerzy co wydłuża czas wykonywanych zakupów

Chodzę do tego sklepu dosyć często

Chodzę do tego sklepu dosyć często, i nigdy nie zdarzyło się żeby ktoś z obsługi potraktował mnie nieodpowiednio, zawsze pomocni i uśmiechnięci pracownicy, w razie potrzeby chętnie pomogą.

Wszystko zgodnie z oczekiwaniami

Wszystko zgodnie z oczekiwaniami, pracownik stoiska posiadał dobrą wiedzę na temat sprzedawanych produktów, zachęcał do zakupu.zwracał się w sposób kulturalny,

Po złożeniu zamówienia z opcją odbioru w aptece i

Po złożeniu zamówienia z opcją odbioru w aptece i otrzymaniu mejla potwierdzającego obserwowałam w profilu klienta kolejne etapy zamówienia. Niestety po etapie transport do punktu odbioru nastąpiło anulowanie zamówienia. Wysłałam zapytanie mejlowe na które nie otrzymałam odpowiedzi dlatego zadzwoniłam na infolinię w celu dopytania i rozwiązaniu problemu. Tam po połączeniu zostałam poinformowana beznamiętnym głosem, że moje zamówienie zostało anulowane z powodu braku 2 produktów z 5 zamawianych. Nikt z pracowników nie zadał sobie trudu mejlowego czy też telofonicznego by skontaktować się ze mną w celu ustalenia czy zamówienie niekompletne nie będzie dla mnie wystarczające i zadecydował anulując zamówienie. W dniu 18.09.2018 dostałam mejlowe powiadomienie o kompletności mojego anulowanego przez e-aptekę (!) zamówienia jako gotowe do odbioru. Kompletny brak komunikacji i lekceważenie klienta brakiem spójnych informacji spowodował, że ponownie z ich usług nie skorzystam pomimo ciekawego asortymentu. Wyglądu miejsca obsługi nie potrafię ocenić gdyż do odbioru zamówienia nie doszło i nie dojdzie.

Podczas badania zostałem przywitany jako pierwszy przez

Podczas wizyty zostałem przywitany jako pierwszy przez pracownika. Pracownik sam zaproponował pomoc, jednak gdy zapytałem o lokalizację towaru poinformował ustnie gdzie należy szukać produktu i odszedł. W trakcie wizyty w pracownicy nie wykazywali dalszego zainteresowania moją osobą. Dostępność pracowników była mała, bowiem na ok. 12 klientów było 2 pracowników, którzy przez większość czasu byli zajęci obsługą przy kasie. Podczas mojego pobytu pracownicy sprawiali wrażenie zainteresowanych swoją praca i obsługą klientów - jednak byli mało dostępni, z uwagi na obsługę przy kasie. W sklepie było czysto, okna i drzwi były czyste, towar był poukładany estetycznie. Przy kasie pracownik nie zaproponował reklamówki, ani żadnego innego towaru z promocji przy kasowej. Zostałem pożegnany przez kasjera i zaproszony do ponownych zakupów.

Bardzo fajne miejsce do zrobienia zakupów

Bardzo fajne miejsce do zrobienia zakupów , wszystko milo i sprawnie . Pracownicy bardzo sie interesują klientami i zawsze doradza i pomogą

Przy zakupie czajnika elektrycznego brak jakiegokolwiek

Przy zakupie czajnika elektrycznego brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony personelu przy wyborze konkretnego modelu, Po sprzedaży gdy okazało się, że czajnik jest uszkodzony zaproponowano mi wymianę na inny tego samego modelu lub inny w cenie uszkodzonego. Gdy wybrałem troszeczkę tańszy model zwrócono mi pieniądze do kwoty zapłaconej za uszkodzony. Pani w punkcie obsługi bardzo miła i pomocna, wyjaśniła mi wszystkie niejasności związane z wymianą lub zwrotem towaru

Jakość obsługi w CH Wileńska oceniam pozytywnie

Jakość obsługi w CH Wileńska oceniam pozytywnie, dotyczy to zarówno głównego sklepu z art. spożywczo-przemysłowymi o nazwie Carrefour, jak i mniejszych sklepów i stoisk, które oferują swoje produkty i usługi. Uważam, że to bardzo dobry pomysł polegający na umieszczeniu na jednym poziomie firm, które oferują usługi gastronomiczne, dzięki czemu nie trzeba przemieszczać się pomiędzy poszczególnymi piętrami w celu porównania oferty. Jedyny mankament, to raczej uboga oferta skierowana typowo dla mężczyzn, natomiast wyczuwa się nadmiar sklepów z asortymentem związanym z sektorem odzieżowym.

Supermarket ma za małą powierzchnię w stosunku to ilości

Supermarket ma za małą powierzchnię w stosunku to ilości asortymentu przez co ciężko poruszać się między alejkami, panuje duży tłok. Personel pracujący na terenie sklepu (osoby wykładające towar) nie zwraca uwagi na klientów. Kasjerzy pracują sprawnie ale jest mało otwartych kas przez co są duże kolejki i czas obsługi się wydłuża. Oferta sklepu jest zgodna z ofertą z gazetki oraz jest taka sama jak w innych placówkach supermarketu.

Personel miły

Personel miły, uczynny, chętny do pomocy, potrafi doradzić i znaleźć odpowiedni towar. Zachowanie kasjerek bez uwag. Brak cen na poszczególnych towarach.Można przyczepić się również co do czystości w sklepie.

Bardzo duży wybór

Bardzo duży wybór,łatwość zamówienia i szybka przesyłka.

W śmieciówkach spory nie ład

W śmieciówkach spory nie ład, obsługa mało zainteresowana klientem, w razie pytań odpowiedzi zdawkowe, mała chęć pomocy.W małych sklepikach brak swobody w oglądaniu, obsługa zbyt natarczywa, co trochę zniechęca do kupowania.Perfumerie z obsługą bardzo profesjonalną, chętną do pomocy, ogólne wrażenie pozytywne.

Sklep cieszący się uznaniem wśród wielu klientów

Sklep cieszący się uznaniem wśród wielu klientów, jednak ja się na nim trochę zawiodłam. Na przesyłkę, którą miałam odebrać kolejnego dnia po zamówieniu, musiałam czekać 2 tygodnie, gdyż okazało się że została zagubiona w magazynie. Jednak w ramach rekompensaty dostałam szczere przeprosiny oraz rabat na następne zakupy w tej księgarni. Ceny są dosyć niskie, często można napotkać się na wiele promocji. Produkt dostałam w stanie idealnym, bez żadnych wad.

Jestem zadowolona z zakupów w tym sklepie internetowym

Jestem zadowolona z zakupów w tym sklepie internetowym. Przedmiot, który kupowałam był identyczny jak na zdjęciu. Opis w 100% zgadzał się z podanym na stronie. Cały proces dostawy odbył się zgodnie z podanymi informacjami. Paczka była dobrze, szczelnie i estetycznie zapakowana. Rachunek dostałam w środku. Przy zwrocie ta firma również nie robiła żadnych problemów, zwrot pieniędzy dostałam w przeciągu 7 dni. Cena adekwatna do produktu, a sam wygład strony internetowej sklepu był dosyć prosty w obsłudze i znalezieniu niezbędnej rzeczy.

W Hali Wola na dziale ubrania poszukiwałam rajstop

W Hali Wola na dziale ubrania poszukiwałam rajstop.Bardzo szybko podeszła pani ekspedientka i zapytała czy może w czymś pomóc.Po wybraniu asortymentu udałam się do kasy z zapytaniem gdzie znajdę jeszcze kapcie.Pani udzieliła mi odpowiedzi a wybrane wcześniej produkty mogłam zostawić przy kasie i ze swobodnymi rękoma udać się na poszukiwanie odpowiedniego rozmiaru kapci.Panie na tym dziale szybko reagują i są chętne do pomocy.

Obsługa w rzetelny sposób przekazywała informacje o

Obsługa w rzetelny sposób przekazywała informacje o produktach. Ceny w jasny sposób były wyeksponowane dzięki czemu łatwo można było dopasować je do produktów. Sklep czysty, zadbany jedynym mankamentem na który można zwrócić uwagę to kiepska organizacja pracowników w trakcie obsługi.

bardzo kompetentny doradca

bardzo kompetentny doradca , który pomógł w rozwiązaniu problemu, rzeczowo wyjaśnił co należy zrobić, miły nie namolny, konkretny

Chciałam podzielić się z Państwem pozornym dbaniem o

Chciałam podzielić się z Państwem pozornym dbaniem o klienta przez firmę T-mobile. We wrześniu br. kończy mi się umowa na usługi telekomunikacyjne w tej firmie. Ku mojemu zdziwieniu, pracownicy T-mobile wydzwaniali do mnie już od 13 marca br. namówić mnie na przedłużenie umowy i nowy telefon a przy okazji internet. Gdy konsultant dzwonił i naciskał mnie abym przedłużyła umowę, poprosiłam go o telefon za 3 godziny tegoż samego dnia, bo chciałam się zastanowić i przejrzeć oferty innych firm. Konsultant z obiecał, że zadzwoni i pomimo, że minęły już nie tylko 3 godziny, ale 4 dni!!!, nikt do dnia dzisiejszego do mnie nie zadzwonił. Zadaję więc sobie pytanie: w jakim celu dzwonią już pół roku wcześniej i zawracają klientom głowę, skoro nie potrafią dotrzymać słowa?? Chyba po to, aby klient miał czas na poszukanie innej, bardziej dbającej o klientów firmę.

W aptece przy centrum kupowałam maść półtłustą do twarzy

W aptece przy centrum kupowałam maść półtłustą do twarzy. Nie sprecyzowałam nazwy, ale ogólnie wyraziłam poją potrzebę. Farmaceutka zaproponowała mi mi trzy: cutibazę, dermosan N+R i Alantan z wit. A i E. Pani poinformowała mnie, który krem ma składnik zapachowy, który może uczulać. Po dokonaniu przeze mnie wyboru wydrukowała paragon i odpowiedziała na pożegnanie. Decydowałam się dość długo, ale farmaceutka była bardzo cierpliwa i nie ponaglała mnie. Apteka schludnie urządzona, czysta, choć dość mała. Trzeba też liczyć się w godzinach popłudniowych ze sporą kolejką.

Odwiedzałeś ostatnio AS?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Tchibo

(4.21 )

Czas na herbatę

(4.31 )

Cepelia Polska Sztuka i Rękodzieło

(3.69 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem