Ochnik

( 3.47 )

Ochnik funkcjonuje na rynku od 1989 roku i jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek produkująca skórzaną galanterię i odzież. W ofercie marki znajduje się także kolekcja tekstylna odzieży lekkiej, nowoczesne walizki i akcesoria podróżnicze. Produkty cechują się najwyższą jakością wykonania, niepowtarzalnym wzornictwem i perfekcyjnym wykończeniem. Podczas swojego rozwoju firma kieruje się tworzeniem kultury organizacyjnej opartej na wzajemnym szacunku, uczciwości i zaufaniu.

Opinie (327)

Żenujący poziom obsługi

Futerko kupione za 1300,- wytarlo się (zrobiły się łyse placki!) przed upływem 2 lat, w miejscu zapięcia. Reklamacja odrzucona, gdyż wynika to z użytkowania... czyli futerko nie jest przystosowane do zapinania?! Materiał widocznie jest nieodpowiednio wykonany, skoro nawet dwóch lat nie wytrzymał. Odpowiedzi na moje skargi były co najmniej żenujące... teraz kieruje sprawę na drogę sądowa

Dramat

Towar bardzo słabej jakości, buty po 3 miesiące użytkowania nie nadają się do chodzenia, reklamacja mimo ingerencji Miejskiego Rzecznika Konsumentów nie została uznana... Towar absolutnie nie warty ceny, brak szacunku dla klienta.

Obsługa bardzo kiepska

Plaza Lublin bardzo kiepska obsługa. Panie ekspedientki stały we 3 za lada. Byłam w przymierzalni dość długo i nikt się nie zainteresował. Zero komunikacji z klientem. Felicity Lublin bardzo miła rzetelna obsługa polecam

Odradzam.

Towar nie jest wart swojej ceny. Nic nie robia sobie z klienta brak szacunku. Masakra!!!!! Brak kultury i tyle! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Tragedia

Kupilam kurtke w weekendowej promocji i nie chcieli mi sprzedac towaru w tej cenie. Sciemniali ze nie maja towaru na magazynie ale po normalnej cenie maja.....robia promocje, a pozniej sciemniaja!!!!! Nie polecam!!!!!! Nie odpisuja na @ i nie odbieraja telefonu.....pani z infolini nic nie wie.

Niepolecam!

Bardzo slaby tiwar z wadami. Placac takie pieniadze cóż kuje sie dobrej jakosci. Firma nie warta swojej opini odradzam!

Odradzam!!!!

Odradzam ta firme ,poniewaz zachowuja sie niepowaznie. Zamowiony towar przez internet po tygodniu od zamowienia okazuje sie ze nie maja towaruna ktory czekam!!!! Jakies zarty Ochnik odradzam.

tak kiepsko jeszcze nie było

O ile produkty Ochnika lubię- przyjemna cena i dobra jakość- o tyle sklep internetowy rozczarował totalnie. Walizka przyszła połamana i bez metki, opakowanie było nienaruszone. Ogromny problem z wymianą towaru. Mimo licznych telefonów nadal czekam (już 6 dzień) na kuriera, który odbierze feralną przesyłkę.

Nie polecam sklepu Ochnik w Galerii Echo

Niemiła obsługa. opryskliwe zachowanie wobec klienta. Całkowity brak kultury i zainteresowania klientami. Pracownicom sklepu zupełnie nie zależy na sprzedaży towaru a klient jest intruzem w ich sklepie. Przy zrezygnowaniu z zakupu towaru przy kasie, pracownica rzuciła nim za siebie na półkę. Nie wiem czy zatrudnione tam osoby są całkiem zdrowe na umyśle. Zakupy podobnego towaru zrobiłem w innym sklepie gdzie obsługa jest na poziomie. Jeszcze raz nie polecam.

nie polecam tego sklepu

Kupiłem torbę męska w tym sklepie która 2 razy się zepsuła w tym samym miejscu urywa się nagle dobrze ze nie uszkodził się telefon i inna elektronika przez ta torbę jakość jest na poziomie poniżej zera tak samo jak dział reklamacji który poprosiłem o zwrot pieniędzy ponieważ torba zepsuła się 2 razy w tym samym miejscu i naprawili ją nie tego żądałem nia patrzą na żądania klienta robią co chcą

Ochnik oddział reklamacji

Tragedia. Totalna olewka klientów. Zero odpowiedzi na maile. Dwa razy zamawialam przedmioty przez internet i dwa razy miałam zle doswiadczenie. Za pierwszym razem jakims cudem o zapomniano o zrealizowaniu mojego zamówienia i gdybym nie zadzwonila po 4 tygodniach z pytaniem gdzie jest moja przesylka pewnie nigdy by do mnie nie dotarla. Po raz drugi dostalam towar z defektem i prosilam zwyczajnie o doslanie brakujacego elementu to zostalo oczywiscie przez firmę Ochnik olane. Ja naprawde nie mam pojecia kto tam pracuje ale na pewno nie daje sobie rady. Chyba czas pomyslec nad zmiana kadry bo obsluga kuleje i to bardzo. Szkoda bo fajne rzeczy ale na sama mysl odechciewa sie u Was zakupów.

Odwiedzałeś ostatnio Ochnik?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Soul

(4.00 )

WITTCHEN

(4.28 )

Andy Fashion

(3.81 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem