Opinie użytkownika (5)

W sklepie panował...
W sklepie panował ogólny porządek, na półkach była co do zasady duża liczba produktów, poza produktami, na które tego konkretnego dnia miała być promocja. Niestety nawet produkt nie został wystawiony (brak etykiety i pustej półki)

EmiZw

28.11.2023

LIDL

Placówka

Warszawa, Kasprowicza/Sokratesa 117

Nie zgadzam się (0)
wszystko, co potrzebne...
wszystko, co potrzebne do jedzenia, picia, pieczenia czy domu można kupić. Sklep bardzo dobrze zaopatrzony, panuje w nim porządek, a produkty są systematycznie uzupełniane. Małym minusem jest dość specyficzny zapach jak się wchodzi do sklepu.

EmiZw

28.11.2023

PSS Społem

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miła, profesjonalna obsługa....
Miła, profesjonalna obsługa. Osoby tam pracujące, są zawsze uprzejme i starają się pomóc w poszukiwaniach wybranego produktu oraz profesjonalne odpowiadają na zadawane pytania. W sklepie panuje porządek, wszystko jest poukładane dzięki czemu z łatwością można znaleźć rzecz, która chce się kupić.

EmiZw

15.11.2023

Rossmann

Placówka

Warszawa, Kasprowicza 47

Nie zgadzam się (0)
Codziennie świeże kanapki,...
Codziennie świeże kanapki, pieczywo i inne wypieki (pizzę, crossanty). Obsługujące Panie zawsze uśmiechnięte, z poczuciem humoru i odporne na narzekania klientów.

EmiZw

14.11.2023

Piekarnia GRZYBKI

Placówka

Warszawa, Al. Zjednoczenia 36/4

Nie zgadzam się (0)
W sobotę byłam...
W sobotę byłam na zakupach w Żabce koło mojego osiedla. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana (ekspedientka nie obsługiwała nikogo). Do koszyka włożyłam potrzebne rzeczy, z łatwością odnalazłam to czym byłam zainteresowana. Na półkach panował porządek, etykiety znajdowały się pod właściwymi produktami (w przypadku napoi i soków bo tym byłam zainteresowana). W sklepie znajdowało się jeszcze kilku klientów. Po podejściu do kasy poinformowałam sprzedawcę, że będę płaciła bonem towarowym (dostałam go w ramach oferty jednego z banków). Po przekazaniu kartki z nr bonu ekspedientka powiedziała, że nie wie jak to rozliczyć, bo nie miała jeszcze z tym styczności ale ma nadzieję że jej się uda sfinalizować transakcje. Pomimo wcześniejszej informacji kobieta nie miała najmniejszego problemu z przeprowadzeniem płatności bonem towarowym. Podczas finalizowania transakcji ekspedientka była uprzejma, uśmiechnięta.

EmiZw

14.11.2023

Żabka

Placówka

Warszawa, Księżycowa 54/ lok.U.1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi