Apart

( 3.87 )

Początki firmy sięgają roku 1977, kiedy to Adam Rączyński założył warsztat jubilerski. W roku 1983 do Adama Rączyńskiego dołączył jego brat, Piotr. Wtedy też powstała nazwa APART – z połączenia pierwszych liter imion właścicieli: Adama i Piotra Rączyńskich z oznaczającym w wielu językach sztukę słowem art. Salony Apart oferują szeroki asortyment zarówno biżuterii, jak i zegarków. Marka słynie z największego na rynku wyboru wzorów z diamentami, a także zdobionych takimi kamieniami, jak szafiry, tanzanity czy perły. Obok klasyki, marka oferuje także biżuterię casualową oraz nawiązującą do aktualnych trendów. Miłośnicy wysokiej klasy zegarków znajdą w Apart modele z tak cenionych manufaktur, jak: Vacheron Constantin, Jaeger- LeCoultre, Zenith, Breitling, Hublot czy Cartier.

Opinie (1066)

Brak zainteresowania kupującym

Moze ze wzgledu na spory ruch, a moze po prostu... poczulam sie nie zaopiekowana nalezycie przez obsluge sklepu

Bardzo niska jakość obsługi

Odwiedziłam dziś sklep Apart w Galerii Krakowskiej (poziom 0) w celu dokonania zakupu łańcuszka do posiadanej zawieszki. Na wstępie przekazano mi informacje ze musze chwilę zaczekać, gdyż w sklepie był już dopuszczalny komplet klientów (w pełni zrozumiałe!) mniej zrozumiały był jednak komunikat "może Pani wejść" gdy cześć osób opuściło już sklep (przyzwyczaiłam się do formy grzecznościowej "zapraszam", która stała się standardem widać jednak nie wszędzie...). Pani która poprosiłam o pomoc była po prostu nieuprzejma, wskazała gablotę z łańcuszkami i zaproponowała splot po czym Pani upewniła się czy "na pewno ma szukać? "(na pewno to Pani nie powinna się w ogóle nad tym zastanawiać! ) po czym Pani zaprezentowała aż 1 łańcuszek... na moją prośbę prezentacji dłuższej wersji Pani wyciągnęła łańcuszek owszem dłuższy ale o mniejszej gramaturze, gdy próbowałam się przyglądać, wyrwala mi go zreki. Na moje pytanie czy może przymierzyć usłyszałam oschle "że nie przymierzają", zapytałam czy zatem ja mogę przymierzyć "tak, jeśli Pani to nie przeszkadza!". Zero inicjatywy!!! Form grzecznosciowych-"proszę śmiało przymierzyć itp". Pani za to łaskawie "uświadomiła" mnie ze cena złota się zmienia (cóż za cenna informacja!). Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek doświadczyła takiego braku profesjonalizmu w konkurencyjnych sklepach. Jest mi przykro bo czułam się zażenowana poziomem obsługi-Pani tonem i nastawieniem do klienta. Bizuteria oferowana przez Apart jest bardzo atrakcyjna, polecam zakupy przez internet-do tego sklepu na pewno nie wrócę! Sugeruje refleksje i zmianę nastawienia do Klienta!

Wprowadzanie klienta w błąd

Opis na stronie - wysyłka w 24 godziny. Rzeczywistość - 4 dni robocze. Jeżeli ktoś planuje jakkolwiek zaplanować prezent to nie ta firma. Nie polecam

Pani nie chciała przyjąć reklamacji

Pani nie chciała przyjąć reklamacji i wysłała mnie do innego punktu gdzie miałem załatwić wymianę od ręki. Okazało się ze w Apart każda reklamacja musi buc zatwierdzona przez centrale i nie moga wymienić od ręki. Pani widocznie mie chciało się przyjąć reklamacji.

Najlepsza obsługa i towar.

Wspaniała obsługa.Rowniez Al.Jerozolimskie i salon w Galeria Zlote Tarasy.Innych salonów nie znam.

Tragedia!!

Tragedia. W grudniu został zakupiony pierścionek zaręczynowy. Okazał się za mały i trzeba było wymienić go na większy rozmiar. Po otwarciu salonów pojechaliśmy do punktu w którym został zakupiony. Na sama obsługę czekaliśmy 2 godziny (były 4 panie ekspedientki i jedna klientka poza nami), następnie po tym jak zostaliśmy już wysłuchani kolejne 30 min trwało sprawdzanie czy pierścionek w odpowiednim rozmiarze jest na stanie. Okazało się ze nie... no wiec trzeba zamówić. Miesiąc czekaliśmy na to, aż pierścionek przyjdzie w odpowiednim rozmiarze. Odebraliśmy w tym tygodniu... wszystko fajnie... szkoda tylko ze pierścionek przyjechał uszkodzony (porysowany i obity). Ten sklep i obsługa to jest jakaś porażka. Biżuteria ładnie wyglada na wystawach. Najgorszy wybór jaki mogliśmy zrobić. Już wole iść do jakiejs kanciapy i sklepu jubilerskiego mniej znanej marki niż tracić poł dnia i nerwy przez dwa miesiące. Teraz czeka nas składanie reklamacji pierścionka... wiec kolejny miesiąc, o ile oczywiście go przyjmą... bo patrząc na jakość usług to jest ... aż szkoda gadac

Nie miała obsługa

Panie pracujące tam bardzo nie sympatyczne zachowują sie jakby łaske robi z tego ze coś maja pokazać. Wyraźnie widac ich niechęć co bardzo odrzuca.

Fachowce podejście do klienta

Po raz pierwszy spotkałam się z tak fachową, profesjonalną obsługą! Sympatyczne przywitanie w salonie, fachowe doradztwo, nie wiedziałam, że na tyle rzeczy należy zwrócić uwagę przy wyborze prostej bransoletki! Jesteśmy z córką bardzo zadowolone z pomocy Pani w salonie, dzięki niej córka otrzymała bardzo klasyczną, elegancką i oryginalną bransoletkę. Do tego salonu wrócimy z całą pewnością!

Miłe zakupy

Pomocna obsługa, zrozumiała potrzeby i poleciła super prezent. Polecam

Bardzo dziwna i nie miła obsługa.

Pomagałam tacie w zakupach. Szukała zegarku dla mamy. Jednak Panie z obsługi nie dość że proponowały coś czego im nie opisał (chciał zegarek na bransolecie a nie na pasku sportowym) to jeszcze były bardzo niemiłe.

Nie polecam

Nie polecam. Podczas zakupu pierścionka pani z obsługi poinformowała że mogę wymienić pierścionek za darmo jeśli rozmiar nie będzie pasował. Okazało się że pierścionek jest za duży i trzeba wymienić. Pierścionek został wymieniony ale niestety musiałem dopłacić 150zl. Więc dla mnie jest to nabijanie ludzi w butelkę. Zdecydowanie nie polecam i to były ostatnie moje zakupy w tej firmie.

Walentynkowy Apart

Choć, aby dostać się do salonu w weekendowe południe trzeba było trochę odstać w kolejce, to wizyta w Aparcie była bardzo udana. Trzeba przyznać, że najbardziej jestem zadowolony z jakości obsługi klienta. Personel jest bardzo profesjonalny, sympatyczny i życzliwy. Każdy klient traktowany jest z należytą uwagą, co jeszcze bardziej podnosi poziom satysfakcji z obsługi. Wybór artykułów jubilerskich jest tutaj wyjątkowy duży, a często - jak chociażby teraz z okazji Walentynek - można trafić na wyjątkowe promocje. wszystkie produkty są należycie wyeksponowane, dobrze oświetlone, a przy artykułach znajdują się czytelne oznaczenia cenowe. Pani z obsługi rzeczowo i z wielką atencją doradziła mi przy wyborze złotej zawieszki, którą byłem zainteresowany w formie upominku na Walentynki. Finałem transakcji był nie tylko udany zakup, ale także zadowolenie z odpowiedniego opakowania zakupionego produktu w formie prezentowej. Serdecznie polecam.

Cuda

Lubie sklepy z biżuteria mogłaby mieć wszystko z tamtad,fajne rzeczy,personel też mily.

Fatalna

Kupiłam mamie na urodziny łańcuszek z wisiorkiem, zaznaczyłam, że to prezent. Nie dość, że łańcuszek był bardzo poplątany, trudno było go rozplątać, to w dodatku obie ceny wisiały, zamiast zostać odcięte, zamazane, cokolwiek. Myslalam, że się rozpłacze...tak mi zależało, żeby było piękne. To był mój ulubiony sklep z biżuterią, ale po kolejnej wpadce, już nie będę zamawiać. Zeszliście zbyt mocno z jakości.

Odwiedzałeś ostatnio Apart?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Swarovski

(4.54 )

W.Kruk

(3.84 )

Yes

(4.10 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem