Apart

( 2.00 )

Opinie (1032)

Pełna Kompetencja w obsłudze

Udałem, się do sklepu Apart w celu zakupu zgubionego przez żonę naszyjnika, odrazu udałem się do pracownicy siedzącej w kasie z prośbą o pomoc. Z uśmiechem na ustach i pełnym profesjonalizmem zapytała jak może mi pomóc. Wytłumaczyłem, że proszę o znalezienie z mojej karty lojalnościowej jednego z zakupów, żeby łatwiej było nam znaleźć to czego szukam, Pani pomimo pewnych problemów z mojej strony, nie umiałem przypomnieć sobie danych z karty, z pełnym zaangażowaniem i uśmiechem starała mi się pomóc. Jak w końcu udało nam się ustalić jakiego produktu szukam, w pełni się zaangażowała w znalezienie produktu na początku w systemie nie widziała w stanie sklepu posiadania go i z zaczęła szukać w innych placówkach sieci Apart, jednakże po chwili zastanowienia zaczęła jednak szukać w sklepie i znalazła jedną sztukę na wystawie. Obsługa z jej strony była bardzo miła i kompetentna, Była ona ubrana w strój służbowy z plakietką imienną. sklep był czysty i zadbany

Zła opinia o sprzedawcy

Dzisiaj chciałam zakupić zegarek męski w kwocie do 600 zł. Zostałam źle potraktowana, Pani się nie wysiliła żeby podejść, kazała sobie przejrzeć szuflady. Dziękuję za taką obsługę, więcej nie skorzystam z obsługi w Centru.m w Luboniu.

Zła opinia o sprzedawcy

Dzisiaj chciałam zakupić zegarek męski w kwocie do 600 zł. Zostałam źle potraktowana, Pani się nie wysiliła żeby podejść, kazała sobie przejrzeć szuflady. Dziękuję za taką obsługę, więcej nie skorzystam z obsługi w Centru.m w Luboniu.

Zła opinia o sprzedawcy

Dzisiaj chciałam zakupić zegarek męski w kwocie do 600 zł. Zostałam źle potraktowana, Pani się nie wysiliła żeby podejść, kazała sobie przejrzeć szuflady. Dziękuję za taką obsługę, więcej nie skorzystam z obsługi w Centru.m w Luboniu.

Przyjazna obsługa

Jestem mile zaskoczona obsługą, w szczególności starszego Pana, który miał dużo cierpliwości do mojej osoby. Chętnie pokazywał kolejne produkty i podpowiadał co jeszcze może pasować. Polecam ten punkt, gdyż nie ma dużego ruchu, nikt nie pospiesza i można na spokojnie zobaczyć to co się chce

Brak zainteresowania klientem

Po wejściu do salonu obsługa nie zwracała na mnie uwagi. Po 10 minutach jedna z pan spytała, kto był pierwszy, ponieważ jeszcze jedna osoba czekała na obsługę. Po Udzieleniu informacji, że ja byłam pierwsza, ekspedientka stwierdziła, ze to nie jej problem. Przedstawiłam informację na temat poszukiwanego towaru, ekspedientka zaprowadziła mnie do jednej z gablot i wskazała miejsce, gdzie się znajduje wybrany asortyment. Po przekazaniu jej informacji, ze poszukuje trochę innej jakości pani odesłała mnie na stronę internetową sklepu. Po chwili zauważyła, ze zamawiała podobny towar dla jednej z klientek i przyniosła z zaplecza biżuterię. Powiedziała, ze może zadzwonić do klientki i podpytać, kiedy przyjdzie po zamówiony towar. Generalnie nie utrzymywała ze mną kontaktu wzrokowego i nie bardzo była zaangażowana w obsługę. Na ladach sklepowych panował nieład, były tam w różnych miejscach porozrzucane karteczki, Kalkulatory.

Obsługa poniżej krytki

Dzień po zareczynach chciałam wymienić pierścionek na mniejszy (do czego mieliśmy prawo) Byliśmy jedynymi klientami w salonie jednakże musielismy swoje odczekac z uwagi na to że obsługa prowadziła miedzy sobą konwersacje. Po kilkunastu minutach oczekiwania podeszła do nas wyraźnie niezadowolona ekspedientka. Zaczęła oskarżać nas że pierścionek jest uszkodzony chociaż otrzymałam go dzień wcześniej i nie uzytkowalam go. Po konsultacji z managerem Pani zmieniła zdanie i powiedziała że możemy wymienic pierścionek. Podczas dalszej obsługi Pani w okularach była nadal niemiła i obsługiwała nas z wyraźnym niezadowoleniem. Podsumowujac obsługa niemiła zajęta rozmowami między sobą. Kupując pierścionek za kilka tysięcy spodziewałam sie szybkiej wymiany na odpowiedni rozmiar tymczasem wizyta w salonie była stresująca i nieprzyjemna. Nie polecam

znudzony personel salonu Gdynia Riviera

Chciałam zwrócić uwagę na znudzony i niechętny personel w salonie w Gdyni w Centrum Rivera. Przy kupnie biżuterii normalne powinno być, że klient chce przymierzyć kilka sztuk przed dokonaniem wyboru. Niestety obsługa tego salonu wzdycha i robi miny, z łaską pokazując kolejne produkty. W takiej atmosferze zakupy nie są przyjemnością. Nie był to jednorazowy przypadek. Mam kartę stałego klienta, bardzo lubię produkty Apart, ale nie zakupy w tym salonie. Zniechęcona obsługą gdyńskiego salonu, z przyjemnością robię zakupy w salonie w Rumi w Centrum Port Rumia. Tam obsługa jest bardzo miła, zawsze pomocna i przede wszystkim uśmiechnięta.

Dramat obsługa poniżej krytyki

Zakupiłam w tym miejscu zegarek dla męża na prezent. Po kilku miesiącach zegarek za 1400 zł się zepsuł. Złożyłam reklamację, gdzie oczywiście stwierdzono mechanicznie uszkodzenie, co jest nieprawdą. Po miesiącu oczekiwania na informację o odbiorze zegarka, musiałam dopominać się przez infolinię o termin odbioru. Nikt nawet nie raczył się ze mną skontaktować. Pracownicy sklepu - dramat. Niemili, niesympatyczny-szczególnie wysoki pan sprzedawca w okularach oraz pani kierownik. Nie używają zwrotów grzecznościowych. Nie odpowiadają nawet na zwyczajowe Dzień dobry po wejściu do sklepu. Każdego kto wchodzi od razu mierzą od stóp do głów, po czym obgadują klientów po ich wyjściu. Myślałam, że skoro kupuję przedmioty w sklepie o dość wysokiej renomie to mogę liczyć chociaż na życzliwość, profesjonalizm, może uśmiech ze strony sprzedawcy. Niestety czułam się jak intruz. W życiu nie skorzystam z tego sklepu i każdemu odradzam!!!!

Słaba jakość pierścionka zaręczynowego

Jakoś pierścionka jest naprawdę fatalna. Różowe złoto, 14K, wstawki ze złota białego. Po pierwsze, białe złoto zrobiło się żółte. Zrobiły mi się w nim straszne wgniecenia, jest tak porysowany jakbym pilnowała go pilniczkiem, nawet się nie błyszczy. A nie robiłam w nim takich rzeczy, żeby pierścionek tak wyglądał. Wykonanie też jest okropne, jest tak niestarennie wykonany. A pierścionek mam 3 miesiąc. Więc chyba jakość materiału nie jest adekwatna do ceny.

Komplesowa obsługa.

Kompleksowa obsługa i doradztwo - bez zbędnego naciskania na zakup. Profesjonalne i partnerskie podejście do Klienta. Jestem zadowolona z wyboru.

Duży wybór

Polecam tej sklep z biżuterią, ponieważ jest tam w miarę dobry wybór, poza tym są przystępne ceny, ponieważ jest to outlet. Trudno tam znaleźć najnowsze trendy, ale i tak biżuteria to kwestia gustu, więc nie liczą się trendy tylko to co się komu podoba.

Dramat, nie polecam

Nic nie wiedzą nic nie mogą powtarzają jak mantrę tę same śpiewkę.. Nie polecam ogólnie tego sklepu.

Tragedia!

Nie odbierają telefonów - infolinia zupełnie nie działa, nie odpisują na maile. Odradzam wszystkim robienia zakupów w tej firmie :((

Obsługa infolinii na bardzo niskim poziomie

Niestety brak kultury w stosunku do klienta ... zwrócenie uwagi bardzo nie spodobało się Pani z infolinii ... po czym odpowiedziała krótko dziękuję i odłożyła słuchawkę... brak mi słów na takie zachowanie młodej osoby

Tak !

Bardzo szeroki wybór luksusowej biżuterii ! Dodatkowo bardzo profesjonalna obsługa, na wysokim poziomie ! Polecam !

Nienachalna, profesjonlna obsługa.

Wybór prezentu w tym lokalu wspominam miło. Pracownicy dbają o poznanie potrzeb klienta ale nie narzucają swojej wizji - możesz poczuć, że doradza Ci osoba wykwalifikowana, której zależy na Twojej satysfakcji a nie jedynie na sprzedaży. Wystrój i oświetlenie lokalu podkreśla walory produktów, które wykonane są z niesamowitą starannością. Polecam ten sklep.

Obsługa i usługi na najwyższym poziomie

Miałam okazję odwiedzić ten sklep w związku z reklamacją biżuterii, która zniszczyła się przy użytkowaniu. Zostałam bardzo szybko obsłużona. Obsługa była miła i kompetentna, a reklamacja została przyjęta od razu. W ciągu 10 minut uszkodzona biżuteria została wymieniona na nową. Byłam naprawdę mile zaskoczona szybkością i jakością rozpatrzenia reklamacji. Na pewno powrócę jeszcze w to miejsce.

Odwiedzałeś ostatnio Apart?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Swarovski

(4.50 )

W. Kruk

(1.60 )

Yes

(3.70 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem