Apart

( 3.87 )

Początki firmy sięgają roku 1977, kiedy to Adam Rączyński założył warsztat jubilerski. W roku 1983 do Adama Rączyńskiego dołączył jego brat, Piotr. Wtedy też powstała nazwa APART – z połączenia pierwszych liter imion właścicieli: Adama i Piotra Rączyńskich z oznaczającym w wielu językach sztukę słowem art. Salony Apart oferują szeroki asortyment zarówno biżuterii, jak i zegarków. Marka słynie z największego na rynku wyboru wzorów z diamentami, a także zdobionych takimi kamieniami, jak szafiry, tanzanity czy perły. Obok klasyki, marka oferuje także biżuterię casualową oraz nawiązującą do aktualnych trendów. Miłośnicy wysokiej klasy zegarków znajdą w Apart modele z tak cenionych manufaktur, jak: Vacheron Constantin, Jaeger- LeCoultre, Zenith, Breitling, Hublot czy Cartier.

Opinie (1066)

Dramat obsługa poniżej krytyki

Zakupiłam w tym miejscu zegarek dla męża na prezent. Po kilku miesiącach zegarek za 1400 zł się zepsuł. Złożyłam reklamację, gdzie oczywiście stwierdzono mechanicznie uszkodzenie, co jest nieprawdą. Po miesiącu oczekiwania na informację o odbiorze zegarka, musiałam dopominać się przez infolinię o termin odbioru. Nikt nawet nie raczył się ze mną skontaktować. Pracownicy sklepu - dramat. Niemili, niesympatyczny-szczególnie wysoki pan sprzedawca w okularach oraz pani kierownik. Nie używają zwrotów grzecznościowych. Nie odpowiadają nawet na zwyczajowe Dzień dobry po wejściu do sklepu. Każdego kto wchodzi od razu mierzą od stóp do głów, po czym obgadują klientów po ich wyjściu. Myślałam, że skoro kupuję przedmioty w sklepie o dość wysokiej renomie to mogę liczyć chociaż na życzliwość, profesjonalizm, może uśmiech ze strony sprzedawcy. Niestety czułam się jak intruz. W życiu nie skorzystam z tego sklepu i każdemu odradzam!!!!

Słaba jakość pierścionka zaręczynowego

Jakoś pierścionka jest naprawdę fatalna. Różowe złoto, 14K, wstawki ze złota białego. Po pierwsze, białe złoto zrobiło się żółte. Zrobiły mi się w nim straszne wgniecenia, jest tak porysowany jakbym pilnowała go pilniczkiem, nawet się nie błyszczy. A nie robiłam w nim takich rzeczy, żeby pierścionek tak wyglądał. Wykonanie też jest okropne, jest tak niestarennie wykonany. A pierścionek mam 3 miesiąc. Więc chyba jakość materiału nie jest adekwatna do ceny.

Komplesowa obsługa.

Kompleksowa obsługa i doradztwo - bez zbędnego naciskania na zakup. Profesjonalne i partnerskie podejście do Klienta. Jestem zadowolona z wyboru.

Duży wybór

Polecam tej sklep z biżuterią, ponieważ jest tam w miarę dobry wybór, poza tym są przystępne ceny, ponieważ jest to outlet. Trudno tam znaleźć najnowsze trendy, ale i tak biżuteria to kwestia gustu, więc nie liczą się trendy tylko to co się komu podoba.

Dramat, nie polecam

Nic nie wiedzą nic nie mogą powtarzają jak mantrę tę same śpiewkę.. Nie polecam ogólnie tego sklepu.

Tragedia!

Nie odbierają telefonów - infolinia zupełnie nie działa, nie odpisują na maile. Odradzam wszystkim robienia zakupów w tej firmie :((

Obsługa infolinii na bardzo niskim poziomie

Niestety brak kultury w stosunku do klienta ... zwrócenie uwagi bardzo nie spodobało się Pani z infolinii ... po czym odpowiedziała krótko dziękuję i odłożyła słuchawkę... brak mi słów na takie zachowanie młodej osoby

Tak !

Bardzo szeroki wybór luksusowej biżuterii ! Dodatkowo bardzo profesjonalna obsługa, na wysokim poziomie ! Polecam !

Nienachalna, profesjonlna obsługa.

Wybór prezentu w tym lokalu wspominam miło. Pracownicy dbają o poznanie potrzeb klienta ale nie narzucają swojej wizji - możesz poczuć, że doradza Ci osoba wykwalifikowana, której zależy na Twojej satysfakcji a nie jedynie na sprzedaży. Wystrój i oświetlenie lokalu podkreśla walory produktów, które wykonane są z niesamowitą starannością. Polecam ten sklep.

Obsługa i usługi na najwyższym poziomie

Miałam okazję odwiedzić ten sklep w związku z reklamacją biżuterii, która zniszczyła się przy użytkowaniu. Zostałam bardzo szybko obsłużona. Obsługa była miła i kompetentna, a reklamacja została przyjęta od razu. W ciągu 10 minut uszkodzona biżuteria została wymieniona na nową. Byłam naprawdę mile zaskoczona szybkością i jakością rozpatrzenia reklamacji. Na pewno powrócę jeszcze w to miejsce.

Porażka

Odwiedziłam wasz salon w Bełchatowie w zeszłym tygodniu. Pusto. Sprzedawczyni z pytaniem ,, pokazać coś?,, Ponieważ wiedzieliśmy co chcemy kupić pani na nasze pytanie odpowiedziała ,,nie ma,, Na naszą prożbę o zamówienie towaru zniknęła na zapleczu na ok. 10 min. Po powrocie jednyną info. były słowa ,,nie ma,, i ponowne zniknięcie za drzwiami zaplecza. Po powrocie do domu w waszym sklepie internetowym znalazłam po 5 min. poszukiwaną srebrną branzoletkę .Kupiłam i zamówiłam odbiór w salonie. Dziś 14.02. W salonie pusto. 4 osoby obsługi. Brak słowa Dzień dobry o uśmiechu nie wspomnę. Brak zainteresowania !!! Mamy do odbioru zamówioną przesyłkę- mówimy. Proszę do kasy - sprzedawca. Trzykrotnie podawałam swoje nazwisko i kod. Na koniec sprzedawca po raz czwarty wpisał kod z telefonu. Zdenerwowaliśmy go informacją ,że uważamy ,`ze nie są przyjażni i pomocni dla klientów. Proszę o zwrócenie uwagi na pracę sprzedawców tego salonu. Nalezy ich jeszcze raz przeszkolić bo ich postawa szkodzi wizerunkowi firmy. W dobie tak dużej konkurencji dobry pracownik to skarb, zły to porażka dla firmy. Z wyrazami szacunku- Katarzyna Elyan-van der Hout

Nie polecam wyrobów Apart

Kupiłam dziecku na roczek kolczyki. Po tygodniu użytkowania oderwał sie ozdobny motylek . Taki mały element w rączkach dziecka stanowi niebezpieczeństwo! Jakość kolczyków pozostawia wiele do życzenia. Pieniążki w Aparce się płaci i chętnie je przyjmują , ale reklamacji to już nie nie uwzględnia. Wszystkim odradzam robienia tam zakupów teraz i zawsze!

Pełna Kompetencja w obsłudze

Udałem, się do sklepu Apart w celu zakupu zgubionego przez żonę naszyjnika, odrazu udałem się do pracownicy siedzącej w kasie z prośbą o pomoc. Z uśmiechem na ustach i pełnym profesjonalizmem zapytała jak może mi pomóc. Wytłumaczyłem, że proszę o znalezienie z mojej karty lojalnościowej jednego z zakupów, żeby łatwiej było nam znaleźć to czego szukam, Pani pomimo pewnych problemów z mojej strony, nie umiałem przypomnieć sobie danych z karty, z pełnym zaangażowaniem i uśmiechem starała mi się pomóc. Jak w końcu udało nam się ustalić jakiego produktu szukam, w pełni się zaangażowała w znalezienie produktu na początku w systemie nie widziała w stanie sklepu posiadania go i z zaczęła szukać w innych placówkach sieci Apart, jednakże po chwili zastanowienia zaczęła jednak szukać w sklepie i znalazła jedną sztukę na wystawie. Obsługa z jej strony była bardzo miła i kompetentna, Była ona ubrana w strój służbowy z plakietką imienną. sklep był czysty i zadbany

Nigdy więcej nie kupię biżuterii w salonie Apart

Dostałam na urodziny kolczyki. Po miesiącu zepsuło się zapięcie, więc złożyłam reklamację z żądaniem naprawy bądź wymiany na takie same. Reklamację rozpatrzono pozytywnie i dostałam nowe zapięcie. Po kilku dniach zaczęło boleć mnie ucho a zapięcie zmieniło kolor na miedziany. Złożyłam reklamację ponownie z żądaniem wymiany na nowe zapięcie, takie jak było na początku, oryginalne. Po 16 dniach (powinno być 14 dni) dostalam smsa o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, więc udałam się do salonu i zostalam poinformowana, że nie ma możliwości wymiany zapięcia a takich kolczyków już nie ma i mogę wybrać inne w tej samej kwocie lub droższe z dopłatą, a zwrot gotówki jest niemożliwy. Pani była niemiła i lekceważąca. Zamierzam iść jeszcze raz i prosić o zwrot gotówki, choć wiem że pewnie nie mogę liczyć na pomoc obsługi i będzie to niemiłe doświadczenie. Sprzedawane produkty są słabej jakości a podejście do klienta jest na najniższym poziomie, kompletny brak szacunku.

Nie polecam nikomu Firmy Apart

Witam nie polecam nikomu tej firmy Apart kupiłem Żonie kolczyki przy pierwszym założeniu rozpadły się jechałem 120 km specjalnie zrobić Żonie prezent potem jechałem znowu 120 km złożyć reklamacje .teraz muszę jeszcze raz jechać 120 km odebrać pieniądze zadzwoniłem na infolinię Pani powiedziała nie ma problemu wyślemy na konto proszę skontaktować się ze sklepem podać numer konta dzwonię do sklepu t mnie wyśmiali ,dzwonię drugi raz na info nie można na konto .Dobrze za koszty nie zwrócą to zrobiłem 360 km dla czego nie polecam tej aparatu pierwsze sprzedali mi bubel i narazili na koszty nie polecam nikomu apart

Przyjazni klientom

Zycze aby Panie byly bardziej przychylne klientom a nie traktowaly ich jak zlo konieczne. I proponowalabym wyszkolic pracownikow co do zwrotu towaru poniewaz podaja nie prawdziwe informacje.

Przyjazni klientom

Zycze aby Panie byly bardziej przychylne klientom a nie traktowaly ich jak zlo konieczne

Odwiedzałeś ostatnio Apart?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Swarovski

(4.54 )

W.Kruk

(3.84 )

Yes

(4.10 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem