Aviva

( 3.88 )

Grupa Aviva działa w Polsce od 1992 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych w kraju. Jest jednocześnie liderem na swoim macierzystym rynku brytyjskim, gdzie działa już ponad 320 lat! Aviva ubezpiecza życie i zdrowie swoich klientów, oferuje ubezpieczenia samochodu, mieszkania, a także majątku firmy. Proponuje rozwiązania ułatwiające oszczędzanie i inwestowanie pieniędzy na ważne cele, w tym na emeryturę. Jest firmą przyjazną rodzinie, jako pierwszy ubezpieczyciel wprowadziła dodatkowe korzyści dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny.

Opinie (844)

Rewelacyjnie.

Konsultant był bardzo uprzejmy i rzeczowy. Konkretnie odpowiadał na moje pytania i kontaktował się ze mną w ustalonych godzinach, które mi odpowiadały.

Tylko nie AVIVA.

Znajomy poprosił mnie bym sprawdził kilka ofert OC I AC na samochód, sam nie dysponuje wolnym czasem a ja i tak pracuje w tej chwili zdalnie. Wysłałem do kilku firm ubezpieczeniowych wnioski o przedstawienie ofert 12.05.20 o godzinie 11: 10 odezwała się AVIVA, nie była to pierwsza firma z którą rozmawiałem na ten temat, konsultantka (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) wypytała mnie o dane i przeszła do danych samochodu, wszystkie dane potrzebne do uzyskania oferty zostawił mi mój znajomy. Niestety konsultantce nie spodobała się pojemność silnika i oświadczyła że nie ona w wykazie takiej pojemności silnika, trochę mnie to zdziwiło gdyż kilkanaście minut wcześniej uzyskałem na podstawie tych danych ofertę na OC i AC samochodu z innych firm. Zostałem poinformowany że nie mogę zapoznać się z oferta firmy, poprosiłem wówczas by konsultantka przedstawiła mi ofertę dla samochodu który ma w wykazie a pojemność skokowa niewiele różniła się od tej podanej przeze mnie. Dodałem że na dzień dzisiejszy nie jestem zainteresowany natychmiastowym zawieraniem polisy a jedynie zapoznaniem się z ofertą i porównaniem jej z innymi ofertami. To dolało tylko oliwy do ognia ton konsultantki stał się opryskliwy, zaczęła zrzucać mi kłamstwo iż nie posiadam dokumentów samochodu przy sobie, tak jakby to miało jakieś znaczenie na tym etapie, kategorycznie oświadczyła iż nie przedstawi mi oferty firmy w której pracuje. Wówczas spytał kto jej płaci, kto ją zatrudnia a przedstawianie oferty firmy w której pracuje należy do jej obowiązków nie doczekałem się odpowiedzi bo konsultantka bezceremonialnie przerwała rozmowę. Arogancja granicząca ze zwykłym brak kultury z jakim się spotkałem urąga wszelkim normom obsługi potencjalnego klienta. Jak może firma zatrudniać w swoim oknie wystawowym którym są konsultanci osobę która w taki sposób traktuje potencjalnych klientów. Mówi się ze pierwsze wrażenie kształtuje wizerunek firmy dla mnie firma AVIVA zatrudniając na pierwszej linii takie osoby straciła wiarygodność i z pewnością nie skorzystam z jej usług i tez odradzam innym. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Dobrze

Pracownik był bardzo kompetentny, zaoferował swoją pomoc nawet w czasie badań lekarskich. Minusem była odległa i ukryta lokalizacja biura oraz schody, co uniemożliwia wizytę z dzieckiem.

Świetnie.

Świetnie.

Bardzo dobrze.

Swoją wizytę w Aviva oceniam pozytywnie. Pracownik był wobec mnie miły, miał wiedzę na temat oferty swojej firmy, starał się mnie nią zaciekawić. Jedynie uważam, że zbyt szybko do mnie mówił.

Świetnie.

Bardzo przyjazna atmosfera podczas spotkania. Pracownik, szczegółowo wyjaśniał wszystkie kwestie i był bardzo przekonywujący.

Świetnie.

sprzedawcy polis sa dosyc natretni, wypłata odszkodowan kiepsko umywaja rece w wielu sprawach, obwiniajac"krasnoludki"

Bardzo dobrze.

Kontakt z pracownikami zawsze należy do uprzejmych - jednak składki do wartości polis są za wysokie...

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Fatalanie.

Reklamacja za reklamacją, brak kompetentnych pracowników, rozbieżność ofert z ustaleniami z pracownikiem,

Tak sobie.

Organizacja dobra , kontakt z klientem nastawiony na podpisanie umowy o usługę.

Rewelacyjnie.

Obsługa była sprawna i kompetentna. Polecana przez pracownika polisa była korzystniejsza niż w innych firmach ubezpieczeniowych. Zaproponowano dodatkowe ubezpieczenia, które obniżyły cenę najdroższej polisy a jednocześnie zwiększyło moje bezpieczeństwo w przypadku udziału w wypadku.

Odwiedzałeś ostatnio Aviva?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allianz

(3.78 )

Avus Polska

(0.50 )

AXA

(3.86 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem