Opinie użytkownika (9)

Niektórzy konsultanci są...
Niektórzy konsultanci są bardzo pomocne, niestety po drugiej stronie spektrum są ci mniej zainteresowanie pomocą czy oceną produktu. Dokonywałam kilku zakupów w ciągu 2 tygodni.

Klient_DwUc

31.12.2021

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fantastyczna obsługa klienta...
Fantastyczna obsługa klienta przy każdym zakupie.

Klient_DwUc

31.12.2021

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem długoletnim użytkownikiem....
Jestem długoletnim użytkownikiem. Zawsze jestem zadowolona z ich obsługi.

Klient_DwUc

31.12.2021

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobra obsługa klienta,...
Dobra obsługa klienta, mogli by bardziej precyzować ile potrwa dokonywanie obsługi. (Nakładanie zabezpieczenia na szybę telefonu).

Klient_DwUc

31.12.2021

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem abonentem i...
Jestem abonentem i obsługa klienta nigdy mnie nie zawiodła.

Klient_DwUc

31.12.2021

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sympatyczna i...
Bardzo sympatyczna i pomocna obsługa.

Klient_DwUc

31.12.2021

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetne wsparcie ze...
Świetne wsparcie ze strony personalnej asystentki. Szybki proces przetwarzania wysłanych dokumentów. Oraz uwzględnienia mojej reklamacji.

Klient_DwUc

31.12.2021

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Byłam kursantem nastawionym...
Byłam kursantem nastawionym na poprawę gramatyki języka angielskiego. Nie było już miejsc w grupie nakierowanej na tej specjalizacji. Zapewniono mnie, że w innej grupie również będzie kładziony na to nacisk i dodatkowo konwersacje. Byłam rozczarowana poziomem prowadzenia zajęć. Zajęcia na native speakerem oraz zajęcia z konwersacji nie weryfikowały nasze poziomo ani błędów po stronie gramatycznej.

Klient_DwUc

09.02.2020

Archibald Sp. z o.o.

Placówka

Warszawa, bagno 2

Nie zgadzam się (0)
W drogerii obsługa...
W drogerii obsługa klienta jest na wysokim poziomie. Konsultantki zawsze są gotowe odpowiedzieć na pytanie klienta z uśmiechem nawet gdy są zajęte inną czynnością. W przypadku powiększających się kolejek w szybkim tempie pojawia się pełna obsługa kas.

Klient_DwUc

09.02.2020

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi