Diverse

( 3.85 )

Opinie (745)

Dzień Dobry. Skarga ...

Dzień Dobry. Opinia dotyczy sytuacji w sklepie, z tego co można było usłyszeć w obecności klientów pani krzyczy na swoich podwładnych oraz używa wulgarnych słów! Przy klientach praktycznie doprowadziła jedną z pracownic do płaczu. Wulgaryzmy i krzyki, coś strasznego... Pracownica prosiła, aby nie robić tego przy klientach ale ona nic sobie z tego nie robiła, chodziło o jakąś źle odłożoną parę spodni. Taka osoba w żadnym wypadku nie powinna pracować z innymi ludźmi a co dopiero być ich przełożonym. Bardzo proszę to zbadać, wszystkie dziewczyny które tam pracują są uprzejme i profesjonalnie podchodzą do każdego kto wejdzie do sklepu. Ich kierowniczka nie zasługuję pracować z nimi. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Asortyment super, obsługa niekoniecznie

Po dobraniu ubrań do przymiarki i chęci odwieszenia tych których nie chciałam bardzo się zawiodłam. Dyskutowałam przed przymierzalnią z osobą mi towarzyszącą na zakupach. Czy ns pewno nie bierzemy nic więcej. Pani pilnującą przymierzalni wtrąciła się w rozmowę chaotycznie mówiąc czy ma coś odwiesić. I do tej pory wsztstko okej. Przyszła kolej na odpowiedź, która miała miała brzmieć, że jak się zdecydujemy to idwiesimy. Niestety to nadal był czas ekdpedienyki, która kategorycznie i z wyrzutem nakazała odwiesić ubrania. Sytuacja zniechęcającą, ale mam świadomość, że jazdy ma słabszy dzień. Przy kasie była bezbarwna obsługa. Niechęć i pewien rodzaj przymusu bycia w pracy widniał na twarzy Pani obsługującej kasę. Zazwyczaj moje wizyty w sklepie odbywają się bez pomocy personelu (poza sprzedażą przy kasie), ale nie mam zby dobrych wspomnień w tej kwestii.

Drogo

Produkty fajne ale stosunkowo drogie w porównaniu z innymi sklepami tego typu.

Spoko

Lubię ten sklep fajne rzeczy tylko jednak stosunkowo drogie,promocje też nie zwalaja z nóg, dalej drogo.Personel bardzo miły.,dobrze zorganizowany.

Obsługa klienta

Za Bezczelność, pyskowanie do klienta, za każdym razem. Siedzenie z telefonem w ręku. Brak przywitania klienta, powinni wywalić z roboty!! Obie dziewczyny które tam,, pracują,,. W sklepie Diverse w Brzesku. Stanowczo nie polecam.!!! Pewnie dlatego sklep świeci pustką.

srednia obsluga

obsluga nie bylla chetna do pomocy, bardzo dlu sie stoi w kolejce miejsce jak kolwiek zadbane ale nie odwiedze tego miejsca znowu

Zawsze zajęci sprzedawcy rozmowa

Podczas każdej wizyty pracownicy są zajęci rozmową ze sobą, są mało sympatyczni i odnoszę wrażenie, że są w pracy za karę.

Niekompetentna obsługa

Dwie dziewczyny przy kasie, przede mną jedna osoba - miała około 8 rzeczy a Pani je kasowała przez 14 minut. Gdy poprosiłam grzecznie drugą ekspedientkę o przyśpieszenie (jeśli jest taka możliwość) zostałam dosłownie zignorowana. Jeszcze nigdy się nie spotkałam z tak nieefektywną obsługą. Być może obie dziewczyny były nowe ale tak też nie powinno być swoją drogą.

Omijać szerokim łukiem

Nie dostarczają kupionego towaru i twierdzą, że klient dokonał zwrotu towaru, (którego nie dostał). Dość tego... Sprawa trafia do odpowiedniej instytucji.

Nie dostarczają kupionego towaru

Zamówiłem w sklepie internetowym 4 rzeczy i zapłaciłem, a przyszły trzy i to w dwóch paczkach w odstępie 2 dni. Pomijam juz fakt, że zmieściło by się to w małej torebeczce.

Jest dobrze!

W sklepie odzieżowym Diverse obsługa jest miła i służy pomocą w każdej chwili. Sprzedawca daje czas na zapoznanie się z towarem, który jest na sklepie, po czym zadaje pytanie dotyczące pomocy. Czas obsługi jest dostosowany do potrzeb klienta, tak by klient był zadowolony. W sklepie panuje ład i porządek, ubrania wiszą/ leżą na swoich miejscach.

Beznadziejna obsługa klienta

Zamówiełam w internecie. Sklep miał mnie powiadomic. Dostawa miała być w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania maila. Nie dostałam żadnej informacji ze sklepu !!!!. Podjechała do sklepu - paczka była - Panie na moja uwaję, że powinny mnie poinformować - po prostu mnie olały. Potem się okazało, że nie moge zwrócic produktu, bo nie mam faktury, której nie załaczono do zamówienia ani do e-maila z kodem odbioru. dział reklamacji - nie odbiera telefonów i nie odpowiada na emaile.

Obsluga_poziom zero...

Dzisiaj zakupilqm 2 koszulki na promo. Trwalo to 3 minuty, bez mierzenia na dziale damskim. Po pierwsze Pani bez powodu (bo stala i nic nie robila) od kasy na dziale damskim skierowała mnie do zapalacenia za koszulki na dziale męskim (gdzie Pani stala za kasą i ewidentnie wykonywała inne zadanie związane z przyjęciem towaru). Pytam się, dlaczego Pani nie mogła mnie obsłużyć na dziale damskim? Czasem mam wrazenie, że pracownice na tym sklepie robia sobie wzajemnie na złość... A po drugie przy 2 cieniutkich koszulkach nie został mi zdjęty 1 klips i wychodząc ze sklepu pikalam na bramce. Pani specjalnie się nie przejęła... Leniwie podeszła do mnie, bez słowa zdjęła klips...i tyle... Taka obsluga nie zachęca do wejacia po raz kolejny do tego sklepu. Nie mówiąc już o braku "dzien dobry" na poczatku.

Super obsługa

dziekuje obsłudze sklepu w pobierowie (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora -RODO)super obsługa

Odwiedzałeś ostatnio Diverse?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem