Diverse

(3.11)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (602 z 751)

Jesteśmy z mężem...
Jesteśmy z mężem stałymi klientami sklepu sieci Diverse zazwyczaj robimy zakupy w Częstochowie w Galerii Jurajskiej i w M1. Po dzisiejszym zdażeniu M1 raczej nie będziemy kupowali nic z tej sieci. Byliśmy z mężem oddać buty ponieważ były niewygodne a chcieliśmy kupić kurtkę. Na to pani która twierdzi że jest kierowniczka sklepu potraktowala nas jak oszustów i naciągaczy. Próbowała nam wmówić że mąż chodził w tych butach po dworze i że ubrudził je klejem ( co po sprawdzeniu okazało się że to skaza fabryczna podeszwy). Następnie przyczepiła sie, że źle była doczepiona cena zamiast do dziurki od buta była przyczepiona do sznurka łączącego buty. Podsumowując zostaliśmy sprowadzeni w bezczelny sposób do poziomu naciągaczy. Pani wydzierała się na nas na całą galerię handlową. Zamiast uspakajać sytuację podkręcała ją. Jeśli ta pani to naprawdę kierowniczka to życzę powodzenia temu sklepowi w ilości sprzedanych towarów. Po raz pierwszy w swoim życiu spotkałam się z tak żenująca sytuacją. Ubrania fajne w przystępnych cenach i ta 1 gwiazdka jest właśnie za to.

Klient_zzmIB

24.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Obsługa bardzo miła....
Obsługa bardzo miła. Więcej aktywności ze strony sprzedawcy w doradztwie dla Klienta.

Sylwester_95

11.01.2022

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
2021-12-12 odebrałem zamówioną...
2021-12-12 odebrałem zamówioną w diversesystem.com/pl/ kurtkę (zamówienie 1570592). 6 dni później zauważyłem, że kurtka jest wadliwa, brak nici / szycia w okolicy jednej z kieszeni. 2021-12-19 zareklamowałem kurtkę w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca nie był w stanie wymienić kurtki na inną, poprosiłem o zwrot pieniędzy. 2021-12-22 otrzymałem sms z informacją, że moje żądanie (odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy) w ramach reklamacji 536897 zostało nieuznane, w zamian proponujecie wymianę oraz, że Diverse czeka na na moją zgodę 2 dni. Nie zgodziłem się. Poinformowałem Diverse poprzez email, że się nie zgadzam. powołałem się na informacje umieszczone na stronie sklepu dotyczącej reklamacji (punkt 7) Punkt 7 brzmi: 7. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może: · złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Zażądałem zwrotu pieniędzy. Od tego czasu trwa bezsensowna korespondencja z Młodszym Specjalista Działu Reklamacji ds. Administracyjnych. Wadę uznał, ale nie chce zwrócić pieniędzy. Proponuje wybranie innych towarów ze sklepu. Nie skomentował mojego powołania się na informacje z punktu 7. Poinformowano mnie, że poinformować, iż procedura wymiany nie została objęta limitem czasowym i że, finalizacja procesu może nastąpić w dowolnym momencie. To chyba odnośnie słowa „niezwłocznie” w regulaminie sklepu. W mojej opinii reklamacje w Diverse nie działają tak jak to zapisano w ich regulaminie. Będę omijał sklep Diverse z daleka.

Klient_a0At

28.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, ekspedientki miłe i pomocne.

Klient_Rnyi

21.10.2021

Placówka

Lębork, Krzywoustego 10

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Dzień Dobry. Opinia...
Dzień Dobry. Opinia dotyczy sytuacji w sklepie, z tego co można było usłyszeć w obecności klientów pani krzyczy na swoich podwładnych oraz używa wulgarnych słów! Przy klientach praktycznie doprowadziła jedną z pracownic do płaczu. Wulgaryzmy i krzyki, coś strasznego... Pracownica prosiła, aby nie robić tego przy klientach ale ona nic sobie z tego nie robiła, chodziło o jakąś źle odłożoną parę spodni. Taka osoba w żadnym wypadku nie powinna pracować z innymi ludźmi a co dopiero być ich przełożonym. Bardzo proszę to zbadać, wszystkie dziewczyny które tam pracują są uprzejme i profesjonalnie podchodzą do każdego kto wejdzie do sklepu. Ich kierowniczka nie zasługuję pracować z nimi. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_BX8s

24.09.2021

Placówka

Radom, Chrobrego 1

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Po dobraniu ubrań...
Po dobraniu ubrań do przymiarki i chęci odwieszenia tych których nie chciałam bardzo się zawiodłam. Dyskutowałam przed przymierzalnią z osobą mi towarzyszącą na zakupach. Czy ns pewno nie bierzemy nic więcej. Pani pilnującą przymierzalni wtrąciła się w rozmowę chaotycznie mówiąc czy ma coś odwiesić. I do tej pory wsztstko okej. Przyszła kolej na odpowiedź, która miała miała brzmieć, że jak się zdecydujemy to idwiesimy. Niestety to nadal był czas ekdpedienyki, która kategorycznie i z wyrzutem nakazała odwiesić ubrania. Sytuacja zniechęcającą, ale mam świadomość, że jazdy ma słabszy dzień. Przy kasie była bezbarwna obsługa. Niechęć i pewien rodzaj przymusu bycia w pracy widniał na twarzy Pani obsługującej kasę. Zazwyczaj moje wizyty w sklepie odbywają się bez pomocy personelu (poza sprzedażą przy kasie), ale nie mam zby dobrych wspomnień w tej kwestii.

Klient_I54G

23.02.2021

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Produkty fajne ale...
Produkty fajne ale stosunkowo drogie w porównaniu z innymi sklepami tego typu.

Klient_BJJo

30.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Lubię ten sklep...
Lubię ten sklep fajne rzeczy tylko jednak stosunkowo drogie,promocje też nie zwalaja z nóg, dalej drogo.Personel bardzo miły.,dobrze zorganizowany.

Klient_BJJo

05.01.2021

Placówka

Tarnów, Nowodąbrowska 127

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Za Bezczelność, pyskowanie...
Za Bezczelność, pyskowanie do klienta, za każdym razem. Siedzenie z telefonem w ręku. Brak przywitania klienta, powinni wywalić z roboty!! Obie dziewczyny które tam,, pracują,,. W sklepie Diverse w Brzesku. Stanowczo nie polecam.!!! Pewnie dlatego sklep świeci pustką.

Klient_0trq

13.11.2020

Placówka

Brzesko, ul. Chopina

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
obsluga nie bylla...
obsluga nie bylla chetna do pomocy, bardzo dlu sie stoi w kolejce miejsce jak kolwiek zadbane ale nie odwiedze tego miejsca znowu

Klient_tbJn

09.11.2020

Placówka

Częstochowa, Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Podczas każdej wizyty...
Podczas każdej wizyty pracownicy są zajęci rozmową ze sobą, są mało sympatyczni i odnoszę wrażenie, że są w pracy za karę.

Klient_0MMH

28.10.2020

Placówka

Kraków, ul. Zakopiańska

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Dwie dziewczyny przy...
Dwie dziewczyny przy kasie, przede mną jedna osoba - miała około 8 rzeczy a Pani je kasowała przez 14 minut. Gdy poprosiłam grzecznie drugą ekspedientkę o przyśpieszenie (jeśli jest taka możliwość) zostałam dosłownie zignorowana. Jeszcze nigdy się nie spotkałam z tak nieefektywną obsługą. Być może obie dziewczyny były nowe ale tak też nie powinno być swoją drogą.

Klient_PY43

31.08.2020

Placówka

Poznań, Matyi 2

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Nie dostarczają kupionego...
Nie dostarczają kupionego towaru i twierdzą, że klient dokonał zwrotu towaru, (którego nie dostał). Dość tego... Sprawa trafia do odpowiedniej instytucji.

Klient_Sbqb

23.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Zamówiłem w sklepie...
Zamówiłem w sklepie internetowym 4 rzeczy i zapłaciłem, a przyszły trzy i to w dwóch paczkach w odstępie 2 dni. Pomijam juz fakt, że zmieściło by się to w małej torebeczce.

zarejestrowany-uzytkownik

22.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
W sklepie odzieżowym...
W sklepie odzieżowym Diverse obsługa jest miła i służy pomocą w każdej chwili. Sprzedawca daje czas na zapoznanie się z towarem, który jest na sklepie, po czym zadaje pytanie dotyczące pomocy. Czas obsługi jest dostosowany do potrzeb klienta, tak by klient był zadowolony. W sklepie panuje ład i porządek, ubrania wiszą/ leżą na swoich miejscach.

Klient_Bt8D

19.08.2020

Placówka

Białystok, ul. Produkcyjna 84

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Zamówiełam w internecie....
Zamówiełam w internecie. Sklep miał mnie powiadomic. Dostawa miała być w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania maila. Nie dostałam żadnej informacji ze sklepu !!!!. Podjechała do sklepu - paczka była - Panie na moja uwaję, że powinny mnie poinformować - po prostu mnie olały. Potem się okazało, że nie moge zwrócic produktu, bo nie mam faktury, której nie załaczono do zamówienia ani do e-maila z kodem odbioru. dział reklamacji - nie odbiera telefonów i nie odpowiada na emaile.

Klient_G5o0

14.08.2020

Placówka

Warszawa, Mszczonowska 3, Janki

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Dzisiaj zakupilqm 2...
Dzisiaj zakupilqm 2 koszulki na promo. Trwalo to 3 minuty, bez mierzenia na dziale damskim. Po pierwsze Pani bez powodu (bo stala i nic nie robila) od kasy na dziale damskim skierowała mnie do zapalacenia za koszulki na dziale męskim (gdzie Pani stala za kasą i ewidentnie wykonywała inne zadanie związane z przyjęciem towaru). Pytam się, dlaczego Pani nie mogła mnie obsłużyć na dziale damskim? Czasem mam wrazenie, że pracownice na tym sklepie robia sobie wzajemnie na złość... A po drugie przy 2 cieniutkich koszulkach nie został mi zdjęty 1 klips i wychodząc ze sklepu pikalam na bramce. Pani specjalnie się nie przejęła... Leniwie podeszła do mnie, bez słowa zdjęła klips...i tyle... Taka obsluga nie zachęca do wejacia po raz kolejny do tego sklepu. Nie mówiąc już o braku "dzien dobry" na poczatku.

Klient_SC

05.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
dziekuje obsłudze sklepu...
dziekuje obsłudze sklepu w pobierowie (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora -RODO)super obsługa

Klient_K4J2

11.07.2020

Placówka

Pobierowo, ul. Gr

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Witam często robiłem...
Witam często robiłem zakupy na krupowkach w diverse ale po dzisiejszym dniu mam wstręt. Wybrałem sobie 2 koszulki i napój. Pani twierdzi że jest 48 zł rabatu. Zapłaciłem. Po chwili kapnąłem się ze mam policzone 3 koszulki bez napoju. Wracam upominam a pani dolicza mi tylko napój! Hahahahah Dostaje już gorączki po czym pani twierdzi i się pomyliła ale nie chce zwrócić pieniędzy tylko daje mi kartę podorunkowa hahahha Mam już dość, podnoszę głos i zaczyna się scena po której jednak znalazła się gotówką. Ogólnie nie polecam takiego traktowania klienta. Porażka!

Klient_Q1Xm

13.06.2020

Placówka

Zakopane, Krupówki

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Sklep oddał pieniądze...
Sklep oddał pieniądze za doliczony do rachunku artykuł. Nadal będę tam kupować. Brawo dla sklepu.

Klient_hgup

22.05.2020

Placówka

Wrocław, ul. Pl. Dominikański

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie

Diverse

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Diverse?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Jesteśmy z mężem...
Jesteśmy z mężem stałymi klientami sklepu sieci Diverse zazwyczaj robimy zakupy w Częstochowie w Galerii Jurajskiej i w M1. Po dzisiejszym zdażeniu M1 raczej nie będziemy kupowali nic z tej sieci. Byliśmy z mężem oddać buty ponieważ były niewygodne a chcieliśmy kupić kurtkę. Na to pani która twierdzi że jest kierowniczka sklepu potraktowala nas jak oszustów i naciągaczy. Próbowała nam wmówić że mąż chodził w tych butach po dworze i że ubrudził je klejem ( co po sprawdzeniu okazało się że to skaza fabryczna podeszwy). Następnie przyczepiła sie, że źle była doczepiona cena zamiast do dziurki od buta była przyczepiona do sznurka łączącego buty. Podsumowując zostaliśmy sprowadzeni w bezczelny sposób do poziomu naciągaczy. Pani wydzierała się na nas na całą galerię handlową. Zamiast uspakajać sytuację podkręcała ją. Jeśli ta pani to naprawdę kierowniczka to życzę powodzenia temu sklepowi w ilości sprzedanych towarów. Po raz pierwszy w swoim życiu spotkałam się z tak żenująca sytuacją. Ubrania fajne w przystępnych cenach i ta 1 gwiazdka jest właśnie za to.
Zgadzasz się?