PKO BP

( 3.48 )

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Opinie (2628)

Udałam się do banku w celu podpisania umowy o kartę

Udałam się do banku w celu podpisania umowy o kartę kredytową. Ponieważ nie było kolejki przyjęła mnie bardzo sympatyczna Pani przy stanowisku dla klientów indywidulanych,. Szczegółowo przedstawiła ofertę banku wraz z wszystkimi opłatami, oraz udzieliła odpowiedzi na moje pytania. Załatwienie formalności trwało około 10 minut. Z pewnością będe częściej korzystała z usług tej placówki.

Wioleta_93

16.07.2010
Odpowiedź firmy PKO BP

Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Placówka czysta, porządek. ...

Placówka czysta, porządek. Panie ubrane elegancko a zarazem schludnie. Na wejściu przywitały uśmiechem i słowem "dzień dobry". Dokładne i precyzyjne załatwienie sprawy. Pomogły na każdym kroku. Sprawa wymagała czasu więc za parę dni zadzwoniła Pani ponownie z informacją o wynikach sprawy. Wyczerpała kontakt z klientem w 100 procent

bardzo zrozumiała i ...

bardzo zrozumiała i miła obsluga . ROZMOWE prowadziło sie bardzo latwo i szybko zrealizowałem to o co prosilem. moja ovcena w skali od 1 do 5 to..=4,5 moj email michall22.94@wp.pl

Kontaktowałam się z ...

Kontaktowałam się z infolinią Banku PKO BP z zapytaniem o możliwość zlikwidowania karty visa do konta. Połączenie nastąpiło szybko, czas oczekiwania na konsultanta był krótszy niż 5 minut. Niestety, konsultant nie pomógł mi - dostałam informację, że w celu usunięcia karty i nie zamawianiu kolejnej należy udać się do placówki banku, nie ma możliwości zrobić tego samodzielnie przez aplikację lub stronę internetową. W placówce Banku okazało się, że mogłam sama zablokować kartę poprzez aplikację IKO. Ogólnie oceniam ten kontakt na 2 gwiazdki, ponieważ oprócz nieprzekazania mi wszystkich informacji nie mam innych zastrzeżeń - czas oczekiwania, postawa konsultanta, jego słownictwo i uprzejmość - bez zarzutu.

Duży wybór kredytów ...

Duży wybór kredytów i rodzajów kont, możliwość otworzenia konta walutowego i wymiana walut online zdecydowanie na plus

Rozmowa telefoniczna przeprowadzona ...

Rozmowa telefoniczna przeprowadzona bez żadnych zastrzeżeń. Czas oczekiwania na rozmowę to około 5-7 minut. Pracownik odpowiada bez problemu na zadane mu pytania oraz rozszerza odpowiedź, aby usatysfakcjonować klienta w innych zagadnieniach należących do podgrupy pytania głównego. Gdy uzyskałam wszystkie odpowiedzi pracownik przedstawił ofertę karty debetowej oraz zaprosił na spotkanie w oddziale.

Rzetelna i miła obsługa

Wypłata gotówki, szybko i sprawnie w milej atmosferze. Polecam tę placówkę

Obsługa

Obsługa w placówce była super. Pani wytłumaczyła wszystko jak należy. Była przy tym bardzo miło. Po za tym było czysto, wszystko należycie poukładane.

Ładny Oddział

Fajny Oddział jak na PKO Bank Polski ale to by było na tyle. Pozostałe to dużo do życzenia

Słabo

Niestety nie mam najlepszej opinii o tym banku. Ode mnie jedynka.

Słabo niestety

Nie mogę polecić tego banku…

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
PKO BP Inna forma kontaktu

Czegoś im brakuje

Niby OK, ale do perfekcji daleko.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
PKO BP Inna forma kontaktu

Super!

Polecam.

OK

OK

Super!

Polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
PKO BP Inna forma kontaktu

OK

OK

Bardzo fajny bank

Zdecydowanie lepsze oferty niż w innych bankach.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
PKO BP Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio PKO BP?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.71 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem