PKO BP

( 3.79 )

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Opinie (2341)

Ogromne kolejki

Chcąc dokonać najprostszej transakcji (jednak nie możliwej zdalnie) trzeba było oczekiwać prawie godzinę, czynne tylko 2 stanowiska (w tym jedno obsługujące klienta dłuższy czas). Sytuację uratowała miła i uprzejma kasjerka.

Profesjonalna obsługa na najwyższym poziomie

Obsługa klienta indywidualnego na najwyższym poziomie. Pracownicy uśmiechnięci i życzliwi. Bardzo pomocni w rozwiązywaniu wszelakich niejasności związanych z obsługą rachunków i produktów bankowych. W subtelny sposób oferują dodatkowe produkty bankowe np. ubezpieczenie samochodu zwiększając przychody z cross selling. Lokal kameralny, czysty i zadbany, w sposób wyraźny ale jednocześnie nie nachalny promujący rozwiązania finansowe. Wyróżnik. Po obsłużeniu klienta pracownice banku zawsze wstają z zza biurka i osobiście zapraszają kolejnego klienta do wolnego stanowiska.

Bardzo dobra obsługa

Obsługa na infolinii banku oceniam bardzo dobrze, czas oczekiwania nie był długi, wszystko było wytłumaczone, wyjaśnione. Jestem zadowolona

Bez zarzutu

W celu uzyskania informacji na temat danej oferty udałam się do jednego z oddziałów PKO BP. Pani wytłumaczyła mi wszystko zrozumiałym językiem. Odpowiadała również na wszystkie moje pytania z cierpliwością, a kiedy na końcu odmówiłam, ponieważ chciałam jeszcze to przemyśleć, w żaden sposób nie próbowała mnie zmuszać lub natrętnie przekonywać do założenia konta. Dała mi swoją wizytówkę i poinformowała, że mogę zawsze zadzwonić w razie innych pytań. Wyszłam z placówki z pozytywnym nastawieniem do tego banku i sądzę, że na pewno będę chciała wrócić do tak wykwalifikowanej obsługi.

Opieka i podejście do klientów baku 10/10!

Wysokie kompetencje zawodowe pracowników placówki. Oferty dostosowywane są z uwagą na potrzeby klienta. Najkorzystniejsze rodzaje kont jak i kursy walut w kantorze bankowym. Aplikacja prosta w obsłudze z coraz nowszymi udogodnieniami czy nowościami. Po co otwierać kilka kont w różnych bankach, jak wszystko można mieć w jednym... Serdecznie polecam PKO BP.

Duże kolejki

Ogólnie ok , lecz czas czekania w kolejce bardzo duża. Mimo numerków do okienka obsługi bardzo długo się czeka . Max dwa okienka otwarte na 5

Kompetencja przede wszystkim

Jestem zachwycona obsługą pracowników w tym Oddziale. Widać, że jakość obsługi i zadowolenie klienta stoi dla nich zawsze na pierwszym miejscu. Moją sprawę udało mi się załatwić szybko i sprawnie. Pracownik w sposób sprawny k konkretny rozpoznał moje potrzeby i dopasował do nich produkt, z którego będę zadowolona. Na jego twarzy widziałam uśmiech, utrzymywał ze mną kontakt wzrokowy, dzięki czemu czułam, że w pełni poświęca mi uwagę. Z czystym sumieniem mogę polecić ten oddział.

bardzo miła obsługa telefoniczna

jestem pod wrażeniem bardzo miłej, uprzejmej i życzliwej obsługi z jaką miałem przyjemność rozmowy w dniu dzisiejszym podczas wykonania telefonu na infolinię banku Pko. Telefonistka, która przyjmowała reklamacje dotyczącą zatrzymania w wpłatomacie gotówki z powodu awarii urządzenia okazała się być bardzo doświadczonym pracownikiem, podała wszystkie konkretne informacje, zapewniła że środki odzyskam najszybciej jak to możliwe. Kultura jaką zaprezentowała podczas rozmowy jest dla mnie szokująca, nigdy wcześniej nie miałem przyjemności z takim pracownikiem mieć do czynienia, wcześniejsze kontakty z infolinią banku były nieprzyjemne i nie otrzymałem nigdy konkretnych informacji. Pracownikiem infolini była Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO).

Pozytywne zaskoczenie infolinii obsługowej

W dniu 01.07.2020 około godziny 20:30 skontaktowałem się z infolinią PKO w celu wyjaśnienia sytuacji (na mój numer służbowy przychodziły smsy o stanie rachunku innej osoby). Czas oczekiwania na konsultanta wynosił około 3 minut, po tym czasie konsultant przedstawił się z imienia i nazwiska i zapytał w czym może pomóc. Po wyjaśnieniu sytuacji Pani zrobiła zgłoszenie, wytłumaczyła co dalej będzie się działo z zgłoszeniem i w jaki sposób dostanę informacje zwrotną. Po rozwiązaniu problemu konsultant przedstawił po krótce informacje o ofercie, wymienił korzyści z korzystania z ich aplikacji przy czym nie był nachalny. Cała rozmowa trwała około 5 minut, konsultant był miły i można było wyczuć zaangażowanie w głosie.

Super kasjerki Ale kolejki

W wałbrzychu na ul. Chrobrego oddział pko jest zawsze przeciążony. Są olbrzymie kolejki Ale obsługa jest mila

Brak kompetecji

Brak kompetencji, jedną Pani wydrukuje potwierdzenie numeru konta bez problemu i za darmo, druga Pani za to samo chce wniosek i 25 zł. Brak słów

Bardzo profesjonalnie, bezpiecznie i szybko.

Placówka banku PKO BP w Katowicach ul. Zawiszy Czarnego 16 jest bardzo nowoczesną, czystą i przestronną przestrzenią. Zarówno bardzo czyste i zadbane wejście do placówki jak i wnętrze zachęcają do skorzystania z usług. Przy drzwiach czeka na klientów bardzo dobrze ubrany Pan z ochrony. Bardzo kulturalnie ale stanowczo pomaga w dezynfekcji rąk oraz pobraniu numeru do stanowiska. Obsługa banku także posiada stroje firmowe wraz z czytelnymi identyfikatorami. Na stolikach panuje porządek. Wszystko jest poukładane i nie zauważyłem żadnych przedmiotów prywatnych ani np kubków z napojami. Bardzo szybko i sprawnie załatwiłem swoje sprawy. Pracownik był przy tym miły, sympatyczny i bardzo kompetentny. Bardzo polecam tą placówkę.

þrzyjazny dla KLIENTA

Obsługa jest godna polecenia, szczególnie pan znający się na swojej pracy i życzliwie nastawiony do klienta.lecz jest zbyt mało personelu na taką ilość klientów. Tworzą się kolejki przez odgórną złą organizację zadań. Do bankomatu tez.Wnętrze miłe, przyjemne dla oka. Nie trafiłam na nieczynny Wszystkie funkcje zawsze dostępne.

Długie i nieskuteczne oczekiwanie

Długie oczekiwanie i małe zaangażowanie pracownika. straciłam 2 godz. wisząc na infolinii i wysłuchując melodyjki i nic nie dowiedziałam się o toku przepływu moich pieniędzy i skuteczności zakupu obligacji.

Super konsultacja na infolinii

Konsultant bardzo dokładnie wyjaśnił mi przyznanie debetu do konta osobistego.Bardzo rzetelnie podchodził do swych obowiązków,wyjaśnił mi od ,,a do z,,.Chciałbym aby każdy Tak dobrze wykonywał pracę jak ten pracownik PKO BP.

Świetna obsługa

Wysoka kultura obsługi. W tym oddziale doradcy są profesjonalni i bardzo pomocni.

Bardzo niemiła niespodzianka

Pani w okienku bardzo niemiła....chyba przeszkadza jej że musi praciwac w czasie epidemii....

Przeciętny poziom obsługi

Byłam w tym banku kilka razy. Uprzejmość pracowników zależy na kogo się trafi. Raz osoba tam pracująca jest bardzo miła i kompetentna, a raz trafia się na gburowatą panią z minionej epoki. Placówka czysta, choć przestarzała.

Obsługa średnia

Przy wpłacie pieniędzy na konto bankowe obsługa pokazała swoją niechęć i odesłała mnie do niedzialajacego wplatomatu. Po poinformowaniu Pani, że wplatomat nie działa Pani zaczęła mnie obsługiwać. Pomyliła się dwa razy przy liczeniu pieniędzy. Gdyby nie pomyłki to operacja nie trwała by długo. Pani bardzo nie miła w stosunku do przychodzących petentów.

Słaba otwartość na Klienta

Placówka czysta lecz słabo zorganizowana, 2 stanowiska oblegane przez Klientow, pozostałe puste. Mało zieleni, zimny charakter wnętrza. Personel przyjemny lecz mało kompetentny niestosujacy ogólnych zasad sprzedaży.

Odwiedzałeś ostatnio PKO BP?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.50 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.00 )

BNP Paribas

(3.14 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem