PKO BP

( 3.98 )

Historia banku PKO BP rozpoczęła się w 1919 roku, a w powołaniu go do życia brały udział takie osobistości jak Józef Piłsudski i Ignacy Paderewski. Od samego początku misją Banku było nie tylko zapewnienie Polakom usług bankowych, ale przede wszystkim zorganizowanie systemu oszczędnościowego w Polsce. Dzisiaj PKO Bank Polski, wraz ze swoimi spółkami, oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom pełen zakres usług finansowych, począwszy od bankowych, przez maklerskie i leasingowe, aż po ubezpieczeniowe. Odpowiada na zróżnicowane potrzeby wszystkich grup klientów. Sztandarowy produkt Banku – aplikacja IKO – został uznany za najlepszą bankowość mobilną na świecie. To dzięki Bankowi PKO BP możemy korzystać także z systemu BLIK, który istotnie zwiększył popularność płatności bezgotówkowych.

Opinie (2330)

þrzyjazny dla KLIENTA

Obsługa jest godna polecenia, szczególnie pan znający się na swojej pracy i życzliwie nastawiony do klienta.lecz jest zbyt mało personelu na taką ilość klientów. Tworzą się kolejki przez odgórną złą organizację zadań. Do bankomatu tez.Wnętrze miłe, przyjemne dla oka. Nie trafiłam na nieczynny Wszystkie funkcje zawsze dostępne.

Bardzo profesjonalnie, bezpiecznie i szybko.

Placówka banku PKO BP w Katowicach ul. Zawiszy Czarnego 16 jest bardzo nowoczesną, czystą i przestronną przestrzenią. Zarówno bardzo czyste i zadbane wejście do placówki jak i wnętrze zachęcają do skorzystania z usług. Przy drzwiach czeka na klientów bardzo dobrze ubrany Pan z ochrony. Bardzo kulturalnie ale stanowczo pomaga w dezynfekcji rąk oraz pobraniu numeru do stanowiska. Obsługa banku także posiada stroje firmowe wraz z czytelnymi identyfikatorami. Na stolikach panuje porządek. Wszystko jest poukładane i nie zauważyłem żadnych przedmiotów prywatnych ani np kubków z napojami. Bardzo szybko i sprawnie załatwiłem swoje sprawy. Pracownik był przy tym miły, sympatyczny i bardzo kompetentny. Bardzo polecam tą placówkę.

Długie i nieskuteczne oczekiwanie

Długie oczekiwanie i małe zaangażowanie pracownika. straciłam 2 godz. wisząc na infolinii i wysłuchując melodyjki i nic nie dowiedziałam się o toku przepływu moich pieniędzy i skuteczności zakupu obligacji.

Super konsultacja na infolinii

Konsultant bardzo dokładnie wyjaśnił mi przyznanie debetu do konta osobistego.Bardzo rzetelnie podchodził do swych obowiązków,wyjaśnił mi od ,,a do z,,.Chciałbym aby każdy Tak dobrze wykonywał pracę jak ten pracownik PKO BP.

Świetna obsługa

Wysoka kultura obsługi. W tym oddziale doradcy są profesjonalni i bardzo pomocni.

Bardzo niemiła niespodzianka

Pani w okienku bardzo niemiła....chyba przeszkadza jej że musi praciwac w czasie epidemii....

Przeciętny poziom obsługi

Byłam w tym banku kilka razy. Uprzejmość pracowników zależy na kogo się trafi. Raz osoba tam pracująca jest bardzo miła i kompetentna, a raz trafia się na gburowatą panią z minionej epoki. Placówka czysta, choć przestarzała.

Obsługa średnia

Przy wpłacie pieniędzy na konto bankowe obsługa pokazała swoją niechęć i odesłała mnie do niedzialajacego wplatomatu. Po poinformowaniu Pani, że wplatomat nie działa Pani zaczęła mnie obsługiwać. Pomyliła się dwa razy przy liczeniu pieniędzy. Gdyby nie pomyłki to operacja nie trwała by długo. Pani bardzo nie miła w stosunku do przychodzących petentów.

Słaba otwartość na Klienta

Placówka czysta lecz słabo zorganizowana, 2 stanowiska oblegane przez Klientow, pozostałe puste. Mało zieleni, zimny charakter wnętrza. Personel przyjemny lecz mało kompetentny niestosujacy ogólnych zasad sprzedaży.

Potencjał do poprawy

Obsługa kompetentna i pomocna. Załatwienie sprawy wymaga jednak wielokrotnych wizyt w siedzibie; bank nie akceptuje wersji elektronicznej dokumentów, a nie jest możliwe kompleksowe załatwienie sprawy przy jednej wizycie w oddziale.

Mieszane odczucia

Będąc klientem a Banku PKO BP przy placu Grunwaldzkim 23 w dniu 25.02.2020 spotkałam się z ambiwalentnym stosunkiem do mojej osoby. Zaraz po wejściu do placówki, rzucał się w oczy elegancki, czysty i przejrzysty wystrój. Przy biurkach pracowały dwie panie, byłam sama, nie było innych klientów. Gdy podeszłam do wolnego biurka, Pani najpierw nie zwróciła na mnie uwagi, gdy usiadłam i powiedziałam „dzień dobry”, pani poprosiła, abym wstała i poczekała, co oczywiście uczyniłam. Siedząc na kanapie dla oczekujących słyszałam rozmowę wspomnianych dwóch pań odnośnie swojego życia prywatnego. W momencie kiedy zakończyły rozmowę, zostałam poproszona o podejście. Przedmiotem rozmowy z pracującą Panią była orientacja w możliwościach zmiany oferty dotychczas prowadzonego konta bankowego na korzystniejszą. Gdy stało się jasne, że niestety nie mogę liczyć na lepszą ofertę w tym banku- pani potraktowała temat zdawkowo, aczkolwiek była bardzo miła. Po tej informacji zapytałam o opcję rezygnacji z konta. Ton głosu diametralnie się zmienił, Pani pracująca zaczęła prezentować wrogie nastawienie, rzuciła mi przed nos kartkę z warunkami i powiedziała „tam wszystko jest”. Podziękowałam i wyszłam. Mimo, iż dowiedziałam się interesujących mnie rzeczy, bardzo nie spodobał mi się sposób potraktowania mojej osoby.

Zbyt długie oczekiwania.

Obsługa bardzo miła, otoczenie czyste, ale zbyt długi czas oczekiwania do okienka.

Zbyt długie oczekiwania.

Obsługa bardzo miła, otoczenie czyste, ale zbyt długi czas oczekiwania do okienka.

Zbyt długie oczekiwania.

Obsługa bardzo miła, otoczenie czyste, ale zbyt długi czas oczekiwania do okienka.

Super obsługa

Bank jako instytucja bardzo fajny, super obsługa na najwyższym poziomie. Panie zawsze gotowe pomóc.

Miła obsługa, lecz duże kolejki

Obsługa jest godna polecenia, panie znają się na swojej pracy, lecz jest zbyt mało personelu na taką ilość klientów. Tworzą się ogromne kolejki przez odgórną złą organizację zadań. Wnętrze miłe, przyjemne dla oka. Nie trafiłam na nieczynny bankomat. Wszystkie funkcje zawsze dostępne.

Szybko, miło, produktywnie

Za każdym razem gdy dzwonię do banku PKO BP z jakąś sprawą czas oczekiwania jest na rozmowę z konsultantem jest krótki, rozmówca jest uprzejmy i pomocny oraz efekt rozmowy jest przeważnie natychmiastowy.

Dobra obsługa

Polecam tę placówkę agencji Banku PKO BP. Wysoka kultura osobista obsługi. Minusem są występujące czasami spore kolejki i czas oczekiwania na obsługę gdy np. zamiast 3 są czynne 2 stanowiska.

Odwiedzałeś ostatnio PKO BP?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.84 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.85 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem