Poczta Polska

( 1.27 )

Opinie (2795)

Smród i ubóstwo

Poczta nie widzi ze swojej strony winy paczki nie dochodzą na czas lub listonosze nie zostawiaja awizo a o odszkodowaniu mozna zapomnieć, na szczescie jest coś takiego jak konkurencja nie zasługują nawet na na połowę gwiazdki PRL owska instytucja (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

było by dobrze , GDYBY :

Już trzecia przesyłka za granicę i z niej "zwykła "nie dotarła (krótki odstęp czasu ) . Wysyłka jest droga , płaci się robiąc prezent poczcie ? może należało by zmienić nazwę - z przesyłki zwykłej , na : " płatna niespodzianka dla listonosza "? Człowiek byłby w pełni świadom co robi .Bardzo dziwne że przesyłki rejestrowane nie giną ( jeszcze mi się to nie zdarzyło ), a żyję długo ! Być może , właśnie , ze względu na zarobki ? W ten sposób chcą zwrócić uwagę na problem ??? Psują opinię innym UCZCIWYM i firmie ! ( wyznaję zasadę : " albo się godzisz " za psa szczekać i szczekasz ", albo rezygnujesz i zmieniasz pracę .już nigdy nic nie wyślę przesyłką zwykłą - lepiej wcale, jeżeli listy lub kartki - lepiej telefonem lub emailem . Mają dużo pracy ? przez KOVIDA - ludzie nie kupują stacjonarnie , tylko zamawiają . ale to się ( mam nadzieję ) SKOŃCZY !

UP w Kołbieli najlepszym punktem pocztowym w Polsce

Przemiła obsługa, przesyłki zawsze na czas. Ostatnio bardzo miłe zaskoczenie: paczka nadana w środowe popołudnie trybem zwykłym, we czwartek rano była już u adresata (miasto oddalone o kilkadziesiąt km). Nigdy się nie zawiodłam na UP w Kołbieli i wszystkim gorąco polecam korzystanie z usług tej placówki. Katarzyna Sornat

Dramat

Jak to jest, zamawiając paczkę przez internet z samego rana gdzie sklep wysyła przesyłkę tego samego dnia, kurier jest w stanie przyjechać następnego dnia pod drzwi, a smieszna poczta polska potrzebuje na to 4 dni? Hmm. To że ta firma jeszcze istnienieje jest cudem na skalę naszej galaktyki. Ale czego sie spodziewać po instytucji państwowej. Mam jedna prośbę, nie łapcie się za przesyłki międzynarodowe. U siebie na podwórku nie umiecie dać rady a pchacie się poza granice. Wstyd!!!

Obsługa klienta poniżej zera

Do odbioru paczki pobraniowej ze sklepu internetowego obsługa "żąda okazania" dowodu osobistego bo "takie PP ma zasady" a SMS z PIN-em wysłany przez PP uprawniajacy do odbioru paczki nie ma żadnej wartosci. Nie wiadomo śmiać się czy płakać. Takiego absurdu nawet Bareja by nie wymyślił. Baba w okienku niewyobrażalnie arogancka oraz prawdopodobnie pod wpływem jakichś środków odurzających albo na wypowiedzeniu. Nigdy więcej ani ja ani moja rodzina oraz znajomi nigdy nie skorzystamy z usług tej placówki.

kontakt dobry

Jak na powszechną opinie kontakt dobry.

Tragedia

Listonosze z tej firmy tylko oszukują. Nie po to siedziałam w domu całymi dniami i czekałam na bardzo ważny list, by znaleźć awizo w skrzynce. Koszmar, ten list był niesamowicie ważny i bardzo potrzebny, jednak przez to, że listonosz nie pofatygował się nawet zapukać w drzwi, mam teraz problemy. Firma powinna sprawdzać ludzi, których zatrudnia do rozwożenia listów i paczek

nie polecam

Niesamowite jak długo może iść przesyłka przez pocztę polską . Mają moją przesyłkę już miesiąc a dalej jej nie dostarczyli

Tragedia. Nie polecam

Człowiek zamawia chcąc mieć coś następnego dnia lub na drugi dzień a oni takie mają ruchu że nie można się na nic umawiać. Od rana w oddziale komorniki i jakoś nie wyszła do dostarczenia. Ogarnijcie się w końcu i bierzcie przykład z innych firm przewozowych które dostarczają paczki zawsze na następny dzień (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Unikać jak ognia!

Jakim cudem paczka kurierska z Wrocławia do Krakowa (ok. 260km) może iść 7 dni???

Raz tak raz tak

Panie czasem są niemiłe, jakby siedziały za karę. Zdążają się mimo tkk uprzejme i chętne do pomocy osoby. Jednak przeszkadza mi że jest to dosyć wolna obsługa

GORZEJ BYĆ NIE MOŻE!!!

Aż trudno uwierzyć, że w dzisiejszych czasach może tak fatalnie funkcjonować instytucja. Dzisiaj mija 83 dzień jak wysłałam paczkę zagraniczną. Paczka nie została dostarczona do odbiorcy, trafiła do innego kraju, gdzie dwukrotnie!!!! była podjęta próba jej wręczenia. Na pytanie, dlaczego próbowano wręczyć paczkę w innym, niż powinno kraju, innej miejscowości, pani kierownik oddziału Poczty Polskiej odpowiedziała (z pełną powagą!), że „tam też jest taka sama ulica”!!! Mnie to nie bawi, tylko przeraża. To jest poziom rozumowania dorosłej osoby na kierowniczemu stanowisku w Poczcie Polskiej. Z kolei pan kierownik oddziału w Przemyślu na moje pytanie dlaczego moja paczka została z tego oddziału wysłana do innego, niż powinno kraju, odpowiedział, że to jest jego sprawa i on nie musi odpowiadać na moje pytania. Złożyłam reklamacje, na rozpatrzenie której Poczta Polska zgodnie z rozporządzenie ma aż TRZY miesiąca!!! Zaskakująco szybko pracują! W reklamacji zaznaczyłam, że proszę mimo wszystko, aby paczka trafiła do odbiorcy. Ale od konsultanta na infolinii dowiaduje się, że paczka trafi do mnie, jako zwrot i ja za ten zwrot mam zapłacić!!!! Nie źle sobie wymyślili w tej Poczcie Polskiej. Zresztą nie wiem po co cała ta infolinia istnieje – nic nie wiedzą, informacje podają sprzecznie i proszą cierpliwie czekać. Pytam – ILE CZEKAĆ? Ta paczka na pieszo już powinna dotrzeć do odbiorcy! Proponuję zwolnić całą tę masę absolutnie bezużytecznych pracowników – w Internecie samemu można znaleźć znacznie więcej informacji. Kilkakrotnie w tej sytuacji rozmawiałam z różnymi pracownikami Poczty Polskiej, od żadnego z nich nie usłyszałam „przepraszam”. Rozumiem, ze nie widza problemu, jest to dla nich norma, standard pracy. Szanowni pracownicy Poczty Polskiej, uprzejmie przypominam – nie robicie łaski nam, klientom, płacimy za państwa usługi i wprawie oczekiwać ich należytej jakości.

Załatwienie prostej sprawy trwa zbyt długo

Po wejściu do budynku , ciężko było mi się rozeznać gdzie pobiera się numerki do okienek, jedno urządzenie Qumatic na bardzo dużą halę. Po pobraniu wyświetlił mi się długi czas oczekiwania 29 minut. Podczas wyczekiwania ciężko mi było odnaleźć naklejkę adresową na paczkę, oraz brak jakiegokolwiek długopisu-musiałam zakupić własny. Po wypełnieniu zauważyłam, iż na 10 okienek tylko 3 są czynne- słaba obsada. Po wyczekiwaniu Pani w okienku obsłużyła mnie już sprawnie ,dokładnie, zaproponowała możliwość ubezpieczenia i szybszej paczki. Sprawnie wydała resztę oraz poinformowała o terminie doręczenia. Czystość na hali bez zastrzezeń.

Odwiedzałeś ostatnio Poczta Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(1.44 )

DHL

(1.63 )

DPD Polska

(0.74 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem