Kajt24.pl

(1.91)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 29)

Zdecydowanie odradzam zakupy...
Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie! Zamówiony przeze mnie telewizor przyszedł z uszkodzoną matrycą. Sprzęt został zweryfikowany przy kurierze, ale uszkodzenie było widoczne dopiero po jego podłączeniu do zasilania. Niestety, sklep w sprzeczności z prawem polskim i unijnym nie chce wziąć na siebie odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu (https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/). Sklep twierdzi, że cała ta sytuacja to moja wina ponieważ nie zauważyłam lekkiego wgniecenia na kartonie, w który spakowany był telewizor <!!!???>. Sklep w jakichkolwiek problemach z transportem zupełnie umywa ręce od odpowiedzialności i zostawia klienta samego z uszkodzonym produktem. Odsyłają klienta bezpośrednio do kuriera w sposób jawnie niezgodny z polskim prawem dot. sprzedaży internetowej. Całą sytuację oczywiście skierowałam do UOKiK-u oraz skonsultowałam się z prawnikiem - prawdopodobnie skończy się sprawą w sądzie. Wydaje mi się, że sklep pozwala sobie na tego typu nieuczciwe praktyki ponieważ dużo oszukanych klientów "odpuszcza" i nie zgłasza tego dalej. Jeśli ktoś z czytających ten komentarz miał podobną sytuację to polecam zgłosić to do UOKiKu pod adresem email: uokik@uokik.gov.pl Tutaj wysyłam podstawę prawną: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/

PiotrKujawa_51vO

02.03.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OMIJAĆ Z DALEKA...
OMIJAĆ Z DALEKA ! JEŚLI KUPUJESZ NA FIRMĘ, DZIAŁALNOŚĆ - OMIJAĆ Z DALEKA. W przypadku rozmów telefonicznych - > traktowanie klienta ze śmiechem i lekceważeniem. Nie Daj Boże jakiś problem z przesyłka - umywają ręcę do teamtu. Zrzucaja na dostawcę i martw sie człowieku SAM. Kupowałem wielkokrotnie jako firma w Kajt ale REZYGNUJĘ. Zakupiony telewizor był zniszczony bez uszkodzenia pudełka, od razu był kontakt z mojej strony. Kajt umył po prostu ręcę i groził mi prawnikami jeśli upublicznię sytuację. OMIJAĆ Z DALEKA.

Klient_bxcbH

07.08.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie nie polecam...
Zdecydowanie nie polecam zakupów. Garażowa firma krzak. Sprzedają towar wirtualnie nie mając go w ogóle na stanie magazynowym. Po tygodniu oczekiwania po dokonaniu wpłaty za zakupiony produkt nie potrafią w ogóle określić terminu dostawy. Obsługa dość niemiła i opryskliwa jakby pracowali za karę. Mają klienta w głębokim poważaniu. Zdecydowanie odradzam.

Niezweryfikowany Klient_y9Mo

17.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Odebrałem telewizor osobiście...
Odebrałem telewizor osobiście , miła obsługa . TV sprawdzono na magazynie . Jestem bardzo zadowolony.

Niezweryfikowany Klient_RGXg

26.10.2021

Placówka

Długołęka, ul. Wrocławska 41

Nie zgadzam się (1)
Nie polecam, wręcz...
Nie polecam, wręcz ostrzegam przed zakupami w tym sklepie. Reklamacja to farsa, sprzedali wadliwy towar /uszkodzony i mówią że to nie ich wina, podobno mają nagranie że towar był w stanie dobrym lecz tego nagrania nie chcą pokazać .

Niezweryfikowany Klient_dJwA

11.05.2021

Placówka

Długołęka, ul. Wrocławska 41

Nie zgadzam się (0)
Kajt24.pl powinien nazywać...
Kajt24.pl powinien nazywać się Kant 24. Z czymś takim co oni wyprawiają to nie spotkałem się nigdy. Proszę się wystrzegać tej firmy. Zakupiłem u nich odkurzacz, okazało się że nie spełnia oczekiwań, dlatego zdecydowałem się na zwrot. Przed odesłaniem porobiłem zdjęcia wszystkich elementów odkurza. Po 16 dniach otrzymałem notę obciążeniową i pismo, że obciążają mnie 75% wartości odkurzacza. Wobec tego poprosiłem o zwrot odkurzacza. Mimo wielokrotnych ponagleń, odkurzacz otrzymałem,(przesyłka na mój koszt) po 20 dniach. Niestety w opakowaniu brak było faktury i karty gwarancyjnej. Na moją prośbę, przysłano mi mailem fakturę i informację że nadwyżek kart gwarancyjnych nie posiadają. Zwracam się do potencjalnych klientów tego sklepu, omijajcie ich z daleka.Mój przypadek nie jest odosobniony. Czytając opinie, niestety poniewczasie, napotkałem kilkanaście podobnych przypadków. Proszę zgłaszajcie takie przypadki do Państwowej Inspekcji Handlu.

Niezweryfikowany Klient_6p0x

24.04.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep wysyła zniszczony...
Sklep wysyła zniszczony towar - grill gazowy. Nie rozpatruje reklamacji. Nie polecam. Zwalają winę na dostawcę w sytuacji gdzie karton jest calutki.

Niezweryfikowany Klient_q032

21.05.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Sprzęt (okap) dotarł...
Sprzęt (okap) dotarł uszkodzony w sposób niemożliwy do sprawdzenia podczas odbioru (paczka cała, karton nieuszkodzony, część ułamana do zauważenia dopiero po pełnym rozłożeniu sprzętu i przygotowaniu do montażu w szafce). Sklep usilnie wmawia uszkodzenie mechaniczne przez nas lub w czasie transportu, które mogliśmy stwierdzić przy odbiorze na podstawie stanu kartonu (karton powtarzam cały, lekko pofalowany pod wpływem wilgoci). Brak chęci współpracy w ramach reklamacji, obsługa, która nie wie, o czym mówi i nie posiada podstawowej wiedzy o sprzedawanym sprzęcie, a także, no cóż, prawach fizyki.

Niezweryfikowany Klient_yOOf

29.01.2019

Placówka

Długołęka, ul. Wrocławska 41

Nie zgadzam się (0)
Urszula Woźniakowska 18...
Urszula Woźniakowska 18 października 2017 | 11:03 Przesyłka wysłana umiarkowanie szybko, niestety z winy doręczyciela (tutaj niezawodny do tej pory inpost), nie udało mi się jej odebrać. Dwa maile z rezygnacją zamówienia i przyczyną wysłane kilka dni po walce z inpost pozostały bez odpowiedzi. Dopiero dzwoniąc do sklepu odbyłam bardzo miłą rozmowę z konsultantką, aby następnie odbyć mniej przyjemną rozmowę z konsultantem. Ten pouczał mnie o kosztach nieodebrania przesyłki i powiedział, że nie odda pieniędzy, dopóki nie wyjaśni sprawy z inpostem, co uważam za żenujące i niezgodne z prawem, jako że ja swoich obowiązków dotrzymałam i zmarnowałam dwa dni na jeżdzenie po mieście i próby zlokalizowania mojej paczki. Od ponad miesiąca nie mam ani pieniędzy, ani produktu ani przeprosin. Nie polecam. Produkt w końcu kupiłam gdzie indziej.

naresca

18.10.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
jestem stałym klientem...
jestem stałym klientem maja dobry sprzet i super fachowców

karol_540

06.02.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (5)
mega szybka wysyłka...
mega szybka wysyłka niektóre opinie naprawdę sa beznadziejne co wy chcecie od super firmy

karol_540

06.02.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (6)
super polecam kupiłem...
super polecam kupiłem towar bez problemów jak widac nie warto sugerowac sie negatywnymi opiniami

karol_540

06.02.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (3)
Nie polecam. Beznadziejna...
Nie polecam. Beznadziejna obsługa, brak odpowiedzi na pytania dotyczące realizacji zamówienia, deklaracje bez pokrycia, niedotrzymanie obiecanego terminu wysyłki.Na początku tygodnia zamówiłem kosiarkę akumulatorową, która zgodnie z ofertą sklepu miała być dostępna natychmiast. Powiadomiłem sklep, że zależy mi na dostawie przed weekendem - bez odpowiedzi. Poprosiłem o potwierdzenie, że przesyłka wyjdzie najpóźniej w czwartek - bez odpowiedzi. Ponieważ konkurencyjny sklep zaoferował dostawę na piątek jeśli złożę zamówienie w czwartek rano, raz jeszcze poprosiłem o potwierdzenie do godz. 9:00 w czwartek czy kosiarka będzie wysłana. Po godz. 11:00 otrzymałem odpowiedź "Witam kosiarka dzisiaj wychodzi jutro powinna być u Pana za opóźnienie bardzo przepraszam ." W piątek rano poprosiłem o potwierdzenie wysyłki i numer listu przewozowego - bez odpowiedzi. W godzinach popołudniowych serwis firmy kurierskiej poinformował mnie, że właśnie odebrał przesyłkę ze sklepu, a oczekiwany termin doręczenia to poniedziałek. I tak zostałem z ręką w nocniku. Na moje oburzenie sklep zareagował "Nie miałem zamiaru Pana oszukiwać nie na tym to polega, towar wczoraj był na magazynie w realizacji taką informację miałem w systemie więc tak też Panu odpisałem. Bardzo przepraszam w takim razie za moich magazynierów że się nie wyrobili i nie wysłali." Żenada.

zarejestrowany-uzytkownik

19.09.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Dobry wybór towaru....
Dobry wybór towaru. Szybka reakcja na zgłoszenie. Miła i profesjonalna obsługa.

Andrzej_684

29.08.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (4)
Zacznę od tego...
Zacznę od tego , że dnia 15 grudnia złożyłam zamówienie na kuchenkę gazowo-elektryczną z jednej z ofert sklepu. 16 grudnia z zadowoleniem przeczytałam , że dana kuchenka została wysłana właśnie tego dnia. Przeczytawszy wcześniej pochlebne opinie tego sklepu bez żadnych obaw spodziewałam się kuchenki jeszcze przed świętami , co było dla mnie bardzo ważne bo stara mi się właśnie zepsuła. Czekam........czekam.......czekam - święta już za dwa dni a kuchenki dalej nie ma - myślę - dam szansę ... czekam dalej a tu nic KOSZMARRRRRRR-ŚWIĘTA NA MIKROFALÓWCE I STARYM PRZENOŚNYM PIECYKU BABCI!!!!! Mówie trudno! Zadzwonie w poniedziałek po świętach - no to dzwonie i co słyszę? Bardzo przepraszamy , ale w przedświątecznym zamieszaniu nie wydaliśmy Pani kuchenki Kurierowi i stoi ona nadal u nas na magazynie :/ .....OK zdarza się - mogłam dzwonić szybciej... czyli mamy 27 grudnia i obietnice natychmastowej wysyłki... CZEKAM DALEJ.... 3 stycznia nie wytrzymałam i zadzwoniłam znów.. kuchenka wydana kurierowi ale od 27 grudnia stoi twardo na magazynie kurierskim KOLPORTER-EXPRESS (ŚMIECHU WARTE) we Wrocławiu. Podaje mi miła Pani z infolinii Kolportera numer do magazynu we Wrocławiu , żebym się zapytała, czemu nie wysyłają.. nie moge sie dodzwonić.. 4 stycznia znów dzwonie do miłej Pani i otrzymuję informację, że ruszyła się z miejsca jest "w doręczeniu" i dziś będzie. Zjawiła sie 5 stycznia i co? Z WGNIECIONYM BOKIEM I DOLNYM ROGIEM !!!!!!!!!!!!!!!!!! Komentować dalej? NIE DAM RADY!!!!............

zalogowany_użytkownik

07.01.2011

Placówka

Długołęka, ul. Wrocławska 41

Nie zgadzam się (12)
Zamówiłem odkurzacz przez...
Zamówiłem odkurzacz przez stronę internetową tego sklepu. Po dwudziestu minutach dostałem meila z informacją, że towar mogę już odebrać. Pojechałem go odebrać. Wszedłem do sklepu, podszedłem do jednego pana mówiąc, że przyszedłem odebrać i zapłacić za zamówiony towar, pan odesłał mnie do kasy. Podszedłem więc do kasy i ku mojemu zdziwieniu pan stojący za kasą chyba mnie nie zauważył, robił coś przy swoim biurku, nie pytając się czy czegoś potrzebuje. Po dosłownie 10 minutach stania dopiero się mną zainteresował, wydrukował kwit odbioru z magazynu i paragon. W magazynie kolejne 5-7 minut czekania, nawet wołając kogoś nikt nie podszedł wydać mi towaru za który już wcześniej zapłaciłem. Jak już ktoś przyniósł mi towar, wyciągnął go z opakowania i sprawdził czy działa. Podbił gwarancję, a następnie bardzo niechlujnie i byle jak wsadził go do opakowania. Plusem tego sklepu są w miarę niskie ceny sprzętu AGD i RTV. Lokal czysty, jedynym minusem co do lokalu to to, że na stoisku z kawą owa kawa była wszędzie porozwalana. Mimo obsługi sklep warty odwiedzenia.

Paweł_1024

25.04.2010

Placówka

Długołęka, ul. Wrocławska 41

Nie zgadzam się (30)
W portalu allegro.pl...
W portalu allegro.pl znalazłam ofertę radia, które odpowiadała mi cenowo. Możliwy był odbiór osobisty w sklepie Kajt w Długołęce, z którego postanowiłam skorzystać. Aby kupić to radio zrobiłam dwa podejścia: w sobotę i poniedziałek. W sobotę byłam w Długołęce przejazdem i mając ok pół godziny czasu chciałam kupić to radio, znałam typ ,model i nr oferty z allegro i myślałam, że spokojnie zdążę. I tu się myliłam, bo obsługa jest tam bardzo wolna i mocno nie zorientowana, gdzie się co w sklepie znajduje. Chciałam jedynie zobaczyć jak widoczny jest wyświetlacz (radio samochodowe). MIneło dobrych kilka minut zanim sprzedawcy się zorientowali gdzie są wystawione i czy w ogóle są wystawione radioodtwarzacze. Następnie zdecydowałam się kupić i ustawiłam się w kolejce, w której stały przede mną 3 osoby. GDy minęło pół godziny, którym dysponowałam, kolejka przesuneła się o jedną osobę (parę). Sklep ma 2 piętra- dużą powierzchnię a jest w nim tylko 1 kasa, co jest nie do pomyślenia. Wyszłam ze sklepu bez zakupu. Zrobiłam jeszcze jedno podejście w tygodniu nie spiesząc się już tak bardzo. Jedynym powodem była dość atrakcyjna cena radia, gdyż z powodu obsługi nie wejdę tam już raczej nigdy. Tym razem nie było dużej kolejki, jednakże znów mi się niemile rozczarowałam- przy płatności kartą sprzedawcy doliczają w sklepie 2% produktu i oprócz tego doliczają jeszcze 20 zł przy odbiorze własnym produktu z allegro. Jakby było mało, pan wydający radio odmówił wypróbowania na miesjcu czy radio działa, gdyż jak powiedział nie ma kostki z prądem. Powiedział, że jak nie będzie działać, to mam z tym radiem wtedy przyjechać. Tak się składa ,że mieszkam daleko od Długolęk,i więc poprosiłam jeszcze, że skoro nie mają kostki to może ktoś by mi pomógł z instalacją w aucie (stałam pod sklepem). W sklepie w tym momencie byłó 4 sprzedawców nie mających nic do roboty, a ja byłam jedyną klientką. żaden z nich nie zdecydował się mi pomóc w instalacji. Zdecydowanie była to moja piewsza i ostatnia wizyta w tym sklepie, ze względu na fatalną obsługę.

Urszula_120

13.12.2009

Placówka

Długołęka, ul. Wrocławska 41

Nie zgadzam się (24)

Kajt24.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kajt24.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zdecydowanie odradzam zakupy...
Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie! Zamówiony przeze mnie telewizor przyszedł z uszkodzoną matrycą. Sprzęt został zweryfikowany przy kurierze, ale uszkodzenie było widoczne dopiero po jego podłączeniu do zasilania. Niestety, sklep w sprzeczności z prawem polskim i unijnym nie chce wziąć na siebie odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu (https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/). Sklep twierdzi, że cała ta sytuacja to moja wina ponieważ nie zauważyłam lekkiego wgniecenia na kartonie, w który spakowany był telewizor <!!!???>. Sklep w jakichkolwiek problemach z transportem zupełnie umywa ręce od odpowiedzialności i zostawia klienta samego z uszkodzonym produktem. Odsyłają klienta bezpośrednio do kuriera w sposób jawnie niezgodny z polskim prawem dot. sprzedaży internetowej. Całą sytuację oczywiście skierowałam do UOKiK-u oraz skonsultowałam się z prawnikiem - prawdopodobnie skończy się sprawą w sądzie. Wydaje mi się, że sklep pozwala sobie na tego typu nieuczciwe praktyki ponieważ dużo oszukanych klientów "odpuszcza" i nie zgłasza tego dalej. Jeśli ktoś z czytających ten komentarz miał podobną sytuację to polecam zgłosić to do UOKiKu pod adresem email: uokik@uokik.gov.pl Tutaj wysyłam podstawę prawną: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/