Yves Rocher

( 4.32 )

Yves Rocher powstało we Francji z pasji do świata roślin. Marka działa już od ponad 60 lat realizując unikatowy model biznesowy oparty na kontrolowaniu każdego procesu od pozyskania surowców przez produkcję po dystrybucję. Dzięki temu firma może zagwarantować najwyższą jakość produktu jednocześnie dbając o naturalne środowisko. Marka przy produkcji kosmetyków, które tworzone są głownie na bazie roślin, wykorzystuje jedynie składniki naturalne. W swojej ofercie posiada zarówno kosmetyki do pielęgnacji, makijażu, ale również zapachy czy kosmetyki dla mężczyzn. Na terenie Polski znajduje się 120 sklepów, a marka w 2017 roku znalazła się w top 10 marek w kraju.

Opinie (1311)

W pt złożone ...

W pt złożone zamówienie, w którym głównym celem zakupu miał być zestaw 5 lakierów go green w cenie 48zł. Skompletowałam całe zamówienie tak żeby kwota pozwoliła mi na wybranie 3-ch prezentów, każdy w cenie 1gr. We wt. skontaktowałam się z YR w sprawie ponaglenia wysyłki. Zamiast terminu dostałam info, że brakuje dwóch produktów. Właśnie zestawu lakierów do paznokci i tuszu. Tusz miał dojechać w niedługim czasie, a zestaw wyczerpał się, choć na stronie internetowej wciąż był dostępny. Z pojedynczymi lakierami nie było problemu, więc poprosiłam z skomponowanie zestawu z tych pojedynczych (ta sama pojemność, tylko cena 3,5 raza wyższa za szt.). Konsultantka na linii telefonicznej odmówiła. Zapytałam czy bez tych lakierów dostanę te 3 produkty, które z racji kwoty mi przysługiwały. Dostałam potwierdzenie, że tak. Poprosiłam o 1 dzień do zastanowienia się. W moim zamówieniu oprócz zestawu lakierów był jeszcze lakier wykańczający dedykowany całej serii top coat go green. W przypadku kiedy w paczce miało brakować lakierów top coat dedykowany tej serii również przestał być potrzebny. Zadzwoniłam, więc raz jeszcze z pytaniem czy mimo wszystko nie da się skomponować zestawu z pojedynczych sztuk. Ponownie mi odmówiono, więc zapytałam czy jak zrezygnuję w związku z tym z zakupu top coat-u, który do niczego potrzebny nie będzie wciąż za pozostałe zakupy mimo, że kwota zakupów będzie niższa, a moja rezygnacja z zakupu top coat-u jest ewidentnie z winy sklepu. no i tym razem niemiła niespodzianka. Otóż nie! Jak chcę otrzymać 3 wybrane przeze mnie produkty po 1gr za każdy to muszę kupić top coat do niczego już mi niepotrzebny w cenie 32,90zł i cierpliwie czekać na dostawę tuszu. Co zrobiłam? Poprosiłam o anulowanie mojego zamówienia w całości i wykreślenia jakichkolwiek moich danych z ich baz. Także ten tego... Jednego klienta mniej! Odradzam zakupy w sklepie internetowym!

Super sprzedawca!!!

Przeważnie dokonuję zakupów w Waszym punkcie i miałam przyjemność już kilkakrotnie być obsługiwana przez wiecznie uśmiechniętą i cierpliwą Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Sama posiadam 30-letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności opierającej się na kontakcie z klientem i naprawdę potrafię docenić tak rzetelną i profesjonalną pracownicę-SKARB. Z przyjemnością powracam do Was z uwagi na osobę Pani. Pozdrawiam Barbara J-K

kompetentne pracownice, doradzają dobrze

Panie w Yves Rocher są dobrze przygotowane i wyszkolone, znają świetnie wszystkie produkty i dobrze doradzają

Super

To był kontakt telefoniczny z racji moich urodzin i z ofertą zakupu w preferencyjnej cenie. Kiedyś byłam regularnym klientem YR, ale co jakiś czas zmieniam firmę, zwłaszcza w zakresie kremów. To miłe, gdy ktoś pamięta/czuwa nad pewnymi okolicznościami. teraz, czasem kupuję perfumy w YR, można by rzez - wracam do sprawdzonych, lubianych zapachów, więc ten telefon z życzeniami i atrakcyjną ofertą zakupu był miłym akcentem w dniu urodzin.

Świetnie!

Ostatnio kupuję on-line i jestem bardzo zadowolona bo mam doliczane punkty, jest dużo promocji i dodatków do zakupów, tzw. prezenty. To zawsze cieszy.

Miła i konkretna obsługa

Dziękuje za świetną obsługę. Do zobaczenia wkrótce! :) (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Odwiedzałeś ostatnio Yves Rocher?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • sklep internetowy
  • sklep kosmetyczny
  • makijaż
  • pielęgnacja
  • ekologia
  • troska o zwierzęta

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.04 )

DOUGLAS

(4.16 )

INGLOT

(4.28 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem